Ja, maar regels gaan voor damesquote:
Ik las dat regeltje van wie hem als laatste sluit, moet hem ook openen.. net pasquote:Op dinsdag 31 juli 2007 13:31 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja, maar regels gaan voor dames
Anders krijgen we straks dat 3 mensen hem openen enzo
Heb je zoveel te vertellen meid ?quote:
Jojoortje = hengloose oppoergoddin = gaat voor regels (:') )quote:Op dinsdag 31 juli 2007 13:31 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja, maar regels gaan voor dames
Standaard SC regelquote:Op dinsdag 31 juli 2007 13:32 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik las dat regeltje van wie hem als laatste sluit, moet hem ook openen.. net pas![]()
Niks mis mee. Hengelo is zo interessant dat 1 topic eigenlijk te weinig isquote:Op dinsdag 31 juli 2007 13:31 schreef Bravebart het volgende:
Ik moet zeggen, je slijmt je prima, doch erg opzichtig naar binnenquote:Op dinsdag 31 juli 2007 13:33 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
[..]
Jojoortje = hengloose oppoergoddin = gaat voor regels (:') )
Ik denk dat we in de OP ook best een rijtje kunnen doen met mensen die graag in Hengelo willen wonen...quote:Op dinsdag 31 juli 2007 13:33 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
[..]
Open er nog 1 danquote:Op dinsdag 31 juli 2007 13:34 schreef tomttt het volgende:
[..]
Niks mis mee. Hengelo is zo interessant dat 1 topic eigenlijk te weinig is![]()
quote:Op dinsdag 31 juli 2007 13:33 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
[..]
Hehequote:Op dinsdag 31 juli 2007 13:35 schreef tomttt het volgende:
[..]
Ik denk dat we in de OP ook best een rijtje kunnen doen met mensen die graag in Hengelo willen wonen...
Ik durf nietquote:
Tis goed hier in nijmegen , ik vind dit alleen wel een leuk topicquote:Op dinsdag 31 juli 2007 13:35 schreef tomttt het volgende:
[..]
Ik denk dat we in de OP ook best een rijtje kunnen doen met mensen die graag in Hengelo willen wonen...
Pussyquote:
Ik! 3 zelfs.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 13:36 schreef Jojoortje het volgende:
Iemand..... heeft hier een PM van mij gekregen![]()
Das toevalligquote:Op dinsdag 31 juli 2007 13:36 schreef Jojoortje het volgende:
Iemand..... heeft hier een PM van mij gekregen![]()
quote:
Jeweet, ik ben de pimp ass nigga van het topicquote:
Laturquote:Op dinsdag 31 juli 2007 13:43 schreef Jojoortje het volgende:
Oke ik ga naar huis... Check jullie later![]()
Zegt iemand die uit Rotterdam komtquote:Op dinsdag 31 juli 2007 14:15 schreef DoubleDildo het volgende:
hengelo is kut
quote:Op dinsdag 31 juli 2007 14:15 schreef DoubleDildo het volgende:
hengelo is kut
Ja, zo ongeveer wel jaquote:Op dinsdag 31 juli 2007 14:25 schreef DoubleDildo het volgende:
rdam is ook kut, alleen de ffwd is cool oh en het zomercarnaval
Tof, maak eens een youtube filmpjequote:Op dinsdag 31 juli 2007 17:55 schreef Bakakame het volgende:
Ik heb geen pijn meer!
En ik kan nieuwe jongleertrucjes!
Lege bierglazenquote:Op dinsdag 31 juli 2007 19:11 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Neu, ik laat het ooit op een Hengelo-meet wel zien, als ik iets heb om mee te jongleren![]()
Ga een topic in klaagbaak openenquote:Op dinsdag 31 juli 2007 14:25 schreef DoubleDildo het volgende:
rdam is ook kut, alleen de ffwd is cool oh en het zomercarnaval
Binnen een minuut leegquote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:06 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Ja vol blijven ze op zo'n meet niet lang, of wel?![]()
Eigenlijk moet ik nu als stoere tukker volmondig ja zeggenquote:Op dinsdag 31 juli 2007 22:49 schreef Jojoortje het volgende:
Vind je Heineken ook slootwater?
Maar dan moet ik weer zoveel moeite doenquote:Op woensdag 1 augustus 2007 00:46 schreef Jojoortje het volgende:
In Madrid gingen we in onze stamkroeg altijd emmers vol met Corona's halen...
6 flesjes voor 10 euro![]()
@ Bakakame: Maak een tosti!!![]()
Die waren nog niet geweest toen ik de OP maaktequote:Op woensdag 1 augustus 2007 01:17 schreef tomttt het volgende:
Overigens mis ik in de OP de Tropical Night en de Nacht van Hengelo![]()
De meest geschikte plek voor de Tropical Night en de Nacht van Hengelo lijkt me bij evenementenquote:Op woensdag 1 augustus 2007 09:36 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Die waren nog niet geweest toen ik de OP maakte![]()
Wat moet er in?![]()
Ik bedenk me net dat je 't ook zelf aan kan passen in de OPquote:Op woensdag 1 augustus 2007 09:48 schreef tomttt het volgende:
Goedemorgen Hengelo![]()
[..]
De meest geschikte plek voor de Tropical Night en de Nacht van Hengelo lijkt me bij evenementen![]()
Net gedaanquote:Op woensdag 1 augustus 2007 09:50 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Ik bedenk me net dat je 't ook zelf aan kan passen in de OP
Maar, ik doe 't wel even
Ik ga nu mijn thesis inleveren, dus ik heb vakantiequote:Op woensdag 1 augustus 2007 09:51 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Hehe, ik zag het![]()
En, ga je vandaag nog iets doen?![]()
Wat heb je gedaan?quote:
Och, beetje zuipen gisteravondquote:Op woensdag 1 augustus 2007 11:34 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Wat heb je gedaan?
En vandaag wordt een dag als alle andere.
Niks doen, behalve wat tokkelen en verder zie ik wel..![]()
Whehequote:Op woensdag 1 augustus 2007 11:38 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Och, beetje zuipen gisteravondBeetje veel
Nee, het was het zeker waardquote:Op woensdag 1 augustus 2007 11:45 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Whehe![]()
Tja. Worth it of was het gister toch kut?![]()
Tja..quote:Op woensdag 1 augustus 2007 11:49 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nee, het was het zeker waardMaar vanavond weer BBQ/bier en donderdag weer en vrijdag weer
Dus ik ga het nog zwaar krijgen
Ja hier ook, maar in die tijd kan je mooi bier drinkenquote:Op woensdag 1 augustus 2007 11:58 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Tja..
Barbecueën is leuk!![]()
Alleen duurt het bij ons altijd zo lang voordat je wat te eten krijgt![]()
Ja, maar als we dat hier doen, moeten we wel héél veel bier drinkenquote:Op woensdag 1 augustus 2007 11:59 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja hier ook, maar in die tijd kan je mooi bier drinkenOplossing he
Jaquote:Op woensdag 1 augustus 2007 12:01 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Ja, maar als we dat hier doen, moeten we wel héél veel bier drinken![]()
Niet dat veel bier erg is, maar je snapt me wel![]()
Whehe, dat is ook fijnquote:Op woensdag 1 augustus 2007 12:07 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja
Ja ach, onze BBQ was vorige keer zo heet dat vlees in 20 seconde vol met kanker zatEcht helemaal zwart als je even niet oplette
En nog helemaal rauw van binnen
Tofquote:Op woensdag 1 augustus 2007 12:09 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Whehe, dat is ook fijn![]()
Misschien ga ik vanavond naar de film, hoor ik net![]()
Of Transformersquote:
Ook leukquote:Op woensdag 1 augustus 2007 12:22 schreef Bakakame het volgende:
Harry Potter willen ze heen
Maar die wil ik nog wel even zien, ik wil weten hoe slecht hij is in vergelijking met het boek![]()
En daarmee kan je neem ik aan onbeperkt naar de bios?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 14:51 schreef Bravebart het volgende:
Ga ik ook naartoe
Ik blij dat ik een Unlimited pas heb
quote:Op woensdag 1 augustus 2007 15:02 schreef tomttt het volgende:
[..]
En daarmee kan je neem ik aan onbeperkt naar de bios?
Is die bios in Delft met die trap ook een Pathé?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 15:04 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Naja alleen Pathé bioscopen, maar die heb je hier zat
Neequote:Op woensdag 1 augustus 2007 15:06 schreef tomttt het volgende:
[..]
Is die bios in Delft met die trap ook een Pathé?
Daar heb ik dit jaar Hot Fuzz gezienquote:
Wtf moest jij in Delftquote:Op woensdag 1 augustus 2007 15:17 schreef tomttt het volgende:
[..]
Daar heb ik dit jaar Hot Fuzz gezien![]()
Zekers toffe filmquote:Op woensdag 1 augustus 2007 15:19 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Wtf moest jij in Delft
Vette film btw
Wat, wie ?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 15:21 schreef tomttt het volgende:
[..]
Zekers toffe film![]()
Een vriend studeert in Delft en heel soms ga ik er langs![]()
Volgens mij studeert hij petroleum engineering. Hij heet Bernhard.quote:
Ow, die ken ik nietquote:Op woensdag 1 augustus 2007 15:29 schreef tomttt het volgende:
[..]
Volgens mij studeert hij petroleum engineering. Hij heet Bernhard.
Eindelijk, íémand!quote:Op donderdag 2 augustus 2007 00:33 schreef Jojoortje het volgende:
Ik ben hier... Maar ik ga naar bed.. Morgen om 10:00 krijg ik een prik
Sterktequote:Op donderdag 2 augustus 2007 08:50 schreef Jojoortje het volgende:
Omdat ik naar Turkije ga![]()
Voor Hepatitis A en malaria enzo
Werkzequote:Op donderdag 2 augustus 2007 09:59 schreef Bakakame het volgende:
Goedemorregeeeeeee..
Word ik net gebeld, of ik werk wil.
Nouja.
Ja.
Dus tot straks
Ik werk nog niet.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 10:06 schreef tomttt het volgende:
Goedemorgen Hengeloooooooooooooooooooo![]()
[..]
Sterkte![]()
[..]
Werkze![]()
Dat wordt niet uitslapen...quote:Op donderdag 2 augustus 2007 10:50 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Ik werk nog niet.
Morgenochtend kan ik beginnen. Om 8 uur![]()
Godverdommequote:
Kwart over 9 wakker gebeld, of ik werk wildequote:Op donderdag 2 augustus 2007 11:05 schreef tomttt het volgende:
[..]
Dat wordt niet uitslapen...
Ik wilde vandaag uitslapen, maar was om 9 uur klaarwakker![]()
Wees blij! Dankzij deze actie heb je er een naamtopic bijquote:Op donderdag 2 augustus 2007 11:08 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Godverdomme
Ik pak haar nog wel terug
Hij bedoelt dat meiske dat hagelslag in z'n bed gooidequote:Op donderdag 2 augustus 2007 11:16 schreef tomttt het volgende:
[..]
Wees blij! Dankzij deze actie heb je er een naamtopic bij![]()
Carequote:Op donderdag 2 augustus 2007 11:16 schreef tomttt het volgende:
[..]
Wees blij! Dankzij deze actie heb je er een naamtopic bij![]()
Eigenlijk bedoel ik ze allebeiquote:Op donderdag 2 augustus 2007 11:21 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Hij bedoelt dat meiske dat hagelslag in z'n bed gooide![]()
![]()
Meneer voelt zich te goed voor naamtopics?!quote:Op donderdag 2 augustus 2007 11:21 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Care
Ik wordt niet echt opgewonden meer van naamtopics hoor
Nah dat niet, maar ik heb er al zoveel gehadquote:Op donderdag 2 augustus 2007 11:22 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Meneer voelt zich te goed voor naamtopics?!![]()
Patserquote:Op donderdag 2 augustus 2007 11:25 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nah dat niet, maar ik heb er al zoveel gehad
Nou wowquote:
We kunnen wel Hengelo-naamtopics gaan makenquote:
Speciaal voor Bravebartquote:Op donderdag 2 augustus 2007 22:15 schreef Jojoortje het volgende:
Volgende topic wordt wel een naamtopic dan...
Als je de laatste post maakt moet je welquote:Ik open het volgende topic niet hoar...![]()
Uiteraard is Hengelo wakkerquote:HENGELO NOG WAKKER VERDER?![]()
Als jij het zegtquote:Op donderdag 2 augustus 2007 22:57 schreef Bravebart het volgende:
Als je maar geen naamtopic voor mij maakt
Je lijkt echtquote:
Helaas mocht ik niet meedoen in The Simpsons Moviequote:
Ik gebruik Photoshop, stukje van een plaatje selecteren en dan "crop". En dan moet je vantevoren ergens instellen dattie zoveel x zoveel pixels/cm/inch wordt ( Pixels dusquote:Op donderdag 2 augustus 2007 22:29 schreef tomttt het volgende:
Weet iemand hier hoe ik een plaatje goed kan verkleinen, zodat de kwaliteit van het plaatje behouden blijft? Moet namelijk een avatar hebben![]()
Bedankt, zal eens gaan kijken of dat beter resultaat oplevert als wat ik nu hebquote:Op donderdag 2 augustus 2007 23:24 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Ik gebruik Photoshop, stukje van een plaatje selecteren en dan "crop". En dan moet je vantevoren ergens instellen dattie zoveel x zoveel pixels/cm/inch wordt ( Pixels dus)
Sterkte!quote:Morgen om 7 uur op![]()
Damn, wat kut van zequote:Op donderdag 2 augustus 2007 23:20 schreef tomttt het volgende:
[..]
Helaas mocht ik niet meedoen in The Simpsons Movie![]()
Ik heb je Simpsons-plaatje al gedaan, ik neem in ieder geval aan dat je die wilde?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 23:28 schreef tomttt het volgende:
[..]
Bedankt, zal eens gaan kijken of dat beter resultaat oplevert als wat ik nu heb![]()
[..]
Sterkte!
Ik ga weer een poging doen om uit te slapen![]()
Ze waren bang dat ik, ipv Homer, de ster van de film zou wordenquote:
Bedankt, maar ik laat het denk ik bij de beste acteur aller tijdenquote:Op donderdag 2 augustus 2007 23:32 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Ik heb je Simpsons-plaatje al gedaan, ik neem in ieder geval aan dat je die wilde?
Ja idd, dat moeten ze niet hebben hequote:Op donderdag 2 augustus 2007 23:34 schreef tomttt het volgende:
[..]
Ze waren bang dat ik, ipv Homer, de ster van de film zou worden![]()
quote:Op donderdag 2 augustus 2007 23:38 schreef tomttt het volgende:
[..]
Bedankt, maar ik laat het denk ik bij de beste acteur aller tijden![]()
Haha, tof gedaanquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 12:27 schreef tomttt het volgende:
Goedemorgen Hengelooooooooo![]()
Speciaal voor jullie enkele foto's van mij![]()
Hier sta ik voor de Kwik-E-Mart
[afbeelding]
Hier ben ik bij de Krusty Show
[afbeelding]
Iedereen kan hetquote:
Ik had hem al gevondenquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 12:34 schreef tomttt het volgende:
[..]
Iedereen kan het![]()
http://simpsonizeme.com/
Ik kan niet garanderen dat ze zo mooi worden als die van mij![]()
Zal wel grammaticaal niet correct zijn hequote:
Onze musical compatibility is trouwens lowquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 13:15 schreef Bakakame het volgende:
Ik heb lekker uitgeslapen
Maar m'n handen zijn wel pijnlijk
Bij mij very low, hihiquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 13:27 schreef tomttt het volgende:
[..]
Onze musical compatibility is trouwens low![]()
Die van ons is ook very low. Hij geeft aan dat de enige artiest die wij gemeen hebben, Groove Coverage isquote:
Wie is dat ?quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 13:35 schreef tomttt het volgende:
[..]
Die van ons is ook very low. Hij geeft aan dat de enige artiest die wij gemeen hebben, Groove Coverage is![]()
Een hele slechte popact die alleen maar slechte covers maaktquote:
Ja maar mijn Last.fm is al bijna 2 maanden kapot..quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 13:27 schreef tomttt het volgende:
[..]
Onze musical compatibility is trouwens low![]()
Ja, ik down nou wat crap van ze, ff kijken hoe erg het isquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 13:43 schreef tomttt het volgende:
[..]
Een hele slechte popact die alleen maar slechte covers maakt![]()
http://www.youtube.com/watch?v=f5YqorFOp_4
Ik luisterde het vroeger. En ik vond het wel okequote:Op zaterdag 4 augustus 2007 13:43 schreef tomttt het volgende:
[..]
Een hele slechte popact die alleen maar slechte covers maakt![]()
http://www.youtube.com/watch?v=f5YqorFOp_4
Wij hebben Fall Out Boy, Racoon, Rise Against, Blink-182, en Kaiser Chiefs gemeenquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 13:44 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Ja maar mijn Last.fm is al bijna 2 maanden kapot..![]()
Dus ik heb echt heel veel leuke muziek niet gescrobbled.
Maargoed, het is niet zo dat mijn muzieksmaak opeens drastisch is veranderd, dus waarschijnlijk zou het zo blijven
Mijn broertje zit soms achter deze computer muziek te luisteren en daardoor komt dit soort zooi in mijn lijstquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 13:45 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Ik luisterde het vroeger. En ik vond het wel oke![]()
Waarom Low dan?quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 13:45 schreef tomttt het volgende:
[..]
Wij hebben Fall Out Boy, Racoon, Rise Against, Blink-182, en Kaiser Chiefs gemeen![]()
Ik heb een vriend en die luistert/luisterde alleen maar dance/trance e.d. En daar sleurde hij mij in mee. Allemaal muziek op m'n PC gedumpt. En tóén (2 jaar terug) vond ik het leuk. Maar toen kwam iemand met Linkin Park wat ik toch wel leuker vond. Anders was ik nu aan de dance en trancequote:Op zaterdag 4 augustus 2007 13:48 schreef tomttt het volgende:
[..]
Mijn broertje zit soms achter deze computer muziek te luisteren en daardoor komt dit soort zooi in mijn lijst![]()
Gelukkig staat Groove Coverage niet in mijn top 50![]()
Al is het stiekem wel leuk om, als je dronken bent, heel hard mee te schreeuwen![]()
Gemiste kansquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 13:53 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Ik heb een vriend en die luistert/luisterde alleen maar dance/trance e.d. En daar sleurde hij mij in mee. Allemaal muziek op m'n PC gedumpt. En tóén (2 jaar terug) vond ik het leuk. Maar toen kwam iemand met Linkin Park wat ik toch wel leuker vond. Anders was ik nu aan de dance en trance![]()
quote:
Volgens mij is 5 artiesten nog niet zo heel veelquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 13:51 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Waarom Low dan?![]()
Fall Out Boy heb ik zo'n 1,500x geluisterd (ondertussen vaker, maargoed)
En Racoon ook wel vaak, Rise Against maar 1 liedje van, Blink-182 al tijden niet geluisterd en Kaiser Chiefs zijn hip maar luister ik nooit naar.![]()
De enige dance-act die van mij wel hoger in mijn lijst mag staan is Hakkûhbarquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 13:53 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Ik heb een vriend en die luistert/luisterde alleen maar dance/trance e.d. En daar sleurde hij mij in mee. Allemaal muziek op m'n PC gedumpt. En tóén (2 jaar terug) vond ik het leuk. Maar toen kwam iemand met Linkin Park wat ik toch wel leuker vond. Anders was ik nu aan de dance en trance![]()
quote:Waar zijn ze nou?
Hey, waar zijn ze nou?
K-k-k-KIJK! DAAR KOMT EEN HELE KUDDE! GABBERSAURUSSUH!
Daar komt een hele kudde!
Nee oké..quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 14:12 schreef tomttt het volgende:
[..]
Volgens mij is 5 artiesten nog niet zo heel veel![]()
1,671 tracks, in iets van een weekquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 14:25 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Nee oké..
Met maar 2 mensen die ik al kende heb (of had?) ik Super.![]()
En voor de rest alleen Neighbours, maargoed, dat is ook logisch![]()
--
Trouwens, hoeveel tracks hebben jullie in totaal al gescrobbled? En sinds wanneer?![]()
Bij mensen die ik ken is het maximale wat ik haal lowquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 14:25 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Nee oké..
Met maar 2 mensen die ik al kende heb (of had?) ik Super.![]()
En voor de rest alleen Neighbours, maargoed, dat is ook logisch![]()
20,800 sinds 11 januari 2005.quote:Trouwens, hoeveel tracks hebben jullie in totaal al gescrobbled? En sinds wanneer?![]()
Tering das veelquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 14:34 schreef Bravebart het volgende:
[..]
1,671 tracks, in iets van een week
Uhuh, ik ben een grootverbruikerquote:
Dan ga ik ervan uit dat je computer het enige middel is waarmee je muziek afspeelt...quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 14:40 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Uhuh, ik ben een grootverbruiker
Ja, ook wel stereo, maar dat is maar een uur per dag ofsoquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 14:46 schreef tomttt het volgende:
[..]
Dan ga ik ervan uit dat je computer het enige middel is waarmee je muziek afspeelt...
U riep?quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 14:46 schreef Bravebart het volgende:
Maarja, livesets van 2 tot 8 uur, worden natuurlijk als 1 nummer geteldDus opzich zegt de hoeveelheid nummers niet zoveel
Grappiger zou een plug-in zijn, die het aantal uur bijhoudt
Ja, maar dat geeft nog een heel vertekend beeld, omdat ik het pas een week bijhoudquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 14:51 schreef Bakakame het volgende:
[..]
U riep?
Hij kijkt naar hoe lang de liedjes duren en hoe je [Top artists/Top Albums] van [Overall/Last 3 Months/Last 6 Months/Last 12 Months] er uit zou zien aan hoe láng je naar iets luisterde
O, en hij doet het!![]()
![]()
Hmm, ja oké.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 14:59 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja, maar dat geeft nog een heel vertekend beeld, omdat ik het pas een week bijhoud
Haha dat is wel ernstigquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 15:06 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Hmm, ja oké.
Maar ik héb een heel vertekend beeld, omdat ik dat liedje van IOS van de Staatsloterij heel vaak draaide.
En hij duurde 50 seconden, dus dat schiet omhoog je Top Tracks in![]()
Dat is dus eigenlijk niet mijn meest-geluisterde liedje hoor![]()
Ik wil het niet wetenquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 15:24 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Maar het is wel een leuk liedje, hoor![]()
Ok, ik moet je gelijk geven, hij is ook schitterendquote:
Ik las dat zo.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 15:37 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ok, ik moet je gelijk geven, hij is ook schitterend
Haha, scherp hequote:Op zaterdag 4 augustus 2007 16:01 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Ik las dat zo.
Ik denk.
"Waarom nou de?"
Maar ik snap em!![]()
Stoer hè?Scherpe grap hoor.
Wie gaat er vanavond nog uit eigenlijk?![]()
Zomg, geilquote:
Als je bij mij aanbelt, krijg je er wel 1quote:Op zondag 5 augustus 2007 15:03 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik wil ookIk wil een Magnum
Maar we hebben geen Magnums in huis
Magnum met nootjesquote:Op zondag 5 augustus 2007 15:03 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik wil ookIk wil een Magnum
Maar we hebben geen Magnums in huis
Je broertje was ook niet thuisquote:Op zondag 5 augustus 2007 15:04 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Als je bij mij aanbelt, krijg je er wel 1Ik ben niet thuis, maar mn broertje wel
Festini!quote:Op zondag 5 augustus 2007 15:05 schreef tomttt het volgende:
[..]
Magnum met nootjes![]()
Maar voor nu een Festini perenijsje![]()
quote:
Ik weet niet... Niemand deed open! Heb serieus 2 keer aangebeld!quote:Op zondag 5 augustus 2007 18:51 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Waar is die dude heen dan
Heb je echt aangebeld ?
quote:Op zondag 5 augustus 2007 19:45 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik weet niet... Niemand deed open! Heb serieus 2 keer aangebeld!![]()
quote:Op zondag 5 augustus 2007 19:46 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Maar dat broertje van mij dat hoort niksGeen deurbel, geen telefoon, niks...
En hij was zich ook wild geschrokken als je er daar stond
Had je wel het goeie huis ?
Ja, bah.quote:Op zondag 5 augustus 2007 21:53 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Vast wel denk ik
Pff wordt een benauwde nacht.. Ik voel het!![]()
Lijkt me geen pretje om ongeveer 3 uur met dit weer in de trein te zittenquote:
Ik moest om 7 uur opstaanquote:
Idd, dikke crapquote:Op maandag 6 augustus 2007 18:31 schreef tomttt het volgende:
[..]
Lijkt me geen pretje om ongeveer 3 uur met dit weer in de trein te zitten![]()
Vanavond het terras op![]()
Vandaag was De Twee Wezen voor het eerst open! Ga je daarheen?quote:Op maandag 6 augustus 2007 18:31 schreef tomttt het volgende:
[..]
Lijkt me geen pretje om ongeveer 3 uur met dit weer in de trein te zitten![]()
Vanavond het terras op![]()
Geen flauw idee waar ik heen ga, maar ik heb helaas vandaag pas gehoord dat je daar gisteren gratis bier kon krijgenquote:Op maandag 6 augustus 2007 18:36 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Vandaag was De Twee Wezen voor het eerst open! Ga je daarheen?
Wat me trouwens opviel was dat de hittelampen bóven de parasols zitten... Foutje?![]()
... WAT?!quote:Op maandag 6 augustus 2007 18:50 schreef tomttt het volgende:
[..]
Geen flauw idee waar ik heen ga, maar ik heb helaas vandaag pas gehoord dat je daar gisteren gratis bier kon krijgen![]()
Ze waren aan het proefdraaienquote:Op maandag 6 augustus 2007 18:58 schreef Bakakame het volgende:
[..]
... WAT?!![]()
Toen waren ze nog geeneens open!![]()
Ja nou, dan smelt mn ijs te hardquote:
Boh, dat moet je tegen dat ijs zeggenquote:
Ben er gisteren even geweest. De tent ziet er erg strak uit. De bediening draaide alleen gisteren nog niet bijzonder goed, maar dat zal nog wel komenquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 16:00 schreef Jojoortje het volgende:
Vandaag terrasje gepakt @ De Twee WezenLeuk hoor
Ja, ik heb ze gister ook zien zitten, maar overdag een leeftijdslimiet lijkt me ook wel erg vreemd, toch? Zeker als je een terras hebt..quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 17:28 schreef Jojoortje het volgende:
Vandaag zaten er ook gewoon families met kinderen![]()
Ik doe helemaal nietsquote:Op woensdag 8 augustus 2007 16:55 schreef Bakakame het volgende:
Wat doet iedereen de hele dag zeg!
Ik heb gister uren en uren naar MyAT zitten staren, hele tijd op F5 drukken, tot dit topic weer naar boven sprong. Maar nee hoor.
Wat is jouw kamer dan goor, dat je er 2 hele dagen over doet.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 20:21 schreef tomttt het volgende:
[..]
Ik doe helemaal niets![]()
Behalve mijn kamer opruimen dan.
Koesiekoesiequote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:28 schreef Jojoortje het volgende:
Oke ik ben het spuugzat... Er vliegt hier een mug rond en die prikt alleen in mijn gezicht![]()
Waaroooommmmmmmmmmm???????????![]()
Je moet vaker op FOK! komen.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:28 schreef Jojoortje het volgende:
Oke ik ben het spuugzat... Er vliegt hier een mug rond en die prikt alleen in mijn gezicht![]()
Waaroooommmmmmmmmmm???????????![]()
Dat muggen op licht afkomen is een broodje aap verhaalquote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:35 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Je moet vaker op FOK! komen.![]()
Of gewoon geen ramen openzetten als je licht aanhebt![]()
CO2 hequote:Op donderdag 9 augustus 2007 00:34 schreef Jojoortje het volgende:
Muggen komen alleen op mijn gezicht af...
Je leert nog eens wat als ik aan het wiki'en ben in msnquote:Op donderdag 9 augustus 2007 00:26 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Dat muggen op licht afkomen is een broodje aap verhaalMuggen worden door mensen aangetrokken door zweet en de CO2 wat ze uitstoten
Kssst, jij woont niet in Hengeloquote:Op donderdag 9 augustus 2007 01:36 schreef warrel het volgende:
[..]
Je leert nog eens wat als ik aan het wiki'en ben in msn![]()
![]()
Hij was best vies ja, maar 1 middag was gelukkig genoegquote:Op woensdag 8 augustus 2007 22:23 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Wat is jouw kamer dan goor, dat je er 2 hele dagen over doet.![]()
Denk het...quote:Of ben ik de enige die zo wanhopig FOK! checkt?![]()
Neequote:
Owquote:Op donderdag 9 augustus 2007 17:30 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Nee![]()
Maar het is wel grijs en lelijk enzo.
Ik heb weer mogen verfen! Net als gister. En eergister.. En morgen, waarschijnlijk![]()
En in het weekend lekker zeilen!![]()
Wat gaan jullie allemaal doen?
Planet Terror?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 17:32 schreef Bravebart het volgende:
[..]
OwHier is het nu ook droog
Zaterdag FFWD in Rotterdam, zondag naar de exclusieve voorpremière van Planet Terror in Utrecht.
Hmmm.. Klinkt bekend, dat plot. Als in, film #4112 over zombies en de survivors die ze moeten killen.quote:
quote:
38 gradenquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:24 schreef Jojoortje het volgende:
Jaaa super leuk!!! Tıs hıer 38 graden en heeeeul mooı!!
Ach, als jij maar geniet hequote:
Veel plezier nogquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:42 schreef Jojoortje het volgende:
Ja ıdd
Ik ben weer pleıtos!!! Mazzelssss!!!![]()
![]()
Samen met Death Proofquote:Op maandag 20 augustus 2007 20:57 schreef Bakakame het volgende:
Trouwens, die film, Planet Terror!
Ik zag er laatst wat over, dat was samen met een andere film een project van Quentin Tarantino en die andere regisseur.. Was het een leuke film?
Haiquote:
Koud valt nu wel mee, ivm afgelopen wekenquote:Op woensdag 22 augustus 2007 17:15 schreef Jojoortje het volgende:
Jaa back in het koude Nederland
Heb een mooie vakantie gehad!! Zeer warm en ben zeeer bruin geworden![]()
Topfilmquote:Op donderdag 23 augustus 2007 00:26 schreef Bakakame het volgende:
Ik ga morgen naar de film! Simpsons!
Ben er laatst ook al geweest, in Roermond, maar 'n stel vrienden wil per se nog 'n keer :p
Vet!quote:Op donderdag 23 augustus 2007 16:01 schreef tomttt het volgende:
Hallo Hengelo![]()
Afgelopen weekend naar Lowlands geweest![]()
Een fantastisch weekend vol met bier, niets doen en muziek![]()
[..]
Topfilm![]()
Een kort verslag:quote:Op donderdag 23 augustus 2007 16:13 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Vet!
Wie heb je allemaal gezien?![]()
Verder nog Just Jack, Mad Caddies, The Rifles, Groove Armada en Doug Stanhope gezien. Niet echt veel, maar het was wederom fantastischquote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:58 schreef tomttt het volgende:
Wat een fantastische Lowlands![]()
Hoogtepunten:
1. Jimmy Eat World
2. Turbonegro
3. Kaiser Chiefs
4. Goose
5. The Killers
Battles, The Good, The Bad and The Queen (hierbij zelfs bijna in slaap gevallen) en Biffy Clyro vond ik niets aan.
Is iemand nog een man tegengekomen die zei dat Lowlands delen is? Hij verzamelde bekers en van de muntjes die hij daarvoor kreeg, deelde hij bier uit aan mensen. Wat een held![]()
![]()
Vet!quote:Op donderdag 23 augustus 2007 16:30 schreef tomttt het volgende:
[..]
Een kort verslag:
[..]
Verder nog Just Jack, Mad Caddies, The Rifles, Groove Armada en Doug Stanhope gezien. Niet echt veel, maar het was wederom fantastisch![]()
De line-up is niet echt belangrijk. Je vermaakt je altijd welquote:Op donderdag 23 augustus 2007 16:42 schreef Bakakame het volgende:
Ik heb al van mensen te horen gekregen dat ik volgend jaar maar mooi meega.. Maar ik wacht de line-up nog even af :p
Tuurlijk, maar het is leuker als er ook nog wat leuke artiesten zijn, toch?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 16:51 schreef tomttt het volgende:
[..]
De line-up is niet echt belangrijk. Je vermaakt je altijd wel![]()
Eigenlijk was mijn leukste Lowlands, de Lowlands dat ik maar 2 bands wilde zien...quote:Op donderdag 23 augustus 2007 16:56 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar het is leuker als er ook nog wat leuke artiesten zijn, toch?
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 17:24 schreef HeaRt_woRm het volgende:
Hoe kan ik dit topic nou vergetenIk miste al iets tussen myat
![]()
Ken je Mysteryland niet ?quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 09:04 schreef Jojoortje het volgende:
Ja wat is dat???
quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 09:14 schreef Jojoortje het volgende:
Ooh dat! Nee ken ik nietMaar veel plezier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |