quote:
Truste Poloquote:Op dinsdag 31 juli 2007 23:44 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
dit engeltje gaat nu echt naar het hemelse bed
![]()
Truste.... Nou engel ???quote:Op dinsdag 31 juli 2007 23:44 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
dit engeltje gaat nu echt naar het hemelse bed
![]()
Organiseren en helpen is ook leukquote:Op dinsdag 31 juli 2007 23:43 schreef Leandra het volgende:
Ging ik maar feesten... dan was ik geen 5 dagen met een 4-daags feest bezig
Vertel stort je hart uitquote:
Ware het dat ik (godzijdank) niet in de organisatie zit... maar ik ben wel zo ongeveer de enige andere stabiele factor dus dat komt er dan op neer dat ik meestal wel weet hoe, wie, wat en waarquote:
Lees even de eerste blz van de COS...quote:
Leandra het mannusje van alles.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 23:52 schreef Leandra het volgende:
Ware het dat ik (godzijdank) niet in de organisatie zit... maar ik ben wel zo ongeveer de enige andere stabiele factor dus dat komt er dan op neer dat ik meestal wel weet hoe, wie, wat en waar
Die hondjes.... ?? maar er is toch geen hond : ) die ze wat aan willen doenquote:Op dinsdag 31 juli 2007 23:53 schreef Veulen het volgende:
[..]
Lees even de eerste blz van de COS...
Hoezo doen die lui alleen maar hun eigen theorie'en verkondigen? En roepen ze alleen maar dingen die slaan als een tang op een varken?
Precies. De enige die die beesten ooit wat heeft gedaan is Eric.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 23:56 schreef Soury het volgende:
Die hondjes.... ?? maar er is toch geen hond : ) die ze wat aan willen doen![]()
Ach die beestjes hebben daar een wereld tijd gehad ..quote:Op woensdag 1 augustus 2007 00:01 schreef Veulen het volgende:
[..]
Precies. De enige die die beesten ooit wat heeft gedaan is Eric.
Huub en Syl gingen ze nota bene uitlaten.
Zeg wat zit jij nou op mij buro te kijkenquote:Op woensdag 1 augustus 2007 00:06 schreef Soury het volgende:
Ach die beestjes hebben daar een wereld tijd gehad ..
Dit is pas erg [afbeelding]
Heb je ook een bulliequote:Op woensdag 1 augustus 2007 00:13 schreef Veulen het volgende:
[..]
Zeg wat zit jij nou op mij buro te kijken![]()
quote:
Schenken door een theezeef? Gooi die fles toch weg manquote:Op woensdag 1 augustus 2007 00:22 schreef Soury het volgende:
Heb die foto net genomen.Heb me vet in me vinger gesneden met die fles ..Schenk en door een theezeef
![]()
Glazen tafel is niet o.k. voor mijn muis dus heb ik een copie van mijn deeltijd hond erop ... Mijn lief![]()
Mmmmmm Das een moeilijke opgavequote:Op woensdag 1 augustus 2007 00:25 schreef Veulen het volgende:
[..]
Schenken door een theezeef? Gooi die fles toch weg man![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |