Godverdommequote:
Kwart over 9 wakker gebeld, of ik werk wildequote:Op donderdag 2 augustus 2007 11:05 schreef tomttt het volgende:
[..]
Dat wordt niet uitslapen...
Ik wilde vandaag uitslapen, maar was om 9 uur klaarwakker![]()
Wees blij! Dankzij deze actie heb je er een naamtopic bijquote:Op donderdag 2 augustus 2007 11:08 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Godverdomme
Ik pak haar nog wel terug
Hij bedoelt dat meiske dat hagelslag in z'n bed gooidequote:Op donderdag 2 augustus 2007 11:16 schreef tomttt het volgende:
[..]
Wees blij! Dankzij deze actie heb je er een naamtopic bij![]()
Carequote:Op donderdag 2 augustus 2007 11:16 schreef tomttt het volgende:
[..]
Wees blij! Dankzij deze actie heb je er een naamtopic bij![]()
Eigenlijk bedoel ik ze allebeiquote:Op donderdag 2 augustus 2007 11:21 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Hij bedoelt dat meiske dat hagelslag in z'n bed gooide![]()
![]()
Meneer voelt zich te goed voor naamtopics?!quote:Op donderdag 2 augustus 2007 11:21 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Care
Ik wordt niet echt opgewonden meer van naamtopics hoor
Nah dat niet, maar ik heb er al zoveel gehadquote:Op donderdag 2 augustus 2007 11:22 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Meneer voelt zich te goed voor naamtopics?!![]()
Patserquote:Op donderdag 2 augustus 2007 11:25 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nah dat niet, maar ik heb er al zoveel gehad
Nou wowquote:
We kunnen wel Hengelo-naamtopics gaan makenquote:
Speciaal voor Bravebartquote:Op donderdag 2 augustus 2007 22:15 schreef Jojoortje het volgende:
Volgende topic wordt wel een naamtopic dan...
Als je de laatste post maakt moet je welquote:Ik open het volgende topic niet hoar...![]()
Uiteraard is Hengelo wakkerquote:HENGELO NOG WAKKER VERDER?![]()
Als jij het zegtquote:Op donderdag 2 augustus 2007 22:57 schreef Bravebart het volgende:
Als je maar geen naamtopic voor mij maakt
Je lijkt echtquote:
Helaas mocht ik niet meedoen in The Simpsons Moviequote:
Ik gebruik Photoshop, stukje van een plaatje selecteren en dan "crop". En dan moet je vantevoren ergens instellen dattie zoveel x zoveel pixels/cm/inch wordt ( Pixels dusquote:Op donderdag 2 augustus 2007 22:29 schreef tomttt het volgende:
Weet iemand hier hoe ik een plaatje goed kan verkleinen, zodat de kwaliteit van het plaatje behouden blijft? Moet namelijk een avatar hebben![]()
Bedankt, zal eens gaan kijken of dat beter resultaat oplevert als wat ik nu hebquote:Op donderdag 2 augustus 2007 23:24 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Ik gebruik Photoshop, stukje van een plaatje selecteren en dan "crop". En dan moet je vantevoren ergens instellen dattie zoveel x zoveel pixels/cm/inch wordt ( Pixels dus)
Sterkte!quote:Morgen om 7 uur op![]()
Damn, wat kut van zequote:Op donderdag 2 augustus 2007 23:20 schreef tomttt het volgende:
[..]
Helaas mocht ik niet meedoen in The Simpsons Movie![]()
Ik heb je Simpsons-plaatje al gedaan, ik neem in ieder geval aan dat je die wilde?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 23:28 schreef tomttt het volgende:
[..]
Bedankt, zal eens gaan kijken of dat beter resultaat oplevert als wat ik nu heb![]()
[..]
Sterkte!
Ik ga weer een poging doen om uit te slapen![]()
Ze waren bang dat ik, ipv Homer, de ster van de film zou wordenquote:
Bedankt, maar ik laat het denk ik bij de beste acteur aller tijdenquote:Op donderdag 2 augustus 2007 23:32 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Ik heb je Simpsons-plaatje al gedaan, ik neem in ieder geval aan dat je die wilde?
Ja idd, dat moeten ze niet hebben hequote:Op donderdag 2 augustus 2007 23:34 schreef tomttt het volgende:
[..]
Ze waren bang dat ik, ipv Homer, de ster van de film zou worden![]()
quote:Op donderdag 2 augustus 2007 23:38 schreef tomttt het volgende:
[..]
Bedankt, maar ik laat het denk ik bij de beste acteur aller tijden![]()
Haha, tof gedaanquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 12:27 schreef tomttt het volgende:
Goedemorgen Hengelooooooooo![]()
Speciaal voor jullie enkele foto's van mij![]()
Hier sta ik voor de Kwik-E-Mart
[afbeelding]
Hier ben ik bij de Krusty Show
[afbeelding]
Iedereen kan hetquote:
Ik had hem al gevondenquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 12:34 schreef tomttt het volgende:
[..]
Iedereen kan het![]()
http://simpsonizeme.com/
Ik kan niet garanderen dat ze zo mooi worden als die van mij![]()
Zal wel grammaticaal niet correct zijn hequote:
Onze musical compatibility is trouwens lowquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 13:15 schreef Bakakame het volgende:
Ik heb lekker uitgeslapen
Maar m'n handen zijn wel pijnlijk
Bij mij very low, hihiquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 13:27 schreef tomttt het volgende:
[..]
Onze musical compatibility is trouwens low![]()
Die van ons is ook very low. Hij geeft aan dat de enige artiest die wij gemeen hebben, Groove Coverage isquote:
Wie is dat ?quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 13:35 schreef tomttt het volgende:
[..]
Die van ons is ook very low. Hij geeft aan dat de enige artiest die wij gemeen hebben, Groove Coverage is![]()
Een hele slechte popact die alleen maar slechte covers maaktquote:
Ja maar mijn Last.fm is al bijna 2 maanden kapot..quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 13:27 schreef tomttt het volgende:
[..]
Onze musical compatibility is trouwens low![]()
Ja, ik down nou wat crap van ze, ff kijken hoe erg het isquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 13:43 schreef tomttt het volgende:
[..]
Een hele slechte popact die alleen maar slechte covers maakt![]()
http://www.youtube.com/watch?v=f5YqorFOp_4
Ik luisterde het vroeger. En ik vond het wel okequote:Op zaterdag 4 augustus 2007 13:43 schreef tomttt het volgende:
[..]
Een hele slechte popact die alleen maar slechte covers maakt![]()
http://www.youtube.com/watch?v=f5YqorFOp_4
Wij hebben Fall Out Boy, Racoon, Rise Against, Blink-182, en Kaiser Chiefs gemeenquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 13:44 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Ja maar mijn Last.fm is al bijna 2 maanden kapot..![]()
Dus ik heb echt heel veel leuke muziek niet gescrobbled.
Maargoed, het is niet zo dat mijn muzieksmaak opeens drastisch is veranderd, dus waarschijnlijk zou het zo blijven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |