21:32 Love hurtsVeel hebben we niet gezien van het gesprek tussen Jaap en Cora, maar als zij wegrijdt is Jaap zo vriendelijk om wat opheldering te geven. Huub en Lieke zijn zijn toehoorders. "Waar zal ik eens beginnen? Cora was helemaal van de kaart!", begint Jaap. "Cora haat het hier echt!" "Wat zou je van Cora willen dan? Maakt ze je gelukkig?", vraagt Lieke dan. "Ik denk heel egoïstisch wat dat betreft. Ik denk 'laat het maar gaan en we zien het wel als ik eruit kom'", aldus de Briellenaar. "Zelfs toen ik haar zei dat mijn passie voor haar groter is dan voor wie dan ook reageerde ze amper", gaat Jaap verder. "Kijk, als zij door wil moet ze dat doen!" "Zij blijft je trouw?", vraagt Lieke dan. "Ja", antwoordt Jaap zelfverzekerd. "Ik zit erover te twijfelen om haar niet uit te nodigen die negen uur. Ze zei dat ze me zou vermoorden als ik dat zou doen. En Cora moeten we heel serieus nemen tegenwoordig", grapt hij dan. Het is wat, liefde!
21:53 "Verrader!"Huub en Lieke hebben zich even teruggetrokken in de woonkamer. Ze zijn verzeild geraakt in een potje schaak, maar Lieke moet nog het één en ander leren over het spel. "Ja, dag!", roept Huub ineens. "Achteruit slaan met een pion, dat kan dus nooit", lacht hij. De Hilversumse laat zich makkelijk de les lezen en bedenkt iets anders. Haar aandacht is alleen al snel afgeleid door Nicky, die even langskomt snuffelen. "Dag lieffie!", vertroetelt ze het beest en knuffelt hem uitbundig. Huub laat het er niet bij zitten en richt zich tot Juicy. "Kom dan! Kom dan!", roept hij, maar Juicy is duidelijk niet geïnteresseerd. "Verrader!", roept Huub het beest na. Ja, we kunnen niet allemaal hondenmensen zijn!
22:18 Boodschap voor Nadia!De Miljonairs worden bij elkaar geroepen, want er komt een videoboodschap. Ineens komt de moeder van Nadia in beeld. "Ik vind het heel knap van je dat je je eetprobleem aan het licht brengt. Ik waardeer je oprechtheid", vertelt ze. "Met mij gaat het goed. Ik kijk de streams niet vaak, maar volgens mij is Dennis wel een leuke jongen. Hij haalt alleen nooit iets te drinken voor je!", gaat haar moeder verder. Nadia is zichtbaar ontroerd door de boodschap. "Ik ben echt blij dat het goed met mijn moeder gaat!", reageert ze. Altijd fijn om te weten dat het thuis goed gaat!
Bron: Villa Vandaag, 06-08-2007
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel