quote:
38 gradenquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:24 schreef Jojoortje het volgende:
Jaaa super leuk!!! Tıs hıer 38 graden en heeeeul mooı!!
Ach, als jij maar geniet hequote:
Veel plezier nogquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:42 schreef Jojoortje het volgende:
Ja ıdd
Ik ben weer pleıtos!!! Mazzelssss!!!![]()
![]()
Samen met Death Proofquote:Op maandag 20 augustus 2007 20:57 schreef Bakakame het volgende:
Trouwens, die film, Planet Terror!
Ik zag er laatst wat over, dat was samen met een andere film een project van Quentin Tarantino en die andere regisseur.. Was het een leuke film?
Haiquote:
Koud valt nu wel mee, ivm afgelopen wekenquote:Op woensdag 22 augustus 2007 17:15 schreef Jojoortje het volgende:
Jaa back in het koude Nederland
Heb een mooie vakantie gehad!! Zeer warm en ben zeeer bruin geworden![]()
Topfilmquote:Op donderdag 23 augustus 2007 00:26 schreef Bakakame het volgende:
Ik ga morgen naar de film! Simpsons!
Ben er laatst ook al geweest, in Roermond, maar 'n stel vrienden wil per se nog 'n keer :p
Vet!quote:Op donderdag 23 augustus 2007 16:01 schreef tomttt het volgende:
Hallo Hengelo![]()
Afgelopen weekend naar Lowlands geweest![]()
Een fantastisch weekend vol met bier, niets doen en muziek![]()
[..]
Topfilm![]()
Een kort verslag:quote:Op donderdag 23 augustus 2007 16:13 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Vet!
Wie heb je allemaal gezien?![]()
Verder nog Just Jack, Mad Caddies, The Rifles, Groove Armada en Doug Stanhope gezien. Niet echt veel, maar het was wederom fantastischquote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:58 schreef tomttt het volgende:
Wat een fantastische Lowlands![]()
Hoogtepunten:
1. Jimmy Eat World
2. Turbonegro
3. Kaiser Chiefs
4. Goose
5. The Killers
Battles, The Good, The Bad and The Queen (hierbij zelfs bijna in slaap gevallen) en Biffy Clyro vond ik niets aan.
Is iemand nog een man tegengekomen die zei dat Lowlands delen is? Hij verzamelde bekers en van de muntjes die hij daarvoor kreeg, deelde hij bier uit aan mensen. Wat een held![]()
![]()
Vet!quote:Op donderdag 23 augustus 2007 16:30 schreef tomttt het volgende:
[..]
Een kort verslag:
[..]
Verder nog Just Jack, Mad Caddies, The Rifles, Groove Armada en Doug Stanhope gezien. Niet echt veel, maar het was wederom fantastisch![]()
De line-up is niet echt belangrijk. Je vermaakt je altijd welquote:Op donderdag 23 augustus 2007 16:42 schreef Bakakame het volgende:
Ik heb al van mensen te horen gekregen dat ik volgend jaar maar mooi meega.. Maar ik wacht de line-up nog even af :p
Tuurlijk, maar het is leuker als er ook nog wat leuke artiesten zijn, toch?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 16:51 schreef tomttt het volgende:
[..]
De line-up is niet echt belangrijk. Je vermaakt je altijd wel![]()
Eigenlijk was mijn leukste Lowlands, de Lowlands dat ik maar 2 bands wilde zien...quote:Op donderdag 23 augustus 2007 16:56 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar het is leuker als er ook nog wat leuke artiesten zijn, toch?
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 17:24 schreef HeaRt_woRm het volgende:
Hoe kan ik dit topic nou vergetenIk miste al iets tussen myat
![]()
Ken je Mysteryland niet ?quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 09:04 schreef Jojoortje het volgende:
Ja wat is dat???
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |