vriendin van mij heeft het een paar keer geprobeert, en ze is wel een soepliefhebber, maar deze was volgens haar ronduit smerig en niet vol te houden voor 7 dagen.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 19:06 schreef Troel het volgende:
Dit recept ken ik inderdaad, maar dan als ziekenhuis dieet. Het schijnt ook veel toegepast te worden door sporters die in korte tijd veel moeten afvallen voor een wedstrijd zoals judoka's.
* gothic-blackie maakt nog wat spagetti slierten klaar, maakt de saus weer even warm, en zet een vol bord spagetti voor freecell neer, hup eten jijquote:Op donderdag 2 augustus 2007 19:38 schreef freecell het volgende:
Mijn moeder had wel ooit een heel lekker soeprecept bij zo'n dieet.
Eten ze nu regelmatig, gewoon omdat het geniale soep is. Ik zal haar eens vragen.
Oja: 730 vandaag
quote:Op donderdag 2 augustus 2007 19:38 schreef freecell het volgende:
Mijn moeder had wel ooit een heel lekker soeprecept bij zo'n dieet.
Eten ze nu regelmatig, gewoon omdat het geniale soep is. Ik zal haar eens vragen.
Oja: 730 vandaag
Ik heb net een enorm bord rijst met kip en groente op!quote:Op donderdag 2 augustus 2007 19:42 schreef gothic-blackie het volgende:
[..]
* gothic-blackie maakt nog wat spagetti slierten klaar, maakt de saus weer even warm, en zet een vol bord spagetti voor freecell neer, hup eten jij
Omdat het niet weinig voelt! Ik merk nu pas dat het weinig is, doordat ik het invoer in de meterquote:Op donderdag 2 augustus 2007 19:46 schreef omearos het volgende:
[..]
![]()
Hoe komt het dat je zo weinig eet de laatste tijd?
dan breng ik wel wat naar je toe voor morgen bij de lunch, die calorieen moeten echt iets omhoog hoor (ok deze spagetti is denk ik dieet technisch niet goed, namelijk geen volkoren spagetti, maar hij is wel heel lekker met eigengemaakte saus)quote:Op donderdag 2 augustus 2007 19:47 schreef freecell het volgende:
[..]
Ik heb net een enorm bord rijst met kip en groente op!Daar kan echt geen spaggeti meer bij!
Maar ik eet vnaaf nog wel wat! En gisteren ben ik uiteindelijk ook nog op 1300 uitgekomen! (iets met whiskey en olijven)
Heb je dan de hoeveelheden enzo wel goed?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 19:48 schreef freecell het volgende:
[..]
Omdat het niet weinig voelt! Ik merk nu pas dat het weinig is, doordat ik het invoer in de meter
Wat heb je dan nog meer gegeten, dan die rijst (want dat zijn flink wat caloriën) met kip en groente?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 19:47 schreef freecell het volgende:
[..]
Ik heb net een enorm bord rijst met kip en groente op!Daar kan echt geen spaggeti meer bij!
Maar ik eet vnaaf nog wel wat! En gisteren ben ik uiteindelijk ook nog op 1300 uitgekomen! (iets met whiskey en olijven)
Ik heb t gekopieerd van n sitequote:Op donderdag 2 augustus 2007 19:00 schreef Isabeau het volgende:
Elvi, zonder zout is wel heel erg optimistisch als je bouillonblokjes gebruikt![]()
De hoeveelheden van de eetmeter zijn het probleem niet, dat ben ik ben ik bang.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 19:56 schreef omearos het volgende:
[..]
Heb je dan de hoeveelheden enzo wel goed?
Wat eet je op een dag?
Zout is volgens mij echt nergens goed voor. Vind het dan ook niet lekker en zwel altijd enorm op als ik zout ergens aan toevoeg (en dan ook nog eens het 'probleem' dat ik heel de dag door dorst heb). Moet dan wel even melden dat ik i.v.m. ouders met hogebloeddruk zo goed als mijn hele leven zoutarm heb gegeten. Toen ik uit huis ging ben ik hier uit gewoonte gewoon mee doorgegaan.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 19:00 schreef Isabeau het volgende:
Elvi, zonder zout is wel heel erg optimistisch als je bouillonblokjes gebruikt![]()
ok dan, vandaag (pakt eetmeter er bij):quote:Op donderdag 2 augustus 2007 19:58 schreef Fannetje het volgende:
[..]
Wat heb je dan nog meer gegeten, dan die rijst (want dat zijn flink wat caloriën) met kip en groente?
Probeer gewoon vanalles uit 's ochtends, ik krijg 's ochtends ook alleen All-Bran of Brinta weg, brood moet ik niet aan denken.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 19:59 schreef freecell het volgende:
[..]
De hoeveelheden van de eetmeter zijn het probleem niet, dat ben ik ben ik bang.
Ik dwing mezelf tot ontbijten, maar veel meer dan koffie, een rijstwafel en wat fruit gaat er niet in.
Lunch hoef ik ook niet zoveel, ik heb vandaag als tussendoortje een knackerbröd volkoren gehad, maar ik vergeet ook regelmatig allerlei tussendoortjes.
En ik drink veel koffie en thee zonder suiker.
Kwark en bouillon voor de lunch?! Dat je dan niet van je stokje gaat. Als ik dat op een werkdag moet eten voor de lunch trek ik het echt niet.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 20:03 schreef freecell het volgende:
Lunch:
- Optimel vruchtenkwark (180)
- Bouillon (10)
- Water
Ik ken jouw voorgeschiedenis niet, dus weet niet wat de oorzaak is waarom je moeite hebt met onbijten... Ikzelf kan ook niet ontbijten (is zo gegroeid uit de schooltijd toen ik op 7:30 uur 's ochtends al in de bus zat en niet de behoefte had om voor die tijd te eten om vervolgens compleet misselijk te worden in een hobbelende bus). Vroeger sloeg ik het dan ook compleet over (jarenlang geleefd op een ontbijt van koffie (of Red Bullquote:Op donderdag 2 augustus 2007 19:59 schreef freecell het volgende:
De hoeveelheden van de eetmeter zijn het probleem niet, dat ben ik ben ik bang.
Ik dwing mezelf tot ontbijten, maar veel meer dan koffie, een rijstwafel en wat fruit gaat er niet in.
Lunch hoef ik ook niet zoveel, ik heb vandaag als tussendoortje een knackerbröd volkoren gehad, maar ik vergeet ook regelmatig allerlei tussendoortjes.
En ik drink veel koffie en thee zonder suiker.
Ik wilde dat net vragen jaquote:Op donderdag 2 augustus 2007 20:21 schreef freecell het volgende:
En ik bedenk me net dat er door de chickenspul ook chicken zat
Ik weet dat jullie dr al uren over uitgepraat zijn, maar ik zat stiekem mee te lezen en heb die aflevering daarnet ook maar gekekenquote:Op donderdag 2 augustus 2007 15:27 schreef blue_funk het volgende:
[..]
Bij 1 laxeerpil word ik al helemaal gek. Hoe moet je je voelen als je er 40 neemt? Onvoorstelbaar... zo triest die meiden die gesloopt worden door deze ziekte. Die vriendjes zagen er overigens ook eng mager uit.
@Jojogirl:
Way Of Life - Aflevering 3 (30-07)
http://www.rtl.nl/service/gemist/home/
quote:Op donderdag 2 augustus 2007 21:09 schreef Chicolate het volgende:
Maargoed, tot zover mijn schrikreactie... ik ben weer weg
Dat scheelt per persoon je moet ook berekenen wat je beweegt en zo op een dag. Als je de hele dag aan het bankhangen bent dan is volgens mij 1200 best aan de ruime kant.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 21:33 schreef Elvi het volgende:
Hoeveel caloriën moet je nou binnenkrijgen om af te vallen? Er staat me vaag iets van bij dat het 1200 is?![]()
ik probeer altijd rond de 1200kcal te zittenquote:Op donderdag 2 augustus 2007 21:33 schreef Elvi het volgende:
Hoeveel caloriën moet je nou binnenkrijgen om af te vallen? Er staat me vaag iets van bij dat het 1200 is?![]()
Ik vond de fase van 'geen hap door je keel krijgen' veel handigerquote:Op donderdag 2 augustus 2007 22:25 schreef Ymke het volgende:
Ik kom weer aan , ben nu aan het emo eten
Nou, dan kan je ook geen chocolade eten, want dat hoort je goed te doen voelenquote:Op donderdag 2 augustus 2007 22:39 schreef Ymke het volgende:
Eten dat me slecht doet voelen , past goed bij mn stemming en daar passen mandarijntjes en appeltjes niet bij
Die onderste was een gniffel waard!quote:Op donderdag 2 augustus 2007 22:42 schreef Elvi het volgende:
Ik ben nu Lolcats aan het zoekenSommige zijn echt heel erg leuk!
[afbeelding]
Hier moest ik heel lang om lachen![]()
[afbeelding]
![]()
En zo voel ik me ook als ik me in n krappe broek prop:
[afbeelding]
Dat lijkt me een...bijzonder smaaksensatiequote:Op donderdag 2 augustus 2007 22:51 schreef Ymke het volgende:
Nou niet allemaal tegelijk , heb wel een grote mond maar ....
De pindakaas blijft alleen steeds plakken maar dat spoel ik dan weg met rode wijn , werkt prima![]()
Ik zelf vond type breezerdrankje + wodka (omdat er niet genoeg alcohol in het type breezermixdrankje zat) al bijzonder genoeg, maar met de smaak van pindakaas in je mond....daar was ik nooit opgekomen.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 22:55 schreef Ymke het volgende:
Och , ik heb nog wel meer combinaties voor je
quote:Op donderdag 2 augustus 2007 23:03 schreef Isabeau het volgende:
Ik geloof dat de meesten hier niet zo drankzuchtig zijn
Bij mij iigquote:Op donderdag 2 augustus 2007 23:05 schreef locutus51 het volgende:
[..]
locutus meld zich! waar is de drank.....?
![]()
Ik mis alcoholquote:Op donderdag 2 augustus 2007 23:03 schreef Isabeau het volgende:
Niet?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 23:03 schreef Isabeau het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |