quote:Op dinsdag 31 juli 2007 12:44 schreef wolferl het volgende:
[..]
Brian snapt dat toch niet, die denkt Priet Praat.
Volgens mij ook, maar kijk die Palma eens werken!quote:Op dinsdag 31 juli 2007 12:44 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Maar ehm, Safraa kan toch helemaal geen hoofd huishouding worden, ze moet toch immers straks weer naar school?
Oftewel, DGK stopt eind augustus.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 12:44 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Maar ehm, Safraa kan toch helemaal geen hoofd huishouding worden, ze moet toch immers straks weer naar school?
niet nodigquote:Op dinsdag 31 juli 2007 12:46 schreef wolferl het volgende:
Denniks zoekt een rietje, voor zijn drankje.
Verder zeg ik niks.
Dan gaan gelijk de streams weer aan, dat zie ik namelijk niet zo vaak.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 12:45 schreef Meganog het volgende:
[..]
Volgens mij ook, maar kijk die Palma eens werken!
Ja, en dan gisteren Jaap blij maken met een dode mus? Dat geloof ik niet helemaal, het zal vast nog wel een tijdje doorlopen.quote:
Idd... zo druk is ze nog nooit geweestquote:Op dinsdag 31 juli 2007 12:45 schreef Meganog het volgende:
[..]
Volgens mij ook, maar kijk die Palma eens werken!
quote:Op dinsdag 31 juli 2007 12:48 schreef Leandra het volgende:
[..]
Idd... zo druk is ze nog nooit geweest
Hoeveel bussen spuitslagroom komen er uit die koelkast trouwens??? Ze blijft ze maar pakken...
Enig verband met die "frambozencocktails" van Dennis??![]()
![]()
Nou schoonmaken.....quote:Op dinsdag 31 juli 2007 12:49 schreef Varen het volgende:
Palma gaat de koelkast weer schoonmaken, die Saffaa net gisteren schoongemaakt heeft.
[afbeelding]
Vandaar dat ze de dingen in de deur ook rustig kan laten staan en er ff met een doekje overheen wrijft.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 12:49 schreef Varen het volgende:
Palma gaat de koelkast weer schoonmaken, die Saffaa net gisteren schoongemaakt heeft.
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |