Welnee.... ze pakt Palma precies op de juiste manier aan: gewoon vragen hoe en waarom.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 13:15 schreef petraa het volgende:
[..]
Nee dat weet ik, maar ik vind Lieke vanochtend wel doordraven!!!!
Ja dat blijkt idd altijd.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 13:09 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Helaas moet altijd alles over de rug van Huub.Snap echt niet dat de redactie dat niet ziet.Het zou echt eens verfrissend zijn als andere eens ruzie maakte.Dit word echt zo saai.
Vooral zo doorgaan. Prima RTL materiaal. Not.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 13:16 schreef petraa het volgende:
Lieke wil Palma smeersel voor rijpere huid geven. Palma zegt smeert maar op je vagina daar heb je het nodig,
Kom je wel weer gauw gezond en wel terug?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 13:20 schreef Leandra het volgende:
[..]
Welnee.... ze pakt Palma precies op de juiste manier aan: gewoon vragen hoe en waarom.
En Palma is zo fout bezig dat ze niet anders kan dan getergd zijn door die vragen![]()
echt hoe ze net keek zo jammer dat ik geen caps kan makenquote:Op dinsdag 31 juli 2007 13:20 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ja, die is lekker over d'r zeik ..... misschien gaat ze nog wel slaan![]()
Safaa is alleen ook niet echt type van lieke.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 13:12 schreef rooie3 het volgende:
Lieke wil zo gezellig kletsen met Saffaa.Gun ik haar wel,ze heeft echt niemand anders daar in de kooi.
Daar ga ik wel vanuit.. hoewel ik wel een dag of 5 half dood zal zijn na zaterdagquote:Op dinsdag 31 juli 2007 13:21 schreef FdW het volgende:
[..]
Kom je wel weer gauw gezond en wel terug?![]()
Cc fijn dat je weer terug bent. Jou heb ik gemist.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 13:21 schreef Copycat het volgende:
[..]
Vooral zo doorgaan. Prima RTL materiaal. Not.
Wat een in- en intriest kinderachtig mens is het toch ook.
Erger ik me al maanden aan en hoop elke keer op verandering.Hoop dat ze Huub er goed voor belonen,want de rest voert echt niks uit.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 13:21 schreef farceman het volgende:
[..]
Ja dat blijkt idd altijd.
Lijkt wel of er niemand anders is die ruzie kan maken dan Huub ( en Lieke)
Brian en ook Jaap maken nooit eens ruzie....Nix zit er nu 5 weken en heeft pas een klein ruzietje met Brian gehad..
Thanks lieverdquote:Op dinsdag 31 juli 2007 13:22 schreef FdW het volgende:
Cc fijn dat je weer terug bent. Jou heb ik gemist.![]()
![]()
Vooralsnog denk ik dat Safaa met iedereen overweg kan die haar normaal bejegent.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 13:22 schreef farceman het volgende:
[..]
Safaa is alleen ook niet echt type van lieke.
Gisteren op vakantie gegaan....quote:Op dinsdag 31 juli 2007 13:24 schreef Copycat het volgende:
[..]
Thanks lieverd.
Over missen gesproken, waar is miss Beequeen?
Zit in een internet cafe te lurkenquote:Op dinsdag 31 juli 2007 13:24 schreef Copycat het volgende:
[..]
Thanks lieverd.
dr hondjes terug de villa inquote:Op dinsdag 31 juli 2007 13:25 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
Amanda moet vanavond nog iets vertellen zei ze net heel gauw.
Vakantie heb ik begrepen. Na misverstand gisteravond boos vertrokken.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 13:24 schreef Copycat het volgende:
[..]
Thanks lieverd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |