abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52041544
Hier weer verder

Vorige Topic:
Fok! Dieetclub Deel 183

Voor wie is de FoK!Dieetclub bedoeld? De FoK!Dieetclubtopics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen met overgewicht die een startBMI (body mass index, ook wel bekend als Quetelet Index) hebben van 27 of hoger. Bij een BMI van onder de 25 ben je van harte welkom in het zustertopic Slank de zomer in. Dit kun je vinden in het LIF-forum op FoK!. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt. Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje Ik wil ook!.

Linkjes Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Meetings We gaan regelmatig met elkaar iets leuks doen en iedereen die houdt van gezelligheid is van harte welkom. De meetings die momenteel gepland worden zijn een 5-jaarsmeeting op de Veluwe waar we een GPS-wandeltocht gaan doen, een barbecuemeeting in Duitsland, een Eftelingmeeting, een buikdansmeeting, een saunameeting en ook nog een weekendje weg met z'n allen. Wil je ook een keer mee? Je bent van harte welkom om je aan te melden in het aparte Dieetclubmeetingtopic.

Ik wil ook! Dat kan Ga naar http://www.dieet-web.nl en maak daar een account aan. Na activatie zal je dan in het lijstje verschijnen. Troel zorgt ervoor dat je geactiveerd wordt, dus je kunt het beste haar een PM sturen met je inlognaam zodat ze je kan activeren en aan de dieetclub kan koppelen. Op dieet-web kun je zelf een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet en je plan invullen. Die gegevens zijn nodig om in het lijstje te verschijnen. Met je eigen account kan je zelf je updates doorgeven. Dat kan je één keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal één update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Voor meer vragen kun je of Troel PM-en, of kijken op http://forum.dieet-web.nl

Deelnemers De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

Deze OP is te vinden in de Fok!wiki

Laten we het gezellig houden! Pesten doe je op de kleuterschool, niet hier. Deze topics zijn bedoeld om elkaar te steunen, niet om elkaar de grond in te boren omdat men misschien niet voldoet aan jouw ideaalbeeld.

[ Bericht 5% gewijzigd door Isabeau op 02-08-2007 12:19:50 ]
pi_52041646
Ja, hier weer verder, en iets minder snel dan de vorige graag..

Ik ga zo maar ff een paar boterhammetjes smeren..
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_52041663
Ik kom bijna nooit op de markt, misschien maar weer eens tijd voor gaan maken dan. Ben ook gek op frambozen en bosbessen
  donderdag 2 augustus 2007 @ 12:17:47 #4
28372 locutus51
Nil Volentibus Arduum
pi_52041722
De markt, lekker veel groente en fruit voor een fractie van datgene wat je er in de winkel voor betaald...
"Step into the light to see the darkness"
"If you talk to God you're religious. If God talks to you, you're psychotic."
pi_52041743
De markt is hier altijd op woensdag en zaterdag. Op woensdag werk ik en op zaterdag is het zo druk dat ik er geïrriteerd van raak. Ter compensatie (om me beter te voelen) neem ik dan iets slechts... Vietnamese loempia, puntzak friet met een klodder mayo, etc. Werkt dus voor geen meter. Ben beter af in de Albert Heijn (waar de bakjes fruit wel ietsjes duurder zijn, maar mijn weegschaal niet direct in de stress schiet). Ben al jaren niet op de markt geweest.
Le véritable voyage de découverte ne consiste pas à chercher de nouveaux paysages, mais à avoir de nouveaux yeux. ~Marcel Proust (1871-1922)
Last.fm | Flickr
pi_52041748
Hier heb je elke donderdag markt. Dan staat er zowaar een kaasboer, en meer niet
Maar in de stad, 5km verderop, heb je elke vrijdag markt, en hier ga ik regelmatig met mijn moeder heen
pi_52041752
De grote markt is hier op woensdag en zaterdag. Misschien zaterdag even gaan dan

Ik heb helemaal geen zin in boterhammen vandaag... maar er is ook niks anders in huis, dus ik zal wel moeten
pi_52041772
Ik vind de markt echt leuk! Voordat ik ga, pin ik 20 euro ofzo, en dan zeg ik tegen mezelf dat ik alles mag kopen wat ik wil en waar ik zin in heb. Normaalgesproken ben ik streng voor mezelf vwb geld uitgeven, of ik voel me achteraf schuldig, maaar niet op de markt
Kom ik thuis met tassen en tassen vol lekkere groentes, vruchten, kruiden, echt vanalles, en dan heb ik nog geld over ook. En dan lekker zoeken in je tassen: waar heb ik nu zin in? wat eten we vanavond? etc.

Ik ben dol op lekker koken en lekker eten
  donderdag 2 augustus 2007 @ 12:20:09 #9
149959 SQ
snelle trees
pi_52041784
tvp.
disclaimer
pi_52041792
Hier op donderdag altijd markt (naja dorp/stad dat tegen ons aan ligt)
Zaterdag markt bij ons in de vesting(naarden)
pi_52041821
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 12:18 schreef blue_funk het volgende:
De markt is hier altijd op woensdag en zaterdag. Op woensdag werk ik en op zaterdag is het zo druk dat ik er geïrriteerd van raak. Ter compensatie (om me beter te voelen) neem ik dan iets slechts... Vietnamese loempia, puntzak friet met een klodder mayo, etc. Werkt dus voor geen meter. Ben beter af in de Albert Heijn (waar de bakjes fruit wel ietsjes duurder zijn, maar mijn weegschaal niet direct in de stress schiet). Ben al jaren niet op de markt geweest.
Ik vind het juist wel leuk! Haagse mart is heel kleurrijk en multiculti en ik vind het wel iets gezelligs hebben, die drukte. Zeker als het mooi weer is en ik veel tijd heb.
pi_52041887
in Groningen op dinsdag, vrijdag en zaterdag...

morgen ga ik dus maar weer even heen..
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
  donderdag 2 augustus 2007 @ 12:24:55 #13
149959 SQ
snelle trees
pi_52041907
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 12:21 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Ik vind het juist wel leuk! Haagse mart is heel kleurrijk en multiculti en ik vind het wel iets gezelligs hebben, die drukte. Zeker als het mooi weer is en ik veel tijd heb.
De haagse markt!

Daar heb ik mijn marktaversie vandaan
disclaimer
  donderdag 2 augustus 2007 @ 12:24:57 #14
80966 Ryoga
Mada mada dane
pi_52041908
hier (Rdam) is altijd op dinsdag en zaterdag markt op de Blaak. ik werk er vlakbij en ben er in mijn pauze ook wel eens te vinden, ze hebben vaak dingen voor redelijke prijzen die je wel binnen een dag moet wegwerken, maar daar is niets mis mee

goedkoop wil ik het niet noemen, ik ging altijd in Portugal naar de markt, waar je een tros bananen voor 30 cent hebt ongeveer.
I was here
here I was
was I here?
Yes, I was
pi_52041941
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 12:21 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Ik ben een ander type. Kan niet zo goed tegen een grote massa mensen. Zeker niet als ze te dicht om me heen komen staan (en dan ook nog eens bijzonder onfris ruiken) en als ze niet doorlopen en daarmee mijn doorgang blokkeren. Tja... Als je me opgefokt wil hebben, moet je me naar de markt sturen op zaterdag. Nu woon ik in Alphen en daar is het wel erg klein in vergelijking met de grote steden zoals Amsterdam/ Den Haag. Misschien dat het daar wat beter zou gaan, maar om nou helemaal naar Amsterdam te rijden voor een bakje fruit... hmz
Le véritable voyage de découverte ne consiste pas à chercher de nouveaux paysages, mais à avoir de nouveaux yeux. ~Marcel Proust (1871-1922)
Last.fm | Flickr
  donderdag 2 augustus 2007 @ 12:28:32 #16
149959 SQ
snelle trees
pi_52041981
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 12:26 schreef blue_funk het volgende:

[..]

Ik ben een ander type. Kan niet zo goed tegen een grote massa mensen. Zeker niet als ze te dicht om me heen komen staan (en dan ook nog eens bijzonder onfris ruiken) en als ze niet doorlopen en daarmee mijn doorgang blokkeren. Tja... Als je me opgefokt wil hebben, moet je me naar de markt sturen op zaterdag. Nu woon ik in Alphen en daar is het wel erg klein in vergelijking met de grote steden zoals Amsterdam/ Den Haag. Misschien dat het daar wat beter zou gaan, maar om nou helemaal naar Amsterdam te rijden voor een bakje fruit... hmz
Ik kan me hier helemaal in vinden.

Mensenmassa's
disclaimer
pi_52042010
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 12:24 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

De haagse markt!

Daar heb ik mijn marktaversie vandaan
Je moet het misschien een beetje willen zien hoor.
Was laatst op de markt toen het regende. Zo'n ongelooflijk dikke Surinaamse mama klapt haar immense paraplu uit, ziet daarbij een klein mager oud Marokkaans meneertje over het hoofd, dat van pure schrik bijna omvalt in de plas. Consternatie alom, zegt die dame tegen hem: (insert Suri/Haags accent) 'Eej maar ik sag jou tog ook helemaal niet, sgat!'
Van dat soort dingen word ik altijd uitermate vrolijk. En dat gebeurt dus echt alleen op de markt
pi_52042013
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 12:18 schreef blue_funk het volgende:
Hier is het op dinsdag en zaterdag, maar de zaterdagmarkt ga ik ook liever niet heen, mij te druk. Ik kan dinsdag wel gaan voor ik naar stage moet.
  donderdag 2 augustus 2007 @ 12:30:10 #19
80966 Ryoga
Mada mada dane
pi_52042022
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 12:28 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Ik kan me hier helemaal in vinden.

Mensenmassa's
kvind dat juist wel wat hebben, maar alleen als ik geen haast heb. Dan is de markt echt geen loopoptie. Maar om zoveel mensen te zien die zo verschillend zijn, dat vind ik dan weer schitterend.
I was here
here I was
was I here?
Yes, I was
pi_52042035
Pfff moet nu echt in actie komen... ben zo traag en lui als maar kan vandaag!

Moet nog stofzuigen en de honden uitlaten en dan nog lunchen
Moet beetje tempo maken als ik nog naar de markt wil en naar de overburen om op kraamvisite te gaan!
Grrr loopt niet echt op rolletjes nog vandaag haha
  donderdag 2 augustus 2007 @ 12:31:09 #21
149959 SQ
snelle trees
pi_52042049
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 12:29 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Je moet het misschien een beetje willen zien hoor.
Was laatst op de markt toen het regende. Zo'n ongelooflijk dikke Surinaamse mama klapt haar immense paraplu uit, ziet daarbij een klein mager oud Marokkaans meneertje over het hoofd, dat van pure schrik bijna omvalt in de plas. Consternatie alom, zegt die dame tegen hem: (insert Suri/Haags accent) 'Eej maar ik sag jou tog ook helemaal niet, sgat!'
Van dat soort dingen word ik altijd uitermate vrolijk. En dat gebeurt dus echt alleen op de markt
Ja klopt, daar heb je gelijk in.

Misschien ligt het aan het feit dat ik in die tijd uitermate depressief was en erg slecht in mijn vel zat
disclaimer
pi_52042153
Ik ben ook erg lui vandaag.

En ik heb ook nog zo'n zak tomatensoep in huis, maar dat is een romige soep die vrij veel caloriën bevat..

Maar daar heb ik natuurlijk wel weer zin in nu
  donderdag 2 augustus 2007 @ 12:36:59 #23
149959 SQ
snelle trees
pi_52042211
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 12:35 schreef Fannetje het volgende:
Ik ben ook erg lui vandaag.

En ik heb ook nog zo'n zak tomatensoep in huis, maar dat is een romige soep die vrij veel caloriën bevat..

Maar daar heb ik natuurlijk wel weer zin in nu
Meestal valt dat nog wel mee toch, de meeste roomsoepen hebben niet meer dan 50 kcal per 100 ml.

(ik ben erg into de soepjes momenteel )
disclaimer
pi_52042274
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 12:36 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Meestal valt dat nog wel mee toch, de meeste roomsoepen hebben niet meer dan 50 kcal per 100 ml.

Is dat soepdieet dat verhaal met koolsoep? En zo ja, kuch, niet om heel onbeschoft te zijn, maar krijg je daar niet onwijze gasvorming van?
  donderdag 2 augustus 2007 @ 12:40:14 #25
35189 Troel
scherp en bot
pi_52042293
weer een halve kilo kwijt
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  † In Memoriam † donderdag 2 augustus 2007 @ 12:41:09 #26
43556 miss_dynastie
pi_52042312
quote:

Markt stelt hier weinig voor. Vind ik dan. Er zijn zat mensen enthousiast . Ben voor de mister een roomsoepje aan het maken, maar zelf hou ik niet zo van tomatensoep, dus voor mezelf zo maar even een tosti of zo.
  donderdag 2 augustus 2007 @ 12:42:04 #27
149959 SQ
snelle trees
pi_52042338
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 12:39 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Is dat soepdieet dat verhaal met koolsoep? En zo ja, kuch, niet om heel onbeschoft te zijn, maar krijg je daar niet onwijze gasvorming van?
Nee joh, ik verzin altijd zelf dieten Ik hou het lekker bij de UNOX-blikken

Maar we zijn d'r weer ff klaar mee gelukkig
disclaimer
  donderdag 2 augustus 2007 @ 12:42:28 #28
149959 SQ
snelle trees
pi_52042349
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 12:40 schreef Troel het volgende:
disclaimer
pi_52042373
quote:

[..]

Deze heeft 67 kcal per 100 ml, wel iets meer dus. Maar aan de andere kant is dat 200 kcal voor 300 ml soep, dus dat valt dan ook wel weer mee. Ik ga dus zo een soepje pakken
  donderdag 2 augustus 2007 @ 12:43:25 #30
149959 SQ
snelle trees
pi_52042380
ze zijn vandaag nieuwe pleerolhouders en zeepdispensers aan het installeren in onze plee

En het klinkt alsof ze met drilboren bezig zijn
disclaimer
  donderdag 2 augustus 2007 @ 12:43:31 #31
80966 Ryoga
Mada mada dane
pi_52042382
quote:
ik heb em gevonden
I was here
here I was
was I here?
Yes, I was
pi_52042387
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 12:42 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Nee joh, ik verzin altijd zelf dieten Ik hou het lekker bij de UNOX-blikken

Maar we zijn d'r weer ff klaar mee gelukkig
Ik ken alleen het koolsoepdieet. En dat lijkt me, zacht gezegd, geen pretje voor je darmen.

Maarre, Unox-soep? I'm not a fan! Hoe pak je zo'n dieet aan, dan?
pi_52042410
stofzuigen gedaan, nu snel aankleden en eet die boterham wel op tijdens de honden uitlaten en daarna me yoghurt wel ofzo!
  donderdag 2 augustus 2007 @ 12:45:23 #34
149959 SQ
snelle trees
pi_52042433
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 12:43 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Ik ken alleen het koolsoepdieet. En dat lijkt me, zacht gezegd, geen pretje voor je darmen.

Maarre, Unox-soep? I'm not a fan! Hoe pak je zo'n dieet aan, dan?
Gewoon, een week lang alleen maar soep vreten als avondeten
Weinig calorieen, toch een volle maag, je valt er een beetje mee af als kickstart voor de rest van je afvalplan. Stelt weinig voor maar toch kunnen mensen zich er geweldig over opnaaien
disclaimer
pi_52042443
quote:
Dat is toch prettig? Of niet?
  donderdag 2 augustus 2007 @ 12:46:06 #36
35189 Troel
scherp en bot
pi_52042451
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 12:43 schreef Ryoga het volgende:

[..]

ik heb em gevonden
stuur hem eens samen met die andere vijf kilo terug wil je!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  donderdag 2 augustus 2007 @ 12:47:01 #37
35189 Troel
scherp en bot
pi_52042472
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 12:45 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Dat is toch prettig? Of niet?
Nee, dat is niet prettig als je niet meer mag afvallen omdat het problemen kan veroorzaken. Ik ben inmiddels ruim 80% van mijn overgewicht kwijt en ik had na die 92 kilo eigenlijk niet meer af mogen vallen.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_52042476
Even een tvp. Was weer zwaarder op de weegschaal, teveel water binnengekregen bij het zwemmen.
Heb giga spierpijn van dinsdagavond, toen heb ik met V. in de tuin gewerkt... weet ik ook weer waarom ik nooit in de tuin wil werken.
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
  donderdag 2 augustus 2007 @ 12:48:26 #39
35189 Troel
scherp en bot
pi_52042506
Bij ons moet de tuin ook nog gedaan worden. Nieuw hekwerk en dergelijk en kattenvallen om die smerige poepbeesten uit mijn tuin te houden.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  donderdag 2 augustus 2007 @ 12:49:10 #40
149959 SQ
snelle trees
pi_52042527
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 12:47 schreef Levitation het volgende:
Even een tvp. Was weer zwaarder op de weegschaal, teveel water binnengekregen bij het zwemmen.
Heb giga spierpijn van dinsdagavond, toen heb ik met V. in de tuin gewerkt... weet ik ook weer waarom ik nooit in de tuin wil werken.
Of je hebt gesponsd, en da's nooit handig als je in een bak met 3,2 miljoen liter water ligt
disclaimer
pi_52042572
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 12:47 schreef Troel het volgende:

[..]

Nee, dat is niet prettig als je niet meer mag afvallen omdat het problemen kan veroorzaken. Ik ben inmiddels ruim 80% van mijn overgewicht kwijt en ik had na die 92 kilo eigenlijk niet meer af mogen vallen.
80%! Wow!
... En je kunt natuurlijk niet proberen op gewicht te blijven door vet en ongezond te gaan eten.
Wat lastig.
  donderdag 2 augustus 2007 @ 12:51:41 #42
35189 Troel
scherp en bot
pi_52042609
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 12:50 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

80%! Wow!
... En je kunt natuurlijk niet proberen op gewicht te blijven door vet en ongezond te gaan eten.
Wat lastig.
Kan wel, maar dat helpt helaas niet

Als ik veel vet ga eten, racet het alleen maar sneller door mijn lichaam
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_52042626
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 12:49 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Of je hebt gesponsd, en da's nooit handig als je in een bak met 3,2 miljoen liter water ligt
Ben al blij dat ik "maar" 4 ons heb gesponsd... je zal toch alle 3.2mln liter sponsen!
***Levi was here***
pi_52042638
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 12:47 schreef Levitation het volgende:
Hoe vaak wegen jullie jezelf nou? Ik moet me echt inhouden om geen weegschaal te kopen, stiekem wil ik wel weten wat ik weeg, maar ik zie mezelf ook al elke dag en ieder onsje checken.
  donderdag 2 augustus 2007 @ 12:52:50 #45
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_52042644
Je moet ook zwemmen Levi, niet slurpen

* Jojogirl twijfelt of ze een weegschaal zal gaan kopen.
Soms kom ik weken niet bij de sportschool en dan weet ik dus ook niet of ik afval. Maarja, als ik er thuis 1 heb staan die goed is, ga ik er dan niet te vaak op staan.

Ow en ik verveel me. Ik wilde eik met Finn naar Blijdorp, maar het arme mannetje is een beetje ziek dus we zijn nu gewoon thuis gebleven en hij slaapt zowat continu (geen wonder na vannacht).
pi_52042681
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 12:51 schreef Troel het volgende:

[..]

Kan wel, maar dat helpt helaas niet

Als ik veel vet ga eten, racet het alleen maar sneller door mijn lichaam
Wat doe je dan? Veel eiwitten, veel sport?

Aankomen is nog lastiger dan afvallen, volgens mij.
  donderdag 2 augustus 2007 @ 12:53:59 #47
149959 SQ
snelle trees
pi_52042687
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 12:52 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Hoe vaak wegen jullie jezelf nou? Ik moet me echt inhouden om geen weegschaal te kopen, stiekem wil ik wel weten wat ik weeg, maar ik zie mezelf ook al elke dag en ieder onsje checken.
Ik doe het elke dag sinds ik een eigen weegschaal heb
En nee, ik kan mezelf niet tegenhouden
Soms sla ik wel eens een dag over. Als ik bij m'n vriend slaap.
disclaimer
pi_52042700
Hier ben je wel een uurtje zoet mee, Jojo:
http://www.testmijniq.nl/

Ik heb gisteren al die testjes gedaan

Ik begin me ook een beetje te vervelen geloof ik. Het is maar goed dat ik volgende week weer moet werken
pi_52042707
* Isabeau knabbelt op een salade en gaat zo maar weer aan de slag.

De weegschaal hier geeft overigens exact hetzelfde gewicht aan als thuis
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  donderdag 2 augustus 2007 @ 12:54:54 #50
149959 SQ
snelle trees
pi_52042715
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 12:52 schreef Levitation het volgende:

[..]

Ben al blij dat ik "maar" 4 ons heb gesponsd... je zal toch alle 3.2mln liter sponsen!
Dan haal je wel het guinness book of world records
disclaimer
pi_52042732
quote:

[..]

....maar ik zie mezelf ook al elke dag en ieder onsje checken.
Roep altijd wel dat ik maar 1x per week op dat ding wil staan, maar ik sta er toch elke dag op. Kan mezelf niet bedwingen. Alleen in de (pre-)menstruatieweek blijf ik eraf (werkt alleen maar deprimerend, waardoor ik dan waarschijnlijk nog meer chocolade ga eten en de week daarna dus nog zwaarder ben).
Last.fm | Flickr
pi_52042751
quote:

[..]

Ik ben een weegt-zich-iedere-dag-neuroot... De meeste mensen hier hebben wat meer geduld en wegen zich 1 keer per week. Bij mij hoort 't gewoon bij mijn ochtendritueel: opstaan, plassen, wegen, douchen, etc...
***Levi was here***
pi_52042798
Net naar de stad geweest. Ik heb allemaal stofjes besteld om kleertjes voor Anna te maken. Zo leuk. Anna heeft bijna de hele tijd liggen slapen, is ook niet helemaal lekker. Wel schattig, die haartjes die boven de doek uitkomen.

Goed dat je het zegt Fannetje, hier is de vakantie pas net begonnen, maar op mijn werk begint het nieuwe seizoen al bijna.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_52042815
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 12:53 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Ik doe het elke dag sinds ik een eigen weegschaal heb
En nee, ik kan mezelf niet tegenhouden
Soms sla ik wel eens een dag over. Als ik bij m'n vriend slaap.
Awww, dat lijkt me zo frustrerend.
Ik weet nog wel, voordat ik begon met sporten ging ik op de weegschaal. 82 kg.
Een halfjaar later, anderhalve broekmaat kleiner, buikvetjes grotendeels verdwenen, ik op die weegschaal: wtf, 82,5???

Pas nog een half jaar later was het 74 geworden.
Ik ben zo bang dat ik het opgeef als ik niet snel resultaat zie.
  donderdag 2 augustus 2007 @ 12:58:48 #55
149959 SQ
snelle trees
pi_52042826
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 12:55 schreef Levitation het volgende:

[..]

Ik ben een weegt-zich-iedere-dag-neuroot... De meeste mensen hier hebben wat meer geduld en wegen zich 1 keer per week. Bij mij hoort 't gewoon bij mijn ochtendritueel: opstaan, plassen, wegen, douchen, etc...
wegen, plassen, wegen, douchen, wegen, eten, wegen, aankleden, wegen, poepen, wegen.

Ik win
disclaimer
pi_52042847
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 12:55 schreef Levitation het volgende:

[..]

Deze week heb ik me ook al iedere dag gewogen Ik vertel het echter maar een keer in de week, want ik neem mijn weegschaal alleen op maandagochtend serieus
pi_52042860
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 12:58 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

wegen, plassen, wegen, douchen, wegen, eten, wegen, aankleden, wegen.

Ik win
écht? En hoeveel scheelt het nou, dat plassen?
pi_52042863
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 12:58 schreef Stormqueen het volgende:
wegen, plassen, wegen, douchen, wegen, eten, wegen, aankleden, wegen, poepen, wegen.

Ik win
en hoeveel scheelt het elke keer?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  donderdag 2 augustus 2007 @ 13:00:35 #59
149959 SQ
snelle trees
pi_52042882
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 12:59 schreef Fannetje het volgende:

[..]

Deze week heb ik me ook al iedere dag gewogen Ik vertel het echter maar een keer in de week, want ik neem mijn weegschaal alleen op maandagochtend serieus
Maandag is een kutdag om te wegen, ik ben dan altijd zwaarder omdat zondag mijn "ik-mag-alles-vreten-dag" is

Ik hou meestal donderdag of vrijdag aan.
disclaimer
pi_52042913
Ik heb mijn weegschaal in mijn kledingkast gezet Ik ging er de laatste weken ook elke dag op staan en da's niet goed voor mij. De laatste weken viel ik steeds af, dus was niet zo erg, maar daarvoor had ik wel eens dat ik op mijn "officiele" weegdag ineens weer zwaarder was, erg frustrerend. Nu maar weer alleen op dinsdag wegen, of iig proberen
  donderdag 2 augustus 2007 @ 13:01:35 #61
149959 SQ
snelle trees
pi_52042914
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 13:00 schreef Isabeau het volgende:

[..]

en hoeveel scheelt het elke keer?
Plassen een ons, poepen twee tot drie ons, die ik wel weer compenseer met eten etc

Ik moet mijn batterijen ook vaak vervangen
disclaimer
pi_52042938
Djees, je ligt even een halve dag in bed omdat je de hele nacht wakker hebt gelegen en er is weer een topic bij

voor de geinteresseerden: ik heb op mijn hyve een blogje gemaakt over mijn operatie. Zo hoef ik niet elke keer het hele verhaal weer neer te zetten als mensen er naar vragen

oh, en de boterham met kaas van gisteren was trouwens geroosterd Ik had gewoon veel te weinig gekauwd.
pi_52042945
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 13:00 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Maandag is een kutdag om te wegen, ik ben dan altijd zwaarder omdat zondag mijn "ik-mag-alles-vreten-dag" is

Ik hou meestal donderdag of vrijdag aan.
Ja, maar dat is natuurlijk onzin, want het gaat om je gewichtsverlies per week. Het maakt dus geen klap uit op welke dag je op de weegschaal gaat staan.
  donderdag 2 augustus 2007 @ 13:03:18 #64
4177 Jojogirl
pi_52042975
Volgende week alweer Fannetje? Beginnen dan de scholen alweer bij jullie?
Leuke site trouwens

Tja, ik weeg me dus bij de sportschool en dat varieert van optimaal eens per week tot iets minder optimaal nu al sinds het laatste weekend van juni niet meer. Ik ga dus maar een digitale weegschaal kopen bij de Blokker als Finn straks wakker is.

Gaaf dat je kleertjes voor Anna gaat maken YPPY. Knap ook dat je dat zelf kan. En beterschap voor Anna
  donderdag 2 augustus 2007 @ 13:03:39 #65
149959 SQ
snelle trees
pi_52042981
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 13:02 schreef Fannetje het volgende:

[..]

Ja, maar dat is natuurlijk onzin, want het gaat om je gewichtsverlies per week. Het maakt dus geen klap uit op welke dag je op de weegschaal gaat staan.
Voor mijn gevoel wel
disclaimer
pi_52043008
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 13:02 schreef Fannetje het volgende:

[..]

Da's geen onzin, da's psychisch.
***Levi was here***
  donderdag 2 augustus 2007 @ 13:05:53 #67
149959 SQ
snelle trees
pi_52043042
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 13:04 schreef Levitation het volgende:

[..]

Jij snapt het
disclaimer
pi_52043056
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 13:03 schreef Jojogirl het volgende:
Volgende week alweer Fannetje? Beginnen dan de scholen alweer bij jullie?
Nee, de scholen beginnen die week erna (13 augustus) weer, maar de leerkrachten moeten nog wel het een en ander doen voordat de kids kunnen komen. Klaslokaal inrichten, kinderen doorspreken, vergaderen.. en dus zit ik volgende week alweer 4 van de 5 dagen op school.
quote:
Leuke site trouwens
Ja he? Vond ik ook! Alleen jammer als je alle testjes al gedaan hebt
pi_52043074
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 13:04 schreef Levitation het volgende:

[..]

Ja, psychische onzin
pi_52043084
Ik heb me tot nu toe (sinds maandag) ook iedere dag gewogen.. maar reken alleen die van de maandagochtend mee in me schema!

Weeg me eigenlijk 2x per dag, 1x ochtend thuis en 1x op de sportschool..
Maandag was ik op de sportschool 87.9 (Met kleding en redelijk zware schoenen aan) en gisteren was ik 86
Heb maandag bij terugkomst kleding gewogen en dat kwam om 4.5 kilo ongeveer, dus wegen op sportschool zonder kleding zou ik 83 zijn

Komen dus redelijk overeen met thuis!!
  donderdag 2 augustus 2007 @ 13:09:26 #71
149959 SQ
snelle trees
pi_52043145
4,5 kilo kleding, hoe doe je dat, draag je kisten met stalen neuzen ofzo?
disclaimer
pi_52043158
ga zo trouwens op jacht naar nieuwe weegschaal (deze geeft alleen hele en halve kilo's aan) en hij is ook al erg oud (geloof 13 jaar ofzo)
  donderdag 2 augustus 2007 @ 13:10:25 #73
4177 Jojogirl
pi_52043174
Woei 19/30 vragen goed op de topo kennis.
quote:
Hartelijk dank voor het maken van de Topografische kennis test (Nederland)!
U heeft op deze test 19 van de 30 vragen juist beantwoord.

Gemiddeld aantal goed beantwoordde vragen op deze test (totale testpopulatie):

Percentage van de populatie met meer dan 5 goede antwoorden: 99.07%
Percentage van de populatie met meer dan 10 goede antwoorden: 80.01%
Percentage van de populatie met meer dan 15 goede antwoorden: 34.62%
Percentage van de populatie met meer dan 20 goede antwoorden: 6.74%
Percentage van de populatie met meer dan 25 goede antwoorden: 0.48%
pi_52043183
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 13:09 schreef Stormqueen het volgende:
4,5 kilo kleding, hoe doe je dat, draag je kisten met stalen neuzen ofzo?
Aangepaste schoen(voor scheefstand voet/been en knie)
En had broek aan en hempje en shirt en schoenen en vest nog
pi_52043213
dat gaat snel Fannetje, hier duurt het denk ik nog 3 of 4 weken..
En hopelijk heb ik dan een baan...
  donderdag 2 augustus 2007 @ 13:13:20 #76
149959 SQ
snelle trees
pi_52043262
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 13:10 schreef Patries86 het volgende:

[..]

Aangepaste schoen(voor scheefstand voet/been en knie)
En had broek aan en hempje en shirt en schoenen en vest nog
Ah, okee, want ik kom vaak niet verder dan max 1,5 kilo
disclaimer
pi_52043275
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 13:10 schreef Jojogirl het volgende:
[..]
Geef 's een link?
  donderdag 2 augustus 2007 @ 13:15:47 #78
4177 Jojogirl
pi_52043343
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 13:13 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Geef 's een link?
http://www.testmijniq.nl/
pi_52043359
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 13:10 schreef Jojogirl het volgende:
[..]
Ik had er 18 goed. Maar bij de Europese en Wereldversie maar 16.

http://www.testmijniq.nl
pi_52043385
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 13:11 schreef teigan het volgende:
dat gaat snel Fannetje, hier duurt het denk ik nog 3 of 4 weken..
En hopelijk heb ik dan een baan...
Bij jullie beginnen de basisscholen over een goede twee weken weer. Maandag 20 augustus dus.
pi_52043424
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 13:02 schreef octopussy het volgende:
Djees, je ligt even een halve dag in bed omdat je de hele nacht wakker hebt gelegen en er is weer een topic bij

voor de geinteresseerden: ik heb op mijn hyve een blogje gemaakt over mijn operatie. Zo hoef ik niet elke keer het hele verhaal weer neer te zetten als mensen er naar vragen

oh, en de boterham met kaas van gisteren was trouwens geroosterd Ik had gewoon veel te weinig gekauwd.
OK, dat heb ik 'even' gelezen. Wat een heftige sessie zeg! Wel fijn dat het het gewenste effect heeft, 7 kilo eraf!
En jij bent ook een Delftenaar, zie ik. Ben je al bijna klaar met je opleiding?
  donderdag 2 augustus 2007 @ 13:21:22 #82
4177 Jojogirl
pi_52043513
Afkortingentest 19/30 en Topo Europa ook 19/30
Volgensmij kan ik gewoon niks anders scoren ofzo
pi_52043562
Haha, grappig!

Bij de afkortingen had ik 18/30.

Heb je de klassieke IQ test, de rekenvaardigheid test en de algemene kennistest ook al geprobeerd?
pi_52043699
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 13:21 schreef Jojogirl het volgende:
Afkortingentest 19/30 en Topo Europa ook 19/30
Volgensmij kan ik gewoon niks anders scoren ofzo
Topo NL 18/30
  donderdag 2 augustus 2007 @ 13:29:38 #85
149959 SQ
snelle trees
pi_52043746
ik scoor steeds 20/30
disclaimer
pi_52043817
Mijn topografische kennis is niet zo geweldig, dus ik vond het nog wel meevallen
pi_52043881
Afko's 18/30
pi_52043893
En het kopje soep was erg lekker
  donderdag 2 augustus 2007 @ 13:34:54 #89
149959 SQ
snelle trees
pi_52043910
volgens mij is het bull, hoe kan ik nou op alle testen hetzelfde scoren
disclaimer
  donderdag 2 augustus 2007 @ 13:35:09 #90
4177 Jojogirl
pi_52043918
Op de rekentest scoor ik tussen de 120-130.
pi_52043982
Je kunt ook zien wat je precies scoort, Jojo.. dat staat op de oorkonde die rechts in beeld is.
Ik had 126 op de rekentest.
pi_52044261
Dienstmededeling:
Ik wil vanavond graag zuurkoolstamppot eten.
En ik heb net gevoetbald.
Sporten in je lunchpauze is tof!
pi_52044356
* Isabeau gaat op zoek naar aardappels
pi_52044478
Ga niet meer naar de markt, ik haat regen en het regent nu hier best hard!
Ga even met de auto naar de kijkshop in de buurt,even weegschaal kopen

[ Bericht 0% gewijzigd door Patries86 op 02-08-2007 16:08:14 ]
pi_52044526
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 13:51 schreef Isabeau het volgende:
* Isabeau gaat op zoek naar aardappels
Handig zo'n kokkie in huis!
***Levi was here***
  donderdag 2 augustus 2007 @ 13:57:25 #96
149959 SQ
snelle trees
pi_52044539
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 13:55 schreef Patries86 het volgende:
Ga niet meer naar de markt, ik haat regen en het regent nu hier best hard!
Ga even met de auto naar de kijkschop in de buurt,even weegschaal kopen
kijkschop?
disclaimer
  donderdag 2 augustus 2007 @ 13:59:30 #97
80966 Ryoga
Mada mada dane
pi_52044598
om de een of andere reden heb ik nu een halve kilo mix van frambozen en aalbessen voor me
I was here
here I was
was I here?
Yes, I was
pi_52044611
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 13:57 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

kijkschop?
Ja waarom niet.. moet gewoon nieuwe weegschaal hebben,maakt niet uit waar ik hem koop!
Als het maar niet te duur is
  donderdag 2 augustus 2007 @ 14:00:32 #99
149959 SQ
snelle trees
pi_52044633
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 13:59 schreef Patries86 het volgende:

[..]

Ja waarom niet.. moet gewoon nieuwe weegschaal hebben,maakt niet uit waar ik hem koop!
Daar ging het niet om, er staat een letter te veel waardoor het een beetje een maf woord wordt
disclaimer
  donderdag 2 augustus 2007 @ 14:02:05 #100
35189 Troel
scherp en bot
pi_52044681
Ik kwam Georgina Verbaan net tegen
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: