Geel met blauw!quote:Op woensdag 1 augustus 2007 10:59 schreef Peter6000 het volgende:
Ik ben de verhaallijn van het groene water kwijt, hoe komt dat nou ook alweer zo groen?

quote:Op woensdag 1 augustus 2007 11:01 schreef Meganog het volgende:
Misschien kunnen ze morgen wat vogels in de tuin laten vechten om het spannend te houden.
Wat een wanvertoning.

Dimitri vs. Brianquote:Op woensdag 1 augustus 2007 11:00 schreef Nostalgist het volgende:
de bewoners kunnen zich nu inhouden.... gaan de huishoudsters matten...... Who's next ? De butlers ?

Denk ff na , vechten is niet de bedoeling ALS ze het zouden aansturen , RTL wil dat niet hebben dus als ze Gouden Kooi willen laten bestaan gaan ze dat soort dingen niet doen.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 11:00 schreef farceman het volgende:
Dan is er ruzoie waar duidelijk op wordt aangestuurd en dan streamlock?!!!!

Ja.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 11:02 schreef Darklight het volgende:
Zagen jullie Brain ook heel snel naar binnen rennen, langs het zwembad?

Shrek is wezen zwemmen, maar hij gaf een beetje af.....quote:Op woensdag 1 augustus 2007 10:59 schreef Peter6000 het volgende:
Ik ben de verhaallijn van het groene water kwijt, hoe komt dat nou ook alweer zo groen?

was geen duwen...sharon pakte saffa hardhandig bij de polsen en trok haar armen uit elkaarquote:Op woensdag 1 augustus 2007 11:00 schreef Darklight het volgende:
[..]
nee hoor
Sharon duwde alleen maar , saffa sloeg haar in het gezicht

quote:Op woensdag 1 augustus 2007 11:03 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Shrek is wezen zwemmen, maar hij gaf een beetje af.....![]()

We zijn toch niet anders gewendquote:Op woensdag 1 augustus 2007 11:05 schreef neehe het volgende:
Palma en consorten zullen wel weer gaan staken.

Carolien maakt juist van die leuke gevatte opmerkinen, erg jammerquote:Op woensdag 1 augustus 2007 11:05 schreef Darklight het volgende:
Sharon is dus exit, en die Caroline hoeft denk ik ook niet meer terug te komen

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |