quote:Op dinsdag 31 juli 2007 10:19 schreef Peter6000 het volgende:
Zoals gisteren afgesproken komt schoonmaakster Safaa vandaag en morgen om 2 dagen proef te draaien als nieuwe hoofd huishouding.
Dat is een initiatief van Huub.
Palma weet dit uiteraard al, en heeft al aangegeven dat de koelkast totaal verkeerd is ingeruimd, gisterenmiddag.
Huub gaat proberen een ontslagronde tegen Palma te bewerkstelligen (woensdagavond, dacht ik), als alle bewoners en de FEBO het hiermee eens zijn: kan Palma dus ontslagen worden, en Safaa de nieuwe hoofd huishouding worden.
Het wachten is op Safaa.
Geen idee, ik ben geen mod.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 12:07 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Is het een taak van een moderator om op spelling te letten?
En dat is racisme?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 12:07 schreef ScofieldM het volgende:
[..]
De beelden van de afgelopen maanden spreken voor zich![]()
k...anitiiaan hier, k...marokkaan daar![]()
Is Dennis ziek geweest? Och gossie.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 12:16 schreef Varen het volgende:
Dennis wil niet sporten, hij is nog steeds een beetje ziekjes
quote:Op dinsdag 31 juli 2007 12:17 schreef Rens_Wilders het volgende:
Zo, ben weer terug van vakantie.
Kreeg in Italie 3 smsjes dat Natasja weg was gestemd![]()
Je woont zeker ook in Oldenzaal?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 12:17 schreef akveor het volgende:
[..]
En dat is racisme?
Nou sorry hoor maar ik heb me nog nooit beledigd gevoelt omdat iemand mij een kut Fries noemt.
Je liep maar een paar nummers achterquote:
Maar kun je wel het COS-nummer aanpassen ? Cos # 2176 werd gisteren om 22:50 al gesloten .........quote:
Ja johquote:Op dinsdag 31 juli 2007 12:19 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Maar kun je wel het COS-nummer aanpassen ? Cos # 2176 werd gisteren om 22:50 al gesloten .........
Ik zat vorige week maandag in Italië heel stiekempjes de COS te lezen op het kantoor van mijn beste vriend. Geen sms-jes gehad, maar in 'het echte leven' hou ik mijn DFK fixatie dan ook angstvallig verborgen.quote:
Aan der eigen pikkie of die van Denniks?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 12:20 schreef DiDijo het volgende:
[..]
nadia heeft te hard aan zijn pikkie getrokken![]()
![]()
![]()
![]()
En jij bent er ook weer!quote:Op dinsdag 31 juli 2007 12:22 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik zat vorige week maandag in Italië heel stiekempjes de COS te lezen op het kantoor van mijn beste vriend. Geen sms-jes gehad, maar in 'het echte leven' hou ik mijn DFK fixatie dan ook angstvallig verborgen.
Maar wie vertelt me welke afschuwelijke ziekte Dennis teistert???
Dat is niet waar, ik vond het een mooi meisje, zij kan er ook niks aan doen dat ze zo'n broer heeft.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 12:22 schreef neehe het volgende:
Als je iemand over de zeik wilt krijgen, dan is alles geoorloofd, vooral in de kooi.
Je moet in de kooi wel over lijken gaan, anders krijg je er nooit iemand uit.
Huub had gisteren Dennix mooi over de zeik, hoop dat hij ermee doorgaat.
Als Dennix zijn zus er niet tegen kan, dan moet ze maar geen streams kijken.
En als ze hier meeleest, de zus van Dennix, ik vond je op dat filmpje veel te dik, er moet minstens 7 kilo af !!!!
Mooie OPquote:Op dinsdag 31 juli 2007 12:15 schreef kleinzusje het volgende:
.... Na 11.00 snieken de huishoudsters via de achterdeur naar buiten omdat Safaa functioneringsgesprekken wil voeren en komen 30 minuten later terug met een fluiterplan. Iets met handdoeken verstoppen in de tuin![]()
* Onder tafel duikt*quote:Op dinsdag 31 juli 2007 12:24 schreef wolferl het volgende:
Terror Alarm.
Denniks gaat Huub uitlachen omdat die gaat paardrijden.
Terror Alarm.
quote:Op dinsdag 31 juli 2007 12:25 schreef Inukshuk het volgende:
[..]
Mooie OPMaar stiekum tuinfluiter promoten in de OP is dan weer minder
![]()
![]()
TV momentje he, zwoelig muziekje op de achtergrond, en het heetst van de strijd met je opblaas back up pop erotisch mediteren.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 12:24 schreef rooie3 het volgende:
Wat is die dorpsgek van een Brian nou weer aan het doen.Het word steeds gekker daar.
lekt het dak???quote:Op dinsdag 31 juli 2007 12:26 schreef DrsH het volgende:
Amanda wordt behoorlijk vochtig van mediteren![]()
![]()
nou daar kan huub echt niet tegenquote:Op dinsdag 31 juli 2007 12:24 schreef wolferl het volgende:
Terror Alarm.
Denniks gaat Huub uitlachen omdat die gaat paardrijden.
Terror Alarm.
hang nix eronder dat valt minder opquote:Op dinsdag 31 juli 2007 12:30 schreef wolferl het volgende:
Let op, binnen nu en een week rijd Denniks ook op Fries.
Denniks de Papagaai.
Lijkt me iets teveel gevraagd/verwacht van nixje.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 12:30 schreef wolferl het volgende:
Denniks de Papagaai.
Omg, zegtie dat echtquote:
quote:Op dinsdag 31 juli 2007 12:32 schreef FdW het volgende:
[..]
Lijkt me iets teveel gevraagd/verwacht van nixje.![]()
Dennix is bang voor paarden.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 12:30 schreef wolferl het volgende:
Denniks de Papagaai.
ja dat doe je toch ook niet samen tv kijken dat is zoooooo....tjaquote:Op dinsdag 31 juli 2007 12:33 schreef SvenM het volgende:
[..]
Omg, zegtie dat echt. Echt wat een loser. Ik weet als wat zijn volgende terror actie is!
Huub en Lieke uitlachen omdat ze samen tv aan het kijken zijn..
o o o dat wordt echt een giller!
dan wast ze der buik tochquote:Op dinsdag 31 juli 2007 12:35 schreef blomst het volgende:
Nadia kan echt haar har nog niet wassen, het is niet vet genoeg![]()
quote:Op dinsdag 31 juli 2007 12:35 schreef Varen het volgende:
Amanda: wanneer hebben ons haar gewassen.
Nadia volgens mij vrijdag, ik ga het echt nog niet wassen, het is niet vet genoeg
Ow gatver!!!!!quote:Op dinsdag 31 juli 2007 12:35 schreef blomst het volgende:
Nadia kan echt haar har nog niet wassen, het is niet vet genoeg![]()
En als ze hier meeleest, de zus van Dennix, ik vond je op dat filmpje veel te dik, er moet minstens 7 kilo af !!!! /quote]quote:Op dinsdag 31 juli 2007 12:25 schreef Varen het volgende:
[..]
Dat is niet waar, ik vond het een mooi meisje, zij kan er ook niks aan doen dat ze zo'n broer heeft.
Of:quote:Op dinsdag 31 juli 2007 12:33 schreef SvenM het volgende:
[..]
Omg, zegtie dat echt. Echt wat een loser. Ik weet als wat zijn volgende terror actie is!
Huub en Lieke uitlachen omdat ze samen tv aan het kijken zijn..
o o o dat wordt echt een giller!
Nee wel ff wachten ertussen hequote:Op dinsdag 31 juli 2007 12:37 schreef wolferl het volgende:
[..]
Of:
Denniks: "Dan loop ik heel snel voorbij Huub en dan......(spannend film muziekje)....roep ik 2x KWAAK KWAAK"
Brrr....krijg er nog rillingen van, de terror druipt er vanaf. Ik loop sinds die uitspraak bij de Siegoloog en heb al 5 sessies gehad.
Weet je waar Nadia wel handig voor is.quote:
Ik ga het toch eens oefenen.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 12:38 schreef pasjesjen het volgende:
[..]
Nee wel ff wachten ertussen he
dus kwaak waak
ff wachten
kwaak kwaak![]()
Waar hij/zij/het veel meer geschikt voor is.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 12:40 schreef Meganog het volgende:
Palma zit te bedelen om steun.
Om daarna te zeggen: "Mij maakt het niet uit, er zijn 10 andere baantjes".
Of zoals Dennis zegt: "Piet Piraat".quote:Op dinsdag 31 juli 2007 12:41 schreef Meganog het volgende:
Gangsta rapper in de villa.
Achter Centraal Station kan ze Nadia's plek innemen.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 12:40 schreef Meganog het volgende:
Palma zit te bedelen om steun.
Om daarna te zeggen: "Mij maakt het niet uit, er zijn 10 andere baantjes".
Is dat Dennix terror of humor?quote:
quote:Op dinsdag 31 juli 2007 12:44 schreef wolferl het volgende:
[..]
Brian snapt dat toch niet, die denkt Priet Praat.
Volgens mij ook, maar kijk die Palma eens werken!quote:Op dinsdag 31 juli 2007 12:44 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Maar ehm, Safraa kan toch helemaal geen hoofd huishouding worden, ze moet toch immers straks weer naar school?
Oftewel, DGK stopt eind augustus.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 12:44 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Maar ehm, Safraa kan toch helemaal geen hoofd huishouding worden, ze moet toch immers straks weer naar school?
niet nodigquote:Op dinsdag 31 juli 2007 12:46 schreef wolferl het volgende:
Denniks zoekt een rietje, voor zijn drankje.
Verder zeg ik niks.
Dan gaan gelijk de streams weer aan, dat zie ik namelijk niet zo vaak.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 12:45 schreef Meganog het volgende:
[..]
Volgens mij ook, maar kijk die Palma eens werken!
Ja, en dan gisteren Jaap blij maken met een dode mus? Dat geloof ik niet helemaal, het zal vast nog wel een tijdje doorlopen.quote:
Idd... zo druk is ze nog nooit geweestquote:Op dinsdag 31 juli 2007 12:45 schreef Meganog het volgende:
[..]
Volgens mij ook, maar kijk die Palma eens werken!
quote:Op dinsdag 31 juli 2007 12:48 schreef Leandra het volgende:
[..]
Idd... zo druk is ze nog nooit geweest
Hoeveel bussen spuitslagroom komen er uit die koelkast trouwens??? Ze blijft ze maar pakken...
Enig verband met die "frambozencocktails" van Dennis??![]()
![]()
Nou schoonmaken.....quote:Op dinsdag 31 juli 2007 12:49 schreef Varen het volgende:
Palma gaat de koelkast weer schoonmaken, die Saffaa net gisteren schoongemaakt heeft.
[afbeelding]
Vandaar dat ze de dingen in de deur ook rustig kan laten staan en er ff met een doekje overheen wrijft.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 12:49 schreef Varen het volgende:
Palma gaat de koelkast weer schoonmaken, die Saffaa net gisteren schoongemaakt heeft.
[afbeelding]
Volgens mij was Amanda die hondjes al lang en breed vergeten. Ik ook trouwens.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 12:49 schreef Leandra het volgende:
Palma tegen Amanda: Hoe is het met jouw kindjes
Amanda: ja goed...
Palma: laat ze een keer foto's opsturen ofzo...
Ze was natuurlijk al eerder geweest en had toen meesterlijk gereageerd op een Palma die een beetje in de war was en dacht dat het haar villa was....quote:Op dinsdag 31 juli 2007 12:52 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik vraag mij ook af wat die Safraa voor type is om willens en wetens die villa in te stappen, wetend dat het heibel wordt. Ik zou het niet zo leuk vinden om voor streamend Nederland mijzelf te laten zien in een conflict situatie.
Fijn dat jij streams hebt. To the point scherp commentaar.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 12:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
Vandaar dat ze de dingen in de deur ook rustig kan laten staan en er ff met een doekje overheen wrijft.
Maar goed, Palma zal wel bijven verkondigen dat die koelkast te smerig voor woorden was en hij nu pas echt schoon is...
Beetje jammer dat ze zich dan niet realiseert dat die koelkast zelfs te goor was om in 1 keer schoon te krijgen...
Ik vond die plasakties wel leuk van die hondjes, aan de andere kant wel zielig, want volgens mij werden ze veel te laat uit gelatenquote:Op dinsdag 31 juli 2007 12:55 schreef Copycat het volgende:
[..]
Volgens mij was Amanda die hondjes al lang en breed vergeten. Ik ook trouwens.
Ze had vd week al eerder aan ze gedacht... volgens mij wil ze zelfs dat ze voor haar halfjaarsfeest komenquote:Op dinsdag 31 juli 2007 12:55 schreef Copycat het volgende:
[..]
Volgens mij was Amanda die hondjes al lang en breed vergeten. Ik ook trouwens.
Die lieten zichzelf uit...quote:Op dinsdag 31 juli 2007 12:56 schreef Varen het volgende:
[..]
Ik vond die plasakties wel leuk van die hondjes, aan de andere kant wel zielig, want volgens mij werden ze veel te laat uit gelaten
De hele grap is natuurlijk dat ze gewoon werkt bij een schoonmaakbedrijf. Hetzelfde bedrijf waar ook Sharon (Olga) is ingehuurd. Palma en Herma zijn (voor zover ik weet) niet via dit bedrijf ingehuurd.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 12:52 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik vraag mij ook af wat die Safraa voor type is om willens en wetens die villa in te stappen, wetend dat het heibel wordt. Ik zou het niet zo leuk vinden om voor streamend Nederland mijzelf te laten zien in een conflict situatie.
Thnxquote:Op dinsdag 31 juli 2007 12:55 schreef FdW het volgende:
[..]
Fijn dat jij streams hebt. To the point scherp commentaar.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 31 juli 2007 12:59 schreef Meganog het volgende:
Dennis heeft Huub staan uitschelden tijdens het paarddrijden, maar dit is niet in beeld geweest. Als Jaap en Dennis verslag beginnen te doen gaat het beeld op een andere locatie.
Als die hondjes ook maar niet belangrijkere zaken te doen hebben, zoals de rest van haar trouwe 'vriendenkring'. Zoals bijvoorbeeld in een Argentijnse cel zitten ...quote:Op dinsdag 31 juli 2007 12:57 schreef Leandra het volgende:
Ze had vd week al eerder aan ze gedacht... volgens mij wil ze zelfs dat ze voor haar halfjaarsfeest komen
Ik geloof echter niet dat ze naar die mormels vraagt als ze met haar zus belt...
Begint Palma al weer te fladderen met handjes en bootwerkerarmen?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 13:02 schreef Leandra het volgende:
Lieke: Dit is een mogelijke nieuwe huishoudster, vooralsnog ben je nog niet ontslagen, dit is een kans om je baan te houden...
Palma: Ja ja ja... dat zal allemaal wel.
Lieke: Waarom negeer je Safaa??
Palma: Ik weet niet wie Safaa is..
Lieke: dat meisje bij de wasbak wat hier al 3 uur rondloopt...
Waar is Fladdie eigenlijk?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 13:04 schreef FdW het volgende:
[..]
Begint Palma al weer te fladderen met handjes en bootwerkerarmen?
Palma is nog steeds druk met de koelkastquote:Op dinsdag 31 juli 2007 13:04 schreef FdW het volgende:
[..]
Er komt weer vulgaire taal uit haar mond.Wat een niveau weer zeg.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 13:04 schreef FdW het volgende:
[..]
Precies... Hoevaak hebben alochtonen het over die K..Hollanders? Dat mag wel? Ze moeten allemaal blij zijn dat we ze nog enigszins tollerenen...quote:Op dinsdag 31 juli 2007 12:17 schreef akveor het volgende:
[..]
En dat is racisme?
Nou sorry hoor maar ik heb me nog nooit beledigd gevoelt omdat iemand mij een kut Fries noemt.
Ik heb werkelijk waar Palma nog nooit zo hard zien werken als vandaag. Op haar manier dan he!quote:Op dinsdag 31 juli 2007 13:05 schreef Leandra het volgende:
[..]
Palma is nog steeds druk met de koelkast
Kan nu niet achter de PC...quote:
Lekker kankeren en beledigen is voor die zwakzinnige een topdag.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 13:07 schreef Leandra het volgende:
Lieke staat aan Safaa uit te leggen hoe het koffieapparaat werkt en Palma vraagt of Lieke nou tegen een koffieapparaat staat te praten...
How low can you go...
En dan te bedenken dat Palma zonet nog verkondigde een geweldige dag in de villa te hebben
Helaas moet altijd alles over de rug van Huub.Snap echt niet dat de redactie dat niet ziet.Het zou echt eens verfrissend zijn als andere eens ruzie maakte.Dit word echt zo saai.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 13:07 schreef farceman het volgende:
triest dat huub ruzie moet gaan maken met Nix om hem van de toneelhaak te behoeden.
Ook Jaap moet opeens weer aardig doen en schaken met nix.
Laat jaap of Brian eens uitvallen tegen Nix en kijken hoe hij dan reageert...dan is het nl. eens onverwachts en niet meer voorspelbaar zoals met Huub.
quote:Op dinsdag 31 juli 2007 13:09 schreef blomst het volgende:
Waarom kan Lieke Palma ook niet negeren.
ja erug he.....leuk he....ik geniet hier eindelijk palma para ( komt nog wel een palma para mom)quote:Op dinsdag 31 juli 2007 13:07 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik heb werkelijk waar Palma nog nooit zo hard zien werken als vandaag. Op haar manier dan he!![]()
Druk opvoeren op Palma zodat ze haar werk doet ipv schelden en beledigen.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 13:09 schreef blomst het volgende:
Waarom kan Lieke Palma ook niet negeren.
Het is idd te ranzig voor woorden...quote:Op dinsdag 31 juli 2007 13:11 schreef pasjesjen het volgende:
en hoppa datzelfde blauwe doekje weer voor wat anders gebruiken
echt dat doekje zit vol bacterieen dat kan niet anders
De Gouden Kooi en negeren gaat niet samen. Dan heb je geen programma namelijk.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 13:11 schreef petraa het volgende:
[..]
Lieke en Negeren !!! Dat gaat NIET samen.![]()
Behalve Huub dan, wat ook gelijk de enige is met wie ik zou willen praten.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 13:12 schreef rooie3 het volgende:
Lieke wil zo gezellig kletsen met Saffaa.Gun ik haar wel,ze heeft echt niemand anders daar in de kooi.
Nee dat weet ik, maar ik vind Lieke vanochtend wel doordraven!!!!quote:Op dinsdag 31 juli 2007 13:14 schreef scanman01 het volgende:
[..]
De Gouden Kooi en negeren gaat niet samen. Dan heb je geen programma namelijk.
Mee eens...dit werkt averechts en is niet grappig.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 13:15 schreef petraa het volgende:
[..]
Nee dat weet ik, maar ik vind Lieke vanochtend wel doordraven!!!!
PMS Peetje vandaagquote:Op dinsdag 31 juli 2007 13:15 schreef petraa het volgende:
[..]
Ze zullen het wel weer moeten doen en de rest heeft weer vrijaf.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 13:16 schreef Meganog het volgende:
[..]
Mee eens...dit werkt averechts en is niet grappig.
Palma kan niet genoeg aangepakt worden.... en ik begrijp dat Lieke daar goed mee bezig is.quote:
Welnee.... ze pakt Palma precies op de juiste manier aan: gewoon vragen hoe en waarom.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 13:15 schreef petraa het volgende:
[..]
Ja dat blijkt idd altijd.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 13:09 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Helaas moet altijd alles over de rug van Huub.Snap echt niet dat de redactie dat niet ziet.Het zou echt eens verfrissend zijn als andere eens ruzie maakte.Dit word echt zo saai.
Vooral zo doorgaan. Prima RTL materiaal. Not.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 13:16 schreef petraa het volgende:
Lieke wil Palma smeersel voor rijpere huid geven. Palma zegt smeert maar op je vagina daar heb je het nodig,
Kom je wel weer gauw gezond en wel terug?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 13:20 schreef Leandra het volgende:
[..]
Welnee.... ze pakt Palma precies op de juiste manier aan: gewoon vragen hoe en waarom.
En Palma is zo fout bezig dat ze niet anders kan dan getergd zijn door die vragen![]()
echt hoe ze net keek zo jammer dat ik geen caps kan makenquote:Op dinsdag 31 juli 2007 13:20 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ja, die is lekker over d'r zeik ..... misschien gaat ze nog wel slaan![]()
Safaa is alleen ook niet echt type van lieke.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 13:12 schreef rooie3 het volgende:
Lieke wil zo gezellig kletsen met Saffaa.Gun ik haar wel,ze heeft echt niemand anders daar in de kooi.
Daar ga ik wel vanuit.. hoewel ik wel een dag of 5 half dood zal zijn na zaterdagquote:Op dinsdag 31 juli 2007 13:21 schreef FdW het volgende:
[..]
Kom je wel weer gauw gezond en wel terug?![]()
Cc fijn dat je weer terug bent. Jou heb ik gemist.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 13:21 schreef Copycat het volgende:
[..]
Vooral zo doorgaan. Prima RTL materiaal. Not.
Wat een in- en intriest kinderachtig mens is het toch ook.
Erger ik me al maanden aan en hoop elke keer op verandering.Hoop dat ze Huub er goed voor belonen,want de rest voert echt niks uit.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 13:21 schreef farceman het volgende:
[..]
Ja dat blijkt idd altijd.
Lijkt wel of er niemand anders is die ruzie kan maken dan Huub ( en Lieke)
Brian en ook Jaap maken nooit eens ruzie....Nix zit er nu 5 weken en heeft pas een klein ruzietje met Brian gehad..
Thanks lieverdquote:Op dinsdag 31 juli 2007 13:22 schreef FdW het volgende:
Cc fijn dat je weer terug bent. Jou heb ik gemist.![]()
![]()
Vooralsnog denk ik dat Safaa met iedereen overweg kan die haar normaal bejegent.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 13:22 schreef farceman het volgende:
[..]
Safaa is alleen ook niet echt type van lieke.
Gisteren op vakantie gegaan....quote:Op dinsdag 31 juli 2007 13:24 schreef Copycat het volgende:
[..]
Thanks lieverd.
Over missen gesproken, waar is miss Beequeen?
Zit in een internet cafe te lurkenquote:Op dinsdag 31 juli 2007 13:24 schreef Copycat het volgende:
[..]
Thanks lieverd.
dr hondjes terug de villa inquote:Op dinsdag 31 juli 2007 13:25 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
Amanda moet vanavond nog iets vertellen zei ze net heel gauw.
Vakantie heb ik begrepen. Na misverstand gisteravond boos vertrokken.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 13:24 schreef Copycat het volgende:
[..]
Thanks lieverd.
Tja echt belonen zien we niet...quote:Op dinsdag 31 juli 2007 13:24 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Erger ik me al maanden aan en hoop elke keer op verandering.Hoop dat ze Huub er goed voor belonen,want de rest voert echt niks uit.
dat is huub zijn minpunt jaquote:Op dinsdag 31 juli 2007 13:29 schreef Leandra het volgende:
Lieke heeft liever blauwe plekken dan een mental breakdown zoals Palma heeft.
Beetje jammer dat Huub zich weer niet in kan houden en een scheldwoordenboekje opentrekt waar de honden geen brood van lusten.
quote:Op dinsdag 31 juli 2007 13:24 schreef Leandra het volgende:
Gisteren op vakantie gegaan....
WB trouwensterug in NL of zit je weer achter een vaag Italiaans toetsenbord?
quote:Op dinsdag 31 juli 2007 13:25 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Zit in een internet cafe te lurken
Bqueen, alles ok ?
![]()
quote:Op dinsdag 31 juli 2007 13:31 schreef Leandra het volgende:
Huub tegen Palma: Ja Natasia, je bent onschendbaar
Hij deed niet echt een oproepquote:Op dinsdag 31 juli 2007 13:31 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
Jammer dat Huub zo'n oproep doet.. Ik dacht dat hij het spel en buitenwereld zo goed kon scheiden.
Huub en Lieke zijn goed bezig volgens mijquote:Op dinsdag 31 juli 2007 13:32 schreef Leandra het volgende:
Palma: Ja... jullie zijn god in Frankrijk
Huub: Nee, god in Eemnes bitch!
Het gebeurt andersom helaas net zo hardquote:Op dinsdag 31 juli 2007 13:31 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
Jammer dat Huub zo'n oproep doet.. Ik dacht dat hij het spel en buitenwereld zo goed kon scheiden.
Nou blijf maar hopen dat zal echt niet gebeuren.Word er echt kotsmisselijk van.Maar blijf kijken met hoop op verbetering.Stom hequote:Op dinsdag 31 juli 2007 13:30 schreef farceman het volgende:
Hoop dat iemand anders dan Huub of Lieke nu eens die hondjes tegenhoud.
Dan krijg je pas eens een leuke ruzie. Laat Nix of Nadia het maar eens tegenhouden
Dus ik kan mn terror tas weer uitpakken?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 13:32 schreef pasjesjen het volgende:
[..]
Hij deed niet echt een oproep
Hij zei ik hoop dat ze je banden leksteken maar hij vroeg niet in het bijzonder
streamers steek dr banden lek
Hij doet niet anders..........en hij kan niet anders.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 13:32 schreef pasjesjen het volgende:
[..]
Hebben sex in de Meesterbedkamerquote:Op dinsdag 31 juli 2007 13:33 schreef F04 het volgende:
Waar zijn Herma en Sharon?
Beetje jammer dat Huub loopt te kankeren en teringen... dat heeft die jongen niet nodig..quote:Op dinsdag 31 juli 2007 13:32 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Huub en Lieke zijn goed bezig volgens mij
natuurlijk, zet jij de bloemetjes maar buiten heurquote:Op dinsdag 31 juli 2007 13:33 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Dus ik kan mn terror tas weer uitpakken?![]()
Soms is hij een beetje dom.Maar elke dag ruzie maken gaat je ook niet in de kouwe kleren zitten.De rest hoeft nooit uit zijn bol te gaan,die kunnen uitgerust het spel uit zitten.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 13:31 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
Nou.........de meningen zijn op z'n minst verdeeld!quote:Op dinsdag 31 juli 2007 13:32 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Huub en Lieke zijn goed bezig volgens mij
Ja oke , maar dat iemand toewensen vind ik gewoon ziek , in het spel kun je doen wat je wilt , buiten het spel vind ik gewoon dat niemand dat verdient.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 13:32 schreef pasjesjen het volgende:
[..]
Misschien moet Palma ook lekker buiten het spel blijven dan??quote:Op dinsdag 31 juli 2007 13:31 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
dat heeft ie al ingetrokken ook tegenover palmaquote:Op dinsdag 31 juli 2007 13:35 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
[..]
Ja oke , maar dat iemand toewensen vind ik gewoon ziek , in het spel kun je doen wat je wilt , buiten het spel vind ik gewoon dat niemand dat verdient.
Wat goed dat je dat eruit pikt !quote:Op dinsdag 31 juli 2007 13:34 schreef Peter6000 het volgende:
Lieke gebruikt een storende contaminatie: overnieuw.
Het is opnieuw, of over.
Er is niemand zo vaak, zo grof en zo direct bedreigd als Huub.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 13:33 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hij doet niet anders..........en hij kan niet anders.
Febo zou hieraan iets moeten doen, om te beginnen met het ten strengste verbieden van dreigementen in en voor later buiten de kooi. Deze óproep'van huppeltje gaat ook veel te ver.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 13:31 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
Ja, maar in jouw ogen kunnen Huub en Lieke toch niets goed doen.... dus gaat voor mij jouw naam weer op.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 13:35 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nou.........de meningen zijn op z'n minst verdeeld!
Ja, laten we alles verbieden... dan kijken we straks naar de EO jongerendag.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 13:38 schreef FdW het volgende:
[..]
Febo zou hieraan iets moeten doen, om te beginnen met het ten strengste verbieden van dreigementen in en voor later buiten de kooi. Deze óproep'van huppeltje gaat ook veel te ver.
Onophoudelijk scheldwoorden schreeuwen moet ook aangepakt worden.
In RL wordt ook ruzie gemaakt en gescholden, maar door normale mensen niet stelselmatig.
Familieleden van anderen kwetsen ook verbieden.
Exact.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 13:37 schreef Meganog het volgende:
[..]
Er is niemand zo vaak, zo grof en zo direct bedreigd als Huub.
Ja, maar vergeet niet dat haar werkneemster Lieke de eerste was die bezig was om zich aan haar werkzaamheden te ontrekken door zichzelf de villa in te krikken. Als gevolg daarvan, en als gevolg van niet functioneren ontsloeg Palma redelijk terecht Lieke.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 13:35 schreef Leandra het volgende:
[..]
Misschien moet Palma ook lekker buiten het spel blijven dan??
FEBOquote:Op dinsdag 31 juli 2007 13:37 schreef Peter6000 het volgende:
Palma suggereert dat Lieke 8 jaar geleden diverse mensen heeft gepijpt tijdens een baantje in een snackbar.
Drie keer raden hoe dat nu toch komt en nog een keer raden wie is begonnen met het verlagen van het niveau. "Ik ruk het hoofd van je moeder af en pis over haar heen". Bewoordingen in die trant komen toch echt als eerste van Huub af richting zijn medebewoners.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 13:37 schreef Meganog het volgende:
[..]
Er is niemand zo vaak, zo grof en zo direct bedreigd als Huub.
Behalve in de villa. Daar is het dikke ellende als Palma er weer eens is. Hopelijk niet lang meer. Lieke is aardig op weg om haar helemaal gek te maken. En Safaa doet het ook primaquote:Op dinsdag 31 juli 2007 13:38 schreef Leandra het volgende:
Palma heeft een goed leven; kaviaar, champagne, overal waar ze komt altijd gezelligheid.
En dat vind jij hetzelfde als dat Natasia zegt dat Huub buiten de kooi geen seconde meer veilig zal zijn?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 13:43 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Drie keer raden hoe dat nu toch komt en nog een keer raden wie is begonnen met het verlagen van het niveau. "Ik ruk het hoofd van je moeder af en pis over haar heen". Bewoordingen in die trant komen toch echt als eerste van Huub af richting zijn medebewoners.
vind ik niet , zodra je de villa in bent vind ik dat je je met alles mag bemoeien , iedereen is daar gewoon een onderdeel van het spel , ook Palma. Het zelfde als wat Huub laatst zei: goed voor de show zo'n huishouders die veel doorspelen. Wanneer je buiten de kooi bent vind ik dat het spel dan echt afgelopen is en mensen die dan nog dingen bij je gaan doen vind ik ziek , dan snap je niet dat het een spel is. Dus ik vind het ziek als Natasia zegt dat Huub buiten wel omgelegd wordt en ik vind het ziek dat Huub hoopt dat er dat soort dingen bij Palma gebeuren.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 13:35 schreef Leandra het volgende:
[..]
Misschien moet Palma ook lekker buiten het spel blijven dan??
Tja, hier zien de "twee maten" van scanman plots weer opduikenquote:Op dinsdag 31 juli 2007 13:39 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ja, laten we alles verbieden... dan kijken we straks naar de EO jongerendag.
ALS Sjon door wil met het programma, dan zal hij heel serieus aandacht moeten besteden aan wat ik schreef, anders is hij per definitie 100% kansloos.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 13:39 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ja, laten we alles verbieden... dan kijken we straks naar de EO jongerendag.
Met als gevolg dat Lieke nu als miljonair in de villa zit.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 13:41 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, maar vergeet niet dat haar werkneemster Lieke de eerste was die bezig was om zich aan haar werkzaamheden te ontrekken door zichzelf de villa in te krikken. Als gevolg daarvan, en als gevolg van niet functioneren ontsloeg Palma redelijk terecht Lieke.
Leg maar eens uit dan... want die opmerking slaat weer nergens op.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 13:45 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Tja, hier zien de "twee maten" van scanman plots weer opduiken![]()
jij ziet ook echt alleen maar wat je wil zien...... en als het je uitkomt trek je er weer een verhaal van maaaanden terug bij...quote:Op dinsdag 31 juli 2007 13:43 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Drie keer raden hoe dat nu toch komt en nog een keer raden wie is begonnen met het verlagen van het niveau. "Ik ruk het hoofd van je moeder af en pis over haar heen". Bewoordingen in die trant komen toch echt als eerste van Huub af richting zijn medebewoners.
Nou ja, dat keur jij toch goed? Jij vind dat Lieke en Huub goed bezig zijn en dat Huub best mag zeggen dat de banden van Palma leg gestoken mogen worden. Anders is het maar EO niveau!quote:Op dinsdag 31 juli 2007 13:44 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En dat vind jij hetzelfde als dat Natasia zegt dat Huub buiten de kooi geen seconde meer veilig zal zijn?
![]()
Omdat we de PC aanhebbenquote:Op dinsdag 31 juli 2007 13:44 schreef bloodymary het volgende:
Kan iemand me vertellen waarom we steeds naar dat gezeik over die huishouding zitten te kijken![]()
Precies. Opdonderen met Palma.... en daar zijn Lieke, Huub en Safaa goed mee bezig.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 13:45 schreef mazaru het volgende:
[..]
Met als gevolg dat Lieke nu als miljonair in de villa zit.
Palma bemoeit zich constant met het spel, en als mikpunt van spot gebruikt ze Lieke.
Daardoor betrekt ze zich bij het spel, en wordt ze ook dusdanig aangepakt.
Ik vind dat de huishouding gewoon hun werk moeten doen, en alle miljonairs op dezelfde manier horen te behandelen. Kunnen ze dat niet, dan gewoon opzouten!![]()
"hoort er ook wel een beetje bij, een loslippige huishoudster"quote:Op dinsdag 31 juli 2007 13:44 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
[..]
vind ik niet , zodra je de villa in bent vind ik dat je je met alles mag bemoeien , iedereen is daar gewoon een onderdeel van het spel , ook Palma. Het zelfde als wat Huub laatst zei: goed voor de show zo'n huishouders die veel doorspelen. Wanneer je buiten de kooi bent vind ik dat het spel dan echt afgelopen is en mensen die dan nog dingen bij je gaan doen vind ik ziek , dan snap je niet dat het een spel is. Dus ik vind het ziek als Natasia zegt dat Huub buiten wel omgelegd wordt en ik vind het ziek dat Huub hoopt dat er dat soort dingen bij Palma gebeuren.
De pot verwijt de ketel, etc....? Als je de situatie van nu wil beoordelen dan moet je aanvangen bij het begin lijkt mij. Hoe kwam dat het nu zo is zoals het is.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 13:46 schreef mootie het volgende:
[..]
jij ziet ook echt alleen maar wat je wil zien...... en als het je uitkomt trek je er weer een verhaal van maaaanden terug bij...![]()
Ja, hij speelt geinig in op het leuke initiatief van Dennis.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 13:47 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
hahaha Jaap!
quote:Op dinsdag 31 juli 2007 13:48 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
Heeft iemand caps van Jaap rennend ?
En jij pakt dan een incident wat je verdomd goed uitkomt.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 13:48 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
De pot verwijt de ketel, etc....? Als je de situatie van nu wil beoordelen dan moet je aanvangen bij het begin lijkt mij. Hoe kwam dat het nu zo is zoals het is.
Palma begon over de blauwe plekken van Lieke, dat dat haar eigen schuld wasquote:Op dinsdag 31 juli 2007 13:48 schreef rooie3 het volgende:
Huub is boos.Weet iemand waarom,is hij achter geweest ofzo.
Komt op het zelfde neer, doorspelen is hetzelfde en Huub heeft ooit gezegt dat het goed voor de show is. Jammer dat je me gaat verbeteren ipv te reageren op mijn puntquote:Op dinsdag 31 juli 2007 13:48 schreef mootie het volgende:
[..]
"hoort er ook wel een beetje bij, een loslippige huishoudster"
Toch heel wat ander.
Ik heb het idee dat hij idd achter is geweestquote:Op dinsdag 31 juli 2007 13:48 schreef rooie3 het volgende:
Huub is boos.Weet iemand waarom,is hij achter geweest ofzo.
Komt voorelkaar Huub !!quote:Op dinsdag 31 juli 2007 13:30 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Huubje doet een oproep aan de streamers......steek de banden maar lek van Palma. Lulletje rozewater.
Ja, ik heb het ook al weer opgegeven.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 13:46 schreef mootie het volgende:
[..]
jij ziet ook echt alleen maar wat je wil zien...... en als het je uitkomt trek je er weer een verhaal van maaaanden terug bij...![]()
Ja, geleerd van de Huub en Lieke fansquote:Op dinsdag 31 juli 2007 13:49 schreef mootie het volgende:
[..]
En jij pakt dan een incident wat je verdomd goed uitkomt.![]()
Voor je weet leest er iemand borsten, en ligt Palma zwaar gewond in het ziekenhuis.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 13:30 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Huubje doet een oproep aan de streamers......steek de banden maar lek van Palma. Lulletje rozewater.
Niet binnen het vigerende strafrecht!quote:Op dinsdag 31 juli 2007 13:50 schreef FdW het volgende:
Dr. H. is er een remedie tegen ontwenningsverschijnselen bij alcoholisten?
( weer gaan zuipen telt niet mee )
Hoezo is afgesproken dat dat verboden is? Dennis liep gisteren ook nog te blaten over kogels in hoofden etc.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 13:54 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Voor je weet leest er iemand borsten, en ligt Palma zwaar gewond in het ziekenhuis.
De plek waar ze 'werkt' is in Amsterdam algemeen bekend.
Huub is levensgevaarlijk bezig, goed dat hier iets van gezegd wordt.
Er is duidelijk afgesproken dat dit soort dingen verboden zijn: dus ook voor Huub.
Heb je het nodig?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 13:50 schreef FdW het volgende:
Dr. H. is er een remedie tegen ontwenningsverschijnselen bij alcoholisten?
( weer gaan zuipen telt niet mee )
quote:Op dinsdag 31 juli 2007 13:55 schreef kleinzusje het volgende:
[afbeelding]
Jemig, man, dat kan ik
Een vriend van mijn
40 kilometer, jezus man
Stormbaan nou
afzien
Hij was 1e, 20 minuten later, 20 minuten later
Ja
Ja
We gingen dus met die gasten, dus weet je wel, weet je wel
Een hele vrachtwagen
Al die boeren, weet je wel
Daarzo
quote:Op dinsdag 31 juli 2007 13:46 schreef Peter6000 het volgende:
Dennis heeft een geinig initiatiefje.
HIj zet zijn stoel in toeschouwersstand langs de kant, waar Brian zijn rondjes loopt.![]()
![]()
Inderdaad terecht dat hier iets aan gedaan wordt. De bedreigingen hebben de laatste maanden onacceptabele vormen aangenomen.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 13:54 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Voor je weet leest er iemand borsten, en ligt Palma zwaar gewond in het ziekenhuis.
De plek waar ze 'werkt' is in Amsterdam algemeen bekend.
Huub is levensgevaarlijk bezig, goed dat hier iets van gezegd wordt.
Er is duidelijk afgesproken dat dit soort dingen verboden zijn: dus ook voor Huub.
Dan common sense huppeltje de eerstvolgende keer eruit stemmenquote:
Die hadden ze dan gelijk in moeten voeren toen Natasja over autobommen begonquote:Op dinsdag 31 juli 2007 13:57 schreef mootie het volgende:
[..]
Hoezo is afgesproken dat dat verboden is? Dennis liep gisteren ook nog te blaten over kogels in hoofden etc.
Ik heb niet de indruk dat er regels voor zijn.
Nee, wel iets anders gedurende de dagen dat jij weg bentquote:
Het is verre van handig dat Huub het zei, maar volgens mij kan het gewoon in die hele grote categorie "had niet gezegd moeten worden"quote:Op dinsdag 31 juli 2007 13:57 schreef mootie het volgende:
[..]
Hoezo is afgesproken dat dat verboden is? Dennis liep gisteren ook nog te blaten over kogels in hoofden etc.
Heimwee naar Eric.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 13:58 schreef wolferl het volgende:
[..]
![]()
*heeft heimwee naar DGK voor Denniks intrede.
Neem een week streamsquote:Op dinsdag 31 juli 2007 14:00 schreef FdW het volgende:
[..]
Nee, wel iets anders gedurende de dagen dat jij weg bent![]()
Gezond verstand regels die iedereen zou moeten hebben. Is dat wat?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 13:57 schreef mootie het volgende:
[..]
Zelfs Eric was veel leuker dan die Nix en Nadaquote:
Ja, nu je zegt.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 14:00 schreef mazaru het volgende:
[..]
Zelfs Eric was veel leuker dan die Nix en Nada
quote:Op dinsdag 31 juli 2007 14:00 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het is verre van handig dat Huub het zei, maar volgens mij kan het gewoon in die hele grote categorie "had niet gezegd moeten worden"
Daarbij was Palma ronduit onbeschoft bezig door te roepen dat Lieke die blauwe plekken aan zichzelf te danken had.
Valt nog mee dat Huub haar dus lekgestoken banden toewenste ipv dezelfde behandeling die Lieke volgens Palma "verdiend" had.
Ik zou zeggen, probeer het eens! Nooit geschoten is altijd mis...quote:Op dinsdag 31 juli 2007 14:00 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Gezond verstand regels die iedereen zou moeten hebben. Is dat wat?
en volgens jou kan Liekut niks fouts doen, dusquote:Op dinsdag 31 juli 2007 13:39 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ja, maar in jouw ogen kunnen Huub en Lieke toch niets goed doen.... dus gaat voor mij jouw naam weer op.
Lijkt me een beetje teveel gevraagd voor de meeste malloten uit die kooiquote:Op dinsdag 31 juli 2007 14:00 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Gezond verstand regels die iedereen zou moeten hebben. Is dat wat?
Dat schijnt door onweer te komen.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 14:03 schreef Leandra het volgende:
Wat is het zwembadwater weer groen trouwens... ben benieuwd binnen hoeveel tijd ze het weer helemaal moeten laten leeglopen...
Het feit dat we al maanden geen poolboy hebben gezien zal er idd wel nix mee te maken hebbenquote:Op dinsdag 31 juli 2007 14:06 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat schijnt door onweer te komen.
Iets met de electrische ontlading van de bliksem
Ja, leuk hè, ze doen allemaal heel aardig tegen Safaa.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 14:07 schreef Leandra het volgende:
Safaa neemt afscheid... Nadia geeft haar een aai over haar rug, Amanda en Brian zoenen haar op de wang en Lieke en Huub lopen zelfs mee naar de voordeur...
Man rot zelf op.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 14:05 schreef Darklight het volgende:
[..]
en volgens jou kan Liekut niks fouts doen, dus
Maar, je keek toch geen streams meer? Oprotten dus
Je bent een full-time-bitch of je bent het niet!quote:Op dinsdag 31 juli 2007 14:06 schreef pasjesjen het volgende:
Kunnen we gewoon ophouden elkaar aan te vallen op de manier waar op we een voorkeur hebben voor iemand in het huis???
Dat is een van huppeltje's problemen. Hij beseft niet dat hij helemaal niets en nergens is zonder Lieke.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 14:08 schreef rooie3 het volgende:
Er is wel iets met Huub.Hij wil er niet over praten met Lieke.
quote:Op dinsdag 31 juli 2007 14:09 schreef demins het volgende:
[..]
Je bent een full-time-bitch of je bent het niet!![]()
Ik bemerk een agressief sfeertje op het forumquote:
Of hij beseft dat wel en dan zou dat zijn probleem wel eens kunnen zijnquote:Op dinsdag 31 juli 2007 14:09 schreef FdW het volgende:
[..]
Dat is een van huppeltje's problemen. Hij beseft niet dat hij helemaal niets en nergens is zonder Lieke.![]()
Hij was meer geweest zonder Lieke.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 14:09 schreef FdW het volgende:
[..]
Dat is een van huppeltje's problemen. Hij beseft niet dat hij helemaal niets en nergens is zonder Lieke.![]()
Hij is intelligent genoeg om te bedenken hoe daar mee om te gaan, maar het karakter en met name het egootje, he.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 14:11 schreef Leandra het volgende:
[..]
Of hij beseft dat wel en dan zou dat zijn probleem wel eens kunnen zijn
In een psychiatrische kliniek...quote:
Houd je kanke kut kop!quote:Op dinsdag 31 juli 2007 14:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik bemerk een agressief sfeertje op het forum![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |