quote:Op woensdag 1 augustus 2007 09:14 schreef Margo37 het volgende:
Gisteren zei Saffa: "morgen wordt het nog leuker" dus we zullen zien.
Goedemorgen![]()
good morningquote:Op woensdag 1 augustus 2007 09:25 schreef pasjesjen het volgende:
Goedemorgen allemaal!
Nou ik heb er al vier op uit vervelingquote:Op woensdag 1 augustus 2007 09:28 schreef FSR het volgende:
Goeden morgen allemaal...
Ik zit al weer lekker aan me 2e bakkie![]()
Lekker hehquote:Op woensdag 1 augustus 2007 09:29 schreef DrsH het volgende:
[..]
Nou ik heb er al vier op uit verveling![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Met een bakkie koffie, peukie en een lekker muziekje erbij is het wel te pruimen.... echt spannend is het nietquote:Op woensdag 1 augustus 2007 09:38 schreef Copycat het volgende:
Goedemorgen!
Het is weer een dolle boel in de kooi, begrijp ik?
![]()
Eerste: check. Tweede: net gecheckt. Derde: Check. + Vier: werken dan maar!quote:Op woensdag 1 augustus 2007 09:40 schreef FSR het volgende:
Met een bakkie koffie, peukie en een lekker muziekje erbij is het wel te pruimen.... echt spannend is het niet
Telefoontjequote:Op woensdag 1 augustus 2007 09:38 schreef Copycat het volgende:
Goedemorgen!
Het is weer een dolle boel in de kooi, begrijp ik?
![]()
Thanks! Had 'm al gezien, maar tochquote:Op woensdag 1 augustus 2007 09:41 schreef noekje het volgende:
Telefoontje
http://www.clipser.com/watch_video.php?vid=32430&sess=794
Actie reactie noemen ze dat..quote:Op woensdag 1 augustus 2007 09:56 schreef Peter6000 het volgende:
Palma heeft een goed punt, Lieke moet niet zo overdreven beleefd 'heb je goed geslapen' tegen haar zeggen, als ze dat toch niet meent.
quote:Op woensdag 1 augustus 2007 10:00 schreef F04 het volgende:
Goedemorgen!
Waarom niet?Is een normale vraag...quote:Op woensdag 1 augustus 2007 09:56 schreef Peter6000 het volgende:
Palma heeft een goed punt, Lieke moet niet zo overdreven beleefd 'heb je goed geslapen' tegen haar zeggen, als ze dat toch niet meent.
quote:Op woensdag 1 augustus 2007 10:05 schreef FSR het volgende:
owjee....
Klef en bef pijp hebben elkaar weer gevonden...![]()
Eigenlijk moet Lieke haar schamen dat ze adem durft te halen in het bijzijn van Palma.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 09:56 schreef Peter6000 het volgende:
ja echt he hoe durft zequote:Op woensdag 1 augustus 2007 10:13 schreef blomst het volgende:
[..]
Eigenlijk moet Lieke haar schamen dat ze adem durft te halen in het bijzijn van Palma.
25 en 24 volgens mijquote:Op woensdag 1 augustus 2007 10:14 schreef noekje het volgende:
Hoe oud zijn Huub en Dennis eigenlijk? Iemand die dat zo weet?
Huub is 25 en Dennis is 24quote:Op woensdag 1 augustus 2007 10:14 schreef noekje het volgende:
Lichamelijk of geestelijk ?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 10:14 schreef noekje het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |