quote:Op woensdag 1 augustus 2007 02:36 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dat je het uitgeprobeerd had
Damn ik ben echt voorspelbaar
Das een stiekemert rechts onderquote:Op woensdag 1 augustus 2007 02:37 schreef Petre het volgende:
[..]
Ik ben er helemaal weg van.
[afbeelding]
Helemaal?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 02:37 schreef Petre het volgende:
[..]
Ik ben er helemaal weg van.
[afbeelding]
Ik zou je verwachtingen misschien ietsjes bijstellenquote:Op woensdag 1 augustus 2007 02:42 schreef Soury het volgende:
Heee is er iemand jarig morgen want dit baggeren wel vol.. Ik heb geen idee voor de volgende SC. Wellicht komt er een Sprookjes Fee om dit probleem op te lossen ...![]()
Hoezoooquote:Op woensdag 1 augustus 2007 02:45 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik zou je verwachtingen misschien ietsjes bijstellen
ik volg je nietquote:Op woensdag 1 augustus 2007 02:42 schreef Soury het volgende:
Heee is er iemand jarig morgen want dit baggeren wel vol.. Ik heb geen idee voor de volgende SC. Wellicht komt er een Sprookjes Fee om dit probleem op te lossen ...![]()
Dat is de bedoelingquote:
Ahhh...quote:
Oei Lemmings...cool spelquote:
Oiiii Lobasca Hoe stquote:
Nix moetquote:Op woensdag 1 augustus 2007 02:58 schreef Petre het volgende:
moettie vol?
Ga je hulp halen?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 02:58 schreef Petre het volgende:
moettie vol?
Ja, nu super goed, dat snap je wel.quote:
Met z'n allen van een berg afspringenquote:
Yep van alles voorzienquote:Op woensdag 1 augustus 2007 03:01 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ja, nu super goed, dat snap je wel.
Kan me hier eindelijk weer vertonen!![]()
En met jou? genoeg drank en vloei in da house?
Oh dat was hemquote:Op woensdag 1 augustus 2007 03:01 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ja, nu super goed, dat snap je wel.
Kan me hier eindelijk weer vertonen!![]()
En met jou? genoeg drank en vloei in da house?
Ja heb het nooit uitgespeeld .. Die kut lemmings waren te slimquote:Op woensdag 1 augustus 2007 03:01 schreef PC eend het volgende:
[..]
Met z'n allen van een berg afspringen
Cool![]()
No problemquote:
Die lasagna is niet meer te vretenquote:
Shit ik heb nog nix gegetenquote:Op woensdag 1 augustus 2007 03:05 schreef PC eend het volgende:
[..]
Die lasagna is niet meer te vreten![]()
Ik was het alweer vergeten, tot ik jullie zo saampjes zag.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 03:03 schreef PC eend het volgende:
[..]
Oh dat was hem![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Lang over gedaan?
Handig he dat preview
Ik heb ook lopen te kutten...quote:Op woensdag 1 augustus 2007 03:07 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik was het alweer vergeten, tot ik jullie zo saampjes zag.![]()
Nachtzuster was zo vriendelijk een kant en klare PM naar ne te sturen, waar ik alleen maar [img] voor en achter hoefde te zetten.
Ja, en ik heb goed naar muizemeis geluisterd, eerst preview gebruikt. Moest wel 2x kijken, voor ik úm zag.![]()
Nachtzusterquote:Op woensdag 1 augustus 2007 03:07 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik was het alweer vergeten, tot ik jullie zo saampjes zag.![]()
Nachtzuster was zo vriendelijk een kant en klare PM naar ne te sturen, waar ik alleen maar [img] voor en achter hoefde te zetten.
Ja, en ik heb goed naar muizemeis geluisterd, eerst preview gebruikt. Moest wel 2x kijken, voor ik úm zag.![]()
Eend keer kijkenquote:Op woensdag 1 augustus 2007 03:10 schreef PC eend het volgende:
[..]
Nachtzuster![]()
2x kijken, je zuipt ook weer?
quote:Op woensdag 1 augustus 2007 03:17 schreef Soury het volgende:
Waar is Talitha ... Ik heb zin om tegen een boom te praten
Ik krijg zin in boomknuffelenquote:Op woensdag 1 augustus 2007 03:17 schreef Soury het volgende:
Waar is Talitha ... Ik heb zin om tegen een boom te praten
Geen takke zooiquote:
Ik heb niet genoeg aan 1 boomquote:
Jij neemt geen blad voor de mondquote:
Ik ook ...Ik ga Talitha bellenquote:
[.....]quote:
Die springt zo op haar fiets hoorquote:
Is dat alles, had gedacht dat je ff zou blijven hakkenquote:
Neemt ze dan die bomen meequote:Op woensdag 1 augustus 2007 03:25 schreef PC eend het volgende:
[..]
Die springt zo op haar fiets hoor
Tis ook nooit goedquote:Op woensdag 1 augustus 2007 03:27 schreef Petre het volgende:
jullie krijgen zo'n topic ook niet snel vol![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |