Meubels van de woonkamer zo goed als allemaal verkocht, dressoir, eethoek, wand/tvmeubel, bankstel...quote:Op donderdag 2 augustus 2007 08:27 schreef OA het volgende:
[..]
Wat ben je aan het doen dan?
Verven, verbouwen, etc?
Wel kut dat het op je werk minder gaat...![]()
Jouw schuld?![]()
Flink aan de verbouwing?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 08:49 schreef Frutsel het volgende:
Meubels van de woonkamer zo goed als allemaal verkocht, dressoir, eethoek, wand/tvmeubel, bankstel...
Alle muren geverft, plafonds, andere lampen, ander interieur, veel verven enzo. Met name, Zwart, Wit en Lime![]()
Op het werk, mjah... niet echt mijn schuld...
Nieuwe telefooncentrale werkt niet optimaal.. krijg nu 4x zoveel telefoon dan voorheen, door zon kut keuze menu... en tis gewoon druk en er gaat best veel fout + het feit dat ik frustie ben dat ik moet werken terwijl mijn collega, die notabene later vrij vroeg, lekker met een vriendin kan gaan zuipen, terwijl mijn huis een chaos is. Hoezo collegialiteit
Maar goed, vanmiddag naar de IKEA, weer nieuwe spulletjes halen
Morgen op zoek naar nieuwe tv + dolby set
Het is toch ook maar een vraag.quote:
quote:
Ahh nicequote:
Ik ook. Daarom vraag ik het ook.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 08:52 schreef Versteendepeer het volgende:
Ja maar ik wil dat het vrijdag is.
wie nietquote:Op donderdag 2 augustus 2007 08:52 schreef Versteendepeer het volgende:
[..]
Ja maar ik wil dat het vrijdag is.
Neuh eigenlijk niet... hooguit qua kleurcombi dus... zal es kijken of ik wat foto's kan showen als het klaar isquote:Op donderdag 2 augustus 2007 08:54 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ahh nice. Specifieke stijl waar je naartoe gaat?
Ah tof. Welke kleuren ga je gebruiken?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 08:58 schreef Frutsel het volgende:
Neuh eigenlijk niet... hooguit qua kleurcombi dus... zal es kijken of ik wat foto's kan showen als het klaar is
quote:Op donderdag 2 augustus 2007 08:59 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ah tof. Welke kleuren ga je gebruiken?
quote:Met name, Zwart, Wit en Lime
Tijd voor verandering dus!quote:Op donderdag 2 augustus 2007 08:49 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Meubels van de woonkamer zo goed als allemaal verkocht, dressoir, eethoek, wand/tvmeubel, bankstel...
Alle muren geverft, plafonds, andere lampen, ander interieur, veel verven enzo. Met name, Zwart, Wit en Lime![]()
Nieuwe telefooncentrale werkt niet optimaal.. krijg nu 4x zoveel telefoon dan voorheen, door zon kut keuze menu... en tis gewoon druk en er gaat best veel fout + het feit dat ik frustie ben dat ik moet werken terwijl mijn collega, die notabene later vrij vroeg, lekker met een vriendin kan gaan zuipen, terwijl mijn huis een chaos is. Hoezo collegialiteit
Misschien inderdaad maar eens beter ja... sinds mijn ex en ik vorig jaar februari uit elkaar gingen heb ik weinig aangepast in huis. Vond het wel best. Alleen ben 'ik' in een jaar tijd aardig veranderd, veel tijd gehad wat zaken te overdenken en dit is ook een gevolg vanquote:Op donderdag 2 augustus 2007 09:02 schreef OA het volgende:
[..]
Tijd voor verandering dus!![]()
Lekkere collega's heb jij zeg...![]()
Ik neem aan dat jij ook voortaan een stuk minder meegaand bent!![]()
Nog niet goed wakkerquote:
Tis eigenlijk iets 'bruinzwart' ,wit en limequote:
Telefooncentrale... Wij zijn met eht bedrijf een half jaar geleden verhuist en hebben ook een nieuwe telefoon centrale gekregen waarmee echt van alles zou moeten kunnen. Alleen bleek achteraf dat je dan ook nog een extra pakket van een paar 1000 euro er bij moest bestellen. En verder werkt de telefooncentrale gewoon slecht. Als je het ene werkt, dan is het andere opeens er mee gestopt.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 08:49 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ahhwquote:Op donderdag 2 augustus 2007 09:09 schreef Frutsel het volgende:
Tis eigenlijk iets 'bruinzwart' ,wit en lime
JJ Weet nie wat ze ziet als ze terugkomtDie komt in een compleet nieuw huis
Mijn katten zaten al 2,5 dag boven opgesloten, naja, ruimte zat voor ze... vooral met hun eigen kamer
Gisteravond laat eens los gelaten in de woonkamer.. je had ze moeten zien![]()
![]()
Heel onwennig zo van: WAAR ZIJN AL ONZE SPULLEN!!!!!
whehehe... mijn andere collega neemt dat gezeik ook op zichquote:Op donderdag 2 augustus 2007 09:09 schreef covie het volgende:
[..]
Telefooncentrale... Wij zijn met eht bedrijf een half jaar geleden verhuist en hebben ook een nieuwe telefoon centrale gekregen waarmee echt van alles zou moeten kunnen. Alleen bleek achteraf dat je dan ook nog een extra pakket van een paar 1000 euro er bij moest bestellen. En verder werkt de telefooncentrale gewoon slecht. Als je het ene werkt, dan is het andere opeens er mee gestopt.
We hebben daar hier ook zoveel gezeik mee, maar dat is gelukkig voor mijn collega..
Wel gaaf dat je je huis helemaal opnieuw inricht![]()
vast welquote:Op donderdag 2 augustus 2007 09:09 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ahhw. En euhm, leest JJ niet terug?
![]()
naja, soms vind ik dat wel jaquote:Op donderdag 2 augustus 2007 09:12 schreef Kuukske het volgende:
Ik wil ook geld dat rolt.
Ah tof. Nouja, flink sjouwen, dan moet het wel lukken tochquote:Op donderdag 2 augustus 2007 09:13 schreef Frutsel het volgende:
vast wel![]()
ze weet ook dat ik bezig ben... maar niet waarmee..
ze weet wel ongeveer welke kleuren, maar goed.. qua inrichting is het toch altijd afwachten
al weet ik niet of ik alles op tijd op de plaats krijg voor ze terug is... hihi
We zijn uitgeklust, alleen de keuken en badkamer nog. Maar dat is wachten op de woningstichting.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 09:14 schreef Frutsel het volgende:
naja, soms vind ik dat wel ja![]()
soms ook niet![]()
en jij bent toch ook druk met klussen... dus geld zal dat daar ook wel rollen?
Oude herinneringen verbannen!quote:Op donderdag 2 augustus 2007 09:04 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Misschien inderdaad maar eens beter ja... sinds mijn ex en ik vorig jaar februari uit elkaar gingen heb ik weinig aangepast in huis. Vond het wel best. Alleen ben 'ik' in een jaar tijd aardig veranderd, veel tijd gehad wat zaken te overdenken en dit is ook een gevolg van![]()
Ja, ik heb ook zoeen fijne meelevende collega...quote:En tja... ik snap best dat zij ook vrij wil... maar er is ook zoiets van een compromis lijkt me. Ik had notabene zelf voorgesteld deze week halve dagen te werken, zodat er niemand alleen hoeft te zitten... maar ja.. Ik ben er idd even klaar mee.
Goh!! wat een leuke verrassing zeg!quote:Op donderdag 2 augustus 2007 09:13 schreef Frutsel het volgende:
[..]
vast wel![]()
ze weet ook dat ik bezig ben... maar niet waarmee..
ze weet wel ongeveer welke kleuren, maar goed.. qua inrichting is het toch altijd afwachten
al weet ik niet of ik alles op tijd op de plaats krijg voor ze terug is... hihi
Dat zijn kinderen dan herfstvakantie hebben, wist hij vast ook al wel toen jij je vakantie aanvroeg, had ie er toen maar wat van moeten zeggen toch.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 09:18 schreef OA het volgende:
[..]
Oude herinneringen verbannen!![]()
[..]
Ja, ik heb ook zoeen fijne meelevende collega...![]()
Hij is nu op vakantie, 4 weken. Ik ga pas in oktober weg.
Zegt ie onlangs: "jij gaat toch in september op vakantie?"
Nee, oktober
"wanneer precies"?
9 oktober ga ik weg en 28 ben ik weer terug.
"oh, ja, euh.. dan moet je dat maar verzetten, want dan hebben mijn kids herfstvakantie, dus dan wil ik ook vrij zijn.. En gezien jij geen kinderen hebt, kan jij je vakantie makkelijk verzetten..."![]()
Wat denk je zelf...Alles is al geboekt hoor... en jij bent niet degene die de vakanties goedkeurt....
![]()
"Dan zal ik eens een praatje maken met de office manager!! [afbeelding] "
Euh... dus..? Je doet maar....![]()
das waar.. maar ja, als mijn werk niet mee werkt... kom in tijdnoodquote:Op donderdag 2 augustus 2007 09:15 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ah tof. Nouja, flink sjouwen, dan moet het wel lukken toch.
Gewoon lekker op vakantie gaanquote:Op donderdag 2 augustus 2007 09:18 schreef OA het volgende:
-kutcollegaverhaal-
En dan over een half jaar heb je opeens een cameraploeg bij jou op het werk staan.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 09:22 schreef Frutsel het volgende:
[..]
das waar.. maar ja, als mijn werk niet mee werkt... kom in tijdnood
quote:Op donderdag 2 augustus 2007 09:22 schreef covie het volgende:
[..]
Dat zijn kinderen dan herfstvakantie hebben, wist hij vast ook al wel toen jij je vakantie aanvroeg, had ie er toen maar wat van moeten zeggen toch.![]()
quote:Op donderdag 2 augustus 2007 09:23 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Gewoon lekker op vakantie gaan.
Uiteraard ga ik ook gewoon op vakantie!quote:Op donderdag 2 augustus 2007 09:23 schreef Frutsel het volgende:
whehehe als je het over de duivel heb![]()
![]()
![]()
Ideaal.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 09:24 schreef Kuukske het volgende:
17 augustus gaan JD en ik. Héérlijk weekje weg, zon, wandelingen, fietsen, eten, alcohol, en JD. En ik
. Geen internet. Geen telefoon. Niets.
Dat weten ze daar niet?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 09:25 schreef OA het volgende:
Uiteraard ga ik ook gewoon op vakantie!![]()
De officemanager is stiekum schoonOA![]()
Naar JD's homevillage bij Arnhem in de buurt daar ergens.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 09:26 schreef OA het volgende:
Ideaal. [afbeelding]
Waar gaan jullie heen?
Tuurlijk wel.quote:
en het schip met geld?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 09:15 schreef Kuukske het volgende:
[..]
We zijn uitgeklust, alleen de keuken en badkamer nog. Maar dat is wachten op de woningstichting.
Gezellig bij Papier op bezoek!quote:Op donderdag 2 augustus 2007 09:27 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Naar JD's homevillage bij Arnhem in de buurt daar ergens.
Wat een achterlijke debiel zegquote:Op donderdag 2 augustus 2007 09:18 schreef OA het volgende:
[..]
Oude herinneringen verbannen!![]()
[..]
Ja, ik heb ook zoeen fijne meelevende collega...![]()
Hij is nu op vakantie, 4 weken. Ik ga pas in oktober weg.
Zegt ie onlangs: "jij gaat toch in september op vakantie?"
Nee, oktober
"wanneer precies"?
9 oktober ga ik weg en 28 ben ik weer terug.
"oh, ja, euh.. dan moet je dat maar verzetten, want dan hebben mijn kids herfstvakantie, dus dan wil ik ook vrij zijn.. En gezien jij geen kinderen hebt, kan jij je vakantie makkelijk verzetten..."![]()
Wat denk je zelf...Alles is al geboekt hoor... en jij bent niet degene die de vakanties goedkeurt....
![]()
"Dan zal ik eens een praatje maken met de office manager!! [afbeelding] "
Euh... dus..? Je doet maar....![]()
En dan mag je straks op vakantie en dan wordt er opeens wel aan voortrekkerij gedaan...quote:Op donderdag 2 augustus 2007 09:29 schreef OA het volgende:
[..]
Tuurlijk wel.![]()
Maar inmiddels heeft hij wel bewezen dat er absoluut niet aan voortrekkerij, o.i.d. wordt gedaan! En dat is alleen maar goed.![]()
Jah.quote:
Ohw JOECHEI!quote:
hehehequote:Op donderdag 2 augustus 2007 09:19 schreef covie het volgende:
[..]
Goh!! wat een leuke verrassing zeg!![]()
Kom je thuis is het hele huis opeens opgeknapt![]()
daar gaat je postaantal per dagquote:Op donderdag 2 augustus 2007 09:24 schreef Kuukske het volgende:
17 augustus gaan JD en ik. Héérlijk weekje weg, zon, wandelingen, fietsen, eten, alcohol, en JD. En ik
. Geen internet. Geen telefoon. Niets.
Je maakt me wel jaloers zeg.. ik zou ook nog wel even terug willen kruipen... heerlijkquote:Op donderdag 2 augustus 2007 09:35 schreef Kuukske het volgende:
Boh ik ga zo heerlijk terug naar bed. Ik vind het weer maar niks buiten.
quote:Op donderdag 2 augustus 2007 09:25 schreef covie het volgende:
[..]
En dan over een half jaar heb je opeens een cameraploeg bij jou op het werk staan.
Laten ze aan iedereen een foto zien van jou en je huis.
En dan moet het opeens gebeuren "help!, mijn man is klusser"
Mja ik heb in juli al genoeg voor de rest van het jaar gepost.quote:
Hoe bedoel je?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 09:33 schreef covie het volgende:
[..]
En dan mag je straks op vakantie en dan wordt er opeens wel aan voortrekkerij gedaan...![]()
Als hij jou op vakantie laat gaan, en je collega niet. Dan wordt jij ineens voorgetrokken. Maar imo was jij eerder en heb jij meer rechten. En dus wordt je niet voorgetrokken, dan heb je gewoon het recht van de eerste.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 09:46 schreef OA het volgende:
Hoe bedoel je?
precies.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 09:48 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Als hij jou op vakantie laat gaan, en je collega niet. Dan wordt jij ineens voorgetrokken. Maar imo was jij eerder en heb jij meer rechten. En dus wordt je niet voorgetrokken, dan heb je gewoon het recht van de eerste.
Groetjes terug!quote:
3x zoveel als ik in 2 jaarquote:Op donderdag 2 augustus 2007 09:37 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Mja ik heb in juli al genoeg voor de rest van het jaar gepost..
Nope, gewoon rauw, en hup door dat keelgat!quote:Op donderdag 2 augustus 2007 10:05 schreef Kuukske het volgende:
Ork Ork Ork. Vis eet je met een VORK.
quote:Op donderdag 2 augustus 2007 09:48 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Als hij jou op vakantie laat gaan, en je collega niet. Dan wordt jij ineens voorgetrokken. Maar imo was jij eerder en heb jij meer rechten. En dus wordt je niet voorgetrokken, dan heb je gewoon het recht van de eerste.
Ja, die praatjes kunnen ontstaan, maar ik heb het vermoeden dat hij dan de enige is, die zijn eigen praatjes gelooft...quote:Op donderdag 2 augustus 2007 09:52 schreef covie het volgende:
[..]
precies.
Maar als het echt een heel kinderachtige collega is dan krijg je weer van zulke praatjes.
Maar een normaal redelijk persoon die snapt wel dat het geen voortrekkerij is natuurlijk.
Leg hem omquote:Op donderdag 2 augustus 2007 10:12 schreef OA het volgende:
[..]
[..]
Ja, die praatjes kunnen ontstaan, maar ik heb het vermoeden dat hij dan de enige is, die zijn eigen praatjes gelooft...![]()
Mijn vakantie had ik al in april aangevraagd. Heb het zelfs nog met hem overlegd, of hij dan niet weg hoeft.Meneer zei nee, want hij gaat nooit weg in de herfstvakantie...
![]()
Met je handen?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 10:06 schreef Pheno het volgende:
Nope, gewoon rauw, en hup door dat keelgat!
Kansloos om nu te gaan zeiken dan.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 10:12 schreef OA het volgende:
Ja, die praatjes kunnen ontstaan, maar ik heb het vermoeden dat hij dan de enige is, die zijn eigen praatjes gelooft...![]()
Mijn vakantie had ik al in april aangevraagd. Heb het zelfs nog met hem overlegd, of hij dan niet weg hoeft.Meneer zei nee, want hij gaat nooit weg in de herfstvakantie...
![]()
Met mijn tenen wordt het wat lastigquote:
Je voeten zijn toch als schepjes, met die vliezen.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 10:17 schreef Pheno het volgende:
Met mijn tenen wordt het wat lastig
Het is te proberen...quote:Op donderdag 2 augustus 2007 10:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
Met mijn tenen wordt het wat lastig
Wheheh...quote:Op donderdag 2 augustus 2007 10:17 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Je voeten zijn toch als schepjes, met die vliezen.
Hoi, doeiquote:Op donderdag 2 augustus 2007 10:15 schreef MPG het volgende:
Mogge![]()
En weer weg
Tot vanavond een keer (werk van 12-18)
Ik praat altijd tegen de dieren in de dierentuin, dus waarom niet op Fokquote:Op donderdag 2 augustus 2007 10:19 schreef OA het volgende:
Wheheh...![]()
Het idee alleen al, dat je met een echte pinguin zit te chatten... [afbeelding]
12 Stones on zhe Winampquote:Op donderdag 2 augustus 2007 10:20 schreef Frutsel het volgende:
hoi en doei MPG![]()
Mika on the radio...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |