natuurlijk, zet jij de bloemetjes maar buiten heurquote:Op dinsdag 31 juli 2007 13:33 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Dus ik kan mn terror tas weer uitpakken?![]()
Soms is hij een beetje dom.Maar elke dag ruzie maken gaat je ook niet in de kouwe kleren zitten.De rest hoeft nooit uit zijn bol te gaan,die kunnen uitgerust het spel uit zitten.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 13:31 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
Jammer dat Huub zo'n oproep doet.. Ik dacht dat hij het spel en buitenwereld zo goed kon scheiden.
Nou.........de meningen zijn op z'n minst verdeeld!quote:Op dinsdag 31 juli 2007 13:32 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Huub en Lieke zijn goed bezig volgens mij
Ja oke , maar dat iemand toewensen vind ik gewoon ziek , in het spel kun je doen wat je wilt , buiten het spel vind ik gewoon dat niemand dat verdient.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 13:32 schreef pasjesjen het volgende:
[..]
Hij deed niet echt een oproep
Hij zei ik hoop dat ze je banden leksteken maar hij vroeg niet in het bijzonder
streamers steek dr banden lek
Misschien moet Palma ook lekker buiten het spel blijven dan??quote:Op dinsdag 31 juli 2007 13:31 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
Jammer dat Huub zo'n oproep doet.. Ik dacht dat hij het spel en buitenwereld zo goed kon scheiden.
dat heeft ie al ingetrokken ook tegenover palmaquote:Op dinsdag 31 juli 2007 13:35 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
[..]
Ja oke , maar dat iemand toewensen vind ik gewoon ziek , in het spel kun je doen wat je wilt , buiten het spel vind ik gewoon dat niemand dat verdient.
Wat goed dat je dat eruit pikt !quote:Op dinsdag 31 juli 2007 13:34 schreef Peter6000 het volgende:
Lieke gebruikt een storende contaminatie: overnieuw.
Het is opnieuw, of over.
Er is niemand zo vaak, zo grof en zo direct bedreigd als Huub.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 13:33 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hij doet niet anders..........en hij kan niet anders.
Febo zou hieraan iets moeten doen, om te beginnen met het ten strengste verbieden van dreigementen in en voor later buiten de kooi. Deze óproep'van huppeltje gaat ook veel te ver.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 13:31 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
Ja, maar in jouw ogen kunnen Huub en Lieke toch niets goed doen.... dus gaat voor mij jouw naam weer op.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 13:35 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nou.........de meningen zijn op z'n minst verdeeld!
Ja, laten we alles verbieden... dan kijken we straks naar de EO jongerendag.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 13:38 schreef FdW het volgende:
[..]
Febo zou hieraan iets moeten doen, om te beginnen met het ten strengste verbieden van dreigementen in en voor later buiten de kooi. Deze óproep'van huppeltje gaat ook veel te ver.
Onophoudelijk scheldwoorden schreeuwen moet ook aangepakt worden.
In RL wordt ook ruzie gemaakt en gescholden, maar door normale mensen niet stelselmatig.
Familieleden van anderen kwetsen ook verbieden.
Exact.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 13:37 schreef Meganog het volgende:
[..]
Er is niemand zo vaak, zo grof en zo direct bedreigd als Huub.
Ja, maar vergeet niet dat haar werkneemster Lieke de eerste was die bezig was om zich aan haar werkzaamheden te ontrekken door zichzelf de villa in te krikken. Als gevolg daarvan, en als gevolg van niet functioneren ontsloeg Palma redelijk terecht Lieke.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 13:35 schreef Leandra het volgende:
[..]
Misschien moet Palma ook lekker buiten het spel blijven dan??
FEBOquote:Op dinsdag 31 juli 2007 13:37 schreef Peter6000 het volgende:
Palma suggereert dat Lieke 8 jaar geleden diverse mensen heeft gepijpt tijdens een baantje in een snackbar.
Drie keer raden hoe dat nu toch komt en nog een keer raden wie is begonnen met het verlagen van het niveau. "Ik ruk het hoofd van je moeder af en pis over haar heen". Bewoordingen in die trant komen toch echt als eerste van Huub af richting zijn medebewoners.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 13:37 schreef Meganog het volgende:
[..]
Er is niemand zo vaak, zo grof en zo direct bedreigd als Huub.
Behalve in de villa. Daar is het dikke ellende als Palma er weer eens is. Hopelijk niet lang meer. Lieke is aardig op weg om haar helemaal gek te maken. En Safaa doet het ook primaquote:Op dinsdag 31 juli 2007 13:38 schreef Leandra het volgende:
Palma heeft een goed leven; kaviaar, champagne, overal waar ze komt altijd gezelligheid.
En dat vind jij hetzelfde als dat Natasia zegt dat Huub buiten de kooi geen seconde meer veilig zal zijn?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 13:43 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Drie keer raden hoe dat nu toch komt en nog een keer raden wie is begonnen met het verlagen van het niveau. "Ik ruk het hoofd van je moeder af en pis over haar heen". Bewoordingen in die trant komen toch echt als eerste van Huub af richting zijn medebewoners.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |