Veel gaan met zn alleen in het Simplon: Jeugdherberg.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 10:36 schreef Berenanus het volgende:
Nouja! OKAY! Ik zet me over de afstand heen...
Maar dan zit ik nog met een terugweg die je niet al te laat kan plannen... vanwege OV, iemand een slaapplek? (mijn voorkeur gaat naar zachte warme vrouwen om lepeltjelepeltje mee te liggen)
en ik kan me herinneren dat er meer was op 29 sept... ff opzoeken.
quote:
Mag ik tegen jou aan in slaap vallen?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 10:36 schreef Berenanus het volgende:
Nouja! OKAY! Ik zet me over de afstand heen...
Maar dan zit ik nog met een terugweg die je niet al te laat kan plannen... vanwege OV, iemand een slaapplek? (mijn voorkeur gaat naar zachte warme vrouwen om lepeltjelepeltje mee te liggen)
en ik kan me herinneren dat er meer was op 29 sept... ff opzoeken.
Ah, mijn sekspartner heeft zich aangemeldquote:Op donderdag 2 augustus 2007 10:37 schreef Berenanus het volgende:
Berenanus niet zeuren! Ga gewoon...
Okay
quote:Op donderdag 2 augustus 2007 11:02 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Mag ik tegen jou aan in slaap vallen?![]()
We gaan liggen als lepels in een bestekbakquote:Op donderdag 2 augustus 2007 11:02 schreef WurM het volgende:
[..]
Ah, mijn sekspartner heeft zich aangemeld
quote:
Haaaaaaaaiiiquote:
Gooi Nosh es op de misschieners lijst!quote:Op 02-08-2007 00:47 schreef Nosh
[..]
Met een stel stoners en wildvreemde backpackers in een jeugdhotel hangen. Klinkt best goed, eigenlijk..
Is er een misschien-lijst? Doe me daar maar op gooien!
En dan ben je een limburgerquote:Op donderdag 2 augustus 2007 18:03 schreef Afwazig het volgende:
Ik sta zowat bovenaan bij de misschieners, eigen Ariërs eerst.
Hoe kom je er bij dat ik een limburger ben?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 18:17 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
En dan ben je een limburger![]()
Ik ging zoeen barbeque kopenquote:Op donderdag 2 augustus 2007 18:22 schreef enter het volgende:
en hoe is het met jullie?
je staat in de wiki!quote:Op donderdag 2 augustus 2007 10:37 schreef Berenanus het volgende:
Berenanus niet zeuren! Ga gewoon...
Okay
echt?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 18:24 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ik ging zoeen barbeque kopen800 euro
![]()
Kan een hele koe op![]()
![]()
Helaas was ie niet voor mij maar voor op't werkquote:
Wij hebben wielerdag in het dorp http://www.wateringsewielerdag.nl/, maar geen zinquote:Op donderdag 2 augustus 2007 18:28 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Iemand nog plannen voor vanavond?
Goed! Ik heb bier.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 18:22 schreef enter het volgende:
en hoe is het met jullie?
Eentje maar?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 18:36 schreef nietzman het volgende:
Hee enter, kusje.
quote:Op donderdag 2 augustus 2007 18:35 schreef enter het volgende:
[..]
Wij hebben wielerdag in het dorp http://www.wateringsewielerdag.nl/, maar geen zin![]()
Malle jekoos is geen 16 ?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 19:04 schreef VlaDje het volgende:
zeg die drie gezusters eh, daar komt die malle Jekoos heul niet binnen,
Of kent iemand hier wat regelen met de boas?
Ja misschien kunnen ze voor 29 september de leeftijdgrens op 18 zetten?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 19:04 schreef VlaDje het volgende:
zeg die drie gezusters eh, daar komt die malle Jekoos heul niet binnen,
Of kent iemand hier wat regelen met de boas?
quote:Op donderdag 2 augustus 2007 19:31 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Malle jekoos is geen 16 ?![]()
Dat scheelt een hoop bagger, gok ikquote:Op donderdag 2 augustus 2007 19:33 schreef remlof het volgende:
Ja misschien kunnen ze voor 29 september de leeftijdgrens op 18 zetten?
quote:
En erhm...quote:
Wat we met jou doen? Geen idee.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 19:40 schreef outsidr het volgende:
En erhm...
Mensen die ouder zijn dan 18, maar zich toch nog gedragen als iemand van lets say... 12 ?
Wat doen we daarmee ?
Zullen we hem door het busstation gooien ?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 19:41 schreef Vork het volgende:
[..]
Wat we met jou doen? Geen idee.
Iemand nog suggesties?
Ik doelde op mezelf jaquote:Op donderdag 2 augustus 2007 19:41 schreef Vork het volgende:
[..]
Wat we met jou doen? Geen idee.
Iemand nog suggesties?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |