quote:Op woensdag 1 augustus 2007 09:14 schreef Margo37 het volgende:
Gisteren zei Saffa: "morgen wordt het nog leuker" dus we zullen zien.
Goedemorgen![]()
good morningquote:Op woensdag 1 augustus 2007 09:25 schreef pasjesjen het volgende:
Goedemorgen allemaal!
Nou ik heb er al vier op uit vervelingquote:Op woensdag 1 augustus 2007 09:28 schreef FSR het volgende:
Goeden morgen allemaal...
Ik zit al weer lekker aan me 2e bakkie![]()
Lekker hehquote:Op woensdag 1 augustus 2007 09:29 schreef DrsH het volgende:
[..]
Nou ik heb er al vier op uit verveling![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Met een bakkie koffie, peukie en een lekker muziekje erbij is het wel te pruimen.... echt spannend is het nietquote:Op woensdag 1 augustus 2007 09:38 schreef Copycat het volgende:
Goedemorgen!
Het is weer een dolle boel in de kooi, begrijp ik?
![]()
Eerste: check. Tweede: net gecheckt. Derde: Check. + Vier: werken dan maar!quote:Op woensdag 1 augustus 2007 09:40 schreef FSR het volgende:
Met een bakkie koffie, peukie en een lekker muziekje erbij is het wel te pruimen.... echt spannend is het niet
Telefoontjequote:Op woensdag 1 augustus 2007 09:38 schreef Copycat het volgende:
Goedemorgen!
Het is weer een dolle boel in de kooi, begrijp ik?
![]()
Thanks! Had 'm al gezien, maar tochquote:Op woensdag 1 augustus 2007 09:41 schreef noekje het volgende:
Telefoontje
http://www.clipser.com/watch_video.php?vid=32430&sess=794
Actie reactie noemen ze dat..quote:Op woensdag 1 augustus 2007 09:56 schreef Peter6000 het volgende:
Palma heeft een goed punt, Lieke moet niet zo overdreven beleefd 'heb je goed geslapen' tegen haar zeggen, als ze dat toch niet meent.
quote:Op woensdag 1 augustus 2007 10:00 schreef F04 het volgende:
Goedemorgen!
Waarom niet?Is een normale vraag...quote:Op woensdag 1 augustus 2007 09:56 schreef Peter6000 het volgende:
Palma heeft een goed punt, Lieke moet niet zo overdreven beleefd 'heb je goed geslapen' tegen haar zeggen, als ze dat toch niet meent.
quote:Op woensdag 1 augustus 2007 10:05 schreef FSR het volgende:
owjee....
Klef en bef pijp hebben elkaar weer gevonden...![]()
Eigenlijk moet Lieke haar schamen dat ze adem durft te halen in het bijzijn van Palma.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 09:56 schreef Peter6000 het volgende:
ja echt he hoe durft zequote:Op woensdag 1 augustus 2007 10:13 schreef blomst het volgende:
[..]
Eigenlijk moet Lieke haar schamen dat ze adem durft te halen in het bijzijn van Palma.
25 en 24 volgens mijquote:Op woensdag 1 augustus 2007 10:14 schreef noekje het volgende:
Hoe oud zijn Huub en Dennis eigenlijk? Iemand die dat zo weet?
Huub is 25 en Dennis is 24quote:Op woensdag 1 augustus 2007 10:14 schreef noekje het volgende:
Lichamelijk of geestelijk ?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 10:14 schreef noekje het volgende:
Je hebt helemaal gelijk.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 10:03 schreef riri het volgende:
[..]
Waarom niet?Is een normale vraag...
Palma mag blij wezen dat ze dat huis nog in mag met haar grote mond en ordinaire gedrag.
Ze is de titel hoofd huishouding totaal niet waardig.
In zo'n functie hoor je je nooit direct of indirect met de gesprekken van de bewoners te bemoeien maar gewoon het werk te doen waar je voor bent aangenomen.
Eensquote:Op woensdag 1 augustus 2007 10:17 schreef Madhouse11 het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk.
Maar voorlopig is dit het enige wat een beetje leven in DGK blaast. Voor de rest![]()
en lijkt geestelijk 10 jaar jonger...quote:Op woensdag 1 augustus 2007 10:18 schreef noekje het volgende:
[..]
Dennis ziet er echt 10 jaar ouder uit.
quote:Op woensdag 1 augustus 2007 10:20 schreef pasjesjen het volgende:
lol heeft ze nou dr eigen personeel bij zich![]()
he?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 10:26 schreef Meganog het volgende:
Sharon: "Ga jij maar tieten kweken Sliko!"
Die zouden ze direkt moeten ontslaan.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 10:26 schreef Meganog het volgende:
Sharon: "Ga jij maar tieten kweken Sliko!"
is dit de opmaat voor een Goudenkooi-spin-off: De Gouden Staf - hoofdprijs: je levenlang een job voor de winnaar van de Gouden Kooi ?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 10:22 schreef noekje het volgende:
Safaa heeft haar eigen Tipi Wan meegenomen!
Inderdaad, ik wil de non-stop terror van Dennis zien.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 10:30 schreef noekje het volgende:
Rot op met die stream op die huishouding!
kippehokquote:Op woensdag 1 augustus 2007 10:30 schreef noekje het volgende:
Rot op met die stream op die huishouding!
quote:Op woensdag 1 augustus 2007 10:32 schreef Meganog het volgende:
[..]
Inderdaad, ik wil de non-stop terror van Dennis zien.
Daar kunnen ze beter wat aan doen inderdaad, te ranzig gewoon.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 10:30 schreef tipsch het volgende:
zwembad ziet er weer lekker uit
Daar zou Brian ook vast enorm om lachen.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 10:33 schreef Meganog het volgende:
Sharon: "Saffi, Smokie! Hhahahahaa".
Hadden ze Brian nu toch maar ingehuurd als Poolboy.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 10:33 schreef T-lex het volgende:
Daar kunnen ze beter wat aan doen inderdaad, te ranzig gewoon.
Kan die HH daar niet iets aan doen, is niet hun werk. Maar die hebben handen genoeg.
Veel handen maken licht werk, toch.![]()
Gistermorgen is het zwembad schoongemaakt.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 10:33 schreef T-lex het volgende:
[..]
Daar kunnen ze beter wat aan doen inderdaad, te ranzig gewoon.
Kan die HH daar niet iets aan doen, is niet hun werk. Maar die hebben handen genoeg.
Veel handen maken licht werk, toch.![]()
Toen ze gisteren met Huub sprak buiten, dacht ik dat ze wat meer klasse had dan Palma en Herma, maar niet dus!quote:Op woensdag 1 augustus 2007 10:33 schreef Meganog het volgende:
Sharon: "Saffi, Smokie! Hhahahahaa".
nee dat heeft ze ook nog niet gedaanquote:Op woensdag 1 augustus 2007 10:39 schreef Varen het volgende:
Palma gaat zich niet verlagen tot het niveau van de nieuwe meisjes.
quote:Op woensdag 1 augustus 2007 09:58 schreef Dark het volgende:
Lieke - Heb je lekker geslapen, Palma?
Palma reageert niet.
Lieke - Ben je weer aan het puberen?
Woordenwisseling Palma/Lieke
Nadia - Je moet niet overal zo op reageren!
Palma - Misschien moet ik wel zo reageren! Heb je daar wel eens aan gedacht? Niet dat het gescript is ofzo................
Nee, omdat het Huub is en ze zo graag op hun favoriete bewoners willen lijken.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 10:42 schreef Varen het volgende:
De dames van de HH zouden Huub het lieft slaan, maar ze doen het niet (ze zeiden het anders)
Want Huub is zo aggresief vanmorgen?
Niet verhogen bedoeld zequote:Op woensdag 1 augustus 2007 10:39 schreef Varen het volgende:
Palma gaat zich niet verlagen tot het niveau van de nieuwe meisjes.
anders Safaa welquote:Op woensdag 1 augustus 2007 10:44 schreef demins het volgende:
Carolientje speelt ook een ijzersterke rol!!!![]()
die palmaquote:Op woensdag 1 augustus 2007 10:46 schreef blomst het volgende:
[afbeelding]
Palma wil ze gewoon negeren, maar durft ze ook niet alleen te laten.
nee hoor, Palma doet toch nooit iets verkeerd? Wij streamers zijn de gekken die niet zien hoe iedereen echt isquote:Op woensdag 1 augustus 2007 10:51 schreef riri het volgende:
Palma wordt benaderd met hetzelfde gedrag wat ze daar elke dag in de kooi heeft laten zien....
Misschien snapt ze nu eens hoe ze in elkaar zit
Ja, snap ik!quote:Op woensdag 1 augustus 2007 10:50 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Het is altijd weer even schrikken.....![]()
Ze staat erbij als een vrouwelijke gevangenebewaarder. Wat laat dat mens zich kennen.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 10:46 schreef blomst het volgende:
[afbeelding]
Palma wil ze gewoon negeren, maar durft ze ook niet alleen te laten.
saffa, Olga duwdequote:Op woensdag 1 augustus 2007 10:58 schreef pasjesjen het volgende:
Wie heeft de eerste klap uitgedeeld?
ik dacht saffa maar weet t niet zekerquote:Op woensdag 1 augustus 2007 10:58 schreef pasjesjen het volgende:
oke thanx ik kreeg het niet zo snel meequote:
Olga/Sharon duwde Carolien weg en pakte Safaa bij haar polsen, waarop Safaa die kleine in haar gezicht duwde!quote:Op woensdag 1 augustus 2007 10:58 schreef pasjesjen het volgende:
Het begon met olga tegen die carolien, daardoor kwam er een ruzie , olga heeft volgens mij saffa aangevlogen en toen saffa haar een mep in d'r gezicht. herma heeft carolien volgens mij geslagenquote:Op woensdag 1 augustus 2007 10:58 schreef pasjesjen het volgende:
nee hoorquote:Op woensdag 1 augustus 2007 10:59 schreef riri het volgende:
sharon sloeg en duwde eerst
Dat is niet duidelijk , het was allemaal in die sneaky hoek.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 11:00 schreef Darklight het volgende:
[..]
nee hoor
Sharon duwde alleen maar , saffa sloeg haar in het gezicht
Safaa kwam netjes voor haar personeel op. optiefen met die crackhoer olga.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 10:59 schreef Dark het volgende:
[..]
Olga/Sharon duwde Carolien weg en pakte Safaa bij haar polsen, waarop Safaa die kleine in haar gezicht duwde!![]()
Geel met blauw!quote:Op woensdag 1 augustus 2007 10:59 schreef Peter6000 het volgende:
Ik ben de verhaallijn van het groene water kwijt, hoe komt dat nou ook alweer zo groen?
quote:Op woensdag 1 augustus 2007 11:01 schreef Meganog het volgende:
Misschien kunnen ze morgen wat vogels in de tuin laten vechten om het spannend te houden.
Wat een wanvertoning.
Dimitri vs. Brianquote:Op woensdag 1 augustus 2007 11:00 schreef Nostalgist het volgende:
de bewoners kunnen zich nu inhouden.... gaan de huishoudsters matten...... Who's next ? De butlers ?
Denk ff na , vechten is niet de bedoeling ALS ze het zouden aansturen , RTL wil dat niet hebben dus als ze Gouden Kooi willen laten bestaan gaan ze dat soort dingen niet doen.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 11:00 schreef farceman het volgende:
Dan is er ruzoie waar duidelijk op wordt aangestuurd en dan streamlock?!!!!
Ja.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 11:02 schreef Darklight het volgende:
Zagen jullie Brain ook heel snel naar binnen rennen, langs het zwembad?
Shrek is wezen zwemmen, maar hij gaf een beetje af.....quote:Op woensdag 1 augustus 2007 10:59 schreef Peter6000 het volgende:
Ik ben de verhaallijn van het groene water kwijt, hoe komt dat nou ook alweer zo groen?
was geen duwen...sharon pakte saffa hardhandig bij de polsen en trok haar armen uit elkaarquote:Op woensdag 1 augustus 2007 11:00 schreef Darklight het volgende:
[..]
nee hoor
Sharon duwde alleen maar , saffa sloeg haar in het gezicht
quote:Op woensdag 1 augustus 2007 11:03 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Shrek is wezen zwemmen, maar hij gaf een beetje af.....![]()
We zijn toch niet anders gewendquote:Op woensdag 1 augustus 2007 11:05 schreef neehe het volgende:
Palma en consorten zullen wel weer gaan staken.
Carolien maakt juist van die leuke gevatte opmerkinen, erg jammerquote:Op woensdag 1 augustus 2007 11:05 schreef Darklight het volgende:
Sharon is dus exit, en die Caroline hoeft denk ik ook niet meer terug te komen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |