We vieren samen stiekem verderquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 18:19 schreef nietzman het volgende:
Snel dan, naakt even. Daarna snel weer over naar de orde van de dag, want het is een geheimpje..
wat ben je van plan?quote:
pwndquote:
Ook dat is traditie.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 17:01 schreef remlof het volgende:
Bier.
daarom.quote:
1. je word gedwongen om op de grond te slapenquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 19:07 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
ja ik snap je nietdus moet je het uitleggen
Hondquote:
je mist mequote:
Koop meteen een goeie gitaarquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 19:36 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
ja
maar ik ga bodoschappen doen doei
Vond ik ook, maar het schijnt dat de meet-experts daar wel vaker meeten en dat het dan wel goed is... We moeten ze maar geloven.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 10:56 schreef Berenanus het volgende:
Nouja, de 3 gezusters. Is dat niet meer een kroeg, uitgaansgelegenheid ding waar je ook kan dansen en waar het bomvol zit?
Dat zuigt namelijk!
Je moet een rustig café hebben dat we ineens gaan veroveren door er met paar handjes fok!kers te gaan zitten.
Een LP is een modelgitaar niet een soort wijsneus dus die kunnen ook brandhout zijnquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 19:46 schreef outsidr het volgende:
[..]
Koop meteen een goeie gitaar
Een LP
Zwaar ?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 19:56 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Een LP is een modelgitaar niet een soort wijsneus dus die kunnen ook brandhout zijn
En een LP is een zwaar lomp ding
Jamaar dat is een kuttopic, Ibanez is namelijk het beste merk.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 20:03 schreef remlof het volgende:
Ouwehoeren over gitaren kan in Gitaristentopic #150: Een wijze les, koop geen Ibanez! dames
Dikke bagger aldaar.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 19:46 schreef WurM het volgende:
[..]
Vond ik ook, maar het schijnt dat de meet-experts daar wel vaker meeten en dat het dan wel goed is... We moeten ze maar geloven.
Verwacht je een standbeeld?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 22:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik heb vandag ChipsZak. () ontmoet.
Wie wil me aanraken?![]()
HAAAJquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 22:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik heb vandag ChipsZak. () ontmoet.
Wie wil me aanraken?![]()
Nee, geen standbeeld. Maar outsidr, WurM en The Sorrow willen me vast wel aanraken nuquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 22:25 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Verwacht je een standbeeld?
Sebasser kent Chipszak. , tsja, en Sebasser > jou tbh
Jaquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 22:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hay![]()
Nog meer dingetjes gekocht?
Je had je vriendin niet eens bij jequote:Op vrijdag 3 augustus 2007 22:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, geen standbeeld. Maar outsidr, WurM en The Sorrow willen me vast wel aanraken nu![]()
Euhm, Een ijsje en wat mede. Niet echt boeiend dus.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 22:30 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ja![]()
Een pen () nog, zon inktveren pen zeg maar en nog een soort hoedje maar die is wat lastiger uit te leggen
![]()
Jij?
Klopt. Die gaat morgen ipv vandaag.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 22:30 schreef outsidr het volgende:
[..]
Je had je vriendin niet eens bij je
Hij vroeg het aan mijquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 22:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Klopt. Die gaat morgen ipv vandaag.![]()
Maar hoe weet jij dat?![]()
quote:
Mijn naam doet me geen eer aanquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 22:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Klopt. Die gaat morgen ipv vandaag.![]()
Maar hoe weet jij dat?![]()
ja dat ookquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 23:44 schreef Memento-Mori het volgende:
die borg valt erg mee hoor? deel alles maar eens dooor het aantal personen
hoe gaat het trouwens metquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 23:56 schreef Memento-Mori het volgende:
ik ben ook doodop maar heb nog geen plannen voor t weekend dus twijfel of ik toch vroeg morgen naar mn ouders zal gaan en zondag terug met rosa
Nee. Ik wil ChipsZak. wel aanraken.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 22:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, geen standbeeld. Maar outsidr, WurM en The Sorrow willen me vast wel aanraken nu![]()
quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 13:08 schreef guitarist.nl het volgende:
Mja, ik denk dat ik ook maar ga komen!
Sleur je mimicje ook mee?quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 13:08 schreef guitarist.nl het volgende:
Jij mag in de plaats voor Dribbel komenquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 13:08 schreef guitarist.nl het volgende:
Ik weet nog steeds niet of ik die dag iets anders heb, maar als ik vrij ben, zal ik wel aanwezig zijn.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 15:06 schreef juiced het volgende:
Komen er ook nog lekkere geile gewillige sloeries?
quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 14:35 schreef outsidr het volgende:
[..]
Jij mag in de plaats voor Dribbel komen
Fender
Gibson
Je bedoelt dat de uitlaat altijd stuk is...?quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 18:05 schreef Vork het volgende:
Ibanez, de VW Golf onder de gitaren.
Hij bedoelt dat iedere beginner zon stuk hout met snaren kooptquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 18:08 schreef WurM het volgende:
[..]
Je bedoelt dat de uitlaat altijd stuk is...?
Dat lijkt er meer opquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 18:11 schreef outsidr het volgende:
Hij bedoelt dat iedere beginner zon stuk hout met snaren koopt
Ik maakte toch een garpjequote:Op zaterdag 4 augustus 2007 18:11 schreef outsidr het volgende:
[..]
Hij bedoelt dat iedere beginner zon stuk hout met snaren koopt
Ik bedoel, deze drummer met totaal geen gitaar kennis heeft zelfs een Fender Stratocaster met een oude TS-9 Tube Screamer in zijn kamer staanquote:
en sindsdien loop je met een stijve fallus rond?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |