quote:Op dinsdag 31 juli 2007 10:19 schreef Peter6000 het volgende:
Zoals gisteren afgesproken komt schoonmaakster Safaa vandaag en morgen om 2 dagen proef te draaien als nieuwe hoofd huishouding.
Dat is een initiatief van Huub.
Palma weet dit uiteraard al, en heeft al aangegeven dat de koelkast totaal verkeerd is ingeruimd, gisterenmiddag.
Huub gaat proberen een ontslagronde tegen Palma te bewerkstelligen (woensdagavond, dacht ik), als alle bewoners en de FEBO het hiermee eens zijn: kan Palma dus ontslagen worden, en Safaa de nieuwe hoofd huishouding worden.
Het wachten is op Safaa.
Geen idee, ik ben geen mod.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 12:07 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Is het een taak van een moderator om op spelling te letten?
En dat is racisme?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 12:07 schreef ScofieldM het volgende:
[..]
De beelden van de afgelopen maanden spreken voor zich![]()
k...anitiiaan hier, k...marokkaan daar![]()
Is Dennis ziek geweest? Och gossie.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 12:16 schreef Varen het volgende:
Dennis wil niet sporten, hij is nog steeds een beetje ziekjes
quote:Op dinsdag 31 juli 2007 12:17 schreef Rens_Wilders het volgende:
Zo, ben weer terug van vakantie.
Kreeg in Italie 3 smsjes dat Natasja weg was gestemd![]()
Je woont zeker ook in Oldenzaal?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 12:17 schreef akveor het volgende:
[..]
En dat is racisme?
Nou sorry hoor maar ik heb me nog nooit beledigd gevoelt omdat iemand mij een kut Fries noemt.
Je liep maar een paar nummers achterquote:
Maar kun je wel het COS-nummer aanpassen ? Cos # 2176 werd gisteren om 22:50 al gesloten .........quote:
Ja johquote:Op dinsdag 31 juli 2007 12:19 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Maar kun je wel het COS-nummer aanpassen ? Cos # 2176 werd gisteren om 22:50 al gesloten .........
Ik zat vorige week maandag in Italië heel stiekempjes de COS te lezen op het kantoor van mijn beste vriend. Geen sms-jes gehad, maar in 'het echte leven' hou ik mijn DFK fixatie dan ook angstvallig verborgen.quote:
Aan der eigen pikkie of die van Denniks?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 12:20 schreef DiDijo het volgende:
[..]
nadia heeft te hard aan zijn pikkie getrokken![]()
![]()
![]()
![]()
En jij bent er ook weer!quote:Op dinsdag 31 juli 2007 12:22 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik zat vorige week maandag in Italië heel stiekempjes de COS te lezen op het kantoor van mijn beste vriend. Geen sms-jes gehad, maar in 'het echte leven' hou ik mijn DFK fixatie dan ook angstvallig verborgen.
Maar wie vertelt me welke afschuwelijke ziekte Dennis teistert???
Dat is niet waar, ik vond het een mooi meisje, zij kan er ook niks aan doen dat ze zo'n broer heeft.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 12:22 schreef neehe het volgende:
Als je iemand over de zeik wilt krijgen, dan is alles geoorloofd, vooral in de kooi.
Je moet in de kooi wel over lijken gaan, anders krijg je er nooit iemand uit.
Huub had gisteren Dennix mooi over de zeik, hoop dat hij ermee doorgaat.
Als Dennix zijn zus er niet tegen kan, dan moet ze maar geen streams kijken.
En als ze hier meeleest, de zus van Dennix, ik vond je op dat filmpje veel te dik, er moet minstens 7 kilo af !!!!
Mooie OPquote:Op dinsdag 31 juli 2007 12:15 schreef kleinzusje het volgende:
.... Na 11.00 snieken de huishoudsters via de achterdeur naar buiten omdat Safaa functioneringsgesprekken wil voeren en komen 30 minuten later terug met een fluiterplan. Iets met handdoeken verstoppen in de tuin![]()
* Onder tafel duikt*quote:Op dinsdag 31 juli 2007 12:24 schreef wolferl het volgende:
Terror Alarm.
Denniks gaat Huub uitlachen omdat die gaat paardrijden.
Terror Alarm.
quote:Op dinsdag 31 juli 2007 12:25 schreef Inukshuk het volgende:
[..]
Mooie OPMaar stiekum tuinfluiter promoten in de OP is dan weer minder
![]()
![]()
TV momentje he, zwoelig muziekje op de achtergrond, en het heetst van de strijd met je opblaas back up pop erotisch mediteren.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 12:24 schreef rooie3 het volgende:
Wat is die dorpsgek van een Brian nou weer aan het doen.Het word steeds gekker daar.
lekt het dak???quote:Op dinsdag 31 juli 2007 12:26 schreef DrsH het volgende:
Amanda wordt behoorlijk vochtig van mediteren![]()
![]()
nou daar kan huub echt niet tegenquote:Op dinsdag 31 juli 2007 12:24 schreef wolferl het volgende:
Terror Alarm.
Denniks gaat Huub uitlachen omdat die gaat paardrijden.
Terror Alarm.
hang nix eronder dat valt minder opquote:Op dinsdag 31 juli 2007 12:30 schreef wolferl het volgende:
Let op, binnen nu en een week rijd Denniks ook op Fries.
Denniks de Papagaai.
Lijkt me iets teveel gevraagd/verwacht van nixje.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 12:30 schreef wolferl het volgende:
Let op, binnen nu en een week rijd Denniks ook op Fries.
Denniks de Papagaai.
Omg, zegtie dat echtquote:
quote:Op dinsdag 31 juli 2007 12:32 schreef FdW het volgende:
[..]
Lijkt me iets teveel gevraagd/verwacht van nixje.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |