Ik vind het juist wel leuk! Haagse mart is heel kleurrijk en multiculti en ik vind het wel iets gezelligs hebben, die drukte. Zeker als het mooi weer is en ik veel tijd heb.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 12:18 schreef blue_funk het volgende:
De markt is hier altijd op woensdag en zaterdag. Op woensdag werk ik en op zaterdag is het zo druk dat ik er geïrriteerd van raak. Ter compensatie (om me beter te voelen) neem ik dan iets slechts... Vietnamese loempia, puntzak friet met een klodder mayo, etc. Werkt dus voor geen meter. Ben beter af in de Albert Heijn (waar de bakjes fruit wel ietsjes duurder zijn, maar mijn weegschaal niet direct in de stress schiet). Ben al jaren niet op de markt geweest.
De haagse markt!quote:Op donderdag 2 augustus 2007 12:21 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik vind het juist wel leuk! Haagse mart is heel kleurrijk en multiculti en ik vind het wel iets gezelligs hebben, die drukte. Zeker als het mooi weer is en ik veel tijd heb.
Ik ben een ander type. Kan niet zo goed tegen een grote massa mensen. Zeker niet als ze te dicht om me heen komen staan (en dan ook nog eens bijzonder onfris ruiken) en als ze niet doorlopen en daarmee mijn doorgang blokkeren. Tja... Als je me opgefokt wil hebben, moet je me naar de markt sturen op zaterdag. Nu woon ik in Alphen en daar is het wel erg klein in vergelijking met de grote steden zoals Amsterdam/ Den Haag. Misschien dat het daar wat beter zou gaan, maar om nou helemaal naar Amsterdam te rijden voor een bakje fruit... hmzquote:Op donderdag 2 augustus 2007 12:21 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik vind het juist wel leuk! Haagse mart is heel kleurrijk en multiculti en ik vind het wel iets gezelligs hebben, die drukte. Zeker als het mooi weer is en ik veel tijd heb.
Ik kan me hier helemaal in vinden.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 12:26 schreef blue_funk het volgende:
[..]
Ik ben een ander type. Kan niet zo goed tegen een grote massa mensen. Zeker niet als ze te dicht om me heen komen staan (en dan ook nog eens bijzonder onfris ruiken) en als ze niet doorlopen en daarmee mijn doorgang blokkeren. Tja... Als je me opgefokt wil hebben, moet je me naar de markt sturen op zaterdag. Nu woon ik in Alphen en daar is het wel erg klein in vergelijking met de grote steden zoals Amsterdam/ Den Haag. Misschien dat het daar wat beter zou gaan, maar om nou helemaal naar Amsterdam te rijden voor een bakje fruit... hmz
Je moet het misschien een beetje willen zien hoor.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 12:24 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
De haagse markt!
Daar heb ik mijn marktaversie vandaan![]()
Hier is het op dinsdag en zaterdag, maar de zaterdagmarkt ga ik ook liever niet heen, mij te druk. Ik kan dinsdag wel gaan voor ik naar stage moet.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 12:18 schreef blue_funk het volgende:
De markt is hier altijd op woensdag en zaterdag. Op woensdag werk ik en op zaterdag is het zo druk dat ik er geïrriteerd van raak. Ter compensatie (om me beter te voelen) neem ik dan iets slechts... Vietnamese loempia, puntzak friet met een klodder mayo, etc. Werkt dus voor geen meter. Ben beter af in de Albert Heijn (waar de bakjes fruit wel ietsjes duurder zijn, maar mijn weegschaal niet direct in de stress schiet). Ben al jaren niet op de markt geweest.
kvind dat juist wel wat hebben, maar alleen als ik geen haast heb. Dan is de markt echt geen loopoptie. Maar om zoveel mensen te zien die zo verschillend zijn, dat vind ik dan weer schitterend.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 12:28 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik kan me hier helemaal in vinden.
Mensenmassa's
Ja klopt, daar heb je gelijk in.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 12:29 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Je moet het misschien een beetje willen zien hoor.
Was laatst op de markt toen het regende. Zo'n ongelooflijk dikke Surinaamse mama klapt haar immense paraplu uit, ziet daarbij een klein mager oud Marokkaans meneertje over het hoofd, dat van pure schrik bijna omvalt in de plas. Consternatie alom, zegt die dame tegen hem: (insert Suri/Haags accent) 'Eej maar ik sag jou tog ook helemaal niet, sgat!'![]()
Van dat soort dingen word ik altijd uitermate vrolijk. En dat gebeurt dus echt alleen op de markt
Meestal valt dat nog wel mee toch, de meeste roomsoepen hebben niet meer dan 50 kcal per 100 ml.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 12:35 schreef Fannetje het volgende:
Ik ben ook erg lui vandaag.
En ik heb ook nog zo'n zak tomatensoep in huis, maar dat is een romige soep die vrij veel caloriën bevat..
Maar daar heb ik natuurlijk wel weer zin in nu
Is dat soepdieet dat verhaal met koolsoep? En zo ja, kuch, niet om heel onbeschoft te zijn, maar krijg je daar niet onwijze gasvorming van?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 12:36 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Meestal valt dat nog wel mee toch, de meeste roomsoepen hebben niet meer dan 50 kcal per 100 ml.
(ik ben erg into de soepjes momenteel)
quote:Op donderdag 2 augustus 2007 12:36 schreef Stormqueen het volgende:
Nee joh, ik verzin altijd zelf dietenquote:Op donderdag 2 augustus 2007 12:39 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Is dat soepdieet dat verhaal met koolsoep? En zo ja, kuch, niet om heel onbeschoft te zijn, maar krijg je daar niet onwijze gasvorming van?
Deze heeft 67 kcal per 100 ml, wel iets meer dus. Maar aan de andere kant is dat 200 kcal voor 300 ml soep, dus dat valt dan ook wel weer mee. Ik ga dus zo een soepje pakkenquote:Op donderdag 2 augustus 2007 12:36 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Meestal valt dat nog wel mee toch, de meeste roomsoepen hebben niet meer dan 50 kcal per 100 ml.
Ik ken alleen het koolsoepdieet. En dat lijkt me, zacht gezegd, geen pretje voor je darmen.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 12:42 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nee joh, ik verzin altijd zelf dietenIk hou het lekker bij de UNOX-blikken
![]()
Maar we zijn d'r weer ff klaar mee gelukkig
Gewoon, een week lang alleen maar soep vreten als avondetenquote:Op donderdag 2 augustus 2007 12:43 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik ken alleen het koolsoepdieet. En dat lijkt me, zacht gezegd, geen pretje voor je darmen.
Maarre, Unox-soep? I'm not a fan! Hoe pak je zo'n dieet aan, dan?
stuur hem eens samen met die andere vijf kilo terug wil je!quote:
Nee, dat is niet prettig als je niet meer mag afvallen omdat het problemen kan veroorzaken. Ik ben inmiddels ruim 80% van mijn overgewicht kwijt en ik had na die 92 kilo eigenlijk niet meer af mogen vallen.quote:
Of je hebt gesponsd, en da's nooit handig als je in een bak met 3,2 miljoen liter water ligtquote:Op donderdag 2 augustus 2007 12:47 schreef Levitation het volgende:
Even een tvp. Was weer zwaarder op de weegschaal, teveel water binnengekregen bij het zwemmen.![]()
Heb giga spierpijn van dinsdagavond, toen heb ik met V. in de tuin gewerkt... weet ik ook weer waarom ik nooit in de tuin wil werken.![]()
80%! Wow!quote:Op donderdag 2 augustus 2007 12:47 schreef Troel het volgende:
[..]
Nee, dat is niet prettig als je niet meer mag afvallen omdat het problemen kan veroorzaken. Ik ben inmiddels ruim 80% van mijn overgewicht kwijt en ik had na die 92 kilo eigenlijk niet meer af mogen vallen.
Kan wel, maar dat helpt helaas nietquote:Op donderdag 2 augustus 2007 12:50 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
80%! Wow!
... En je kunt natuurlijk niet proberen op gewicht te blijven door vet en ongezond te gaan eten.
Wat lastig.
Ben al blij dat ik "maar" 4 ons heb gesponsd... je zal toch alle 3.2mln liter sponsen!quote:Op donderdag 2 augustus 2007 12:49 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Of je hebt gesponsd, en da's nooit handig als je in een bak met 3,2 miljoen liter water ligt
Hoe vaak wegen jullie jezelf nou? Ik moet me echt inhouden om geen weegschaal te kopen, stiekem wil ik wel weten wat ik weeg, maar ik zie mezelf ook al elke dag en ieder onsje checken.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 12:47 schreef Levitation het volgende:
Even een tvp. Was weer zwaarder op de weegschaal, teveel water binnengekregen bij het zwemmen.![]()
Heb giga spierpijn van dinsdagavond, toen heb ik met V. in de tuin gewerkt... weet ik ook weer waarom ik nooit in de tuin wil werken.![]()
Wat doe je dan? Veel eiwitten, veel sport?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 12:51 schreef Troel het volgende:
[..]
Kan wel, maar dat helpt helaas niet
Als ik veel vet ga eten, racet het alleen maar sneller door mijn lichaam
Ik doe het elke dag sinds ik een eigen weegschaal hebquote:Op donderdag 2 augustus 2007 12:52 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Hoe vaak wegen jullie jezelf nou? Ik moet me echt inhouden om geen weegschaal te kopen, stiekem wil ik wel weten wat ik weeg, maar ik zie mezelf ook al elke dag en ieder onsje checken.
Dan haal je wel het guinness book of world recordsquote:Op donderdag 2 augustus 2007 12:52 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ben al blij dat ik "maar" 4 ons heb gesponsd... je zal toch alle 3.2mln liter sponsen!![]()
![]()
Roep altijd wel dat ik maar 1x per week op dat ding wil staan, maar ik sta er toch elke dag op. Kan mezelf niet bedwingen. Alleen in de (pre-)menstruatieweek blijf ik eraf (werkt alleen maar deprimerend, waardoor ik dan waarschijnlijk nog meer chocolade ga eten en de week daarna dus nog zwaarder ben).quote:Op donderdag 2 augustus 2007 12:52 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
....maar ik zie mezelf ook al elke dag en ieder onsje checken.
Ik ben een weegt-zich-iedere-dag-neuroot...quote:Op donderdag 2 augustus 2007 12:52 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Hoe vaak wegen jullie jezelf nou? Ik moet me echt inhouden om geen weegschaal te kopen, stiekem wil ik wel weten wat ik weeg, maar ik zie mezelf ook al elke dag en ieder onsje checken.
Awww, dat lijkt me zo frustrerend.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 12:53 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik doe het elke dag sinds ik een eigen weegschaal heb
En nee, ik kan mezelf niet tegenhouden
Soms sla ik wel eens een dag over. Als ik bij m'n vriend slaap.
wegen, plassen, wegen, douchen, wegen, eten, wegen, aankleden, wegen, poepen, wegen.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 12:55 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ik ben een weegt-zich-iedere-dag-neuroot...De meeste mensen hier hebben wat meer geduld en wegen zich 1 keer per week. Bij mij hoort 't gewoon bij mijn ochtendritueel: opstaan, plassen, wegen, douchen, etc...
Deze week heb ik me ook al iedere dag gewogenquote:Op donderdag 2 augustus 2007 12:55 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ik ben een weegt-zich-iedere-dag-neuroot...De meeste mensen hier hebben wat meer geduld en wegen zich 1 keer per week. Bij mij hoort 't gewoon bij mijn ochtendritueel: opstaan, plassen, wegen, douchen, etc...
écht? En hoeveel scheelt het nou, dat plassen?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 12:58 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
wegen, plassen, wegen, douchen, wegen, eten, wegen, aankleden, wegen.
Ik win![]()
quote:Op donderdag 2 augustus 2007 12:58 schreef Stormqueen het volgende:
wegen, plassen, wegen, douchen, wegen, eten, wegen, aankleden, wegen, poepen, wegen.
Ik win![]()
Maandag is een kutdag om te wegen, ik ben dan altijd zwaarder omdat zondag mijn "ik-mag-alles-vreten-dag" isquote:Op donderdag 2 augustus 2007 12:59 schreef Fannetje het volgende:
[..]
Deze week heb ik me ook al iedere dag gewogenIk vertel het echter maar een keer in de week, want ik neem mijn weegschaal alleen op maandagochtend serieus
Plassen een ons, poepen twee tot drie ons, die ik wel weer compenseer met eten etcquote:Op donderdag 2 augustus 2007 13:00 schreef Isabeau het volgende:
[..]en hoeveel scheelt het elke keer?
![]()
Ja, maar dat is natuurlijk onzin, want het gaat om je gewichtsverlies per week. Het maakt dus geen klap uit op welke dag je op de weegschaal gaat staan.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 13:00 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Maandag is een kutdag om te wegen, ik ben dan altijd zwaarder omdat zondag mijn "ik-mag-alles-vreten-dag" is
Ik hou meestal donderdag of vrijdag aan.
Voor mijn gevoel welquote:Op donderdag 2 augustus 2007 13:02 schreef Fannetje het volgende:
[..]
Ja, maar dat is natuurlijk onzin, want het gaat om je gewichtsverlies per week. Het maakt dus geen klap uit op welke dag je op de weegschaal gaat staan.
Da's geen onzin, da's psychisch.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 13:02 schreef Fannetje het volgende:
[..]
Ja, maar dat is natuurlijk onzin, want het gaat om je gewichtsverlies per week. Het maakt dus geen klap uit op welke dag je op de weegschaal gaat staan.
Jij snapt hetquote:Op donderdag 2 augustus 2007 13:04 schreef Levitation het volgende:
[..]
Da's geen onzin, da's psychisch.![]()
![]()
Nee, de scholen beginnen die week erna (13 augustus) weer, maar de leerkrachten moeten nog wel het een en ander doen voordat de kids kunnen komen. Klaslokaal inrichten, kinderen doorspreken, vergaderen.. en dus zit ik volgende week alweer 4 van de 5 dagen op school.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 13:03 schreef Jojogirl het volgende:
Volgende week alweer Fannetje? Beginnen dan de scholen alweer bij jullie?
Ja he? Vond ik ook! Alleen jammer als je alle testjes al gedaan hebtquote:Leuke site trouwens
Ja, psychische onzinquote:Op donderdag 2 augustus 2007 13:04 schreef Levitation het volgende:
[..]
Da's geen onzin, da's psychisch.![]()
![]()
quote:Hartelijk dank voor het maken van de Topografische kennis test (Nederland)!
U heeft op deze test 19 van de 30 vragen juist beantwoord.
Gemiddeld aantal goed beantwoordde vragen op deze test (totale testpopulatie):
Percentage van de populatie met meer dan 5 goede antwoorden: 99.07%
Percentage van de populatie met meer dan 10 goede antwoorden: 80.01%
Percentage van de populatie met meer dan 15 goede antwoorden: 34.62%
Percentage van de populatie met meer dan 20 goede antwoorden: 6.74%
Percentage van de populatie met meer dan 25 goede antwoorden: 0.48%
Aangepaste schoen(voor scheefstand voet/been en knie)quote:Op donderdag 2 augustus 2007 13:09 schreef Stormqueen het volgende:
4,5 kilo kleding, hoe doe je dat, draag je kisten met stalen neuzen ofzo?
Ah, okee, want ik kom vaak niet verder dan max 1,5 kiloquote:Op donderdag 2 augustus 2007 13:10 schreef Patries86 het volgende:
[..]
Aangepaste schoen(voor scheefstand voet/been en knie)
En had broek aan en hempje en shirt en schoenen en vest nog
Geef 's een link?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 13:10 schreef Jojogirl het volgende:
Woei 19/30 vragen goed op de topo kennis.
[..]
Ik had er 18 goed. Maar bij de Europese en Wereldversie maar 16.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 13:10 schreef Jojogirl het volgende:
Woei 19/30 vragen goed op de topo kennis.
[..]
Bij jullie beginnen de basisscholen over een goede twee weken weer. Maandag 20 augustus dus.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 13:11 schreef teigan het volgende:
dat gaat snel Fannetje, hier duurt het denk ik nog 3 of 4 weken..
En hopelijk heb ik dan een baan...
OK, dat heb ik 'even' gelezen. Wat een heftige sessie zeg! Wel fijn dat het het gewenste effect heeft, 7 kilo eraf!quote:Op donderdag 2 augustus 2007 13:02 schreef octopussy het volgende:
Djees, je ligt even een halve dag in bed omdat je de hele nacht wakker hebt gelegen en er is weer een topic bij![]()
voor de geinteresseerden: ik heb op mijn hyve een blogje gemaakt over mijn operatie. Zo hoef ik niet elke keer het hele verhaal weer neer te zetten als mensen er naar vragen
oh, en de boterham met kaas van gisteren was trouwens geroosterdIk had gewoon veel te weinig gekauwd.
Topo NL 18/30quote:Op donderdag 2 augustus 2007 13:21 schreef Jojogirl het volgende:
Afkortingentest 19/30 en Topo Europa ook 19/30
Volgensmij kan ik gewoon niks anders scoren ofzo
Handig zo'n kokkie in huis!quote:Op donderdag 2 augustus 2007 13:51 schreef Isabeau het volgende:
* Isabeau gaat op zoek naar aardappels![]()
kijkschop?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 13:55 schreef Patries86 het volgende:
Ga niet meer naar de markt, ik haat regen en het regent nu hier best hard!
Ga even met de auto naar de kijkschop in de buurt,even weegschaal kopen
Ja waarom niet.. moet gewoon nieuwe weegschaal hebben,maakt niet uit waar ik hem koop!quote:
Daar ging het niet om, er staat een letter te veel waardoor het een beetje een maf woord wordtquote:Op donderdag 2 augustus 2007 13:59 schreef Patries86 het volgende:
[..]
Ja waarom niet.. moet gewoon nieuwe weegschaal hebben,maakt niet uit waar ik hem koop!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |