Volgens mij was Amanda die hondjes al lang en breed vergeten. Ik ook trouwens.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 12:49 schreef Leandra het volgende:
Palma tegen Amanda: Hoe is het met jouw kindjes
Amanda: ja goed...
Palma: laat ze een keer foto's opsturen ofzo...
Ze was natuurlijk al eerder geweest en had toen meesterlijk gereageerd op een Palma die een beetje in de war was en dacht dat het haar villa was....quote:Op dinsdag 31 juli 2007 12:52 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik vraag mij ook af wat die Safraa voor type is om willens en wetens die villa in te stappen, wetend dat het heibel wordt. Ik zou het niet zo leuk vinden om voor streamend Nederland mijzelf te laten zien in een conflict situatie.
Fijn dat jij streams hebt. To the point scherp commentaar.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 12:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
Vandaar dat ze de dingen in de deur ook rustig kan laten staan en er ff met een doekje overheen wrijft.
Maar goed, Palma zal wel bijven verkondigen dat die koelkast te smerig voor woorden was en hij nu pas echt schoon is...
Beetje jammer dat ze zich dan niet realiseert dat die koelkast zelfs te goor was om in 1 keer schoon te krijgen...
Ik vond die plasakties wel leuk van die hondjes, aan de andere kant wel zielig, want volgens mij werden ze veel te laat uit gelatenquote:Op dinsdag 31 juli 2007 12:55 schreef Copycat het volgende:
[..]
Volgens mij was Amanda die hondjes al lang en breed vergeten. Ik ook trouwens.
Ze had vd week al eerder aan ze gedacht... volgens mij wil ze zelfs dat ze voor haar halfjaarsfeest komenquote:Op dinsdag 31 juli 2007 12:55 schreef Copycat het volgende:
[..]
Volgens mij was Amanda die hondjes al lang en breed vergeten. Ik ook trouwens.
Die lieten zichzelf uit...quote:Op dinsdag 31 juli 2007 12:56 schreef Varen het volgende:
[..]
Ik vond die plasakties wel leuk van die hondjes, aan de andere kant wel zielig, want volgens mij werden ze veel te laat uit gelaten
De hele grap is natuurlijk dat ze gewoon werkt bij een schoonmaakbedrijf. Hetzelfde bedrijf waar ook Sharon (Olga) is ingehuurd. Palma en Herma zijn (voor zover ik weet) niet via dit bedrijf ingehuurd.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 12:52 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik vraag mij ook af wat die Safraa voor type is om willens en wetens die villa in te stappen, wetend dat het heibel wordt. Ik zou het niet zo leuk vinden om voor streamend Nederland mijzelf te laten zien in een conflict situatie.
Thnxquote:Op dinsdag 31 juli 2007 12:55 schreef FdW het volgende:
[..]
Fijn dat jij streams hebt. To the point scherp commentaar.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 31 juli 2007 12:59 schreef Meganog het volgende:
Dennis heeft Huub staan uitschelden tijdens het paarddrijden, maar dit is niet in beeld geweest. Als Jaap en Dennis verslag beginnen te doen gaat het beeld op een andere locatie.
Als die hondjes ook maar niet belangrijkere zaken te doen hebben, zoals de rest van haar trouwe 'vriendenkring'. Zoals bijvoorbeeld in een Argentijnse cel zitten ...quote:Op dinsdag 31 juli 2007 12:57 schreef Leandra het volgende:
Ze had vd week al eerder aan ze gedacht... volgens mij wil ze zelfs dat ze voor haar halfjaarsfeest komen
Ik geloof echter niet dat ze naar die mormels vraagt als ze met haar zus belt...
Begint Palma al weer te fladderen met handjes en bootwerkerarmen?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 13:02 schreef Leandra het volgende:
Lieke: Dit is een mogelijke nieuwe huishoudster, vooralsnog ben je nog niet ontslagen, dit is een kans om je baan te houden...
Palma: Ja ja ja... dat zal allemaal wel.
Lieke: Waarom negeer je Safaa??
Palma: Ik weet niet wie Safaa is..
Lieke: dat meisje bij de wasbak wat hier al 3 uur rondloopt...
Waar is Fladdie eigenlijk?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 13:04 schreef FdW het volgende:
[..]
Begint Palma al weer te fladderen met handjes en bootwerkerarmen?
Palma is nog steeds druk met de koelkastquote:Op dinsdag 31 juli 2007 13:04 schreef FdW het volgende:
[..]
Er komt weer vulgaire taal uit haar mond.Wat een niveau weer zeg.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 13:04 schreef FdW het volgende:
[..]
Precies... Hoevaak hebben alochtonen het over die K..Hollanders? Dat mag wel? Ze moeten allemaal blij zijn dat we ze nog enigszins tollerenen...quote:Op dinsdag 31 juli 2007 12:17 schreef akveor het volgende:
[..]
En dat is racisme?
Nou sorry hoor maar ik heb me nog nooit beledigd gevoelt omdat iemand mij een kut Fries noemt.
Ik heb werkelijk waar Palma nog nooit zo hard zien werken als vandaag. Op haar manier dan he!quote:Op dinsdag 31 juli 2007 13:05 schreef Leandra het volgende:
[..]
Palma is nog steeds druk met de koelkast
Kan nu niet achter de PC...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |