Tom & Koen komen ookquote:Op woensdag 1 augustus 2007 10:40 schreef Berenanus het volgende:
Eigenlijk wil ik wel komen... maar het is zo'n tering end weg!!
Hoi Timquote:
Maar?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 10:55 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Tom & Koen komen ookDus jij ook.
Maar wat?quote:
Nou en.quote:
pm enzoquote:
Kan je niet met iemand met kortingskaart meereizen?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 15:46 schreef Frumzel het volgende:
Oef, bijna 40 euro retour met de trein. Toch best heftig...
Met auto dan maar misschien?
Sinds deze reeks weer gaat met 1 topic per 3 dagen ipv 3 topics per dag is het weer te doen jah.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 17:07 schreef ijsmeis het volgende:
Ik probeer weer eens een topic te volgen.
De afstand naar de gevulde koelkast met bierquote:Op woensdag 1 augustus 2007 19:24 schreef Vork het volgende:
Wat is verweg?
Da's waar, dat is vanaf hier toch al gauw een meter of 8.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 19:28 schreef outsidr het volgende:
De afstand naar de gevulde koelkast met bier
Vanaf hier maar 4quote:Op woensdag 1 augustus 2007 19:30 schreef Vork het volgende:
[..]
Da's waar, dat is vanaf hier toch al gauw een meter of 8.
quote:Op woensdag 1 augustus 2007 19:37 schreef outsidr het volgende:
Ik moet gvd 2 trappen naar beneden
Er moet een inzamelings actie komen voor mij om een koelkast te kunnen kopen voor mij op zolder
quote:Op woensdag 1 augustus 2007 19:48 schreef Vork het volgende:
Je moet 'm alleen wel zelf nog even naar je zolderkamertje tillen
Dat is geen probleem !quote:Op woensdag 1 augustus 2007 19:48 schreef Vork het volgende:
Je moet 'm alleen wel zelf nog even naar je zolderkamertje tillen
Die krijg je toch nooit naar binnen, zo dik en langquote:
ik moest lachenquote:Op woensdag 1 augustus 2007 23:41 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Die krijg je toch nooit naar binnen, zo dik en lang![]()
Okeequote:Op donderdag 2 augustus 2007 00:14 schreef Memento-Mori het volgende:
Heb dr op dit moment niet zo;n zin in maar goed het is nog even weg dus komt voor die tijd vast wel terug
doe mij maar hondensatequote:Op donderdag 2 augustus 2007 00:17 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja dat vind jij
ik vind ze lekker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |