Doe de mail mee !!!!quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 20:30 schreef maok het volgende:
Ben ik ook even op vakantie gebeurt dit....
Pff... is hij weer helemaal in Delftquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 18:02 schreef Wezzel het volgende:
Heheheh ik ben benieuwdanders kan ik waarschijnlijk wel een nieuwe maken..
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:43 schreef Crazy-M het volgende:
Impry, de volgende keer als ik hem heb leg ik hem in sprang neer ;p
Zou maar goed zijn ook. Noord-Brabant is véél te ver weg voor me.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:34 schreef Impry het volgende:
[..]
Pff... is hij weer helemaal in Delft
stok verdwijnt ook elke keer in het zuiden des lands he :pquote:Op woensdag 15 augustus 2007 00:15 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Zou maar goed zijn ook. Noord-Brabant is véél te ver weg voor me.
Nou bij deze hebben we dan alvast een planning voor de nieuwe stokquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:50 schreef Impry het volgende:
[..]Keej, dan leg ik hem in Waspik neer
als we hem daarmee kunnen vinden is het goed ....quote:Op woensdag 15 augustus 2007 10:04 schreef Tharalom het volgende:
TerugVindFokstokPost
Ja, dat klopt inderdaadquote:Op woensdag 15 augustus 2007 01:02 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
stok verdwijnt ook elke keer in het zuiden des lands he :p
Hoog tijd dus om de tekst op de stok-lijst aan te passen vanquote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:23 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Ja, dat klopt inderdaad
Het was me al opgevallen
De eerste stok verdween in Landgraaf (Limburg), de tweede in Terneuzen (Zeeland) en de derde dus in De Moer (Noord Brabant)
Katholieke conspiracy?
naarquote:Gelieve Limburg te vermijden om te voorkomen dat hij weer vergeten wordt ;-)
quote:Gelieve Limburg, Noord-Brabant en Zeeland te vermijden om te voorkomen dat de stok weer spoorloos verdwijnt! ;-)
idd. ik stel voor dat het vermeden wordt in vervolg!quote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:23 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Ja, dat klopt inderdaad
Het was me al opgevallen
De eerste stok verdween in Landgraaf (Limburg), de tweede in Terneuzen (Zeeland) en de derde dus in De Moer (Noord Brabant)
Katholieke conspiracy?
dus?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 07:40 schreef Crazy-M het volgende:
Hij heeft Brabant ook vaak zat overleefd hoor !!!!
gewoon naar brabant brengen ;pquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |