quote:Op dinsdag 31 juli 2007 23:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Mijn collega's hebben er geen enkele moeite mee![]()
Hotquote:
Okee nu kan ik me nieuwsgierigheid niet langer bedwingen.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 23:27 schreef Leandra het volgende:
Morgen pas dear... nu hadden waren we alleen ff de laatste dingen aan t regelen en hadden we een BBQ.
Als ik de rest vd week om deze tijd al terug ben dan is de tent afgebrand ofzo
Ik zit de hele week hier: www.midzomerfeest.infoquote:Op dinsdag 31 juli 2007 23:38 schreef Veulen het volgende:
[..]
Okee nu kan ik me nieuwsgierigheid niet langer bedwingen.
Wat ga je eigenlijk doen deze week?
Whats upquote:
Klinkt goed. Ga je alleen feesten of zit je in de organisatiequote:Op dinsdag 31 juli 2007 23:39 schreef Leandra het volgende:
Ik zit de hele week hier: www.midzomerfeest.info
Ging ik maar feesten... dan was ik geen 5 dagen met een 4-daags feest bezigquote:Op dinsdag 31 juli 2007 23:42 schreef Veulen het volgende:
[..]
Klinkt goed. Ga je alleen feesten of zit je in de organisatie
waar zit jijquote:Op dinsdag 31 juli 2007 23:39 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik zit de hele week hier: www.midzomerfeest.info
quote:
Truste Poloquote:Op dinsdag 31 juli 2007 23:44 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
dit engeltje gaat nu echt naar het hemelse bed
![]()
Truste.... Nou engel ???quote:Op dinsdag 31 juli 2007 23:44 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
dit engeltje gaat nu echt naar het hemelse bed
![]()
Organiseren en helpen is ook leukquote:Op dinsdag 31 juli 2007 23:43 schreef Leandra het volgende:
Ging ik maar feesten... dan was ik geen 5 dagen met een 4-daags feest bezig
Vertel stort je hart uitquote:
Ware het dat ik (godzijdank) niet in de organisatie zit... maar ik ben wel zo ongeveer de enige andere stabiele factor dus dat komt er dan op neer dat ik meestal wel weet hoe, wie, wat en waarquote:
Lees even de eerste blz van de COS...quote:
Leandra het mannusje van alles.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 23:52 schreef Leandra het volgende:
Ware het dat ik (godzijdank) niet in de organisatie zit... maar ik ben wel zo ongeveer de enige andere stabiele factor dus dat komt er dan op neer dat ik meestal wel weet hoe, wie, wat en waar
Die hondjes.... ?? maar er is toch geen hond : ) die ze wat aan willen doenquote:Op dinsdag 31 juli 2007 23:53 schreef Veulen het volgende:
[..]
Lees even de eerste blz van de COS...
Hoezo doen die lui alleen maar hun eigen theorie'en verkondigen? En roepen ze alleen maar dingen die slaan als een tang op een varken?
Precies. De enige die die beesten ooit wat heeft gedaan is Eric.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 23:56 schreef Soury het volgende:
Die hondjes.... ?? maar er is toch geen hond : ) die ze wat aan willen doen![]()
Ach die beestjes hebben daar een wereld tijd gehad ..quote:Op woensdag 1 augustus 2007 00:01 schreef Veulen het volgende:
[..]
Precies. De enige die die beesten ooit wat heeft gedaan is Eric.
Huub en Syl gingen ze nota bene uitlaten.
Zeg wat zit jij nou op mij buro te kijkenquote:Op woensdag 1 augustus 2007 00:06 schreef Soury het volgende:
Ach die beestjes hebben daar een wereld tijd gehad ..
Dit is pas erg [afbeelding]
Heb je ook een bulliequote:Op woensdag 1 augustus 2007 00:13 schreef Veulen het volgende:
[..]
Zeg wat zit jij nou op mij buro te kijken![]()
quote:
Schenken door een theezeef? Gooi die fles toch weg manquote:Op woensdag 1 augustus 2007 00:22 schreef Soury het volgende:
Heb die foto net genomen.Heb me vet in me vinger gesneden met die fles ..Schenk en door een theezeef
![]()
Glazen tafel is niet o.k. voor mijn muis dus heb ik een copie van mijn deeltijd hond erop ... Mijn lief![]()
Mmmmmm Das een moeilijke opgavequote:Op woensdag 1 augustus 2007 00:25 schreef Veulen het volgende:
[..]
Schenken door een theezeef? Gooi die fles toch weg man![]()
Veel plezierquote:
Hoezo moeilijke opgave? Gewoon een vuilniszak en hop er in.quote:
Is al opquote:Op woensdag 1 augustus 2007 00:28 schreef Veulen het volgende:
[..]
Hoezo moeilijke opgave? Gewoon een vuilniszak en hop er in.
Zuipschuitquote:
Tja tis een beetje weekend voor me nu..quote:Op woensdag 1 augustus 2007 00:33 schreef Veulen het volgende:
[..]
Zuipschuit![]()
Ik zit lekker aan de pepsi max.
Lekker hoor.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 00:39 schreef Soury het volgende:
Tja tis een beetje weekend voor me nu..![]()
Donderdag weer aan de bak
Mag ook wel na een weekend en maandag avond buffelenquote:
Weekenden betalen dubbel tochquote:Op woensdag 1 augustus 2007 00:53 schreef Soury het volgende:
Mag ook wel na een weekend en maandag avond buffelen![]()
Geen idee .. Is all in. Liever (werken in de avond )niet maar het hoort erbij .. En de poen is meer dan o.k.quote:
Zal ik mijn naakt pics ff posten zodat men weet hoe hard ik werkquote:
quote:Op woensdag 1 augustus 2007 01:12 schreef Soury het volgende:
Zal ik mijn naakt pics ff posten zodat men weet hoe hard ik werk![]()
Truste lief...quote:Op woensdag 1 augustus 2007 01:18 schreef Veulen het volgende:
Ik ga op me bed aan. Slaap lekker allemaal![]()
Oi! Oi! Oi! Oi! Oi!quote:Op woensdag 1 augustus 2007 01:19 schreef Ian_Nick het volgende:
Oi!
Trustequote:Op woensdag 1 augustus 2007 01:18 schreef Veulen het volgende:
Ik ga op me bed aan. Slaap lekker allemaal![]()
Nopequote:
Ben jij zo een webcamgirl?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 01:12 schreef Soury het volgende:
[..]
Zal ik mijn naakt pics ff posten zodat men weet hoe hard ik werk![]()
Oeps komt Petre dan weer om de hoekquote:
Ja dat verdiend goed ???quote:
Moet ik me verstoppen?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 01:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Oeps komt Petre dan weer om de hoek![]()
Ligt eraan, ff die pics afwachtenquote:
Boeit me niet. Wat jij wilt.. zo ben ik ingewerktquote:Op woensdag 1 augustus 2007 01:32 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Moet ik me verstoppen?
Of onder een ander account aanmelden?
![]()
Ben jij Veulenquote:Op woensdag 1 augustus 2007 01:33 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ligt eraan, ff die pics afwachten![]()
Moet ik haar om jouw naaktfoto's vragenquote:
Nou er is er een van me duimquote:Op woensdag 1 augustus 2007 01:40 schreef PC eend het volgende:
[..]
Moet ik haar om jouw naaktfoto's vragen![]()
![]()
Heb je het gezien wat een dramaquote:Op woensdag 1 augustus 2007 01:43 schreef PC eend het volgende:
Soury, had je dorst en kon je je weer niet beheersen?
Kurkentrekkers zijn voor mietjes![]()
quote:Op woensdag 1 augustus 2007 01:42 schreef Soury het volgende:
Ooohh ohhh ohh ben zo geil me poesje .. ohh ohh lekker maar neuk me niet aaahh aahh oohh euh
Niet doen niet doen .. neeeeee aaah ah ieieieiww Nee Jaa Neee Jaa Nee niet doen nee neuk me (niet)Even een 2 minuten van de DGK streams ....![]()
![]()
Ik heb geen streams, maar zo te horen is dit puur aanranding/verkrachtingquote:Op woensdag 1 augustus 2007 01:46 schreef Soury het volgende:
Ik luister naar een gehijg Ohhh Ahh Ik wil niet ik wil nieten ik weet niet eens waarom![]()
quote:Op woensdag 1 augustus 2007 01:52 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik heb geen streams, maar zo te horen is dit puur aanranding/verkrachting![]()
Ik ga ff 112 bellen
Kut ...was een lokkertje ben slecht in moppenquote:
Het RIAGG?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 01:54 schreef Soury het volgende:
[..]
Is er ook een soort van domme mensen pliesie ...
Relllende Infantiele Achterlijke Geestelijke Gestoordenquote:
Nee dat is de reguliere politiequote:Op woensdag 1 augustus 2007 02:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Relllende Infantiele Achterlijke Geestelijke Gestoorden
O.k. dan
Het lukte wel, je hebt ons geloktquote:Op woensdag 1 augustus 2007 01:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Kut ...was een lokkertje ben slecht in moppen![]()
Ze lopen dus gewoon los in de samenlevingquote:
Je wil me duim nog niet ziet ... Vette sneequote:Op woensdag 1 augustus 2007 02:18 schreef PC eend het volgende:
[afbeelding]
Agressieve soury neem 'een fles soldaat maken' wel heel letterlijk![]()
Gelijk onthoofd![]()
quote:Op woensdag 1 augustus 2007 02:18 schreef Soury het volgende:
O.k.
Staat een meiske bij de kassa van de supermark..
De jongen achter de kassa scant haar boodschappen.
Twee piepers, een blikje sperciebonen en een bakkie yogurt.
Zegt die jongen ... Gut ben je alleen ??
Meiske bloost en draait een beetje om haar voeten en zegt : Jaaaaa hoe weet je dat ???
Jongen achter de kassa: Nou je bent zo lelijk
Ah publiek ... Lief he ?quote:
Hihi nee. Da's lulligquote:
Geen idee er zitten drie pleisters om en dat hou ik ff zo. De keuken zat ondr het bloedquote:Op woensdag 1 augustus 2007 02:21 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Hihi nee. Da's lullig.
Hoe gaat het het met je duim nu?
Soldaat gemaakt via theezeefquote:Op woensdag 1 augustus 2007 02:18 schreef PC eend het volgende:
[afbeelding]
Agressieve soury neem 'een fles soldaat maken' wel heel letterlijk![]()
Gelijk onthoofd![]()
Beter een duim in je snee, dan een snee ik je duimquote:Op woensdag 1 augustus 2007 02:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Je wil me duim nog niet ziet ... Vette snee![]()
![]()
Ik wist het!quote:Op woensdag 1 augustus 2007 02:27 schreef PC eend het volgende:
[..]
Beter een duim in je snee, dan een snee ik je duim![]()
![]()
Ja ok ....maar tis het laatstequote:Op woensdag 1 augustus 2007 02:27 schreef PC eend het volgende:
[..]
Beter een duim in je snee, dan een snee ik je duim![]()
![]()
quote:
Leuk mopje he ?quote:
Ligt een beetje aan de diepte van de sneequote:
Nee maar ik wist niet dat er zoveel bloed zou vloeien... Dus dwijlenquote:
Dat je het uitgeprobeerd hadquote:
Ik ben er helemaal weg van.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 02:35 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ligt een beetje aan de diepte van de snee
Deed geen pijnquote:Op woensdag 1 augustus 2007 02:35 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee maar ik wist niet dat er zoveel bloed zou vloeien... Dus dwijlen![]()
quote:Op woensdag 1 augustus 2007 02:36 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dat je het uitgeprobeerd had
Damn ik ben echt voorspelbaar
Das een stiekemert rechts onderquote:Op woensdag 1 augustus 2007 02:37 schreef Petre het volgende:
[..]
Ik ben er helemaal weg van.
[afbeelding]
Helemaal?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 02:37 schreef Petre het volgende:
[..]
Ik ben er helemaal weg van.
[afbeelding]
Ik zou je verwachtingen misschien ietsjes bijstellenquote:Op woensdag 1 augustus 2007 02:42 schreef Soury het volgende:
Heee is er iemand jarig morgen want dit baggeren wel vol.. Ik heb geen idee voor de volgende SC. Wellicht komt er een Sprookjes Fee om dit probleem op te lossen ...![]()
Hoezoooquote:Op woensdag 1 augustus 2007 02:45 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik zou je verwachtingen misschien ietsjes bijstellen
ik volg je nietquote:Op woensdag 1 augustus 2007 02:42 schreef Soury het volgende:
Heee is er iemand jarig morgen want dit baggeren wel vol.. Ik heb geen idee voor de volgende SC. Wellicht komt er een Sprookjes Fee om dit probleem op te lossen ...![]()
Dat is de bedoelingquote:
Ahhh...quote:
Oei Lemmings...cool spelquote:
Oiiii Lobasca Hoe stquote:
Nix moetquote:Op woensdag 1 augustus 2007 02:58 schreef Petre het volgende:
moettie vol?
Ga je hulp halen?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 02:58 schreef Petre het volgende:
moettie vol?
Ja, nu super goed, dat snap je wel.quote:
Met z'n allen van een berg afspringenquote:
Yep van alles voorzienquote:Op woensdag 1 augustus 2007 03:01 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ja, nu super goed, dat snap je wel.
Kan me hier eindelijk weer vertonen!![]()
En met jou? genoeg drank en vloei in da house?
Oh dat was hemquote:Op woensdag 1 augustus 2007 03:01 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ja, nu super goed, dat snap je wel.
Kan me hier eindelijk weer vertonen!![]()
En met jou? genoeg drank en vloei in da house?
Ja heb het nooit uitgespeeld .. Die kut lemmings waren te slimquote:Op woensdag 1 augustus 2007 03:01 schreef PC eend het volgende:
[..]
Met z'n allen van een berg afspringen
Cool![]()
No problemquote:
Die lasagna is niet meer te vretenquote:
Shit ik heb nog nix gegetenquote:Op woensdag 1 augustus 2007 03:05 schreef PC eend het volgende:
[..]
Die lasagna is niet meer te vreten![]()
Ik was het alweer vergeten, tot ik jullie zo saampjes zag.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 03:03 schreef PC eend het volgende:
[..]
Oh dat was hem![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Lang over gedaan?
Handig he dat preview
Ik heb ook lopen te kutten...quote:Op woensdag 1 augustus 2007 03:07 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik was het alweer vergeten, tot ik jullie zo saampjes zag.![]()
Nachtzuster was zo vriendelijk een kant en klare PM naar ne te sturen, waar ik alleen maar [img] voor en achter hoefde te zetten.
Ja, en ik heb goed naar muizemeis geluisterd, eerst preview gebruikt. Moest wel 2x kijken, voor ik úm zag.![]()
Nachtzusterquote:Op woensdag 1 augustus 2007 03:07 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik was het alweer vergeten, tot ik jullie zo saampjes zag.![]()
Nachtzuster was zo vriendelijk een kant en klare PM naar ne te sturen, waar ik alleen maar [img] voor en achter hoefde te zetten.
Ja, en ik heb goed naar muizemeis geluisterd, eerst preview gebruikt. Moest wel 2x kijken, voor ik úm zag.![]()
Eend keer kijkenquote:Op woensdag 1 augustus 2007 03:10 schreef PC eend het volgende:
[..]
Nachtzuster![]()
2x kijken, je zuipt ook weer?
quote:Op woensdag 1 augustus 2007 03:17 schreef Soury het volgende:
Waar is Talitha ... Ik heb zin om tegen een boom te praten
Ik krijg zin in boomknuffelenquote:Op woensdag 1 augustus 2007 03:17 schreef Soury het volgende:
Waar is Talitha ... Ik heb zin om tegen een boom te praten
Geen takke zooiquote:
Ik heb niet genoeg aan 1 boomquote:
Jij neemt geen blad voor de mondquote:
Ik ook ...Ik ga Talitha bellenquote:
[.....]quote:
Die springt zo op haar fiets hoorquote:
Is dat alles, had gedacht dat je ff zou blijven hakkenquote:
Neemt ze dan die bomen meequote:Op woensdag 1 augustus 2007 03:25 schreef PC eend het volgende:
[..]
Die springt zo op haar fiets hoor
Tis ook nooit goedquote:Op woensdag 1 augustus 2007 03:27 schreef Petre het volgende:
jullie krijgen zo'n topic ook niet snel vol![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |