Oh kee!!! Wist ik nietquote:Op dinsdag 31 juli 2007 23:27 schreef Leandra het volgende:
[..]
Morgen pas dear... nu hadden waren we alleen ff de laatste dingen aan t regelen en hadden we een BBQ.
Als ik de rest vd week om deze tijd al terug ben dan is de tent afgebrand ofzo
quote:Op dinsdag 31 juli 2007 23:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Mijn collega's hebben er geen enkele moeite mee![]()
Hotquote:
Okee nu kan ik me nieuwsgierigheid niet langer bedwingen.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 23:27 schreef Leandra het volgende:
Morgen pas dear... nu hadden waren we alleen ff de laatste dingen aan t regelen en hadden we een BBQ.
Als ik de rest vd week om deze tijd al terug ben dan is de tent afgebrand ofzo
Ik zit de hele week hier: www.midzomerfeest.infoquote:Op dinsdag 31 juli 2007 23:38 schreef Veulen het volgende:
[..]
Okee nu kan ik me nieuwsgierigheid niet langer bedwingen.
Wat ga je eigenlijk doen deze week?
Whats upquote:
Klinkt goed. Ga je alleen feesten of zit je in de organisatiequote:Op dinsdag 31 juli 2007 23:39 schreef Leandra het volgende:
Ik zit de hele week hier: www.midzomerfeest.info
Ging ik maar feesten... dan was ik geen 5 dagen met een 4-daags feest bezigquote:Op dinsdag 31 juli 2007 23:42 schreef Veulen het volgende:
[..]
Klinkt goed. Ga je alleen feesten of zit je in de organisatie
waar zit jijquote:Op dinsdag 31 juli 2007 23:39 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik zit de hele week hier: www.midzomerfeest.info
quote:
Truste Poloquote:Op dinsdag 31 juli 2007 23:44 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
dit engeltje gaat nu echt naar het hemelse bed
![]()
Truste.... Nou engel ???quote:Op dinsdag 31 juli 2007 23:44 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
dit engeltje gaat nu echt naar het hemelse bed
![]()
Organiseren en helpen is ook leukquote:Op dinsdag 31 juli 2007 23:43 schreef Leandra het volgende:
Ging ik maar feesten... dan was ik geen 5 dagen met een 4-daags feest bezig
Vertel stort je hart uitquote:
Ware het dat ik (godzijdank) niet in de organisatie zit... maar ik ben wel zo ongeveer de enige andere stabiele factor dus dat komt er dan op neer dat ik meestal wel weet hoe, wie, wat en waarquote:
Lees even de eerste blz van de COS...quote:
Leandra het mannusje van alles.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 23:52 schreef Leandra het volgende:
Ware het dat ik (godzijdank) niet in de organisatie zit... maar ik ben wel zo ongeveer de enige andere stabiele factor dus dat komt er dan op neer dat ik meestal wel weet hoe, wie, wat en waar
Die hondjes.... ?? maar er is toch geen hond : ) die ze wat aan willen doenquote:Op dinsdag 31 juli 2007 23:53 schreef Veulen het volgende:
[..]
Lees even de eerste blz van de COS...
Hoezo doen die lui alleen maar hun eigen theorie'en verkondigen? En roepen ze alleen maar dingen die slaan als een tang op een varken?
Precies. De enige die die beesten ooit wat heeft gedaan is Eric.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 23:56 schreef Soury het volgende:
Die hondjes.... ?? maar er is toch geen hond : ) die ze wat aan willen doen![]()
Ach die beestjes hebben daar een wereld tijd gehad ..quote:Op woensdag 1 augustus 2007 00:01 schreef Veulen het volgende:
[..]
Precies. De enige die die beesten ooit wat heeft gedaan is Eric.
Huub en Syl gingen ze nota bene uitlaten.
Zeg wat zit jij nou op mij buro te kijkenquote:Op woensdag 1 augustus 2007 00:06 schreef Soury het volgende:
Ach die beestjes hebben daar een wereld tijd gehad ..
Dit is pas erg [afbeelding]
Heb je ook een bulliequote:Op woensdag 1 augustus 2007 00:13 schreef Veulen het volgende:
[..]
Zeg wat zit jij nou op mij buro te kijken![]()
quote:
Schenken door een theezeef? Gooi die fles toch weg manquote:Op woensdag 1 augustus 2007 00:22 schreef Soury het volgende:
Heb die foto net genomen.Heb me vet in me vinger gesneden met die fles ..Schenk en door een theezeef
![]()
Glazen tafel is niet o.k. voor mijn muis dus heb ik een copie van mijn deeltijd hond erop ... Mijn lief![]()
Mmmmmm Das een moeilijke opgavequote:Op woensdag 1 augustus 2007 00:25 schreef Veulen het volgende:
[..]
Schenken door een theezeef? Gooi die fles toch weg man![]()
Veel plezierquote:
Hoezo moeilijke opgave? Gewoon een vuilniszak en hop er in.quote:
Is al opquote:Op woensdag 1 augustus 2007 00:28 schreef Veulen het volgende:
[..]
Hoezo moeilijke opgave? Gewoon een vuilniszak en hop er in.
Zuipschuitquote:
Tja tis een beetje weekend voor me nu..quote:Op woensdag 1 augustus 2007 00:33 schreef Veulen het volgende:
[..]
Zuipschuit![]()
Ik zit lekker aan de pepsi max.
Lekker hoor.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 00:39 schreef Soury het volgende:
Tja tis een beetje weekend voor me nu..![]()
Donderdag weer aan de bak
Mag ook wel na een weekend en maandag avond buffelenquote:
Weekenden betalen dubbel tochquote:Op woensdag 1 augustus 2007 00:53 schreef Soury het volgende:
Mag ook wel na een weekend en maandag avond buffelen![]()
Geen idee .. Is all in. Liever (werken in de avond )niet maar het hoort erbij .. En de poen is meer dan o.k.quote:
Zal ik mijn naakt pics ff posten zodat men weet hoe hard ik werkquote:
quote:Op woensdag 1 augustus 2007 01:12 schreef Soury het volgende:
Zal ik mijn naakt pics ff posten zodat men weet hoe hard ik werk![]()
Truste lief...quote:Op woensdag 1 augustus 2007 01:18 schreef Veulen het volgende:
Ik ga op me bed aan. Slaap lekker allemaal![]()
Oi! Oi! Oi! Oi! Oi!quote:Op woensdag 1 augustus 2007 01:19 schreef Ian_Nick het volgende:
Oi!
Trustequote:Op woensdag 1 augustus 2007 01:18 schreef Veulen het volgende:
Ik ga op me bed aan. Slaap lekker allemaal![]()
Nopequote:
Ben jij zo een webcamgirl?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 01:12 schreef Soury het volgende:
[..]
Zal ik mijn naakt pics ff posten zodat men weet hoe hard ik werk![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |