lol euhm het waren 4 banenquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 09:28 schreef Rewimo het volgende:
Wie had er ook alweer op 3 banen tegelijk gesolliciteerd? Hoe is dat gegaan?
Chinees etenquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 09:57 schreef Levitation het volgende:
Ik heb gisteren tegen mijn zin in chinees gegeten en het was vanmorgen te zien op de weegschaal.Jekkie, chinees eten.
![]()
Alcohol kan ik overigens veel beter van af blijven dan eten... ik drink misschien 3 keer per jaar 1 alcoholisch drankje en mis het ook helemaal niet als ik het niet drink.Eten daarentegen kan ik altijd en overal... ik wou dat ik niet zo van eten hield.
![]()
Mm, het is bij mij vooral de combi van eten en alcohol, die ik zo heerlijk vind. Een perfect gelukte risotto met een glas sauvignon blanc, héérlijk! Kan ik uren over doorpratenquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 09:57 schreef Levitation het volgende:
Ik heb gisteren tegen mijn zin in chinees gegeten en het was vanmorgen te zien op de weegschaal.Jekkie, chinees eten.
![]()
Alcohol kan ik overigens veel beter van af blijven dan eten... ik drink misschien 3 keer per jaar 1 alcoholisch drankje en mis het ook helemaal niet als ik het niet drink.Eten daarentegen kan ik altijd en overal... ik wou dat ik niet zo van eten hield.
![]()
dat had ik een paar weken terug in griekenland, het was echt het lekkerste wat ik daar gegeten hebquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 10:04 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Mm, het is bij mij vooral de combi van eten en alcohol, die ik zo heerlijk vind. Een perfect gelukte risotto met een glas sauvignon blanc, héérlijk! Kan ik uren over doorpraten
Áls ze gaan snijden... da's nog niet helemaal zeker...quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 10:01 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Chinees eten
Hoe laat gaan ze snijen?
Scalpellll.... scalpelllll.....quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 10:06 schreef Levitation het volgende:
[..]
Áls ze gaan snijden... da's nog niet helemaal zeker...Maar hij is nu in het ziekenhuis en krijgt eerst de uitslagen van het bloedonderzoek. Denk eigenlijk dat hij vanmiddag geopereerd wordt, althans, daar hou ik ernstig rekening mee.
Heb ook al hier op mijn werk gezegd dat ik vanmiddag waarschijnlijk vroeg naar huis ga om te zusteren.![]()
Meer: "Colaaaa.... colaaa"quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 10:08 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Scalpellll.... scalpelllll.....
Valsspelertquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 11:02 schreef ymme het volgende:
Ik ben vanochtend weer eens op de weegschaal gaan staan en... de vakantie kilo's zijn er weer bijna van af![]()
Ik doe pas weer een update, als het gewicht onder het gewicht van 't lijstje is![]()
Zal wel niet al te lang meer duren denk ik![]()
Nee hoor, kan alleen niet tegen mijn verlies. Wel tegen het verlies van de kilo's.quote:
quote:
Ik hou het maar gewoon helemaal niet bijquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 11:11 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ik update ook pas weer als ik onder het gewicht in de OP kom. Tot die tijd... doe ik gewoon alsof.
![]()
quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 11:20 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik hou het maar gewoon helemaal niet bij
Edit: Kom op SQ, sterk zijn! Gewoon negereenJe kunt het!
SQ zegt proostquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 11:32 schreef freecell het volgende:
Ik heb al meer dan een jaar geen weegschaal, helpt ook
* freecell heeft![]()
dus het klopt niet dat toen je hier kwam je 10 kilo lichter was?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 11:20 schreef Stormqueen het volgende:
Gevoel voor humor is een godsgeschenk
Ik ook niet.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 11:32 schreef freecell het volgende:
Ik heb al meer dan een jaar geen weegschaal, helpt ook
* freecell heeft![]()
Alleen als je belooft dat je geen epileptische aanval krijgtquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 11:34 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik ook niet.
Dus ik kom het wel een keer melden als ik mijn broek een maat kleiner heb gekocht. En dan wil ik graag 2 pagina's vol met deze![]()
Als je wil ruzie maken mag het via PM, ik ga er niet meer op in in dit topic babequote:Op vrijdag 3 augustus 2007 11:34 schreef Miss_S het volgende:
[..]
dus het klopt niet dat toen je hier kwam je 10 kilo lichter was?
quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 11:34 schreef Miss_S het volgende:
[..]
dus het klopt niet dat toen je hier kwam je 10 kilo lichter was?
ik maak geen ruzie maar omdat jij het over humor had vroeg ik me af je daarover een grapje maaktequote:Op vrijdag 3 augustus 2007 11:36 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Als je wil ruzie maken mag het via PM, ik ga er niet meer op in in dit topic babe
Da's normaal bij krachttraining. Je komt eerst aan voordat je afvalt. No worries, het gaat over.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 11:36 schreef Elvi het volgende:
Óngelofelijk.... vóór t sporten had ik nog ruimte in mn broek, na t sporten kreeg ik mn broek haast niet meer dichtMn buik is nu gaan opzetten
Geen wonder dat ik niks afval... Volgens mij hou ik vocht vast
![]()
Ik had het over jouw gevoel voor humor.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 11:37 schreef Miss_S het volgende:
[..]
ik maak geen ruzie maar omdat jij het over humor had vroeg ik me af je daarover een grapje maakte
dat heb ik ook altijd na het sportenquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 11:36 schreef Elvi het volgende:
Óngelofelijk.... vóór t sporten had ik nog ruimte in mn broek, na t sporten kreeg ik mn broek haast niet meer dichtMn buik is nu gaan opzetten
![]()
Ik heb dat een keer met mijn laarzen gehad... kreeg ze na het sporten met geen mogelijkheid meer dicht.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 11:36 schreef Elvi het volgende:
![]()
Ben je niet al begonnen met je koolsoep? Dan zou t kunnen dat je buik dikker is doorquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 11:36 schreef Elvi het volgende:
![]()
quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 11:38 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik had het over jouw gevoel voor humor.
Shit, nu doe ik het weer
Hier juist niet, ik zweet me te pletter en ik voel me niet dik ofzo, wel moe en voldoen en rood aangelopen en vies enzoquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 11:38 schreef Miss_S het volgende:
[..]
dat heb ik ook altijd na het sporten
tenminste het idee altijd dat ik veel dikker ben na het sporten
* nagels bijtquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 11:39 schreef Levitation het volgende:
[..]
Zeg mij na:
Typen en weer deleten...
Typen en weer deleten...
Typen en weer deleten...
![]()
dat hele lijstje heb ik en dan nog dik erbijquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 11:40 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
[..]
Hier juist niet, ik zweet me te pletter en ik voel me niet dik ofzo, wel moe en voldoen en rood aangelopen en vies enzo![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |