Ik weet niet... Niemand deed open! Heb serieus 2 keer aangebeld!quote:Op zondag 5 augustus 2007 18:51 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Waar is die dude heen dan
Heb je echt aangebeld ?
quote:Op zondag 5 augustus 2007 19:45 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik weet niet... Niemand deed open! Heb serieus 2 keer aangebeld!![]()
quote:Op zondag 5 augustus 2007 19:46 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Maar dat broertje van mij dat hoort niksGeen deurbel, geen telefoon, niks...
En hij was zich ook wild geschrokken als je er daar stond
Had je wel het goeie huis ?
Ja, bah.quote:Op zondag 5 augustus 2007 21:53 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Vast wel denk ik
Pff wordt een benauwde nacht.. Ik voel het!![]()
Lijkt me geen pretje om ongeveer 3 uur met dit weer in de trein te zittenquote:
Ik moest om 7 uur opstaanquote:
Idd, dikke crapquote:Op maandag 6 augustus 2007 18:31 schreef tomttt het volgende:
[..]
Lijkt me geen pretje om ongeveer 3 uur met dit weer in de trein te zitten![]()
Vanavond het terras op![]()
Vandaag was De Twee Wezen voor het eerst open! Ga je daarheen?quote:Op maandag 6 augustus 2007 18:31 schreef tomttt het volgende:
[..]
Lijkt me geen pretje om ongeveer 3 uur met dit weer in de trein te zitten![]()
Vanavond het terras op![]()
Geen flauw idee waar ik heen ga, maar ik heb helaas vandaag pas gehoord dat je daar gisteren gratis bier kon krijgenquote:Op maandag 6 augustus 2007 18:36 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Vandaag was De Twee Wezen voor het eerst open! Ga je daarheen?
Wat me trouwens opviel was dat de hittelampen bóven de parasols zitten... Foutje?![]()
... WAT?!quote:Op maandag 6 augustus 2007 18:50 schreef tomttt het volgende:
[..]
Geen flauw idee waar ik heen ga, maar ik heb helaas vandaag pas gehoord dat je daar gisteren gratis bier kon krijgen![]()
Ze waren aan het proefdraaienquote:Op maandag 6 augustus 2007 18:58 schreef Bakakame het volgende:
[..]
... WAT?!![]()
Toen waren ze nog geeneens open!![]()
Ja nou, dan smelt mn ijs te hardquote:
Boh, dat moet je tegen dat ijs zeggenquote:
Ben er gisteren even geweest. De tent ziet er erg strak uit. De bediening draaide alleen gisteren nog niet bijzonder goed, maar dat zal nog wel komenquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 16:00 schreef Jojoortje het volgende:
Vandaag terrasje gepakt @ De Twee WezenLeuk hoor
Ja, ik heb ze gister ook zien zitten, maar overdag een leeftijdslimiet lijkt me ook wel erg vreemd, toch? Zeker als je een terras hebt..quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 17:28 schreef Jojoortje het volgende:
Vandaag zaten er ook gewoon families met kinderen![]()
Ik doe helemaal nietsquote:Op woensdag 8 augustus 2007 16:55 schreef Bakakame het volgende:
Wat doet iedereen de hele dag zeg!
Ik heb gister uren en uren naar MyAT zitten staren, hele tijd op F5 drukken, tot dit topic weer naar boven sprong. Maar nee hoor.
Wat is jouw kamer dan goor, dat je er 2 hele dagen over doet.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 20:21 schreef tomttt het volgende:
[..]
Ik doe helemaal niets![]()
Behalve mijn kamer opruimen dan.
Koesiekoesiequote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:28 schreef Jojoortje het volgende:
Oke ik ben het spuugzat... Er vliegt hier een mug rond en die prikt alleen in mijn gezicht![]()
Waaroooommmmmmmmmmm???????????![]()
Je moet vaker op FOK! komen.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:28 schreef Jojoortje het volgende:
Oke ik ben het spuugzat... Er vliegt hier een mug rond en die prikt alleen in mijn gezicht![]()
Waaroooommmmmmmmmmm???????????![]()
Dat muggen op licht afkomen is een broodje aap verhaalquote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:35 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Je moet vaker op FOK! komen.![]()
Of gewoon geen ramen openzetten als je licht aanhebt![]()
CO2 hequote:Op donderdag 9 augustus 2007 00:34 schreef Jojoortje het volgende:
Muggen komen alleen op mijn gezicht af...
Je leert nog eens wat als ik aan het wiki'en ben in msnquote:Op donderdag 9 augustus 2007 00:26 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Dat muggen op licht afkomen is een broodje aap verhaalMuggen worden door mensen aangetrokken door zweet en de CO2 wat ze uitstoten
Kssst, jij woont niet in Hengeloquote:Op donderdag 9 augustus 2007 01:36 schreef warrel het volgende:
[..]
Je leert nog eens wat als ik aan het wiki'en ben in msn![]()
![]()
Hij was best vies ja, maar 1 middag was gelukkig genoegquote:Op woensdag 8 augustus 2007 22:23 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Wat is jouw kamer dan goor, dat je er 2 hele dagen over doet.![]()
Denk het...quote:Of ben ik de enige die zo wanhopig FOK! checkt?![]()
Neequote:
Owquote:Op donderdag 9 augustus 2007 17:30 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Nee![]()
Maar het is wel grijs en lelijk enzo.
Ik heb weer mogen verfen! Net als gister. En eergister.. En morgen, waarschijnlijk![]()
En in het weekend lekker zeilen!![]()
Wat gaan jullie allemaal doen?
Planet Terror?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 17:32 schreef Bravebart het volgende:
[..]
OwHier is het nu ook droog
Zaterdag FFWD in Rotterdam, zondag naar de exclusieve voorpremière van Planet Terror in Utrecht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |