abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 2 augustus 2007 @ 19:06:19 #201
35189 Troel
scherp en bot
pi_52052396
Dit recept ken ik inderdaad, maar dan als ziekenhuis dieet. Het schijnt ook veel toegepast te worden door sporters die in korte tijd veel moeten afvallen voor een wedstrijd zoals judoka's.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_52053006
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 19:06 schreef Troel het volgende:
Dit recept ken ik inderdaad, maar dan als ziekenhuis dieet. Het schijnt ook veel toegepast te worden door sporters die in korte tijd veel moeten afvallen voor een wedstrijd zoals judoka's.
vriendin van mij heeft het een paar keer geprobeert, en ze is wel een soepliefhebber, maar deze was volgens haar ronduit smerig en niet vol te houden voor 7 dagen.
verveling, op de juiste momenten gevoeld, is een teken van intelligentie
pi_52053159
Mijn moeder had wel ooit een heel lekker soeprecept bij zo'n dieet.
Eten ze nu regelmatig, gewoon omdat het geniale soep is. Ik zal haar eens vragen.

Oja: 730 vandaag
pi_52053286
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 19:38 schreef freecell het volgende:
Eten ze nu regelmatig, gewoon omdat het geniale soep is. Ik zal haar eens vragen.

* gothic-blackie maakt nog wat spagetti slierten klaar, maakt de saus weer even warm, en zet een vol bord spagetti voor freecell neer, hup eten jij
pi_52053392
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 19:38 schreef freecell het volgende:

Hoe komt het dat je zo weinig eet de laatste tijd?
pi_52053447
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 19:42 schreef gothic-blackie het volgende:

[..]

* gothic-blackie maakt nog wat spagetti slierten klaar, maakt de saus weer even warm, en zet een vol bord spagetti voor freecell neer, hup eten jij
Ik heb net een enorm bord rijst met kip en groente op! Daar kan echt geen spaggeti meer bij!
Maar ik eet vnaaf nog wel wat! En gisteren ben ik uiteindelijk ook nog op 1300 uitgekomen! (iets met whiskey en olijven )
pi_52053460
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 19:46 schreef omearos het volgende:

[..]

Hoe komt het dat je zo weinig eet de laatste tijd?
Omdat het niet weinig voelt! Ik merk nu pas dat het weinig is, doordat ik het invoer in de meter
pi_52053551
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 19:47 schreef freecell het volgende:

[..]

Ik heb net een enorm bord rijst met kip en groente op! Daar kan echt geen spaggeti meer bij!
Maar ik eet vnaaf nog wel wat! En gisteren ben ik uiteindelijk ook nog op 1300 uitgekomen! (iets met whiskey en olijven )
dan breng ik wel wat naar je toe voor morgen bij de lunch, die calorieen moeten echt iets omhoog hoor (ok deze spagetti is denk ik dieet technisch niet goed, namelijk geen volkoren spagetti, maar hij is wel heel lekker met eigengemaakte saus)
pi_52053693
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 19:48 schreef freecell het volgende:

[..]

Omdat het niet weinig voelt! Ik merk nu pas dat het weinig is, doordat ik het invoer in de meter
Heb je dan de hoeveelheden enzo wel goed?
Wat eet je op een dag?
pi_52053725
Het komt wel goed
Ik zal morgen wel wat uitgebreider ontbijten en lunchen dan vandaag, maar na mijn lunch zat ik echt stampvol!
pi_52053757
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 19:47 schreef freecell het volgende:

[..]

Wat heb je dan nog meer gegeten, dan die rijst (want dat zijn flink wat caloriën) met kip en groente?
pi_52053767
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 19:00 schreef Isabeau het volgende:
Elvi, zonder zout is wel heel erg optimistisch als je bouillonblokjes gebruikt
Ik heb t gekopieerd van n site
Ik denk dat ze bedoelen dat je náást t bouillonblokje geen extra zout mag gebruiken
pi_52053787
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 19:56 schreef omearos het volgende:

[..]

Heb je dan de hoeveelheden enzo wel goed?
Wat eet je op een dag?
De hoeveelheden van de eetmeter zijn het probleem niet, dat ben ik ben ik bang.
Ik dwing mezelf tot ontbijten, maar veel meer dan koffie, een rijstwafel en wat fruit gaat er niet in.
Lunch hoef ik ook niet zoveel, ik heb vandaag als tussendoortje een knackerbröd volkoren gehad, maar ik vergeet ook regelmatig allerlei tussendoortjes.
En ik drink veel koffie en thee zonder suiker.
pi_52053900
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 19:00 schreef Isabeau het volgende:
Elvi, zonder zout is wel heel erg optimistisch als je bouillonblokjes gebruikt
Zout is volgens mij echt nergens goed voor. Vind het dan ook niet lekker en zwel altijd enorm op als ik zout ergens aan toevoeg (en dan ook nog eens het 'probleem' dat ik heel de dag door dorst heb). Moet dan wel even melden dat ik i.v.m. ouders met hogebloeddruk zo goed als mijn hele leven zoutarm heb gegeten. Toen ik uit huis ging ben ik hier uit gewoonte gewoon mee doorgegaan.

Hm, moet morgen ook maar eens die herhaling van Dr. Phil kijken, ben ook nieuwsgierig geworden. Hoop dat ik het niet vergeet, want normaal gesproken zap ik binnen een halve seconde weg zodra ik het hoofd van die man zie (vervelend figuur, bijna net zo erg als Oprah )
Le véritable voyage de découverte ne consiste pas à chercher de nouveaux paysages, mais à avoir de nouveaux yeux. ~Marcel Proust (1871-1922)
Last.fm | Flickr
pi_52053924
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 19:58 schreef Fannetje het volgende:

[..]

Wat heb je dan nog meer gegeten, dan die rijst (want dat zijn flink wat caloriën) met kip en groente?
ok dan, vandaag (pakt eetmeter er bij):

ontbijt:
- 1,5 glas halvolle melk (110)
- 1 rijstwafel (25)
- Stuk komkommer, 80 gram (6)

Tussendoor smorgens:
- koffie en thee

Lunch:
- Optimel vruchtenkwark (180)
- Bouillon (10)
- Water

Tussendoor 's middags:
- koffie en thee
- volkoren knackerbröd (30)

Avondeten:
- 250 gram chicken tonight saus (maarten ging koken) (150)
- 3 grote scheppen zilvervliesrijst (180)
- 1 glas rosé (70)
pi_52053931
en dat was het
pi_52053972
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 19:59 schreef freecell het volgende:

[..]

Ik dwing mezelf tot ontbijten, maar veel meer dan koffie, een rijstwafel en wat fruit gaat er niet in.
Lunch hoef ik ook niet zoveel, ik heb vandaag als tussendoortje een knackerbröd volkoren gehad, maar ik vergeet ook regelmatig allerlei tussendoortjes.
Probeer gewoon vanalles uit 's ochtends, ik krijg 's ochtends ook alleen All-Bran of Brinta weg, brood moet ik niet aan denken.
Je eet wel op gewone tijden? Dus niet pas ontbijt tegen half 12 oid omdat het vakantie is? Want dan wordt het idd ook lastig om 3 maaltijden te eten.

edit: wat veel vloeibaar, misschien helpt het al om vast voedsel toe te voegen, zit vaak meer in
pi_52054058
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 20:03 schreef freecell het volgende:

Lunch:
- Optimel vruchtenkwark (180)
- Bouillon (10)
- Water
Kwark en bouillon voor de lunch?! Dat je dan niet van je stokje gaat. Als ik dat op een werkdag moet eten voor de lunch trek ik het echt niet.

Smeer je trouwens wel eens iets op je rijstwafel? Ik wil er nog wel eens wat jam overheen smeren (van die suikervrije van Zonnatura of zo'n soortgelijk merk). Uit het Sonja Bakker boek gehaald (da's dan ook zo goed als het enige wat ik nog eet uit het SB-menu... ben echt 'getraumatiseerd' door dat mens met haar eierkoeken e.d.)
Le véritable voyage de découverte ne consiste pas à chercher de nouveaux paysages, mais à avoir de nouveaux yeux. ~Marcel Proust (1871-1922)
Last.fm | Flickr
pi_52054199
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 19:59 schreef freecell het volgende:
Ik ken jouw voorgeschiedenis niet, dus weet niet wat de oorzaak is waarom je moeite hebt met onbijten... Ikzelf kan ook niet ontbijten (is zo gegroeid uit de schooltijd toen ik op 7:30 uur 's ochtends al in de bus zat en niet de behoefte had om voor die tijd te eten om vervolgens compleet misselijk te worden in een hobbelende bus). Vroeger sloeg ik het dan ook compleet over (jarenlang geleefd op een ontbijt van koffie (of Red Bull ) en een peuk) en at ik pas met de lunch of soms zelfs later. Tegenwoordig neem ik het onbijt mee en eet ik het iets later op de ochtend op kantoor, zo rond een uurtje of 10:00. Misschien dat dat een idee is?
Last.fm | Flickr
pi_52054416
Het was 500 mg kwark, dan zit je echt wel vol hoor
En ik bedenk me net dat er door de chickenspul ook chicken zat

120 erbij 885 it is
  † In Memoriam † donderdag 2 augustus 2007 @ 20:26:45 #221
43556 miss_dynastie
pi_52054611
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 20:21 schreef freecell het volgende:
En ik bedenk me net dat er door de chickenspul ook chicken zat
Ik wilde dat net vragen ja
Nou ja, vanavond nog mooi gelegenheid voor iets lekkers, toch

Hier geen komatsuna stamppot maar wraps, veel sneller klaar. Ik voel helaas mijn knieën niet meer omdat ik net een uur heb zitten schoonmaken op mijn knietjes, maar dat komt vast goed
pi_52055970
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 15:27 schreef blue_funk het volgende:

[..]

Bij 1 laxeerpil word ik al helemaal gek. Hoe moet je je voelen als je er 40 neemt? Onvoorstelbaar... zo triest die meiden die gesloopt worden door deze ziekte. Die vriendjes zagen er overigens ook eng mager uit.

@Jojogirl:
Way Of Life - Aflevering 3 (30-07)
http://www.rtl.nl/service/gemist/home/
Ik weet dat jullie dr al uren over uitgepraat zijn, maar ik zat stiekem mee te lezen en heb die aflevering daarnet ook maar gekeken ... wow heftig!

Zo herkenbaar, blijkt dat ik enorm veel aanleg voor anorexia heb het 'sterker dan je lijf en hongergevoel willen zijn' heb ik dagelijks, hekel aan mn lichaam. Altijd willen weten of ergens veel kcal in zitten (zo erg dat mn maag en darmen vet eten ondertussen niet meer aankunnen, omdat ik dat dus ben gaan vermijden, en ik tijdens het eten al buikpijn krijg bij patat of nasi) en perfectionist zijn. Als ik nog een paar kilo afval, gaan ze me tot de anorexiapatienten rekenen! Van schrik spontaan een bakje vla (er was niets anders in huis dat ik zo snel kon vinden) genomen ... Ik ben niet van plan anorexia ofzo te krijgen

Maargoed, tot zover mijn schrikreactie ... ik ben weer weg
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_52056063
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 21:09 schreef Chicolate het volgende:
Maargoed, tot zover mijn schrikreactie ... ik ben weer weg
dat ene bakje vla lost je onderliggende gevoel niet op! Zoek hulp als je denkt dat je echt de verkeerde kant op gaat.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_52056731
ik ga morgen weer op vakantie naar renesse deze keer

sught... wat heb ik het toch eigenlijk goed
pi_52056776
Hoeveel caloriën moet je nou binnenkrijgen om af te vallen? Er staat me vaag iets van bij dat het 1200 is?
pi_52056874
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 21:33 schreef Elvi het volgende:
Hoeveel caloriën moet je nou binnenkrijgen om af te vallen? Er staat me vaag iets van bij dat het 1200 is?
Dat scheelt per persoon je moet ook berekenen wat je beweegt en zo op een dag. Als je de hele dag aan het bankhangen bent dan is volgens mij 1200 best aan de ruime kant.
pi_52057402
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 21:33 schreef Elvi het volgende:
ik probeer altijd rond de 1200kcal te zitten
maar zeker onder de 1500kcal
  donderdag 2 augustus 2007 @ 22:25:25 #228
79550 Ymke
your ghost
pi_52058521
Ik kom weer aan , ben nu aan het emo eten
How I wish, how I wish you were here.
We're just two lost souls swimming in a fish bowl, year after year,
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 2 augustus 2007 @ 22:33:00 #229
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_52058797
Alweer een nieuw topic

Ik heb ook maar wat tests gemaakt Topo 18, afko's 18 en IQ-test precies de score van Mensa: 133
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_52058826
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 22:25 schreef Ymke het volgende:
Ik kom weer aan , ben nu aan het emo eten
Ik vond de fase van 'geen hap door je keel krijgen' veel handiger (gelukkig zitten er in alcohol nog kcal )

Kan je ook emo-eten met mandarijntjes en appels? Is niet hetzelfde hè? *knuffel*
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  donderdag 2 augustus 2007 @ 22:35:44 #231
79550 Ymke
your ghost
pi_52058925
Nee , ik eet alles wat los en vast zit
  donderdag 2 augustus 2007 @ 22:39:15 #232
79550 Ymke
your ghost
pi_52059054
Eten dat me slecht doet voelen , past goed bij mn stemming en daar passen mandarijntjes en appeltjes niet bij
pi_52059136
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 22:39 schreef Ymke het volgende:
Eten dat me slecht doet voelen , past goed bij mn stemming en daar passen mandarijntjes en appeltjes niet bij
Nou, dan kan je ook geen chocolade eten, want dat hoort je goed te doen voelen
pi_52059158
Ik ben nu Lolcats aan het zoeken Sommige zijn echt heel erg leuk!

Hier moest ik heel lang om lachen

En zo voel ik me ook als ik me in n krappe broek prop :
  donderdag 2 augustus 2007 @ 22:43:47 #235
79550 Ymke
your ghost
pi_52059199
Ik ben niet zo'n chocolade freak , het gaat hier om chips , drop, vieze stinkkaas , worst ,noten ,boterhammen met pindakaas enz enz
pi_52059370
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 22:42 schreef Elvi het volgende:
Ik ben nu Lolcats aan het zoeken Sommige zijn echt heel erg leuk!

[afbeelding]
Hier moest ik heel lang om lachen

[afbeelding]

En zo voel ik me ook als ik me in n krappe broek prop :
[afbeelding]
Die onderste was een gniffel waard!

En Ymke, ik hoop dat je het niet allemaal tegelijk opeet
  donderdag 2 augustus 2007 @ 22:51:36 #237
79550 Ymke
your ghost
pi_52059456
Nou niet allemaal tegelijk , heb wel een grote mond maar ....

De pindakaas blijft alleen steeds plakken maar dat spoel ik dan weg met rode wijn , werkt prima
pi_52059548
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 22:51 schreef Ymke het volgende:
Nou niet allemaal tegelijk , heb wel een grote mond maar ....

De pindakaas blijft alleen steeds plakken maar dat spoel ik dan weg met rode wijn , werkt prima
Dat lijkt me een...bijzonder smaaksensatie
  donderdag 2 augustus 2007 @ 22:55:19 #239
79550 Ymke
your ghost
pi_52059567
Och , ik heb nog wel meer combinaties voor je
pi_52059654
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 22:55 schreef Ymke het volgende:
Och , ik heb nog wel meer combinaties voor je
Ik zelf vond type breezerdrankje + wodka (omdat er niet genoeg alcohol in het type breezermixdrankje zat) al bijzonder genoeg, maar met de smaak van pindakaas in je mond....daar was ik nooit opgekomen.
  donderdag 2 augustus 2007 @ 23:00:52 #241
79550 Ymke
your ghost
pi_52059717
Drop en rum doen het ook lekker tegelijkertijd in je mond

Misschien niet zulke handige tips in dit topic
pi_52059779
Ik geloof dat de meesten hier niet zo drankzuchtig zijn
  donderdag 2 augustus 2007 @ 23:05:53 #243
28372 locutus51
Nil Volentibus Arduum
pi_52059856
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 23:03 schreef Isabeau het volgende:
locutus meld zich! waar is de drank.....?
"Step into the light to see the darkness"
"If you talk to God you're religious. If God talks to you, you're psychotic."
  donderdag 2 augustus 2007 @ 23:07:45 #244
79550 Ymke
your ghost
pi_52059924
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 23:05 schreef locutus51 het volgende:

[..]

locutus meld zich! waar is de drank.....?
Bij mij iig

Nog wel,,,,
pi_52060071
quote:
Ik mis alcohol Blijf ervan af sinds ik aan het afvallen ben, omdat het bij mij vrij snel op mijn gewicht slaat... maar oh, een lekker koud biertje... of een whisky met ijs... zucht.
Last.fm | Flickr
pi_52060454
Ik mis wijn
pi_52061220
quote:
Niet?
pi_52061397
Waar is de rose?
pi_52061831
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 23:57 schreef Pandorah het volgende:
Waar is de rose?
OP
pi_52064314
stelletje zuipschuiten hier

Lolcats ken ik ook, maar dan als caturday op 4chan, daar komen de meeste plaatjes ook vandaan, maar omdat topics daar maximaal een uur na de laatse post blijven bestaan zijn de plaatjes op andere websites gezet om te bewaren.

Ik mag vandaag weer gezellig vakantiehuisjes schoonmaken En vanavond half Nederland doorcrossen om bij mijn zus op bezoek te gaan Dus mij zie je vannacht of morgen wel weer
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')