Is dat wat we willen?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 11:11 schreef noekje het volgende:
Palma en co moeten ze sowieso eruit zetten. Dat constante schelden op de bewoners slaat natuurlijk ook helemaal nergens op. Saffaa blijft toch niet want die moet weer naar school.
Zet er gewoon een poetsElly in en alle problemen zijn opgelost.
quote:Op woensdag 1 augustus 2007 11:13 schreef Nostalgist het volgende:
goh; zouden de vogels ook al ruzie hebben ? Zelfs die mogen we niet horen.....
Die methode ken ik wel alleen vind ik het geen angst zaaien maar opruien om het juist wel te doen.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 11:12 schreef tipsch het volgende:
[..]
ken je die methode niet? iemand een angst aanpraten zodat dat juist wel gebeurt. ongeschreven wet. angst is een zeer slechte raadgeverherpa is het laagste van het laagste soort, erger valma
Ja die dacht vast dat Nix bezig was met z'n terror...nou dat wil je niet missen.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 11:02 schreef Darklight het volgende:
Zagen jullie Brain ook heel snel naar binnen rennen, langs het zwembad?
crackhoer sharon in haar element, in beschamend hollands-marokkaanse stiloquote:Op woensdag 1 augustus 2007 11:11 schreef Darklight het volgende:
Vlak voordat het fout ging, van vol
[afbeelding]
En er is ook nog een aintfight aan de hand....nou daar gaan we dan :Squote:Op woensdag 1 augustus 2007 11:13 schreef Nostalgist het volgende:
Wat we willen, weet ik niet maar ik weet wel wat ik wil. Dat is iemand die gewoon poetst en neutraal is. Ik heb niks met dit agressieve team.quote:
Hmmm...ik dacht dat de massale vechtpartij tussen de vogels in de tuin voor morgen stond ingepland.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 11:13 schreef Nostalgist het volgende:
als ze daar de nederige aftocht van Palma, Herma op geven, dan vind ik datquote:Op woensdag 1 augustus 2007 11:15 schreef Dark het volgende:
Aha, we mogen nu naar de voordeur kijken!
quote:Op woensdag 1 augustus 2007 11:15 schreef Meganog het volgende:
[..]
Hmmm...ik dacht dat de massale vechtpartij tussen de vogels in de tuin voor morgen stond ingepland.
anders zien we te veelquote:Op woensdag 1 augustus 2007 11:15 schreef Dark het volgende:
Aha, we mogen nu naar de voordeur kijken!
quote:Op woensdag 1 augustus 2007 11:16 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Die eksters zullen het wel weer verbruid hebben...... Willen altijd hun TV-momentje al eerste pakken....
![]()
Onderschat de kraaien niet !!!quote:Op woensdag 1 augustus 2007 11:16 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Die eksters zullen het wel weer verbruid hebben...... Willen altijd hun TV-momentje al eerste pakken....
![]()
Ze zijn vast wanhopig op zoek naar een backup-script......quote:Op woensdag 1 augustus 2007 11:17 schreef Darklight het volgende:
Ze zijn toch al afgevoerd, waarom nog een streamlock?
misschien zit het in de planning dat het weer terugkomt?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 11:17 schreef Darklight het volgende:
Tja snap het ook niet zijn er sinds lange tijd interessante streams......quote:Op woensdag 1 augustus 2007 11:17 schreef Darklight het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |