is dit de opmaat voor een Goudenkooi-spin-off: De Gouden Staf - hoofdprijs: je levenlang een job voor de winnaar van de Gouden Kooi ?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 10:22 schreef noekje het volgende:
Safaa heeft haar eigen Tipi Wan meegenomen!
Inderdaad, ik wil de non-stop terror van Dennis zien.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 10:30 schreef noekje het volgende:
Rot op met die stream op die huishouding!
kippehokquote:Op woensdag 1 augustus 2007 10:30 schreef noekje het volgende:
Rot op met die stream op die huishouding!
quote:Op woensdag 1 augustus 2007 10:32 schreef Meganog het volgende:
[..]
Inderdaad, ik wil de non-stop terror van Dennis zien.
Daar kunnen ze beter wat aan doen inderdaad, te ranzig gewoon.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 10:30 schreef tipsch het volgende:
zwembad ziet er weer lekker uit
Daar zou Brian ook vast enorm om lachen.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 10:33 schreef Meganog het volgende:
Sharon: "Saffi, Smokie! Hhahahahaa".
Hadden ze Brian nu toch maar ingehuurd als Poolboy.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 10:33 schreef T-lex het volgende:
Daar kunnen ze beter wat aan doen inderdaad, te ranzig gewoon.
Kan die HH daar niet iets aan doen, is niet hun werk. Maar die hebben handen genoeg.
Veel handen maken licht werk, toch.![]()
Gistermorgen is het zwembad schoongemaakt.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 10:33 schreef T-lex het volgende:
[..]
Daar kunnen ze beter wat aan doen inderdaad, te ranzig gewoon.
Kan die HH daar niet iets aan doen, is niet hun werk. Maar die hebben handen genoeg.
Veel handen maken licht werk, toch.![]()
Toen ze gisteren met Huub sprak buiten, dacht ik dat ze wat meer klasse had dan Palma en Herma, maar niet dus!quote:Op woensdag 1 augustus 2007 10:33 schreef Meganog het volgende:
Sharon: "Saffi, Smokie! Hhahahahaa".
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |