Mja, er was geen gras gemaaid ofzo.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 17:13 schreef Mathijz het volgende:
Waarschijnlijk wel ja, misschien de gemeente ofzo?
Lijkt me niet iemand die hier mee leest. Die zou de sleutel gepakt hebben en had niet al die moeite gedaan om 'm los te zagen.quote:
1 voordeel als je vanuit Tilburg komt, dat stoplicht heb je 9 van de 10 keer groenquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 17:07 schreef Impry het volgende:
Hier een fotoverslag:
Op de heenweg langs het Efteling-Hotel:
[afbeelding]
Precies daar had hij moeten liggenquote:Even langs het bord rijden om de auto wat verder neer te zetten:
[afbeelding]
zo te zien ook hoe ik hem heb achtergelaten.quote:Eerst naar de paal van de sleutel gelopen, die lag er gewoon:
[afbeelding]
Helaas maar daar had hij dus moeten liggen, Als ik er morgen langsrij zal ik er een roos neerleggenquote:De paal waar de stok zou moeten liggen:
[afbeelding]
Detailfoto van de paal, duidelijk sporen van een ijzerzaag te zien:
[afbeelding]
jah duidelijke slijpsporen,quote:Op zondag 12 augustus 2007 00:16 schreef Ou-Tannu het volgende:
zou een gemeente werker hem van de paal gehaalt hebben?
quote:Op zondag 12 augustus 2007 12:59 schreef Mathijz het volgende:
Crazy-M heeft net een bevestiging gestuurd dat de stok weg is...
Laat maar, hij is alweer terug...
Wie maakt de nieuwe stok?quote:Op zondag 12 augustus 2007 17:30 schreef Ou-Tannu het volgende:
tijd voor een nieuwe rondeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeh!![]()
Dit soort dingen valt gewoon niet tegen te houden. Als iemand dat ding ergens af wilt hebben dan gebeurt het toch wel. Zo lang 'ie niet al te makkelijk mee te nemen is lijkt het me goed genoeg.quote:Op zondag 12 augustus 2007 22:10 schreef Antal het volgende:
Een NOG dikkere ketting.. dat ding was al niet meer te versjouwen..
im inquote:Op maandag 13 augustus 2007 13:06 schreef Crazy-M het volgende:
We kunnen natuurlijk ook "De moer" gaan afsluiten van de buitenwereld om zo onze stok terug te eisen........
Wat dacht je van een GPS-zender, zodat online kan worden bekeken waar dat ding uithangt?quote:Op maandag 13 augustus 2007 00:53 schreef Ou-Tannu het volgende:
tja, wat wil je er aan toen..![]()
een batterij er in.. iedereen die ongeoorlooft de ketting door zaagt een opdonder van 10.000 volt geven?
Tsja... wie zegt dat dat ding niet allang aan de andere kant van het land in een prijzenkast ligt (of in een vuilverbrandingsoven)?quote:Op maandag 13 augustus 2007 13:06 schreef Crazy-M het volgende:
We kunnen natuurlijk ook "De moer" gaan afsluiten van de buitenwereld om zo onze stok terug te eisen........
quote:LS,
Via deze mail wil ik u op de hoogte brengen van een vermiste voorwerp.
Het voorwerp is voor het laatst gezien in "De Moer"
Samen met een aantal forum leden van het forum fok.nl hebben wij een spel bedacht waarin een stok centraal staat.
Deze stok is als het ware een balk met een zware ketting eraan en op de stok staat de tekst: FOK! gegrafeerd. Deze stok gaat door geheel Nederland en iedereen die de stok in ontvangst neemt zet zijn naam op een briefje die in de stok zit.
De plaatsing van de stok gaat op een vaste wijze. Degene die de stok ophaalt in een plaats neemt de stok mee naar een nieuwe plaats. In de nieuwe plaats aangekomen wordt er een bord van het dorp of de stad uitgekozen waar de stok komt te liggen. Dit zal altijd een bord zijn die de bebouwde kom aangeeft van de desbetrefende stad of dorp. Van dit bord worden vervolgens 3 foto's gemaakt. Hierna wordt de stok weer door een andere forum lid opgehaald die weet waar de sleutel ligt. Gemiddeld word de stok binnen een week opgehaald, soms duurt het wat langer.
Nu is het zo dat deze stok een 2 tal weken geleden bij het plaatsje "De Moer" is neergelegd. Hiervan zijn fotos gemaakt en ook de lokatie is duidelijk aangegeven. Helaas heeft niemand de tijd gehad om deze binnen een week op te halen waardoor deze stok langer is blijven liggen. Afgelopen Zaterdag heeft iemand de kans gezien om de stok op te halen, helaas bleek bij aankomst dat de stok verdwenen was. De sleutel lag nog op de plaats waar deze is achtergelaten, maar op de paal zijn slijpsporen te zien.
Wij hebben een hoop dat deze stok misschien door iemand van de gemeente is meegenomen en dat deze dus nu bij de gevonden voorwerpen ligt.
Graag zetten wij dit spel door en zijn dus ook opzoek naar deze stok om er mee verder te gaan.
Als bijlage treft u en foto van de stok aan en van de laatste lokatie.
Met vriendelijke groeten,
<je eigen naam>
heb iemand dan een standaard mailtje? inc attachments liggen dan? dan doe ik ook nog wel ff mee :p in de mailrondequote:Op dinsdag 14 augustus 2007 15:38 schreef Crazy-M het volgende:
hehe als heel fok gaat mailen wel jah ;p
wil ik die gezichten wel eens zien ;p
Zo van: WTF zoveel voor een stok ?
suggestie voor topic titel: "Fok!Stok door NL-spel deel 64quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 16:45 schreef Crazy-M het volgende:
Topic titel aanpassen naar: VERMIST ???
Of 'Wanted! Dead or alive!'quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 17:33 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
suggestie voor topic titel: "Fok!Stok door NL-spel deel 64Onbekend, kwijt, vermist
"
begin er maar vast aan zou ik zeggen.. mocht die boven water komen.. hebben we iig ook een reserve stokquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 18:02 schreef Wezzel het volgende:
Heheheh ik ben benieuwdanders kan ik waarschijnlijk wel een nieuwe maken..
Doe de mail mee !!!!quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 20:30 schreef maok het volgende:
Ben ik ook even op vakantie gebeurt dit....
Pff... is hij weer helemaal in Delftquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 18:02 schreef Wezzel het volgende:
Heheheh ik ben benieuwdanders kan ik waarschijnlijk wel een nieuwe maken..
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:43 schreef Crazy-M het volgende:
Impry, de volgende keer als ik hem heb leg ik hem in sprang neer ;p
Zou maar goed zijn ook. Noord-Brabant is véél te ver weg voor me.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:34 schreef Impry het volgende:
[..]
Pff... is hij weer helemaal in Delft
stok verdwijnt ook elke keer in het zuiden des lands he :pquote:Op woensdag 15 augustus 2007 00:15 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Zou maar goed zijn ook. Noord-Brabant is véél te ver weg voor me.
Nou bij deze hebben we dan alvast een planning voor de nieuwe stokquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:50 schreef Impry het volgende:
[..]Keej, dan leg ik hem in Waspik neer
als we hem daarmee kunnen vinden is het goed ....quote:Op woensdag 15 augustus 2007 10:04 schreef Tharalom het volgende:
TerugVindFokstokPost
Ja, dat klopt inderdaadquote:Op woensdag 15 augustus 2007 01:02 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
stok verdwijnt ook elke keer in het zuiden des lands he :p
Hoog tijd dus om de tekst op de stok-lijst aan te passen vanquote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:23 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Ja, dat klopt inderdaad
Het was me al opgevallen
De eerste stok verdween in Landgraaf (Limburg), de tweede in Terneuzen (Zeeland) en de derde dus in De Moer (Noord Brabant)
Katholieke conspiracy?
naarquote:Gelieve Limburg te vermijden om te voorkomen dat hij weer vergeten wordt ;-)
quote:Gelieve Limburg, Noord-Brabant en Zeeland te vermijden om te voorkomen dat de stok weer spoorloos verdwijnt! ;-)
idd. ik stel voor dat het vermeden wordt in vervolg!quote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:23 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Ja, dat klopt inderdaad
Het was me al opgevallen
De eerste stok verdween in Landgraaf (Limburg), de tweede in Terneuzen (Zeeland) en de derde dus in De Moer (Noord Brabant)
Katholieke conspiracy?
dus?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 07:40 schreef Crazy-M het volgende:
Hij heeft Brabant ook vaak zat overleefd hoor !!!!
gewoon naar brabant brengen ;pquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |