Mja, er was geen gras gemaaid ofzo.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 17:13 schreef Mathijz het volgende:
Waarschijnlijk wel ja, misschien de gemeente ofzo?
Lijkt me niet iemand die hier mee leest. Die zou de sleutel gepakt hebben en had niet al die moeite gedaan om 'm los te zagen.quote:
1 voordeel als je vanuit Tilburg komt, dat stoplicht heb je 9 van de 10 keer groenquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 17:07 schreef Impry het volgende:
Hier een fotoverslag:
Op de heenweg langs het Efteling-Hotel:
[afbeelding]
Precies daar had hij moeten liggenquote:Even langs het bord rijden om de auto wat verder neer te zetten:
[afbeelding]
zo te zien ook hoe ik hem heb achtergelaten.quote:Eerst naar de paal van de sleutel gelopen, die lag er gewoon:
[afbeelding]
Helaas maar daar had hij dus moeten liggen, Als ik er morgen langsrij zal ik er een roos neerleggenquote:De paal waar de stok zou moeten liggen:
[afbeelding]
Detailfoto van de paal, duidelijk sporen van een ijzerzaag te zien:
[afbeelding]
jah duidelijke slijpsporen,quote:Op zondag 12 augustus 2007 00:16 schreef Ou-Tannu het volgende:
zou een gemeente werker hem van de paal gehaalt hebben?
quote:Op zondag 12 augustus 2007 12:59 schreef Mathijz het volgende:
Crazy-M heeft net een bevestiging gestuurd dat de stok weg is...
Laat maar, hij is alweer terug...
Wie maakt de nieuwe stok?quote:Op zondag 12 augustus 2007 17:30 schreef Ou-Tannu het volgende:
tijd voor een nieuwe rondeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeh!![]()
Dit soort dingen valt gewoon niet tegen te houden. Als iemand dat ding ergens af wilt hebben dan gebeurt het toch wel. Zo lang 'ie niet al te makkelijk mee te nemen is lijkt het me goed genoeg.quote:Op zondag 12 augustus 2007 22:10 schreef Antal het volgende:
Een NOG dikkere ketting.. dat ding was al niet meer te versjouwen..
im inquote:Op maandag 13 augustus 2007 13:06 schreef Crazy-M het volgende:
We kunnen natuurlijk ook "De moer" gaan afsluiten van de buitenwereld om zo onze stok terug te eisen........
Wat dacht je van een GPS-zender, zodat online kan worden bekeken waar dat ding uithangt?quote:Op maandag 13 augustus 2007 00:53 schreef Ou-Tannu het volgende:
tja, wat wil je er aan toen..![]()
een batterij er in.. iedereen die ongeoorlooft de ketting door zaagt een opdonder van 10.000 volt geven?
Tsja... wie zegt dat dat ding niet allang aan de andere kant van het land in een prijzenkast ligt (of in een vuilverbrandingsoven)?quote:Op maandag 13 augustus 2007 13:06 schreef Crazy-M het volgende:
We kunnen natuurlijk ook "De moer" gaan afsluiten van de buitenwereld om zo onze stok terug te eisen........
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |