quote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:50 schreef Soury het volgende:
Vraagje: kan het kwaad als je zo dom bent om je duim in midden te snijden (per ongeluk)
Drie pleisters nu en geen bloed meer
je kan nog typenquote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:50 schreef Soury het volgende:
Vraagje: kan het kwaad als je zo dom bent om je duim in midden te snijden (per ongeluk)
Ja dat kan kwaad.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:50 schreef Soury het volgende:
quote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:53 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ja dat kan kwaad.
Waarschijnlijk iets in de richting van drie pleisters en dan pas geen bloed meer.
quote:
Ik proef wat cynisme bij je, maar ik weet hoe naar dat voelt..... I Cook a lot....quote:
nu gaat het kloppen... klopt toch?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:56 schreef Soury het volgende:
[..]
![]()
Was echt zo'n wond dat je wit vlees ziet . ieuuwweehhhh Gelijk dichtgetaped.
als het goed schoon blijft, niet.....quote:Op dinsdag 31 juli 2007 22:02 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
nu gaat het kloppen... klopt toch?
quote:Op dinsdag 31 juli 2007 22:02 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
nu gaat het kloppen... klopt toch?
quote:Op dinsdag 31 juli 2007 22:01 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Gewonde muisjes zijn heul zielig![]()
.
quote:Op dinsdag 31 juli 2007 22:07 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
dat wordt voorlopig geen [afbeelding] voor jou![]()
de maden kunnen de wond schoonmakenquote:Op dinsdag 31 juli 2007 22:06 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
als het goed schoon blijft, niet.....![]()
Moet ik nou DGK inquote:Op dinsdag 31 juli 2007 22:12 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
de maden kunnen de wond schoonmaken![]()
quote:
Nee hoor ...quote:Op dinsdag 31 juli 2007 22:19 schreef Calimero_31 het volgende:
[..]
Gert, je hebt het woord Zit verkeerd getypt![]()
Who the fuck is Gertquote:Op dinsdag 31 juli 2007 22:29 schreef Calimero_31 het volgende:
[..]
Laat me raden.....
van de Gert-fanclub zeker?![]()
Hee Peetmans ...quote:
quote:Op dinsdag 31 juli 2007 22:34 schreef Polonium-120 het volgende:
hi guys,
Thumbs up!
[afbeelding]
think I'm going to bed now![]()
je brief niet parfumerenquote:Op dinsdag 31 juli 2007 22:36 schreef LoveProfusion het volgende:
LOL ik ben ontslagen op mijn werk vandaag (net als de rest van de medewerkers aan het project).. dus heb nu lekker vrij, maar ben bezig met een sollicitatiebrief.
Iemand nog tips?
Ach vandaag of morgen ben ik aan de beurt... Heb je wel een zak geld meegekregen ?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 22:36 schreef LoveProfusion het volgende:
LOL ik ben ontslagen op mijn werk vandaag (net als de rest van de medewerkers aan het project).. dus heb nu lekker vrij, maar ben bezig met een sollicitatiebrief.
Iemand nog tips?
Zit je in de RvBquote:Op dinsdag 31 juli 2007 22:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Ach vandaag of morgen ben ik aan de beurt... Heb je wel een zak geld meegekregen ?
Tis mijn duim hoor : (quote:
quote:
Nee maar ik krijg die stift smilely er niet afquote:
Nee was uitzendbaantje bij een gemeente. Solliciteer nu naar een baan in het onderwijs (heb Pabo-diploma) en heb een aantal leuke scholen gevonden:)quote:Op dinsdag 31 juli 2007 22:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Ach vandaag of morgen ben ik aan de beurt... Heb je wel een zak geld meegekregen ?
Ola Leandra Goedenmorgen ...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |