quote:Op woensdag 1 augustus 2007 09:14 schreef Margo37 het volgende:
Gisteren zei Saffa: "morgen wordt het nog leuker" dus we zullen zien.
Goedemorgen![]()
good morningquote:Op woensdag 1 augustus 2007 09:25 schreef pasjesjen het volgende:
Goedemorgen allemaal!
Nou ik heb er al vier op uit vervelingquote:Op woensdag 1 augustus 2007 09:28 schreef FSR het volgende:
Goeden morgen allemaal...
Ik zit al weer lekker aan me 2e bakkie![]()
Lekker hehquote:Op woensdag 1 augustus 2007 09:29 schreef DrsH het volgende:
[..]
Nou ik heb er al vier op uit verveling![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Met een bakkie koffie, peukie en een lekker muziekje erbij is het wel te pruimen.... echt spannend is het nietquote:Op woensdag 1 augustus 2007 09:38 schreef Copycat het volgende:
Goedemorgen!
Het is weer een dolle boel in de kooi, begrijp ik?
![]()
Eerste: check. Tweede: net gecheckt. Derde: Check. + Vier: werken dan maar!quote:Op woensdag 1 augustus 2007 09:40 schreef FSR het volgende:
Met een bakkie koffie, peukie en een lekker muziekje erbij is het wel te pruimen.... echt spannend is het niet
Telefoontjequote:Op woensdag 1 augustus 2007 09:38 schreef Copycat het volgende:
Goedemorgen!
Het is weer een dolle boel in de kooi, begrijp ik?
![]()
Thanks! Had 'm al gezien, maar tochquote:Op woensdag 1 augustus 2007 09:41 schreef noekje het volgende:
Telefoontje
http://www.clipser.com/watch_video.php?vid=32430&sess=794
Actie reactie noemen ze dat..quote:Op woensdag 1 augustus 2007 09:56 schreef Peter6000 het volgende:
Palma heeft een goed punt, Lieke moet niet zo overdreven beleefd 'heb je goed geslapen' tegen haar zeggen, als ze dat toch niet meent.
quote:Op woensdag 1 augustus 2007 10:00 schreef F04 het volgende:
Goedemorgen!
Waarom niet?Is een normale vraag...quote:Op woensdag 1 augustus 2007 09:56 schreef Peter6000 het volgende:
Palma heeft een goed punt, Lieke moet niet zo overdreven beleefd 'heb je goed geslapen' tegen haar zeggen, als ze dat toch niet meent.
quote:Op woensdag 1 augustus 2007 10:05 schreef FSR het volgende:
owjee....
Klef en bef pijp hebben elkaar weer gevonden...![]()
Eigenlijk moet Lieke haar schamen dat ze adem durft te halen in het bijzijn van Palma.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 09:56 schreef Peter6000 het volgende:
ja echt he hoe durft zequote:Op woensdag 1 augustus 2007 10:13 schreef blomst het volgende:
[..]
Eigenlijk moet Lieke haar schamen dat ze adem durft te halen in het bijzijn van Palma.
25 en 24 volgens mijquote:Op woensdag 1 augustus 2007 10:14 schreef noekje het volgende:
Hoe oud zijn Huub en Dennis eigenlijk? Iemand die dat zo weet?
Huub is 25 en Dennis is 24quote:Op woensdag 1 augustus 2007 10:14 schreef noekje het volgende:
Lichamelijk of geestelijk ?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 10:14 schreef noekje het volgende:
Je hebt helemaal gelijk.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 10:03 schreef riri het volgende:
[..]
Waarom niet?Is een normale vraag...
Palma mag blij wezen dat ze dat huis nog in mag met haar grote mond en ordinaire gedrag.
Ze is de titel hoofd huishouding totaal niet waardig.
In zo'n functie hoor je je nooit direct of indirect met de gesprekken van de bewoners te bemoeien maar gewoon het werk te doen waar je voor bent aangenomen.
Eensquote:Op woensdag 1 augustus 2007 10:17 schreef Madhouse11 het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk.
Maar voorlopig is dit het enige wat een beetje leven in DGK blaast. Voor de rest![]()
en lijkt geestelijk 10 jaar jonger...quote:Op woensdag 1 augustus 2007 10:18 schreef noekje het volgende:
[..]
Dennis ziet er echt 10 jaar ouder uit.
quote:Op woensdag 1 augustus 2007 10:20 schreef pasjesjen het volgende:
lol heeft ze nou dr eigen personeel bij zich![]()
he?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 10:26 schreef Meganog het volgende:
Sharon: "Ga jij maar tieten kweken Sliko!"
Die zouden ze direkt moeten ontslaan.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 10:26 schreef Meganog het volgende:
Sharon: "Ga jij maar tieten kweken Sliko!"
is dit de opmaat voor een Goudenkooi-spin-off: De Gouden Staf - hoofdprijs: je levenlang een job voor de winnaar van de Gouden Kooi ?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 10:22 schreef noekje het volgende:
Safaa heeft haar eigen Tipi Wan meegenomen!
Inderdaad, ik wil de non-stop terror van Dennis zien.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 10:30 schreef noekje het volgende:
Rot op met die stream op die huishouding!
kippehokquote:Op woensdag 1 augustus 2007 10:30 schreef noekje het volgende:
Rot op met die stream op die huishouding!
quote:Op woensdag 1 augustus 2007 10:32 schreef Meganog het volgende:
[..]
Inderdaad, ik wil de non-stop terror van Dennis zien.
Daar kunnen ze beter wat aan doen inderdaad, te ranzig gewoon.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 10:30 schreef tipsch het volgende:
zwembad ziet er weer lekker uit
Daar zou Brian ook vast enorm om lachen.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 10:33 schreef Meganog het volgende:
Sharon: "Saffi, Smokie! Hhahahahaa".
Hadden ze Brian nu toch maar ingehuurd als Poolboy.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 10:33 schreef T-lex het volgende:
Daar kunnen ze beter wat aan doen inderdaad, te ranzig gewoon.
Kan die HH daar niet iets aan doen, is niet hun werk. Maar die hebben handen genoeg.
Veel handen maken licht werk, toch.![]()
Gistermorgen is het zwembad schoongemaakt.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 10:33 schreef T-lex het volgende:
[..]
Daar kunnen ze beter wat aan doen inderdaad, te ranzig gewoon.
Kan die HH daar niet iets aan doen, is niet hun werk. Maar die hebben handen genoeg.
Veel handen maken licht werk, toch.![]()
Toen ze gisteren met Huub sprak buiten, dacht ik dat ze wat meer klasse had dan Palma en Herma, maar niet dus!quote:Op woensdag 1 augustus 2007 10:33 schreef Meganog het volgende:
Sharon: "Saffi, Smokie! Hhahahahaa".
nee dat heeft ze ook nog niet gedaanquote:Op woensdag 1 augustus 2007 10:39 schreef Varen het volgende:
Palma gaat zich niet verlagen tot het niveau van de nieuwe meisjes.
quote:Op woensdag 1 augustus 2007 09:58 schreef Dark het volgende:
Lieke - Heb je lekker geslapen, Palma?
Palma reageert niet.
Lieke - Ben je weer aan het puberen?
Woordenwisseling Palma/Lieke
Nadia - Je moet niet overal zo op reageren!
Palma - Misschien moet ik wel zo reageren! Heb je daar wel eens aan gedacht? Niet dat het gescript is ofzo................
Nee, omdat het Huub is en ze zo graag op hun favoriete bewoners willen lijken.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 10:42 schreef Varen het volgende:
De dames van de HH zouden Huub het lieft slaan, maar ze doen het niet (ze zeiden het anders)
Want Huub is zo aggresief vanmorgen?
Niet verhogen bedoeld zequote:Op woensdag 1 augustus 2007 10:39 schreef Varen het volgende:
Palma gaat zich niet verlagen tot het niveau van de nieuwe meisjes.
anders Safaa welquote:Op woensdag 1 augustus 2007 10:44 schreef demins het volgende:
Carolientje speelt ook een ijzersterke rol!!!![]()
die palmaquote:Op woensdag 1 augustus 2007 10:46 schreef blomst het volgende:
[afbeelding]
Palma wil ze gewoon negeren, maar durft ze ook niet alleen te laten.
nee hoor, Palma doet toch nooit iets verkeerd? Wij streamers zijn de gekken die niet zien hoe iedereen echt isquote:Op woensdag 1 augustus 2007 10:51 schreef riri het volgende:
Palma wordt benaderd met hetzelfde gedrag wat ze daar elke dag in de kooi heeft laten zien....
Misschien snapt ze nu eens hoe ze in elkaar zit
Ja, snap ik!quote:Op woensdag 1 augustus 2007 10:50 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Het is altijd weer even schrikken.....![]()
Ze staat erbij als een vrouwelijke gevangenebewaarder. Wat laat dat mens zich kennen.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 10:46 schreef blomst het volgende:
[afbeelding]
Palma wil ze gewoon negeren, maar durft ze ook niet alleen te laten.
saffa, Olga duwdequote:Op woensdag 1 augustus 2007 10:58 schreef pasjesjen het volgende:
Wie heeft de eerste klap uitgedeeld?
ik dacht saffa maar weet t niet zekerquote:Op woensdag 1 augustus 2007 10:58 schreef pasjesjen het volgende:
oke thanx ik kreeg het niet zo snel meequote:
Olga/Sharon duwde Carolien weg en pakte Safaa bij haar polsen, waarop Safaa die kleine in haar gezicht duwde!quote:Op woensdag 1 augustus 2007 10:58 schreef pasjesjen het volgende:
Het begon met olga tegen die carolien, daardoor kwam er een ruzie , olga heeft volgens mij saffa aangevlogen en toen saffa haar een mep in d'r gezicht. herma heeft carolien volgens mij geslagenquote:Op woensdag 1 augustus 2007 10:58 schreef pasjesjen het volgende:
nee hoorquote:Op woensdag 1 augustus 2007 10:59 schreef riri het volgende:
sharon sloeg en duwde eerst
Dat is niet duidelijk , het was allemaal in die sneaky hoek.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 11:00 schreef Darklight het volgende:
[..]
nee hoor
Sharon duwde alleen maar , saffa sloeg haar in het gezicht
Safaa kwam netjes voor haar personeel op. optiefen met die crackhoer olga.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 10:59 schreef Dark het volgende:
[..]
Olga/Sharon duwde Carolien weg en pakte Safaa bij haar polsen, waarop Safaa die kleine in haar gezicht duwde!![]()
Geel met blauw!quote:Op woensdag 1 augustus 2007 10:59 schreef Peter6000 het volgende:
Ik ben de verhaallijn van het groene water kwijt, hoe komt dat nou ook alweer zo groen?
quote:Op woensdag 1 augustus 2007 11:01 schreef Meganog het volgende:
Misschien kunnen ze morgen wat vogels in de tuin laten vechten om het spannend te houden.
Wat een wanvertoning.
Dimitri vs. Brianquote:Op woensdag 1 augustus 2007 11:00 schreef Nostalgist het volgende:
de bewoners kunnen zich nu inhouden.... gaan de huishoudsters matten...... Who's next ? De butlers ?
Denk ff na , vechten is niet de bedoeling ALS ze het zouden aansturen , RTL wil dat niet hebben dus als ze Gouden Kooi willen laten bestaan gaan ze dat soort dingen niet doen.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 11:00 schreef farceman het volgende:
Dan is er ruzoie waar duidelijk op wordt aangestuurd en dan streamlock?!!!!
Ja.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 11:02 schreef Darklight het volgende:
Zagen jullie Brain ook heel snel naar binnen rennen, langs het zwembad?
Shrek is wezen zwemmen, maar hij gaf een beetje af.....quote:Op woensdag 1 augustus 2007 10:59 schreef Peter6000 het volgende:
Ik ben de verhaallijn van het groene water kwijt, hoe komt dat nou ook alweer zo groen?
was geen duwen...sharon pakte saffa hardhandig bij de polsen en trok haar armen uit elkaarquote:Op woensdag 1 augustus 2007 11:00 schreef Darklight het volgende:
[..]
nee hoor
Sharon duwde alleen maar , saffa sloeg haar in het gezicht
quote:Op woensdag 1 augustus 2007 11:03 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Shrek is wezen zwemmen, maar hij gaf een beetje af.....![]()
We zijn toch niet anders gewendquote:Op woensdag 1 augustus 2007 11:05 schreef neehe het volgende:
Palma en consorten zullen wel weer gaan staken.
Carolien maakt juist van die leuke gevatte opmerkinen, erg jammerquote:Op woensdag 1 augustus 2007 11:05 schreef Darklight het volgende:
Sharon is dus exit, en die Caroline hoeft denk ik ook niet meer terug te komen
ja ik dacht dat ook te zien maar ik wist niet zeker of hun het waren wel dusquote:Op woensdag 1 augustus 2007 11:07 schreef Nostalgist het volgende:
Beveiliging loopt met P, S en H naar achter
Ze was wel erg aggressief, wilde ook spullen afpakken, daarna ging het fout volgens mijquote:Op woensdag 1 augustus 2007 11:06 schreef tipsch het volgende:
[..]
Carolien maakt juist van die leuke gevatte opmerkinen, erg jammer![]()
Is dat trouwens een record: binnen een half uur na je entree in een vechtpartij belanden, die je ook nog zelf voor een groot deel aansticht?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 11:05 schreef Darklight het volgende:
Sharon is dus exit, en die Caroline hoeft denk ik ook niet meer terug te komen
volgens mij welquote:Op woensdag 1 augustus 2007 11:08 schreef Meganog het volgende:
[..]
Is dat trouwens een record: binnen een half uur na je entree in een vechtpartij belanden, die je ook nog zelf voor een groot deel aansticht?
Ik ook....quote:Op woensdag 1 augustus 2007 11:06 schreef wie.. het volgende:
Ze gaan buiten zitten..
spullen terugpakken, ze waren van haar afgepakt. ze kwam gewoon heel goed voor zichzelf opquote:Op woensdag 1 augustus 2007 11:08 schreef Darklight het volgende:
[..]
Ze was wel erg aggressief, wilde ook spullen afpakken, daarna ging het fout volgens mij
het was haar al meerdere malen uit de handen getrokken door sharon en herma!!!!!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 1 augustus 2007 11:08 schreef Darklight het volgende:
[..]
Ze was wel erg aggressief, wilde ook spullen afpakken, daarna ging het fout volgens mij
glorixhysteriequote:Op woensdag 1 augustus 2007 11:09 schreef noekje het volgende:
Herma in de kapsalon zojuist tegen Palma: Ik weet dat je Huub wilt slaan. Ik wil dat ook maar je doet het niet hoor, je doet het niet!
Wat een glorixhysterie.
palma zei al dat ze er geen zin meer in had op deze manier en dan wle weg zou gaan -voor altijd hoop ikquote:Op woensdag 1 augustus 2007 11:07 schreef FSR het volgende:
Palma en cornuiten gaan weg....hihihi
het zou wel tijd worden...quote:Op woensdag 1 augustus 2007 11:10 schreef Marrije het volgende:
[..]
palma zei al dat ze er geen zin meer in had op deze manier en dan wle weg zou gaan -voor altijd hoop ik![]()
![]()
ken je die methode niet? iemand een angst aanpraten zodat dat juist wel gebeurt. ongeschreven wet. angst is een zeer slechte raadgeverquote:Op woensdag 1 augustus 2007 11:09 schreef noekje het volgende:
Herma in de kapsalon zojuist tegen Palma: Ik weet dat je Huub wilt slaan. Ik wil dat ook maar je doet het niet hoor, je doet het niet!
Wat een glorixhysterie.
idd, Carolien wilde gaan schoonmaken, maar mocht geen spullen van het huis gebruiken, volgens de dames, had ze haar eigen spullen maar mee moeten nemen!quote:Op woensdag 1 augustus 2007 11:09 schreef tipsch het volgende:
[..]
spullen terugpakken, ze waren van haar afgepakt. ze kwam gewoon heel goed voor zichzelf op![]()
Is dat wat we willen?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 11:11 schreef noekje het volgende:
Palma en co moeten ze sowieso eruit zetten. Dat constante schelden op de bewoners slaat natuurlijk ook helemaal nergens op. Saffaa blijft toch niet want die moet weer naar school.
Zet er gewoon een poetsElly in en alle problemen zijn opgelost.
quote:Op woensdag 1 augustus 2007 11:13 schreef Nostalgist het volgende:
goh; zouden de vogels ook al ruzie hebben ? Zelfs die mogen we niet horen.....
Die methode ken ik wel alleen vind ik het geen angst zaaien maar opruien om het juist wel te doen.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 11:12 schreef tipsch het volgende:
[..]
ken je die methode niet? iemand een angst aanpraten zodat dat juist wel gebeurt. ongeschreven wet. angst is een zeer slechte raadgeverherpa is het laagste van het laagste soort, erger valma
Ja die dacht vast dat Nix bezig was met z'n terror...nou dat wil je niet missen.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 11:02 schreef Darklight het volgende:
Zagen jullie Brain ook heel snel naar binnen rennen, langs het zwembad?
crackhoer sharon in haar element, in beschamend hollands-marokkaanse stiloquote:Op woensdag 1 augustus 2007 11:11 schreef Darklight het volgende:
Vlak voordat het fout ging, van vol
[afbeelding]
En er is ook nog een aintfight aan de hand....nou daar gaan we dan :Squote:Op woensdag 1 augustus 2007 11:13 schreef Nostalgist het volgende:
Wat we willen, weet ik niet maar ik weet wel wat ik wil. Dat is iemand die gewoon poetst en neutraal is. Ik heb niks met dit agressieve team.quote:
Hmmm...ik dacht dat de massale vechtpartij tussen de vogels in de tuin voor morgen stond ingepland.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 11:13 schreef Nostalgist het volgende:
als ze daar de nederige aftocht van Palma, Herma op geven, dan vind ik datquote:Op woensdag 1 augustus 2007 11:15 schreef Dark het volgende:
Aha, we mogen nu naar de voordeur kijken!
quote:Op woensdag 1 augustus 2007 11:15 schreef Meganog het volgende:
[..]
Hmmm...ik dacht dat de massale vechtpartij tussen de vogels in de tuin voor morgen stond ingepland.
anders zien we te veelquote:Op woensdag 1 augustus 2007 11:15 schreef Dark het volgende:
Aha, we mogen nu naar de voordeur kijken!
quote:Op woensdag 1 augustus 2007 11:16 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Die eksters zullen het wel weer verbruid hebben...... Willen altijd hun TV-momentje al eerste pakken....
![]()
Onderschat de kraaien niet !!!quote:Op woensdag 1 augustus 2007 11:16 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Die eksters zullen het wel weer verbruid hebben...... Willen altijd hun TV-momentje al eerste pakken....
![]()
Ze zijn vast wanhopig op zoek naar een backup-script......quote:Op woensdag 1 augustus 2007 11:17 schreef Darklight het volgende:
Ze zijn toch al afgevoerd, waarom nog een streamlock?
misschien zit het in de planning dat het weer terugkomt?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 11:17 schreef Darklight het volgende:
Tja snap het ook niet zijn er sinds lange tijd interessante streams......quote:Op woensdag 1 augustus 2007 11:17 schreef Darklight het volgende:
en zo is het helemaalquote:Op woensdag 1 augustus 2007 11:19 schreef Clank het volgende:
De HH onder leiding van Palma kan wat mij betreft vertrekken. Het blijven beledigen en bashen van Lieke loopt werkelijk de spuigaten uit. Zo partijdig mag personeel gewoon niet met de miljonairs omgaan. Tijd voor nieuw personeel!!
Geen best weekje voor Palma...quote:Op woensdag 1 augustus 2007 11:17 schreef LoveProfusion het volgende:
LOL...Palma zal wel zelfmoord plegen als ze uit het huis wordt gegooid (wat niet gebeurt), want ze geilt ZOOOVEEL op aandacht. Ik hoorde overigens van kennissen die haar zagen dat ze flink is uitgescholden op de kermis.
Ja hij keek echt supervrolijk he ik dacht er ook al aanquote:Op woensdag 1 augustus 2007 11:19 schreef LoveProfusion het volgende:
Is er al een filmpje? I love Saffaa!
Ik denk het volgende: Huub was gisteravond opeens MEGAVROLIJK misschien heeft hij te horen gekregen dat Palma exit kon..
quote:Op woensdag 1 augustus 2007 11:20 schreef neehe het volgende:
Huub en Lieke krijgen natuurlijk de schuld, zoals gewoonlijk.
Misschien heeft dennis huub geslagenquote:Op woensdag 1 augustus 2007 11:21 schreef noekje het volgende:
Hoe is het eigenlijk begonnen. Carolien pakte een emmer of een spons ofzo en dat mocht niet. Ze moest haar eigen spullen maar meenemen. Carolien vroeg of zij hun eigen spullen meenamen. Tja, daar hadden ze niet echt een antwoord op en Carolien moest oprotten! Herma stormt naar Palma met het verhaal. Wat er toen precies gebeurde weet ik niet. Sharon zat geloof ik aan Carolien. Saffaa boos, Herma staat voor Saffaa met haar vinger te zwaaien. Saffaa zegt dat ze dat niet moet doen en toen brak de hel los.
Ben wel benieuwd wat daarbinnen nu aan de hand is. Hopelijk hebben de bewoners hun handen thuisgehouden.
Zal denk ik niet gebeuren, ze moeten een geheimhoudingsverklaring tekenen. Volgens mij moet iedereen die maar één minuut binnen de hekken komt al een geheimhoudingsverklaring tekenen.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 11:20 schreef Darklight het volgende:
Als Saffa hier post, horen we wel wat er tijdens de lock gebeurde![]()
quote:Op woensdag 1 augustus 2007 11:21 schreef FSR het volgende:
[..]
Daar zal Dannix zich morgen Echt wel 100% voor inzetten
Tja dat zl deuitslag wel weer worden ja.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 11:20 schreef neehe het volgende:
Huub en Lieke krijgen natuurlijk de schuld, zoals gewoonlijk.
echt 100%?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 11:21 schreef FSR het volgende:
[..]
Daar zal Dannix zich morgen Echt wel 100% voor inzetten
De andere bewoners kunnen het in elk geval makkelijk uitspelen richting Huub en Lieke.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 11:25 schreef FSR het volgende:
Het zou me ook niet verbazen als Huub het op z'n brood krijgt...
hij heeft de nwe huishouders in huis gehaald, en die hebben Palma overspannen gemaakt...
Maar wel morgen, of overmorgenquote:
net zo 100% als hij vannacht heeft liggen faken met Nadia....quote:
Stiekumurd!quote:Op woensdag 1 augustus 2007 11:25 schreef petraa het volgende:
hoi stiekum tvptje
De enige die Palma overspannen maakt is zijzelfquote:Op woensdag 1 augustus 2007 11:25 schreef FSR het volgende:
hij heeft de nwe huishouders in huis gehaald, en die hebben Palma overspannen gemaakt...
Het lijkt me dat de febo hier toestemming voor heeft gegeven dus lijkt me nietquote:Op woensdag 1 augustus 2007 11:25 schreef FSR het volgende:
quote:Op woensdag 1 augustus 2007 11:27 schreef Charmian het volgende:
[..]
De enige die Palma overspannen maakt is zijzelf hemzelf
Huub zat daarvoor al aan Palma, met zijn handen om haar middel, of ze wat genegeheid nodig had. Palma wilde dat niet hebben maar Huub bleef doorgaan, volgens mij is dat niet de bedoeling.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 11:21 schreef noekje het volgende:
Hoe is het eigenlijk begonnen. Carolien pakte een emmer of een spons ofzo en dat mocht niet. Ze moest haar eigen spullen maar meenemen. Carolien vroeg of zij hun eigen spullen meenamen. Tja, daar hadden ze niet echt een antwoord op en Carolien moest oprotten! Herma stormt naar Palma met het verhaal. Wat er toen precies gebeurde weet ik niet. Sharon zat geloof ik aan Carolien. Saffaa boos, Herma staat voor Saffaa met haar vinger te zwaaien. Saffaa zegt dat ze dat niet moet doen en toen brak de hel los.
Ben wel benieuwd wat daarbinnen nu aan de hand is. Hopelijk hebben de bewoners hun handen thuisgehouden.
kan ookquote:
Denk het niet.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 11:27 schreef farceman het volgende:
Misschien hebben de bewoners ook wel gevochten!
Vanwaar anders die lange streamlock?
Dat was in de keuken. Ik heb het over het gebeuren in de badkamer waarop een streamlock volgde want volgens mij deed zelfs Palma helemaal niets daar.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 11:29 schreef Marrije het volgende:
[..]
Huub zat daarvoor al aan Palma, met zijn handen om haar middel, of ze wat genegeheid nodig had. Palma wilde dat niet hebben maar Huub bleef doorgaan, volgens mij is dat niet de bedoeling.
geen idee wat er gebeurt is. maar ben dit zowiezo al eeuwen met je eens..eeuwen omdat ik met dat ook al bedacht had!!!quote:Op woensdag 1 augustus 2007 11:29 schreef riri het volgende:
Erkende schoonmaakploeg erin van een deskundig bedrijf
Gewoon hun werk doen waarvoor ze ingehuurd zijn en geen persoonlijke voorkeuren een rol laten spelen....dus gewoon niet met het reilen en zeilen van de bewoners bemoeien....daar hoort een hoofd huishouding haar schoonmaaksters op te attenderen.
Anders onslag en een nieuwe schoonmaakster er voor in de plaats
Dat keuvelen met de bewoners moet ook niet worden toegestaan...gewoon die schoonmaakploeg apart van de bewoners pauzes laten houden.
Heb Yvonne nooit gezien, waarom is zij toen weggegaan?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 11:29 schreef Darklight het volgende:
Die Palma moet er gewoon uit, In de tijd met Yvonne gebeurden dit soort dingen echt nooit
Ruzie tussen de HH, sharon olga kon haar handen niet thuishouden, saffa sloeg sharon olgaquote:Op woensdag 1 augustus 2007 11:27 schreef PumaStreamer het volgende:
Kan iemand in 2 of 3 zinnen effe snel samenvatten...kom net in...zit aan een heerlijk bakkie koffie met echte gekookte melk..dus gaarne wat info..sjenk joe!
Weet ik, daarom zei ik, daarvoor zat Huub al aan Palmaquote:Op woensdag 1 augustus 2007 11:30 schreef noekje het volgende:
[..]
Dat was in de keuken. Ik heb het over het gebeuren in de badkamer waarop een streamlock volgde want volgens mij deed zelfs Palma helemaal niets daar.
Waarom moest die eruit dan? Volgens mij is die ook op een dag gewoon niet meer gekomen.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 11:29 schreef Darklight het volgende:
Die Palma moet er gewoon uit, In de tijd met Yvonne gebeurden dit soort dingen echt nooit
weet ik eigenlijk niet, opeens was Palma erquote:Op woensdag 1 augustus 2007 11:31 schreef Dark het volgende:
[..]
Heb Yvonne nooit gezien, waarom is zij toen weggegaan?
ik kan me niet eens meer herinneren hoe Yvonne eruit zietquote:Op woensdag 1 augustus 2007 11:32 schreef Charmian het volgende:
[..]
Waarom moest die eruit dan? Volgens mij is die ook op een dag gewoon niet meer gekomen.
Eens.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 11:29 schreef riri het volgende:
Erkende schoonmaakploeg erin van een deskundig bedrijf
Gewoon hun werk doen waarvoor ze ingehuurd zijn en geen persoonlijke voorkeuren een rol laten spelen....dus gewoon niet met het reilen en zeilen van de bewoners bemoeien....daar hoort een hoofd huishouding haar schoonmaaksters op te attenderen.
Anders onslag en een nieuwe schoonmaakster er voor in de plaats
Dat keuvelen met de bewoners moet ook niet worden toegestaan...gewoon die schoonmaakploeg apart van de bewoners pauzes laten houden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |