Lasangaquote:
quote:Op dinsdag 31 juli 2007 19:26 schreef Ian_Nick het volgende:
Fuck.
ik moet even koken... de lasagna is oudquote:Op dinsdag 31 juli 2007 19:26 schreef Ian_Nick het volgende:
Fuck.
Trek es wat knaps aan voor het dinerquote:
Wat dan ?quote:
quote:Op dinsdag 31 juli 2007 19:56 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
De enveloppe waar MIJN naam op staat en dus ook MIJN loon in zit is verdwenen![]()
oh.....Denk je dat het gejat is ?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 19:59 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Werk en thuis is nogal hetzelfde voor moi op dit moment.
Ik heb 'm nooit ontvangen.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 20:01 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
oh.....Denk je dat het gejat is ?
weet je nog waar je de envelop het laatst gezien hebt ?
Oeh... die hebben vaak dikke nekken....quote:Op dinsdag 31 juli 2007 20:01 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik ga gewoon Duitsers wurgen tot die enveloppe op mijn bureau ligt.
Je mag van mij wel gratis lasagnaquote:Op dinsdag 31 juli 2007 20:02 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik heb 'm nooit ontvangen.
Hij lag klaar en nu is 'ie weg.
Ofzo.
Ik heb 'm in ieder geval niet want zo'n bedrag zou ik wel merken als ik dat ineens in mijn zak heb![]()
Godzijdank heb ik gister bij poker aardig zitten winnen...
Dat verzacht de pijn een weinig.
Daarom wurg ik die als laatst.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 20:03 schreef mootie het volgende:
[..]
Je mag van mij wel gratis lasagna![]()
En het is toch de verantwoordelijkheid van je baas dat die enveloppe bij jou terecht komt?
Wat is er aan de hand?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 20:04 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Daarom wurg ik die als laatst.
Ik ga nog even ruzie maken![]()
Bis gleich.
quote:Op dinsdag 31 juli 2007 20:04 schreef Sebasser het volgende:
hallo
Ian let op !!! Mijn loonafschrift is ooit uit mijn brievenbus gejat. (Die lag welliswaar een een week later weer in de bus)quote:Op dinsdag 31 juli 2007 20:02 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik heb 'm nooit ontvangen.
Hij lag klaar en nu is 'ie weg.
Ofzo.
Ik heb 'm in ieder geval niet want zo'n bedrag zou ik wel merken als ik dat ineens in mijn zak heb![]()
Godzijdank heb ik gister bij poker aardig zitten winnen...
Dat verzacht de pijn een weinig.
godsamme!... those fucking Germs...quote:Op dinsdag 31 juli 2007 19:56 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
De enveloppe waar MIJN naam op staat en dus ook MIJN loon in zit is verdwenen![]()
quote:
Dat labeltje kan echt nietquote:Op dinsdag 31 juli 2007 20:28 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
![]()
ik trek altijd schone kleren aan voordat ik ga eten...
[afbeelding]
Héél fout labeltje, ja.... verknalt de hele foto......quote:
quote:Op dinsdag 31 juli 2007 20:35 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Héél fout labeltje, ja.... verknalt de hele foto......![]()
Mooi..... en hoe ziet je vriendin ze er nu uit ?quote:
LOL .... bij de Lasagna.....quote:
na een paar keer wassen...quote:Op dinsdag 31 juli 2007 20:43 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Mooi..... en hoe ziet je vriendin ze er nu uit ?![]()
't Blíjft een vent. Dan moet ik wel meer op hebben dan één flesje.quote:
Mammiequote:
resultaten uit het verleden bieden geen garantie voor de toekomstquote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:11 schreef Gert het volgende:
[..]
't Blíjft een vent. Dan moet ik wel meer op hebben dan één flesje.![]()
Das een opluchting pffffffquote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:26 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
resultaten uit het verleden bieden geen garantie voor de toekomst![]()
met een slok op zie ik alles helderderquote:
Mams zal er vast boven staanquote:
quote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:50 schreef Soury het volgende:
Vraagje: kan het kwaad als je zo dom bent om je duim in midden te snijden (per ongeluk)
Drie pleisters nu en geen bloed meer
je kan nog typenquote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:50 schreef Soury het volgende:
Vraagje: kan het kwaad als je zo dom bent om je duim in midden te snijden (per ongeluk)
Ja dat kan kwaad.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:50 schreef Soury het volgende:
quote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:53 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ja dat kan kwaad.
Waarschijnlijk iets in de richting van drie pleisters en dan pas geen bloed meer.
quote:
Ik proef wat cynisme bij je, maar ik weet hoe naar dat voelt..... I Cook a lot....quote:
nu gaat het kloppen... klopt toch?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:56 schreef Soury het volgende:
[..]
![]()
Was echt zo'n wond dat je wit vlees ziet . ieuuwweehhhh Gelijk dichtgetaped.
als het goed schoon blijft, niet.....quote:Op dinsdag 31 juli 2007 22:02 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
nu gaat het kloppen... klopt toch?
quote:Op dinsdag 31 juli 2007 22:02 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
nu gaat het kloppen... klopt toch?
quote:Op dinsdag 31 juli 2007 22:01 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Gewonde muisjes zijn heul zielig![]()
.
quote:Op dinsdag 31 juli 2007 22:07 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
dat wordt voorlopig geen [afbeelding] voor jou![]()
de maden kunnen de wond schoonmakenquote:Op dinsdag 31 juli 2007 22:06 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
als het goed schoon blijft, niet.....![]()
Moet ik nou DGK inquote:Op dinsdag 31 juli 2007 22:12 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
de maden kunnen de wond schoonmaken![]()
quote:
Nee hoor ...quote:Op dinsdag 31 juli 2007 22:19 schreef Calimero_31 het volgende:
[..]
Gert, je hebt het woord Zit verkeerd getypt![]()
Who the fuck is Gertquote:Op dinsdag 31 juli 2007 22:29 schreef Calimero_31 het volgende:
[..]
Laat me raden.....
van de Gert-fanclub zeker?![]()
Hee Peetmans ...quote:
quote:Op dinsdag 31 juli 2007 22:34 schreef Polonium-120 het volgende:
hi guys,
Thumbs up!
[afbeelding]
think I'm going to bed now![]()
je brief niet parfumerenquote:Op dinsdag 31 juli 2007 22:36 schreef LoveProfusion het volgende:
LOL ik ben ontslagen op mijn werk vandaag (net als de rest van de medewerkers aan het project).. dus heb nu lekker vrij, maar ben bezig met een sollicitatiebrief.
Iemand nog tips?
Ach vandaag of morgen ben ik aan de beurt... Heb je wel een zak geld meegekregen ?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 22:36 schreef LoveProfusion het volgende:
LOL ik ben ontslagen op mijn werk vandaag (net als de rest van de medewerkers aan het project).. dus heb nu lekker vrij, maar ben bezig met een sollicitatiebrief.
Iemand nog tips?
Zit je in de RvBquote:Op dinsdag 31 juli 2007 22:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Ach vandaag of morgen ben ik aan de beurt... Heb je wel een zak geld meegekregen ?
Tis mijn duim hoor : (quote:
quote:
Nee maar ik krijg die stift smilely er niet afquote:
Nee was uitzendbaantje bij een gemeente. Solliciteer nu naar een baan in het onderwijs (heb Pabo-diploma) en heb een aantal leuke scholen gevonden:)quote:Op dinsdag 31 juli 2007 22:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Ach vandaag of morgen ben ik aan de beurt... Heb je wel een zak geld meegekregen ?
Ola Leandra Goedenmorgen ...quote:
wanneer je aan de tekst significant beter toevoegd welquote:Op dinsdag 31 juli 2007 22:56 schreef LoveProfusion het volgende:
Op uw website heb ik gelezen dat u op zoek bent naar een leerkracht voor groep 6. U kunt het beste stoppen met zoeken, want u leest zijn brief op dit moment.
Is dit TE direct? Of juist wel grappig?
Pak zonder kopquote:Op dinsdag 31 juli 2007 22:57 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
de nachtploeg is er... ik ga slapen
![]()
![]()
of... met een beetje sluik reclame... Let's make things betterquote:Op dinsdag 31 juli 2007 22:56 schreef LoveProfusion het volgende:
Op uw website heb ik gelezen dat u op zoek bent naar een leerkracht voor groep 6. U kunt het beste stoppen met zoeken, want u leest zijn brief op dit moment.
Is dit TE direct? Of juist wel grappig?
Kreeg je zomerzegels ??? Voor het eerst in me leven spaar ik zegels.. Mag ik ze hebbenquote:
ik heb kinderzegelsquote:Op dinsdag 31 juli 2007 23:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Kreeg je zomerzegels ??? Voor het eerst in me leven spaar ik zegels.. Mag ik ze hebben![]()
![]()
Leuk... Ik ben wel es strontziek naar een sollicitate gesprek gegaan.. Ja wat moet je ??? Ziek melden is al een Neequote:Op dinsdag 31 juli 2007 23:05 schreef Polonium-120 het volgende:
Als HR professional maakt u natuurlijk humoristische ervaringen mee tijdens sollicitatiegesprekken.
2 ervaringen die wij meemaakten:
- Een sollicitant (man) nam zijn vrouw mee tijdens het sollicitatiegesprek, buiten dat reageerde de vrouw ook nog vaker op de vragen aan de sollicitant dan de sollicitant zelf.
- Reactie sollicitant (man/27 jaar) op de vraag: "waarom heb je op deze funtie gesolliciteerd?" Sollicitant:"omdat het moest van mijn moeder".
Hahahahahaquote:Op dinsdag 31 juli 2007 23:06 schreef Polonium-120 het volgende:
"Graag solliciteer ik naar de functie van algeheel directeur van uw bedrijf. Ik denk dat ik over de juiste kwaliteiten beschik om deze functie te vervullen. Ik verwacht u dan ook morgen op mijn kantoor."![]()
Moppiequote:Op dinsdag 31 juli 2007 23:11 schreef Polonium-120 het volgende:
Aan het eind van een sollicitatiegesprek vraagt de PZ-functionaris aan een jonge informaticus: "En aan welk startsalaris denk je?"
"In de buurt van de ¤ 100.000, afhankelijk van de secundaire arbeidsvoorwaarden." antwoordt de informaticus.
"Nou" zegt de PZ’er: "Wat denk je van 8 weken vakantie per jaar, 4 betaalde vakanties, volledige verzekering en pensioenregeling en ieder jaar een nieuwe leaseauto, laten we zeggen een rode Porsche."
De informaticus gaat rechtop zitten en zegt: "Allemachtig, u maakt zeker een grapje?"
Waarop de PZ’er antwoordt: "Jazeker, maar jij begon!"
Nee op ...Wel werkgelegenheidquote:
Nee, dat is niks voor mij. Ik heb zo'n 300 brieven gestuurd in de afgelopen 4 jaar. Nooit iets gevonden waarbij we het allebei eens konden worden over het geld en het werk, of ze wilde me niet.quote:
Lasagna schijnbaar...quote:
quote:
Mwah.. daar mis ik weer nix aanquote:Op dinsdag 31 juli 2007 23:19 schreef Veulen het volgende:
[..]
Lasagna schijnbaar...
Stelletje varkens hebben alles opgegeten![]()
Er staat nog een halve ovenschaal in de koelkast, moet ik een stukje in de oven gooien?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 23:19 schreef Veulen het volgende:
[..]
Lasagna schijnbaar...
Stelletje varkens hebben alles opgegeten![]()
Staat dan wel goed in mijn CV als ervaren dusquote:Op dinsdag 31 juli 2007 23:19 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
ikweet niet... achter het CS wordt tegenwoordig goed gecontroleerd
![]()
Waar ga je solliciteren?? De bananenbar??quote:Op dinsdag 31 juli 2007 23:22 schreef Soury het volgende:
[..]
Staat dan wel goed in mijn CV als ervaren dus![]()
Teasersquote:Op dinsdag 31 juli 2007 23:22 schreef Leandra het volgende:
[..]
Waar ga je solliciteren?? De bananenbar??
meer de revival of teasersquote:Op dinsdag 31 juli 2007 23:22 schreef Leandra het volgende:
[..]
Waar ga je solliciteren?? De bananenbar??
quote:
Ja lekkerquote:Op dinsdag 31 juli 2007 23:22 schreef mootie het volgende:
Er staat nog een halve ovenschaal in de koelkast, moet ik een stukje in de oven gooien?![]()
Ik ben te dikquote:Op dinsdag 31 juli 2007 23:24 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dan moet je eerst ff een collect call naar Amanda doen... of ze je een referentie wil geven![]()
O.k. Ik heb hersensquote:
Morgen pas dear... nu hadden waren we alleen ff de laatste dingen aan t regelen en hadden we een BBQ.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 23:25 schreef petraa het volgende:
Lean, hoe was Lee towers ?????
quote:Op dinsdag 31 juli 2007 23:25 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ja lekker![]()
Ik ben niet echt in de weg gelegd voor koken. Ik liet vanavond de aardappelen aanbranden en schrok daar zo van dat ik de sla op de grond kiepte.![]()
zitten er ook huidschilfers inquote:Op dinsdag 31 juli 2007 23:22 schreef mootie het volgende:
[..]
Er staat nog een halve ovenschaal in de koelkast, moet ik een stukje in de oven gooien?![]()
Dat is wel een probleem... dus eerst een paar flessen wijn naar binnen tikken voor je je sollicitatiebrief schrijft.... anders staan er te weinig spelfouten inquote:
Ik kook nooit. Daar heb ik een moeder voor. Maar ze heeft het druk/is er bijna niet deze maand. Dus doe ik gezond alsof ik kook. Komt ze 's avonds thuis ziet ze een volle vaatwasser. Dat moet een hele geruststelling zijn.quote:
Ik denk eerder dat ze je niet aannemen omdat ze niet willen dat al die vrouwen op de tafel staan te dansen als je langs komt.quote:
Hahaha dat heb ik een keer gedaan met succes ik kon voor een gesprek komen. Heb het maar afgeblazen. Was inpulsief !! (heb een goeie baan maar heb zo als iedereen wel es een baal tijd)quote:Op dinsdag 31 juli 2007 23:28 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat is wel een probleem... dus eerst een paar flessen wijn naar binnen tikken voor je je sollicitatiebrief schrijft.... anders staan er te weinig spelfouten in
Maar ik kan best lekker koken, ALS ik kook!quote:Op dinsdag 31 juli 2007 23:31 schreef Leandra het volgende:
[..]
En dat zeg je in een nametopic wat iedereen ook nog een keer doet![]()
![]()
vanwege je kookkunst?
![]()
Mijn collega's hebben er geen enkele moeite meequote:Op dinsdag 31 juli 2007 23:33 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat ze je niet aannemen omdat ze niet willen dat al die vrouwen op de tafel staan te dansen als je langs komt.
Of toch wel![]()
mootie kookt van woede lasagnaquote:Op dinsdag 31 juli 2007 23:35 schreef mootie het volgende:
[..]
Maar ik kan best lekker koken, ALS ik kook!![]()
Oh kee!!! Wist ik nietquote:Op dinsdag 31 juli 2007 23:27 schreef Leandra het volgende:
[..]
Morgen pas dear... nu hadden waren we alleen ff de laatste dingen aan t regelen en hadden we een BBQ.
Als ik de rest vd week om deze tijd al terug ben dan is de tent afgebrand ofzo
quote:Op dinsdag 31 juli 2007 23:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Mijn collega's hebben er geen enkele moeite mee![]()
Hotquote:
Okee nu kan ik me nieuwsgierigheid niet langer bedwingen.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 23:27 schreef Leandra het volgende:
Morgen pas dear... nu hadden waren we alleen ff de laatste dingen aan t regelen en hadden we een BBQ.
Als ik de rest vd week om deze tijd al terug ben dan is de tent afgebrand ofzo
Ik zit de hele week hier: www.midzomerfeest.infoquote:Op dinsdag 31 juli 2007 23:38 schreef Veulen het volgende:
[..]
Okee nu kan ik me nieuwsgierigheid niet langer bedwingen.
Wat ga je eigenlijk doen deze week?
Whats upquote:
Klinkt goed. Ga je alleen feesten of zit je in de organisatiequote:Op dinsdag 31 juli 2007 23:39 schreef Leandra het volgende:
Ik zit de hele week hier: www.midzomerfeest.info
Ging ik maar feesten... dan was ik geen 5 dagen met een 4-daags feest bezigquote:Op dinsdag 31 juli 2007 23:42 schreef Veulen het volgende:
[..]
Klinkt goed. Ga je alleen feesten of zit je in de organisatie
waar zit jijquote:Op dinsdag 31 juli 2007 23:39 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik zit de hele week hier: www.midzomerfeest.info
quote:
Truste Poloquote:Op dinsdag 31 juli 2007 23:44 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
dit engeltje gaat nu echt naar het hemelse bed
![]()
Truste.... Nou engel ???quote:Op dinsdag 31 juli 2007 23:44 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
dit engeltje gaat nu echt naar het hemelse bed
![]()
Organiseren en helpen is ook leukquote:Op dinsdag 31 juli 2007 23:43 schreef Leandra het volgende:
Ging ik maar feesten... dan was ik geen 5 dagen met een 4-daags feest bezig
Vertel stort je hart uitquote:
Ware het dat ik (godzijdank) niet in de organisatie zit... maar ik ben wel zo ongeveer de enige andere stabiele factor dus dat komt er dan op neer dat ik meestal wel weet hoe, wie, wat en waarquote:
Lees even de eerste blz van de COS...quote:
Leandra het mannusje van alles.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 23:52 schreef Leandra het volgende:
Ware het dat ik (godzijdank) niet in de organisatie zit... maar ik ben wel zo ongeveer de enige andere stabiele factor dus dat komt er dan op neer dat ik meestal wel weet hoe, wie, wat en waar
Die hondjes.... ?? maar er is toch geen hond : ) die ze wat aan willen doenquote:Op dinsdag 31 juli 2007 23:53 schreef Veulen het volgende:
[..]
Lees even de eerste blz van de COS...
Hoezo doen die lui alleen maar hun eigen theorie'en verkondigen? En roepen ze alleen maar dingen die slaan als een tang op een varken?
Precies. De enige die die beesten ooit wat heeft gedaan is Eric.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 23:56 schreef Soury het volgende:
Die hondjes.... ?? maar er is toch geen hond : ) die ze wat aan willen doen![]()
Ach die beestjes hebben daar een wereld tijd gehad ..quote:Op woensdag 1 augustus 2007 00:01 schreef Veulen het volgende:
[..]
Precies. De enige die die beesten ooit wat heeft gedaan is Eric.
Huub en Syl gingen ze nota bene uitlaten.
Zeg wat zit jij nou op mij buro te kijkenquote:Op woensdag 1 augustus 2007 00:06 schreef Soury het volgende:
Ach die beestjes hebben daar een wereld tijd gehad ..
Dit is pas erg [afbeelding]
Heb je ook een bulliequote:Op woensdag 1 augustus 2007 00:13 schreef Veulen het volgende:
[..]
Zeg wat zit jij nou op mij buro te kijken![]()
quote:
Schenken door een theezeef? Gooi die fles toch weg manquote:Op woensdag 1 augustus 2007 00:22 schreef Soury het volgende:
Heb die foto net genomen.Heb me vet in me vinger gesneden met die fles ..Schenk en door een theezeef
![]()
Glazen tafel is niet o.k. voor mijn muis dus heb ik een copie van mijn deeltijd hond erop ... Mijn lief![]()
Mmmmmm Das een moeilijke opgavequote:Op woensdag 1 augustus 2007 00:25 schreef Veulen het volgende:
[..]
Schenken door een theezeef? Gooi die fles toch weg man![]()
Veel plezierquote:
Hoezo moeilijke opgave? Gewoon een vuilniszak en hop er in.quote:
Is al opquote:Op woensdag 1 augustus 2007 00:28 schreef Veulen het volgende:
[..]
Hoezo moeilijke opgave? Gewoon een vuilniszak en hop er in.
Zuipschuitquote:
Tja tis een beetje weekend voor me nu..quote:Op woensdag 1 augustus 2007 00:33 schreef Veulen het volgende:
[..]
Zuipschuit![]()
Ik zit lekker aan de pepsi max.
Lekker hoor.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 00:39 schreef Soury het volgende:
Tja tis een beetje weekend voor me nu..![]()
Donderdag weer aan de bak
Mag ook wel na een weekend en maandag avond buffelenquote:
Weekenden betalen dubbel tochquote:Op woensdag 1 augustus 2007 00:53 schreef Soury het volgende:
Mag ook wel na een weekend en maandag avond buffelen![]()
Geen idee .. Is all in. Liever (werken in de avond )niet maar het hoort erbij .. En de poen is meer dan o.k.quote:
Zal ik mijn naakt pics ff posten zodat men weet hoe hard ik werkquote:
quote:Op woensdag 1 augustus 2007 01:12 schreef Soury het volgende:
Zal ik mijn naakt pics ff posten zodat men weet hoe hard ik werk![]()
Truste lief...quote:Op woensdag 1 augustus 2007 01:18 schreef Veulen het volgende:
Ik ga op me bed aan. Slaap lekker allemaal![]()
Oi! Oi! Oi! Oi! Oi!quote:Op woensdag 1 augustus 2007 01:19 schreef Ian_Nick het volgende:
Oi!
Trustequote:Op woensdag 1 augustus 2007 01:18 schreef Veulen het volgende:
Ik ga op me bed aan. Slaap lekker allemaal![]()
Nopequote:
Ben jij zo een webcamgirl?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 01:12 schreef Soury het volgende:
[..]
Zal ik mijn naakt pics ff posten zodat men weet hoe hard ik werk![]()
Oeps komt Petre dan weer om de hoekquote:
Ja dat verdiend goed ???quote:
Moet ik me verstoppen?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 01:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Oeps komt Petre dan weer om de hoek![]()
Ligt eraan, ff die pics afwachtenquote:
Boeit me niet. Wat jij wilt.. zo ben ik ingewerktquote:Op woensdag 1 augustus 2007 01:32 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Moet ik me verstoppen?
Of onder een ander account aanmelden?
![]()
Ben jij Veulenquote:Op woensdag 1 augustus 2007 01:33 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ligt eraan, ff die pics afwachten![]()
Moet ik haar om jouw naaktfoto's vragenquote:
Nou er is er een van me duimquote:Op woensdag 1 augustus 2007 01:40 schreef PC eend het volgende:
[..]
Moet ik haar om jouw naaktfoto's vragen![]()
![]()
Heb je het gezien wat een dramaquote:Op woensdag 1 augustus 2007 01:43 schreef PC eend het volgende:
Soury, had je dorst en kon je je weer niet beheersen?
Kurkentrekkers zijn voor mietjes![]()
quote:Op woensdag 1 augustus 2007 01:42 schreef Soury het volgende:
Ooohh ohhh ohh ben zo geil me poesje .. ohh ohh lekker maar neuk me niet aaahh aahh oohh euh
Niet doen niet doen .. neeeeee aaah ah ieieieiww Nee Jaa Neee Jaa Nee niet doen nee neuk me (niet)Even een 2 minuten van de DGK streams ....![]()
![]()
Ik heb geen streams, maar zo te horen is dit puur aanranding/verkrachtingquote:Op woensdag 1 augustus 2007 01:46 schreef Soury het volgende:
Ik luister naar een gehijg Ohhh Ahh Ik wil niet ik wil nieten ik weet niet eens waarom![]()
quote:Op woensdag 1 augustus 2007 01:52 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik heb geen streams, maar zo te horen is dit puur aanranding/verkrachting![]()
Ik ga ff 112 bellen
Kut ...was een lokkertje ben slecht in moppenquote:
Het RIAGG?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 01:54 schreef Soury het volgende:
[..]
Is er ook een soort van domme mensen pliesie ...
Relllende Infantiele Achterlijke Geestelijke Gestoordenquote:
Nee dat is de reguliere politiequote:Op woensdag 1 augustus 2007 02:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Relllende Infantiele Achterlijke Geestelijke Gestoorden
O.k. dan
Het lukte wel, je hebt ons geloktquote:Op woensdag 1 augustus 2007 01:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Kut ...was een lokkertje ben slecht in moppen![]()
Ze lopen dus gewoon los in de samenlevingquote:
Je wil me duim nog niet ziet ... Vette sneequote:Op woensdag 1 augustus 2007 02:18 schreef PC eend het volgende:
[afbeelding]
Agressieve soury neem 'een fles soldaat maken' wel heel letterlijk![]()
Gelijk onthoofd![]()
quote:Op woensdag 1 augustus 2007 02:18 schreef Soury het volgende:
O.k.
Staat een meiske bij de kassa van de supermark..
De jongen achter de kassa scant haar boodschappen.
Twee piepers, een blikje sperciebonen en een bakkie yogurt.
Zegt die jongen ... Gut ben je alleen ??
Meiske bloost en draait een beetje om haar voeten en zegt : Jaaaaa hoe weet je dat ???
Jongen achter de kassa: Nou je bent zo lelijk
Ah publiek ... Lief he ?quote:
Hihi nee. Da's lulligquote:
Geen idee er zitten drie pleisters om en dat hou ik ff zo. De keuken zat ondr het bloedquote:Op woensdag 1 augustus 2007 02:21 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Hihi nee. Da's lullig.
Hoe gaat het het met je duim nu?
Soldaat gemaakt via theezeefquote:Op woensdag 1 augustus 2007 02:18 schreef PC eend het volgende:
[afbeelding]
Agressieve soury neem 'een fles soldaat maken' wel heel letterlijk![]()
Gelijk onthoofd![]()
Beter een duim in je snee, dan een snee ik je duimquote:Op woensdag 1 augustus 2007 02:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Je wil me duim nog niet ziet ... Vette snee![]()
![]()
Ik wist het!quote:Op woensdag 1 augustus 2007 02:27 schreef PC eend het volgende:
[..]
Beter een duim in je snee, dan een snee ik je duim![]()
![]()
Ja ok ....maar tis het laatstequote:Op woensdag 1 augustus 2007 02:27 schreef PC eend het volgende:
[..]
Beter een duim in je snee, dan een snee ik je duim![]()
![]()
quote:
Leuk mopje he ?quote:
Ligt een beetje aan de diepte van de sneequote:
Nee maar ik wist niet dat er zoveel bloed zou vloeien... Dus dwijlenquote:
Dat je het uitgeprobeerd hadquote:
Ik ben er helemaal weg van.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 02:35 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ligt een beetje aan de diepte van de snee
Deed geen pijnquote:Op woensdag 1 augustus 2007 02:35 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee maar ik wist niet dat er zoveel bloed zou vloeien... Dus dwijlen![]()
quote:Op woensdag 1 augustus 2007 02:36 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dat je het uitgeprobeerd had
Damn ik ben echt voorspelbaar
Das een stiekemert rechts onderquote:Op woensdag 1 augustus 2007 02:37 schreef Petre het volgende:
[..]
Ik ben er helemaal weg van.
[afbeelding]
Helemaal?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 02:37 schreef Petre het volgende:
[..]
Ik ben er helemaal weg van.
[afbeelding]
Ik zou je verwachtingen misschien ietsjes bijstellenquote:Op woensdag 1 augustus 2007 02:42 schreef Soury het volgende:
Heee is er iemand jarig morgen want dit baggeren wel vol.. Ik heb geen idee voor de volgende SC. Wellicht komt er een Sprookjes Fee om dit probleem op te lossen ...![]()
Hoezoooquote:Op woensdag 1 augustus 2007 02:45 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik zou je verwachtingen misschien ietsjes bijstellen
ik volg je nietquote:Op woensdag 1 augustus 2007 02:42 schreef Soury het volgende:
Heee is er iemand jarig morgen want dit baggeren wel vol.. Ik heb geen idee voor de volgende SC. Wellicht komt er een Sprookjes Fee om dit probleem op te lossen ...![]()
Dat is de bedoelingquote:
Ahhh...quote:
Oei Lemmings...cool spelquote:
Oiiii Lobasca Hoe stquote:
Nix moetquote:Op woensdag 1 augustus 2007 02:58 schreef Petre het volgende:
moettie vol?
Ga je hulp halen?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 02:58 schreef Petre het volgende:
moettie vol?
Ja, nu super goed, dat snap je wel.quote:
Met z'n allen van een berg afspringenquote:
Yep van alles voorzienquote:Op woensdag 1 augustus 2007 03:01 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ja, nu super goed, dat snap je wel.
Kan me hier eindelijk weer vertonen!![]()
En met jou? genoeg drank en vloei in da house?
Oh dat was hemquote:Op woensdag 1 augustus 2007 03:01 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ja, nu super goed, dat snap je wel.
Kan me hier eindelijk weer vertonen!![]()
En met jou? genoeg drank en vloei in da house?
Ja heb het nooit uitgespeeld .. Die kut lemmings waren te slimquote:Op woensdag 1 augustus 2007 03:01 schreef PC eend het volgende:
[..]
Met z'n allen van een berg afspringen
Cool![]()
No problemquote:
Die lasagna is niet meer te vretenquote:
Shit ik heb nog nix gegetenquote:Op woensdag 1 augustus 2007 03:05 schreef PC eend het volgende:
[..]
Die lasagna is niet meer te vreten![]()
Ik was het alweer vergeten, tot ik jullie zo saampjes zag.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 03:03 schreef PC eend het volgende:
[..]
Oh dat was hem![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Lang over gedaan?
Handig he dat preview
Ik heb ook lopen te kutten...quote:Op woensdag 1 augustus 2007 03:07 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik was het alweer vergeten, tot ik jullie zo saampjes zag.![]()
Nachtzuster was zo vriendelijk een kant en klare PM naar ne te sturen, waar ik alleen maar [img] voor en achter hoefde te zetten.
Ja, en ik heb goed naar muizemeis geluisterd, eerst preview gebruikt. Moest wel 2x kijken, voor ik úm zag.![]()
Nachtzusterquote:Op woensdag 1 augustus 2007 03:07 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik was het alweer vergeten, tot ik jullie zo saampjes zag.![]()
Nachtzuster was zo vriendelijk een kant en klare PM naar ne te sturen, waar ik alleen maar [img] voor en achter hoefde te zetten.
Ja, en ik heb goed naar muizemeis geluisterd, eerst preview gebruikt. Moest wel 2x kijken, voor ik úm zag.![]()
Eend keer kijkenquote:Op woensdag 1 augustus 2007 03:10 schreef PC eend het volgende:
[..]
Nachtzuster![]()
2x kijken, je zuipt ook weer?
quote:Op woensdag 1 augustus 2007 03:17 schreef Soury het volgende:
Waar is Talitha ... Ik heb zin om tegen een boom te praten
Ik krijg zin in boomknuffelenquote:Op woensdag 1 augustus 2007 03:17 schreef Soury het volgende:
Waar is Talitha ... Ik heb zin om tegen een boom te praten
Geen takke zooiquote:
Ik heb niet genoeg aan 1 boomquote:
Jij neemt geen blad voor de mondquote:
Ik ook ...Ik ga Talitha bellenquote:
[.....]quote:
Die springt zo op haar fiets hoorquote:
Is dat alles, had gedacht dat je ff zou blijven hakkenquote:
Neemt ze dan die bomen meequote:Op woensdag 1 augustus 2007 03:25 schreef PC eend het volgende:
[..]
Die springt zo op haar fiets hoor
Tis ook nooit goedquote:Op woensdag 1 augustus 2007 03:27 schreef Petre het volgende:
jullie krijgen zo'n topic ook niet snel vol![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |