ga nou maar douchen lekker dingquote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:52 schreef enter het volgende:
jij kan goed tellen!
En ik de OPquote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:55 schreef enter het volgende:
Ik heb de wiki aangepast!
zie signature, communistische volksfietsquote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:59 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Deox is arrogant, ben je ongesteld makker?
Zo'n goeie post ookquote:Op dinsdag 31 juli 2007 22:02 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
zie signature, communistische volksfiets![]()
van puicke kwaliteit van het niveau van Conflict.quote:
Emo.gifquote:Op dinsdag 31 juli 2007 22:02 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
zie signature, communistische volksfiets![]()
quote:
Alweer ?quote:
Wie? Ik was er bij de vorige niet.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 23:11 schreef longinus het volgende:
Heeft iemand dat figuur van de vorige meet al verteld dat we dit keer in groningen zitten
Ik denk niet dat hij met al dat ijzer in de trein magquote:Op dinsdag 31 juli 2007 23:11 schreef longinus het volgende:
Heeft iemand dat figuur van de vorige meet al verteld dat we dit keer in groningen zitten
Je hebt de beste meet van 2007 gemistquote:Op dinsdag 31 juli 2007 23:30 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Wie? Ik was er bij de vorige niet.
Nee dat was de vorige, die heb jij gemistquote:Op woensdag 1 augustus 2007 00:34 schreef longinus het volgende:
[..]
Je hebt de beste meet van 2007 gemist
De meet van 25 mei? Good lord, ga je mond spoelen, dat was een van de meest saaie meets waar ik ben geweestquote:Op woensdag 1 augustus 2007 00:34 schreef longinus het volgende:
[..]
De muziek vond ik toen best wel te behappen moet ik zeggenquote:Op woensdag 1 augustus 2007 08:38 schreef moemoe het volgende:
[..]
De meet van 25 mei? Good lord, ga je mond spoelen, dat was een van de meest saaie meets waar ik ben geweest. Smaken verschillen natuurlijk wel
.
Nee, dat was de karaoke meetquote:Op woensdag 1 augustus 2007 00:34 schreef longinus het volgende:
[..]
En daar vond ik de muziek weer wat minderquote:Op woensdag 1 augustus 2007 10:32 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Nee, dat was de karaoke meet.
Hoiquote:Op woensdag 1 augustus 2007 10:36 schreef outsidr het volgende:
[..]
En daar vond ik de muziek weer wat minder
Ze draaide mijn muziek nietquote:Op woensdag 1 augustus 2007 10:38 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Hoi. Ja maar dat kwam omdat je niet wilde zingen.
Tom & Koen komen ookquote:Op woensdag 1 augustus 2007 10:40 schreef Berenanus het volgende:
Eigenlijk wil ik wel komen... maar het is zo'n tering end weg!!
Hoi Timquote:
Maar?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 10:55 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Tom & Koen komen ookDus jij ook.
Maar wat?quote:
Nou en.quote:
pm enzoquote:
Kan je niet met iemand met kortingskaart meereizen?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 15:46 schreef Frumzel het volgende:
Oef, bijna 40 euro retour met de trein. Toch best heftig...
Met auto dan maar misschien?
Sinds deze reeks weer gaat met 1 topic per 3 dagen ipv 3 topics per dag is het weer te doen jah.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 17:07 schreef ijsmeis het volgende:
Ik probeer weer eens een topic te volgen.
De afstand naar de gevulde koelkast met bierquote:Op woensdag 1 augustus 2007 19:24 schreef Vork het volgende:
Wat is verweg?
Da's waar, dat is vanaf hier toch al gauw een meter of 8.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 19:28 schreef outsidr het volgende:
De afstand naar de gevulde koelkast met bier
Vanaf hier maar 4quote:Op woensdag 1 augustus 2007 19:30 schreef Vork het volgende:
[..]
Da's waar, dat is vanaf hier toch al gauw een meter of 8.
quote:Op woensdag 1 augustus 2007 19:37 schreef outsidr het volgende:
Ik moet gvd 2 trappen naar beneden
Er moet een inzamelings actie komen voor mij om een koelkast te kunnen kopen voor mij op zolder
quote:Op woensdag 1 augustus 2007 19:48 schreef Vork het volgende:
Je moet 'm alleen wel zelf nog even naar je zolderkamertje tillen
Dat is geen probleem !quote:Op woensdag 1 augustus 2007 19:48 schreef Vork het volgende:
Je moet 'm alleen wel zelf nog even naar je zolderkamertje tillen
Die krijg je toch nooit naar binnen, zo dik en langquote:
ik moest lachenquote:Op woensdag 1 augustus 2007 23:41 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Die krijg je toch nooit naar binnen, zo dik en lang![]()
Okeequote:Op donderdag 2 augustus 2007 00:14 schreef Memento-Mori het volgende:
Heb dr op dit moment niet zo;n zin in maar goed het is nog even weg dus komt voor die tijd vast wel terug
doe mij maar hondensatequote:Op donderdag 2 augustus 2007 00:17 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja dat vind jij
ik vind ze lekker
Veel gaan met zn alleen in het Simplon: Jeugdherberg.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 10:36 schreef Berenanus het volgende:
Nouja! OKAY! Ik zet me over de afstand heen...
Maar dan zit ik nog met een terugweg die je niet al te laat kan plannen... vanwege OV, iemand een slaapplek? (mijn voorkeur gaat naar zachte warme vrouwen om lepeltjelepeltje mee te liggen)
en ik kan me herinneren dat er meer was op 29 sept... ff opzoeken.
quote:
Mag ik tegen jou aan in slaap vallen?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 10:36 schreef Berenanus het volgende:
Nouja! OKAY! Ik zet me over de afstand heen...
Maar dan zit ik nog met een terugweg die je niet al te laat kan plannen... vanwege OV, iemand een slaapplek? (mijn voorkeur gaat naar zachte warme vrouwen om lepeltjelepeltje mee te liggen)
en ik kan me herinneren dat er meer was op 29 sept... ff opzoeken.
Ah, mijn sekspartner heeft zich aangemeldquote:Op donderdag 2 augustus 2007 10:37 schreef Berenanus het volgende:
Berenanus niet zeuren! Ga gewoon...
Okay
quote:Op donderdag 2 augustus 2007 11:02 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Mag ik tegen jou aan in slaap vallen?![]()
We gaan liggen als lepels in een bestekbakquote:Op donderdag 2 augustus 2007 11:02 schreef WurM het volgende:
[..]
Ah, mijn sekspartner heeft zich aangemeld
quote:
Haaaaaaaaiiiquote:
Gooi Nosh es op de misschieners lijst!quote:Op 02-08-2007 00:47 schreef Nosh
[..]
Met een stel stoners en wildvreemde backpackers in een jeugdhotel hangen. Klinkt best goed, eigenlijk..
Is er een misschien-lijst? Doe me daar maar op gooien!
En dan ben je een limburgerquote:Op donderdag 2 augustus 2007 18:03 schreef Afwazig het volgende:
Ik sta zowat bovenaan bij de misschieners, eigen Ariërs eerst.
Hoe kom je er bij dat ik een limburger ben?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 18:17 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
En dan ben je een limburger![]()
Ik ging zoeen barbeque kopenquote:Op donderdag 2 augustus 2007 18:22 schreef enter het volgende:
en hoe is het met jullie?
je staat in de wiki!quote:Op donderdag 2 augustus 2007 10:37 schreef Berenanus het volgende:
Berenanus niet zeuren! Ga gewoon...
Okay
echt?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 18:24 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ik ging zoeen barbeque kopen800 euro
![]()
Kan een hele koe op![]()
![]()
Helaas was ie niet voor mij maar voor op't werkquote:
Wij hebben wielerdag in het dorp http://www.wateringsewielerdag.nl/, maar geen zinquote:Op donderdag 2 augustus 2007 18:28 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Iemand nog plannen voor vanavond?
Goed! Ik heb bier.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 18:22 schreef enter het volgende:
en hoe is het met jullie?
Eentje maar?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 18:36 schreef nietzman het volgende:
Hee enter, kusje.
quote:Op donderdag 2 augustus 2007 18:35 schreef enter het volgende:
[..]
Wij hebben wielerdag in het dorp http://www.wateringsewielerdag.nl/, maar geen zin![]()
Malle jekoos is geen 16 ?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 19:04 schreef VlaDje het volgende:
zeg die drie gezusters eh, daar komt die malle Jekoos heul niet binnen,
Of kent iemand hier wat regelen met de boas?
Ja misschien kunnen ze voor 29 september de leeftijdgrens op 18 zetten?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 19:04 schreef VlaDje het volgende:
zeg die drie gezusters eh, daar komt die malle Jekoos heul niet binnen,
Of kent iemand hier wat regelen met de boas?
quote:Op donderdag 2 augustus 2007 19:31 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Malle jekoos is geen 16 ?![]()
Dat scheelt een hoop bagger, gok ikquote:Op donderdag 2 augustus 2007 19:33 schreef remlof het volgende:
Ja misschien kunnen ze voor 29 september de leeftijdgrens op 18 zetten?
quote:
En erhm...quote:
Wat we met jou doen? Geen idee.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 19:40 schreef outsidr het volgende:
En erhm...
Mensen die ouder zijn dan 18, maar zich toch nog gedragen als iemand van lets say... 12 ?
Wat doen we daarmee ?
Zullen we hem door het busstation gooien ?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 19:41 schreef Vork het volgende:
[..]
Wat we met jou doen? Geen idee.
Iemand nog suggesties?
Ik doelde op mezelf jaquote:Op donderdag 2 augustus 2007 19:41 schreef Vork het volgende:
[..]
Wat we met jou doen? Geen idee.
Iemand nog suggesties?
je moet 18 zijn toch in de gezusters?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 19:31 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Malle jekoos is geen 16 ?![]()
Het is zo'n breezertent dus de gemiddelde leeftijd zal wel zo ronde de 16 zijnquote:Op donderdag 2 augustus 2007 20:10 schreef VlaDje het volgende:
[..]
je moet 18 zijn toch in de gezusters?
maar volgens mij is de min leeftijd 18quote:Op donderdag 2 augustus 2007 20:26 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Het is zo'n breezertent dus de gemiddelde leeftijd zal wel zo ronde de 16 zijn
Ik wou die vraag eigenlijk nog stellen, maar ik heb het antwoord alquote:Op donderdag 2 augustus 2007 20:26 schreef Dribbel_ het volgende:
Easy Breezers,quote:Op donderdag 2 augustus 2007 20:27 schreef Vork het volgende:
[..]
Ik wou die vraag eigenlijk nog stellen, maar ik heb het antwoord al. Maar, tenzij iemand het tegendeel gaat beweren, waarom gaan we daar dan eigenlijk heen?
Ik heb het niet verzonnenquote:Op donderdag 2 augustus 2007 20:27 schreef Vork het volgende:
[..]
Ik wou die vraag eigenlijk nog stellen, maar ik heb het antwoord al. Maar, tenzij iemand het tegendeel gaat beweren, waarom gaan we daar dan eigenlijk heen?
Goed plan. Alleen moet ik morgen wel werkenquote:Op donderdag 2 augustus 2007 20:32 schreef Dribbel_ het volgende:
Ik heb het niet verzonnenga gewoon in een kroeg zitten ofzo
Tof, kleine naive meisjes.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 20:26 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Morgenavond Dollars.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 21:07 schreef Vork het volgende:
[..]
Goed plan. Alleen moet ik morgen wel werken
Ter ere van?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 21:09 schreef remlof het volgende:
Morgenavond Dollars.
quote:Op donderdag 2 augustus 2007 21:45 schreef ChipsZak. het volgende:
Haj mensen.
Erger. Studentenquote:Op donderdag 2 augustus 2007 20:26 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Eensch!quote:Op donderdag 2 augustus 2007 20:32 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik heb het niet verzonnenga gewoon in een kroeg zitten ofzo
Haiquote:Op donderdag 2 augustus 2007 21:45 schreef ChipsZak. het volgende:
Haj mensen.
Ik gok op enter, want die regelt allesquote:Op donderdag 2 augustus 2007 23:48 schreef Dribbel_ het volgende:
wie heeft eigenlijk besloten dat we naar díé zaak moeten als niemand wil ?
Idee komt van Nikkyquote:Op donderdag 2 augustus 2007 23:53 schreef WurM het volgende:
[..]
Ik gok op enter, want die regelt alles
Maar dat geeft niet, want enter is een meisje
Puik planquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 00:25 schreef remlof het volgende:
[..]
Dus is het een goed idee
Moeten we niet eens wat slaapplaatsen gaan bespreken in dat hostel?
doen we, trustequote:Op vrijdag 3 augustus 2007 00:30 schreef remlof het volgende:
[..]
En dan morgen tellen hoeveel bedden we nodig hebben.
Truste enter
Jij gaat natuurlijk naar een speciaal dierenpensionquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 00:33 schreef Dribbel_ het volgende:
Gaan jullie nou in een hotel slapen ofzo ofwat?
Wat.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 00:33 schreef Dribbel_ het volgende:
Gaan jullie nou in een hotel slapen ofzo ofwat?
Jij ook.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 00:39 schreef moemoe het volgende:
[..]
Jij gaat natuurlijk naar een speciaal dierenpension.
Tri0 dus.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 00:43 schreef moemoe het volgende:
[..]
Jij hoort er dan ook in, drie diertjes hihi.
Van het weekend ;; zei ik tochquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 00:43 schreef pussydeluxe het volgende:
Waar is die foto van FB in haar jurk?
ehhh, een groninger misschienquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 01:14 schreef oshiro het volgende:
Welke fucking debiel heeft dit verzonnen? Groningen
Nee een hageneesquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 01:14 schreef oshiro het volgende:
Vergroot je wereldquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 01:14 schreef oshiro het volgende:
Dank u, maar dan slaap ik toch liever alleenquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 10:56 schreef Berenanus het volgende:
Nouja, de 3 gezusters. Is dat niet meer een kroeg, uitgaansgelegenheid ding waar je ook kan dansen en waar het bomvol zit?
Dat zuigt namelijk!
Je moet een rustig café hebben dat we ineens gaan veroveren door er met paar handjes fok!kers te gaan zitten. +wil ik een slaapplek!
(dames?)
edit: Ik wil bij dames slapen mits zacht en knuffelig.
Als dat niet lukt gaat mijn voorkeur naar een bezwete harige man. Ik hoor het wel.
Dat is FOK!traditie, męn!quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 01:14 schreef oshiro het volgende:
Ook weer traditie.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 23:48 schreef Dribbel_ het volgende:
wie heeft eigenlijk besloten dat we naar díé zaak moeten als niemand wil ?
We vieren samen stiekem verderquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 18:19 schreef nietzman het volgende:
Snel dan, naakt even. Daarna snel weer over naar de orde van de dag, want het is een geheimpje..
wat ben je van plan?quote:
pwndquote:
Ook dat is traditie.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 17:01 schreef remlof het volgende:
Bier.
daarom.quote:
1. je word gedwongen om op de grond te slapenquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 19:07 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
ja ik snap je nietdus moet je het uitleggen
Hondquote:
je mist mequote:
Koop meteen een goeie gitaarquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 19:36 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
ja
maar ik ga bodoschappen doen doei
Vond ik ook, maar het schijnt dat de meet-experts daar wel vaker meeten en dat het dan wel goed is... We moeten ze maar geloven.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 10:56 schreef Berenanus het volgende:
Nouja, de 3 gezusters. Is dat niet meer een kroeg, uitgaansgelegenheid ding waar je ook kan dansen en waar het bomvol zit?
Dat zuigt namelijk!
Je moet een rustig café hebben dat we ineens gaan veroveren door er met paar handjes fok!kers te gaan zitten.
Een LP is een modelgitaar niet een soort wijsneus dus die kunnen ook brandhout zijnquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 19:46 schreef outsidr het volgende:
[..]
Koop meteen een goeie gitaar
Een LP
Zwaar ?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 19:56 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Een LP is een modelgitaar niet een soort wijsneus dus die kunnen ook brandhout zijn
En een LP is een zwaar lomp ding
Jamaar dat is een kuttopic, Ibanez is namelijk het beste merk.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 20:03 schreef remlof het volgende:
Ouwehoeren over gitaren kan in Gitaristentopic #150: Een wijze les, koop geen Ibanez! dames
Dikke bagger aldaar.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 19:46 schreef WurM het volgende:
[..]
Vond ik ook, maar het schijnt dat de meet-experts daar wel vaker meeten en dat het dan wel goed is... We moeten ze maar geloven.
Verwacht je een standbeeld?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 22:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik heb vandag ChipsZak. () ontmoet.
Wie wil me aanraken?![]()
HAAAJquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 22:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik heb vandag ChipsZak. () ontmoet.
Wie wil me aanraken?![]()
Nee, geen standbeeld. Maar outsidr, WurM en The Sorrow willen me vast wel aanraken nuquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 22:25 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Verwacht je een standbeeld?
Sebasser kent Chipszak. , tsja, en Sebasser > jou tbh
Jaquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 22:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hay![]()
Nog meer dingetjes gekocht?
Je had je vriendin niet eens bij jequote:Op vrijdag 3 augustus 2007 22:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, geen standbeeld. Maar outsidr, WurM en The Sorrow willen me vast wel aanraken nu![]()
Euhm, Een ijsje en wat mede. Niet echt boeiend dus.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 22:30 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ja![]()
Een pen () nog, zon inktveren pen zeg maar en nog een soort hoedje maar die is wat lastiger uit te leggen
![]()
Jij?
Klopt. Die gaat morgen ipv vandaag.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 22:30 schreef outsidr het volgende:
[..]
Je had je vriendin niet eens bij je
Hij vroeg het aan mijquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 22:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Klopt. Die gaat morgen ipv vandaag.![]()
Maar hoe weet jij dat?![]()
quote:
Mijn naam doet me geen eer aanquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 22:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Klopt. Die gaat morgen ipv vandaag.![]()
Maar hoe weet jij dat?![]()
ja dat ookquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 23:44 schreef Memento-Mori het volgende:
die borg valt erg mee hoor? deel alles maar eens dooor het aantal personen
hoe gaat het trouwens metquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 23:56 schreef Memento-Mori het volgende:
ik ben ook doodop maar heb nog geen plannen voor t weekend dus twijfel of ik toch vroeg morgen naar mn ouders zal gaan en zondag terug met rosa
Nee. Ik wil ChipsZak. wel aanraken.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 22:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, geen standbeeld. Maar outsidr, WurM en The Sorrow willen me vast wel aanraken nu![]()
quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 13:08 schreef guitarist.nl het volgende:
Mja, ik denk dat ik ook maar ga komen!
Sleur je mimicje ook mee?quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 13:08 schreef guitarist.nl het volgende:
Jij mag in de plaats voor Dribbel komenquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 13:08 schreef guitarist.nl het volgende:
Ik weet nog steeds niet of ik die dag iets anders heb, maar als ik vrij ben, zal ik wel aanwezig zijn.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 15:06 schreef juiced het volgende:
Komen er ook nog lekkere geile gewillige sloeries?
quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 14:35 schreef outsidr het volgende:
[..]
Jij mag in de plaats voor Dribbel komen
Fender
Gibson
Je bedoelt dat de uitlaat altijd stuk is...?quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 18:05 schreef Vork het volgende:
Ibanez, de VW Golf onder de gitaren.
Hij bedoelt dat iedere beginner zon stuk hout met snaren kooptquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 18:08 schreef WurM het volgende:
[..]
Je bedoelt dat de uitlaat altijd stuk is...?
Dat lijkt er meer opquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 18:11 schreef outsidr het volgende:
Hij bedoelt dat iedere beginner zon stuk hout met snaren koopt
Ik maakte toch een garpjequote:Op zaterdag 4 augustus 2007 18:11 schreef outsidr het volgende:
[..]
Hij bedoelt dat iedere beginner zon stuk hout met snaren koopt
Ik bedoel, deze drummer met totaal geen gitaar kennis heeft zelfs een Fender Stratocaster met een oude TS-9 Tube Screamer in zijn kamer staanquote:
en sindsdien loop je met een stijve fallus rond?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |