Mijn broertje zit soms achter deze computer muziek te luisteren en daardoor komt dit soort zooi in mijn lijstquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 13:45 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Ik luisterde het vroeger. En ik vond het wel oke![]()
Waarom Low dan?quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 13:45 schreef tomttt het volgende:
[..]
Wij hebben Fall Out Boy, Racoon, Rise Against, Blink-182, en Kaiser Chiefs gemeen![]()
Ik heb een vriend en die luistert/luisterde alleen maar dance/trance e.d. En daar sleurde hij mij in mee. Allemaal muziek op m'n PC gedumpt. En tóén (2 jaar terug) vond ik het leuk. Maar toen kwam iemand met Linkin Park wat ik toch wel leuker vond. Anders was ik nu aan de dance en trancequote:Op zaterdag 4 augustus 2007 13:48 schreef tomttt het volgende:
[..]
Mijn broertje zit soms achter deze computer muziek te luisteren en daardoor komt dit soort zooi in mijn lijst![]()
Gelukkig staat Groove Coverage niet in mijn top 50![]()
Al is het stiekem wel leuk om, als je dronken bent, heel hard mee te schreeuwen![]()
Gemiste kansquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 13:53 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Ik heb een vriend en die luistert/luisterde alleen maar dance/trance e.d. En daar sleurde hij mij in mee. Allemaal muziek op m'n PC gedumpt. En tóén (2 jaar terug) vond ik het leuk. Maar toen kwam iemand met Linkin Park wat ik toch wel leuker vond. Anders was ik nu aan de dance en trance![]()
quote:
Volgens mij is 5 artiesten nog niet zo heel veelquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 13:51 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Waarom Low dan?![]()
Fall Out Boy heb ik zo'n 1,500x geluisterd (ondertussen vaker, maargoed)
En Racoon ook wel vaak, Rise Against maar 1 liedje van, Blink-182 al tijden niet geluisterd en Kaiser Chiefs zijn hip maar luister ik nooit naar.![]()
De enige dance-act die van mij wel hoger in mijn lijst mag staan is Hakkûhbarquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 13:53 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Ik heb een vriend en die luistert/luisterde alleen maar dance/trance e.d. En daar sleurde hij mij in mee. Allemaal muziek op m'n PC gedumpt. En tóén (2 jaar terug) vond ik het leuk. Maar toen kwam iemand met Linkin Park wat ik toch wel leuker vond. Anders was ik nu aan de dance en trance![]()
quote:Waar zijn ze nou?
Hey, waar zijn ze nou?
K-k-k-KIJK! DAAR KOMT EEN HELE KUDDE! GABBERSAURUSSUH!
Daar komt een hele kudde!
Nee oké..quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 14:12 schreef tomttt het volgende:
[..]
Volgens mij is 5 artiesten nog niet zo heel veel![]()
1,671 tracks, in iets van een weekquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 14:25 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Nee oké..
Met maar 2 mensen die ik al kende heb (of had?) ik Super.![]()
En voor de rest alleen Neighbours, maargoed, dat is ook logisch![]()
--
Trouwens, hoeveel tracks hebben jullie in totaal al gescrobbled? En sinds wanneer?![]()
Bij mensen die ik ken is het maximale wat ik haal lowquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 14:25 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Nee oké..
Met maar 2 mensen die ik al kende heb (of had?) ik Super.![]()
En voor de rest alleen Neighbours, maargoed, dat is ook logisch![]()
20,800 sinds 11 januari 2005.quote:Trouwens, hoeveel tracks hebben jullie in totaal al gescrobbled? En sinds wanneer?![]()
Tering das veelquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 14:34 schreef Bravebart het volgende:
[..]
1,671 tracks, in iets van een week
Uhuh, ik ben een grootverbruikerquote:
Dan ga ik ervan uit dat je computer het enige middel is waarmee je muziek afspeelt...quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 14:40 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Uhuh, ik ben een grootverbruiker
Ja, ook wel stereo, maar dat is maar een uur per dag ofsoquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 14:46 schreef tomttt het volgende:
[..]
Dan ga ik ervan uit dat je computer het enige middel is waarmee je muziek afspeelt...
U riep?quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 14:46 schreef Bravebart het volgende:
Maarja, livesets van 2 tot 8 uur, worden natuurlijk als 1 nummer geteldDus opzich zegt de hoeveelheid nummers niet zoveel
Grappiger zou een plug-in zijn, die het aantal uur bijhoudt
Ja, maar dat geeft nog een heel vertekend beeld, omdat ik het pas een week bijhoudquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 14:51 schreef Bakakame het volgende:
[..]
U riep?
Hij kijkt naar hoe lang de liedjes duren en hoe je [Top artists/Top Albums] van [Overall/Last 3 Months/Last 6 Months/Last 12 Months] er uit zou zien aan hoe láng je naar iets luisterde
O, en hij doet het!![]()
![]()
Hmm, ja oké.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 14:59 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja, maar dat geeft nog een heel vertekend beeld, omdat ik het pas een week bijhoud
Haha dat is wel ernstigquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 15:06 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Hmm, ja oké.
Maar ik héb een heel vertekend beeld, omdat ik dat liedje van IOS van de Staatsloterij heel vaak draaide.
En hij duurde 50 seconden, dus dat schiet omhoog je Top Tracks in![]()
Dat is dus eigenlijk niet mijn meest-geluisterde liedje hoor![]()
Ik wil het niet wetenquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 15:24 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Maar het is wel een leuk liedje, hoor![]()
Ok, ik moet je gelijk geven, hij is ook schitterendquote:
Ik las dat zo.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 15:37 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ok, ik moet je gelijk geven, hij is ook schitterend
Haha, scherp hequote:Op zaterdag 4 augustus 2007 16:01 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Ik las dat zo.
Ik denk.
"Waarom nou de?"
Maar ik snap em!![]()
Stoer hè?Scherpe grap hoor.
Wie gaat er vanavond nog uit eigenlijk?![]()
Zomg, geilquote:
Als je bij mij aanbelt, krijg je er wel 1quote:Op zondag 5 augustus 2007 15:03 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik wil ookIk wil een Magnum
Maar we hebben geen Magnums in huis
Magnum met nootjesquote:Op zondag 5 augustus 2007 15:03 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik wil ookIk wil een Magnum
Maar we hebben geen Magnums in huis
Je broertje was ook niet thuisquote:Op zondag 5 augustus 2007 15:04 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Als je bij mij aanbelt, krijg je er wel 1Ik ben niet thuis, maar mn broertje wel
Festini!quote:Op zondag 5 augustus 2007 15:05 schreef tomttt het volgende:
[..]
Magnum met nootjes![]()
Maar voor nu een Festini perenijsje![]()
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |