wanneer je aan de tekst significant beter toevoegd welquote:Op dinsdag 31 juli 2007 22:56 schreef LoveProfusion het volgende:
Op uw website heb ik gelezen dat u op zoek bent naar een leerkracht voor groep 6. U kunt het beste stoppen met zoeken, want u leest zijn brief op dit moment.
Is dit TE direct? Of juist wel grappig?
Pak zonder kopquote:Op dinsdag 31 juli 2007 22:57 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
de nachtploeg is er... ik ga slapen
![]()
![]()
of... met een beetje sluik reclame... Let's make things betterquote:Op dinsdag 31 juli 2007 22:56 schreef LoveProfusion het volgende:
Op uw website heb ik gelezen dat u op zoek bent naar een leerkracht voor groep 6. U kunt het beste stoppen met zoeken, want u leest zijn brief op dit moment.
Is dit TE direct? Of juist wel grappig?
Kreeg je zomerzegels ??? Voor het eerst in me leven spaar ik zegels.. Mag ik ze hebbenquote:
ik heb kinderzegelsquote:Op dinsdag 31 juli 2007 23:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Kreeg je zomerzegels ??? Voor het eerst in me leven spaar ik zegels.. Mag ik ze hebben![]()
![]()
Leuk... Ik ben wel es strontziek naar een sollicitate gesprek gegaan.. Ja wat moet je ??? Ziek melden is al een Neequote:Op dinsdag 31 juli 2007 23:05 schreef Polonium-120 het volgende:
Als HR professional maakt u natuurlijk humoristische ervaringen mee tijdens sollicitatiegesprekken.
2 ervaringen die wij meemaakten:
- Een sollicitant (man) nam zijn vrouw mee tijdens het sollicitatiegesprek, buiten dat reageerde de vrouw ook nog vaker op de vragen aan de sollicitant dan de sollicitant zelf.
- Reactie sollicitant (man/27 jaar) op de vraag: "waarom heb je op deze funtie gesolliciteerd?" Sollicitant:"omdat het moest van mijn moeder".
Hahahahahaquote:Op dinsdag 31 juli 2007 23:06 schreef Polonium-120 het volgende:
"Graag solliciteer ik naar de functie van algeheel directeur van uw bedrijf. Ik denk dat ik over de juiste kwaliteiten beschik om deze functie te vervullen. Ik verwacht u dan ook morgen op mijn kantoor."![]()
Moppiequote:Op dinsdag 31 juli 2007 23:11 schreef Polonium-120 het volgende:
Aan het eind van een sollicitatiegesprek vraagt de PZ-functionaris aan een jonge informaticus: "En aan welk startsalaris denk je?"
"In de buurt van de ¤ 100.000, afhankelijk van de secundaire arbeidsvoorwaarden." antwoordt de informaticus.
"Nou" zegt de PZ’er: "Wat denk je van 8 weken vakantie per jaar, 4 betaalde vakanties, volledige verzekering en pensioenregeling en ieder jaar een nieuwe leaseauto, laten we zeggen een rode Porsche."
De informaticus gaat rechtop zitten en zegt: "Allemachtig, u maakt zeker een grapje?"
Waarop de PZ’er antwoordt: "Jazeker, maar jij begon!"
Nee op ...Wel werkgelegenheidquote:
Nee, dat is niks voor mij. Ik heb zo'n 300 brieven gestuurd in de afgelopen 4 jaar. Nooit iets gevonden waarbij we het allebei eens konden worden over het geld en het werk, of ze wilde me niet.quote:
Lasagna schijnbaar...quote:
quote:
Mwah.. daar mis ik weer nix aanquote:Op dinsdag 31 juli 2007 23:19 schreef Veulen het volgende:
[..]
Lasagna schijnbaar...
Stelletje varkens hebben alles opgegeten![]()
Er staat nog een halve ovenschaal in de koelkast, moet ik een stukje in de oven gooien?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 23:19 schreef Veulen het volgende:
[..]
Lasagna schijnbaar...
Stelletje varkens hebben alles opgegeten![]()
Staat dan wel goed in mijn CV als ervaren dusquote:Op dinsdag 31 juli 2007 23:19 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
ikweet niet... achter het CS wordt tegenwoordig goed gecontroleerd
![]()
Waar ga je solliciteren?? De bananenbar??quote:Op dinsdag 31 juli 2007 23:22 schreef Soury het volgende:
[..]
Staat dan wel goed in mijn CV als ervaren dus![]()
Teasersquote:Op dinsdag 31 juli 2007 23:22 schreef Leandra het volgende:
[..]
Waar ga je solliciteren?? De bananenbar??
meer de revival of teasersquote:Op dinsdag 31 juli 2007 23:22 schreef Leandra het volgende:
[..]
Waar ga je solliciteren?? De bananenbar??
quote:
Ja lekkerquote:Op dinsdag 31 juli 2007 23:22 schreef mootie het volgende:
Er staat nog een halve ovenschaal in de koelkast, moet ik een stukje in de oven gooien?![]()
Ik ben te dikquote:Op dinsdag 31 juli 2007 23:24 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dan moet je eerst ff een collect call naar Amanda doen... of ze je een referentie wil geven![]()
O.k. Ik heb hersensquote:
Morgen pas dear... nu hadden waren we alleen ff de laatste dingen aan t regelen en hadden we een BBQ.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 23:25 schreef petraa het volgende:
Lean, hoe was Lee towers ?????
quote:Op dinsdag 31 juli 2007 23:25 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ja lekker![]()
Ik ben niet echt in de weg gelegd voor koken. Ik liet vanavond de aardappelen aanbranden en schrok daar zo van dat ik de sla op de grond kiepte.![]()
zitten er ook huidschilfers inquote:Op dinsdag 31 juli 2007 23:22 schreef mootie het volgende:
[..]
Er staat nog een halve ovenschaal in de koelkast, moet ik een stukje in de oven gooien?![]()
Dat is wel een probleem... dus eerst een paar flessen wijn naar binnen tikken voor je je sollicitatiebrief schrijft.... anders staan er te weinig spelfouten inquote:
Ik kook nooit. Daar heb ik een moeder voor. Maar ze heeft het druk/is er bijna niet deze maand. Dus doe ik gezond alsof ik kook. Komt ze 's avonds thuis ziet ze een volle vaatwasser. Dat moet een hele geruststelling zijn.quote:
Ik denk eerder dat ze je niet aannemen omdat ze niet willen dat al die vrouwen op de tafel staan te dansen als je langs komt.quote:
Hahaha dat heb ik een keer gedaan met succes ik kon voor een gesprek komen. Heb het maar afgeblazen. Was inpulsief !! (heb een goeie baan maar heb zo als iedereen wel es een baal tijd)quote:Op dinsdag 31 juli 2007 23:28 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat is wel een probleem... dus eerst een paar flessen wijn naar binnen tikken voor je je sollicitatiebrief schrijft.... anders staan er te weinig spelfouten in
Maar ik kan best lekker koken, ALS ik kook!quote:Op dinsdag 31 juli 2007 23:31 schreef Leandra het volgende:
[..]
En dat zeg je in een nametopic wat iedereen ook nog een keer doet![]()
![]()
vanwege je kookkunst?
![]()
Mijn collega's hebben er geen enkele moeite meequote:Op dinsdag 31 juli 2007 23:33 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat ze je niet aannemen omdat ze niet willen dat al die vrouwen op de tafel staan te dansen als je langs komt.
Of toch wel![]()
mootie kookt van woede lasagnaquote:Op dinsdag 31 juli 2007 23:35 schreef mootie het volgende:
[..]
Maar ik kan best lekker koken, ALS ik kook!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |