Dennix is bang voor paarden.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 12:30 schreef wolferl het volgende:
Let op, binnen nu en een week rijd Denniks ook op Fries.
Denniks de Papagaai.
ja dat doe je toch ook niet samen tv kijken dat is zoooooo....tjaquote:Op dinsdag 31 juli 2007 12:33 schreef SvenM het volgende:
[..]
Omg, zegtie dat echt. Echt wat een loser. Ik weet als wat zijn volgende terror actie is!
Huub en Lieke uitlachen omdat ze samen tv aan het kijken zijn..
o o o dat wordt echt een giller!
dan wast ze der buik tochquote:Op dinsdag 31 juli 2007 12:35 schreef blomst het volgende:
Nadia kan echt haar har nog niet wassen, het is niet vet genoeg![]()
quote:Op dinsdag 31 juli 2007 12:35 schreef Varen het volgende:
Amanda: wanneer hebben ons haar gewassen.
Nadia volgens mij vrijdag, ik ga het echt nog niet wassen, het is niet vet genoeg
Ow gatver!!!!!quote:Op dinsdag 31 juli 2007 12:35 schreef blomst het volgende:
Nadia kan echt haar har nog niet wassen, het is niet vet genoeg![]()
En als ze hier meeleest, de zus van Dennix, ik vond je op dat filmpje veel te dik, er moet minstens 7 kilo af !!!! /quote]quote:Op dinsdag 31 juli 2007 12:25 schreef Varen het volgende:
[..]
Dat is niet waar, ik vond het een mooi meisje, zij kan er ook niks aan doen dat ze zo'n broer heeft.
Of:quote:Op dinsdag 31 juli 2007 12:33 schreef SvenM het volgende:
[..]
Omg, zegtie dat echt. Echt wat een loser. Ik weet als wat zijn volgende terror actie is!
Huub en Lieke uitlachen omdat ze samen tv aan het kijken zijn..
o o o dat wordt echt een giller!
Nee wel ff wachten ertussen hequote:Op dinsdag 31 juli 2007 12:37 schreef wolferl het volgende:
[..]
Of:
Denniks: "Dan loop ik heel snel voorbij Huub en dan......(spannend film muziekje)....roep ik 2x KWAAK KWAAK"
Brrr....krijg er nog rillingen van, de terror druipt er vanaf. Ik loop sinds die uitspraak bij de Siegoloog en heb al 5 sessies gehad.
Weet je waar Nadia wel handig voor is.quote:
Ik ga het toch eens oefenen.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 12:38 schreef pasjesjen het volgende:
[..]
Nee wel ff wachten ertussen he
dus kwaak waak
ff wachten
kwaak kwaak![]()
Waar hij/zij/het veel meer geschikt voor is.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 12:40 schreef Meganog het volgende:
Palma zit te bedelen om steun.
Om daarna te zeggen: "Mij maakt het niet uit, er zijn 10 andere baantjes".
Of zoals Dennis zegt: "Piet Piraat".quote:Op dinsdag 31 juli 2007 12:41 schreef Meganog het volgende:
Gangsta rapper in de villa.
Achter Centraal Station kan ze Nadia's plek innemen.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 12:40 schreef Meganog het volgende:
Palma zit te bedelen om steun.
Om daarna te zeggen: "Mij maakt het niet uit, er zijn 10 andere baantjes".
Is dat Dennix terror of humor?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |