ja dat ookquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 23:44 schreef Memento-Mori het volgende:
die borg valt erg mee hoor? deel alles maar eens dooor het aantal personen
hoe gaat het trouwens metquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 23:56 schreef Memento-Mori het volgende:
ik ben ook doodop maar heb nog geen plannen voor t weekend dus twijfel of ik toch vroeg morgen naar mn ouders zal gaan en zondag terug met rosa
Nee. Ik wil ChipsZak. wel aanraken.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 22:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, geen standbeeld. Maar outsidr, WurM en The Sorrow willen me vast wel aanraken nu![]()
quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 13:08 schreef guitarist.nl het volgende:
Mja, ik denk dat ik ook maar ga komen!
Sleur je mimicje ook mee?quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 13:08 schreef guitarist.nl het volgende:
Jij mag in de plaats voor Dribbel komenquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 13:08 schreef guitarist.nl het volgende:
Ik weet nog steeds niet of ik die dag iets anders heb, maar als ik vrij ben, zal ik wel aanwezig zijn.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 15:06 schreef juiced het volgende:
Komen er ook nog lekkere geile gewillige sloeries?
quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 14:35 schreef outsidr het volgende:
[..]
Jij mag in de plaats voor Dribbel komen
Fender
Gibson
Je bedoelt dat de uitlaat altijd stuk is...?quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 18:05 schreef Vork het volgende:
Ibanez, de VW Golf onder de gitaren.
Hij bedoelt dat iedere beginner zon stuk hout met snaren kooptquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 18:08 schreef WurM het volgende:
[..]
Je bedoelt dat de uitlaat altijd stuk is...?
Dat lijkt er meer opquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 18:11 schreef outsidr het volgende:
Hij bedoelt dat iedere beginner zon stuk hout met snaren koopt
Ik maakte toch een garpjequote:Op zaterdag 4 augustus 2007 18:11 schreef outsidr het volgende:
[..]
Hij bedoelt dat iedere beginner zon stuk hout met snaren koopt
Ik bedoel, deze drummer met totaal geen gitaar kennis heeft zelfs een Fender Stratocaster met een oude TS-9 Tube Screamer in zijn kamer staanquote:
en sindsdien loop je met een stijve fallus rond?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |