ja ik dacht dat ook te zien maar ik wist niet zeker of hun het waren wel dusquote:Op woensdag 1 augustus 2007 11:07 schreef Nostalgist het volgende:
Beveiliging loopt met P, S en H naar achter
Ze was wel erg aggressief, wilde ook spullen afpakken, daarna ging het fout volgens mijquote:Op woensdag 1 augustus 2007 11:06 schreef tipsch het volgende:
[..]
Carolien maakt juist van die leuke gevatte opmerkinen, erg jammer![]()
Is dat trouwens een record: binnen een half uur na je entree in een vechtpartij belanden, die je ook nog zelf voor een groot deel aansticht?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 11:05 schreef Darklight het volgende:
Sharon is dus exit, en die Caroline hoeft denk ik ook niet meer terug te komen
volgens mij welquote:Op woensdag 1 augustus 2007 11:08 schreef Meganog het volgende:
[..]
Is dat trouwens een record: binnen een half uur na je entree in een vechtpartij belanden, die je ook nog zelf voor een groot deel aansticht?
Ik ook....quote:Op woensdag 1 augustus 2007 11:06 schreef wie.. het volgende:
Ze gaan buiten zitten..
spullen terugpakken, ze waren van haar afgepakt. ze kwam gewoon heel goed voor zichzelf opquote:Op woensdag 1 augustus 2007 11:08 schreef Darklight het volgende:
[..]
Ze was wel erg aggressief, wilde ook spullen afpakken, daarna ging het fout volgens mij
het was haar al meerdere malen uit de handen getrokken door sharon en herma!!!!!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 1 augustus 2007 11:08 schreef Darklight het volgende:
[..]
Ze was wel erg aggressief, wilde ook spullen afpakken, daarna ging het fout volgens mij
glorixhysteriequote:Op woensdag 1 augustus 2007 11:09 schreef noekje het volgende:
Herma in de kapsalon zojuist tegen Palma: Ik weet dat je Huub wilt slaan. Ik wil dat ook maar je doet het niet hoor, je doet het niet!
Wat een glorixhysterie.
palma zei al dat ze er geen zin meer in had op deze manier en dan wle weg zou gaan -voor altijd hoop ikquote:Op woensdag 1 augustus 2007 11:07 schreef FSR het volgende:
Palma en cornuiten gaan weg....hihihi
het zou wel tijd worden...quote:Op woensdag 1 augustus 2007 11:10 schreef Marrije het volgende:
[..]
palma zei al dat ze er geen zin meer in had op deze manier en dan wle weg zou gaan -voor altijd hoop ik![]()
![]()
ken je die methode niet? iemand een angst aanpraten zodat dat juist wel gebeurt. ongeschreven wet. angst is een zeer slechte raadgeverquote:Op woensdag 1 augustus 2007 11:09 schreef noekje het volgende:
Herma in de kapsalon zojuist tegen Palma: Ik weet dat je Huub wilt slaan. Ik wil dat ook maar je doet het niet hoor, je doet het niet!
Wat een glorixhysterie.
idd, Carolien wilde gaan schoonmaken, maar mocht geen spullen van het huis gebruiken, volgens de dames, had ze haar eigen spullen maar mee moeten nemen!quote:Op woensdag 1 augustus 2007 11:09 schreef tipsch het volgende:
[..]
spullen terugpakken, ze waren van haar afgepakt. ze kwam gewoon heel goed voor zichzelf op![]()
Is dat wat we willen?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 11:11 schreef noekje het volgende:
Palma en co moeten ze sowieso eruit zetten. Dat constante schelden op de bewoners slaat natuurlijk ook helemaal nergens op. Saffaa blijft toch niet want die moet weer naar school.
Zet er gewoon een poetsElly in en alle problemen zijn opgelost.
quote:Op woensdag 1 augustus 2007 11:13 schreef Nostalgist het volgende:
goh; zouden de vogels ook al ruzie hebben ? Zelfs die mogen we niet horen.....
Die methode ken ik wel alleen vind ik het geen angst zaaien maar opruien om het juist wel te doen.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 11:12 schreef tipsch het volgende:
[..]
ken je die methode niet? iemand een angst aanpraten zodat dat juist wel gebeurt. ongeschreven wet. angst is een zeer slechte raadgeverherpa is het laagste van het laagste soort, erger valma
Ja die dacht vast dat Nix bezig was met z'n terror...nou dat wil je niet missen.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 11:02 schreef Darklight het volgende:
Zagen jullie Brain ook heel snel naar binnen rennen, langs het zwembad?
crackhoer sharon in haar element, in beschamend hollands-marokkaanse stiloquote:Op woensdag 1 augustus 2007 11:11 schreef Darklight het volgende:
Vlak voordat het fout ging, van vol
[afbeelding]
En er is ook nog een aintfight aan de hand....nou daar gaan we dan :Squote:Op woensdag 1 augustus 2007 11:13 schreef Nostalgist het volgende:
Wat we willen, weet ik niet maar ik weet wel wat ik wil. Dat is iemand die gewoon poetst en neutraal is. Ik heb niks met dit agressieve team.quote:
Hmmm...ik dacht dat de massale vechtpartij tussen de vogels in de tuin voor morgen stond ingepland.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 11:13 schreef Nostalgist het volgende:
als ze daar de nederige aftocht van Palma, Herma op geven, dan vind ik datquote:Op woensdag 1 augustus 2007 11:15 schreef Dark het volgende:
Aha, we mogen nu naar de voordeur kijken!
quote:Op woensdag 1 augustus 2007 11:15 schreef Meganog het volgende:
[..]
Hmmm...ik dacht dat de massale vechtpartij tussen de vogels in de tuin voor morgen stond ingepland.
anders zien we te veelquote:Op woensdag 1 augustus 2007 11:15 schreef Dark het volgende:
Aha, we mogen nu naar de voordeur kijken!
quote:Op woensdag 1 augustus 2007 11:16 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Die eksters zullen het wel weer verbruid hebben...... Willen altijd hun TV-momentje al eerste pakken....
![]()
Onderschat de kraaien niet !!!quote:Op woensdag 1 augustus 2007 11:16 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Die eksters zullen het wel weer verbruid hebben...... Willen altijd hun TV-momentje al eerste pakken....
![]()
Ze zijn vast wanhopig op zoek naar een backup-script......quote:Op woensdag 1 augustus 2007 11:17 schreef Darklight het volgende:
Ze zijn toch al afgevoerd, waarom nog een streamlock?
misschien zit het in de planning dat het weer terugkomt?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 11:17 schreef Darklight het volgende:
Tja snap het ook niet zijn er sinds lange tijd interessante streams......quote:Op woensdag 1 augustus 2007 11:17 schreef Darklight het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |