Het is zo'n breezertent dus de gemiddelde leeftijd zal wel zo ronde de 16 zijnquote:Op donderdag 2 augustus 2007 20:10 schreef VlaDje het volgende:
[..]
je moet 18 zijn toch in de gezusters?
maar volgens mij is de min leeftijd 18quote:Op donderdag 2 augustus 2007 20:26 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Het is zo'n breezertent dus de gemiddelde leeftijd zal wel zo ronde de 16 zijn
Ik wou die vraag eigenlijk nog stellen, maar ik heb het antwoord alquote:Op donderdag 2 augustus 2007 20:26 schreef Dribbel_ het volgende:
Easy Breezers,quote:Op donderdag 2 augustus 2007 20:27 schreef Vork het volgende:
[..]
Ik wou die vraag eigenlijk nog stellen, maar ik heb het antwoord al. Maar, tenzij iemand het tegendeel gaat beweren, waarom gaan we daar dan eigenlijk heen?
Ik heb het niet verzonnenquote:Op donderdag 2 augustus 2007 20:27 schreef Vork het volgende:
[..]
Ik wou die vraag eigenlijk nog stellen, maar ik heb het antwoord al. Maar, tenzij iemand het tegendeel gaat beweren, waarom gaan we daar dan eigenlijk heen?
Goed plan. Alleen moet ik morgen wel werkenquote:Op donderdag 2 augustus 2007 20:32 schreef Dribbel_ het volgende:
Ik heb het niet verzonnenga gewoon in een kroeg zitten ofzo
Tof, kleine naive meisjes.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 20:26 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Morgenavond Dollars.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 21:07 schreef Vork het volgende:
[..]
Goed plan. Alleen moet ik morgen wel werken
Ter ere van?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 21:09 schreef remlof het volgende:
Morgenavond Dollars.
quote:Op donderdag 2 augustus 2007 21:45 schreef ChipsZak. het volgende:
Haj mensen.
Erger. Studentenquote:Op donderdag 2 augustus 2007 20:26 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Eensch!quote:Op donderdag 2 augustus 2007 20:32 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik heb het niet verzonnenga gewoon in een kroeg zitten ofzo
Haiquote:Op donderdag 2 augustus 2007 21:45 schreef ChipsZak. het volgende:
Haj mensen.
Ik gok op enter, want die regelt allesquote:Op donderdag 2 augustus 2007 23:48 schreef Dribbel_ het volgende:
wie heeft eigenlijk besloten dat we naar díé zaak moeten als niemand wil ?
Idee komt van Nikkyquote:Op donderdag 2 augustus 2007 23:53 schreef WurM het volgende:
[..]
Ik gok op enter, want die regelt alles
Maar dat geeft niet, want enter is een meisje
Puik planquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 00:25 schreef remlof het volgende:
[..]
Dus is het een goed idee
Moeten we niet eens wat slaapplaatsen gaan bespreken in dat hostel?
doen we, trustequote:Op vrijdag 3 augustus 2007 00:30 schreef remlof het volgende:
[..]
En dan morgen tellen hoeveel bedden we nodig hebben.
Truste enter
Jij gaat natuurlijk naar een speciaal dierenpensionquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 00:33 schreef Dribbel_ het volgende:
Gaan jullie nou in een hotel slapen ofzo ofwat?
Wat.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 00:33 schreef Dribbel_ het volgende:
Gaan jullie nou in een hotel slapen ofzo ofwat?
Jij ook.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 00:39 schreef moemoe het volgende:
[..]
Jij gaat natuurlijk naar een speciaal dierenpension.
Tri0 dus.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 00:43 schreef moemoe het volgende:
[..]
Jij hoort er dan ook in, drie diertjes hihi.
Van het weekend ;; zei ik tochquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 00:43 schreef pussydeluxe het volgende:
Waar is die foto van FB in haar jurk?
ehhh, een groninger misschienquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 01:14 schreef oshiro het volgende:
Welke fucking debiel heeft dit verzonnen? Groningen
Nee een hageneesquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 01:14 schreef oshiro het volgende:
Vergroot je wereldquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 01:14 schreef oshiro het volgende:
Dank u, maar dan slaap ik toch liever alleenquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 10:56 schreef Berenanus het volgende:
Nouja, de 3 gezusters. Is dat niet meer een kroeg, uitgaansgelegenheid ding waar je ook kan dansen en waar het bomvol zit?
Dat zuigt namelijk!
Je moet een rustig café hebben dat we ineens gaan veroveren door er met paar handjes fok!kers te gaan zitten. +wil ik een slaapplek!
(dames?)
edit: Ik wil bij dames slapen mits zacht en knuffelig.
Als dat niet lukt gaat mijn voorkeur naar een bezwete harige man. Ik hoor het wel.
Dat is FOK!traditie, mên!quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 01:14 schreef oshiro het volgende:
Ook weer traditie.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 23:48 schreef Dribbel_ het volgende:
wie heeft eigenlijk besloten dat we naar díé zaak moeten als niemand wil ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |