coveyquote:Op zondag 29 juli 2007 13:52 schreef covie het volgende:
[afbeelding] moggûh
Ik ga maar eens even bezig wat strijkwerk in te halen wat deze week is blijven liggen![]()
bekend meequote:
wat is het?quote:Op zondag 29 juli 2007 13:53 schreef eer-ik het volgende:
[..]
covey
[..]
bekend mee
Weet jij hogelanden te vinden?
straatnaam waar als het effe meezit m'n nieuwe kamer zit.quote:
komen daar nog setjes van?quote:Op zondag 29 juli 2007 14:01 schreef Houniet het volgende:
je hebt wat gemist eer-ikErick E draaide geweldig
en Don Diablo was ook erg goed! even me foto's erbij pakken
zegt me niets neequote:Op zondag 29 juli 2007 14:11 schreef eer-ik het volgende:
[..]
straatnaam waar als het effe meezit m'n nieuwe kamer zit.
't zit tegenover 't zandpad zie ik op google maps
ik hoop hetquote:
okquote:
ja ik zag t en dan zegt t me wel ietsquote:Op zondag 29 juli 2007 14:23 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ok
Vroeg me af of jij misschien wist of het wat was.
't loopt paralel aan de amsterdamse straatweg.
is die hogelanden @ ondiep?quote:Op zondag 29 juli 2007 14:24 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ja ik zag t en dan zegt t me wel ietsAmsterdamse straatweg zit een actioen en 40 donertentjes ofzo, wijk is ondiep en daar staan veel sloopwoningen dacht ik
Ondiep?quote:Op zondag 29 juli 2007 14:24 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ja ik zag t en dan zegt t me wel ietsAmsterdamse straatweg zit een actioen en 40 donertentjes ofzo, wijk is ondiep en daar staan veel sloopwoningen dacht ik
uhuhquote:Op zondag 29 juli 2007 14:27 schreef MPG het volgende:
[..]
Ondiep?
Waren daar tijd terug niet die rellen?
quote:
haha, nou ja, bokssport met name, maar zeg het eens.quote:Op zondag 29 juli 2007 14:32 schreef Houniet het volgende:
trouwens jou moet ik hebbenB-)jij bent toch into de vechtsport
ik heb jarenlang karate gedaan. ik wil nu iets met martial arts gaan doen. weer wat nieuws met meer technieken enzo. alleen heb geen idee waar ik dat zoeken moetquote:Op zondag 29 juli 2007 14:34 schreef BrandX het volgende:
[..]
haha, nou ja, bokssport met name, maar zeg het eens.
arnhem / doetinchem / nijmegen. kan wel het een en ander vinden over kempo, alleen dat vind ik te soft. ik denk dat ik dan meer op jiujitsu uitkomquote:Op zondag 29 juli 2007 14:39 schreef BrandX het volgende:
weke omgeving/stad zit je ook al weer?
quote:Op zondag 29 juli 2007 14:42 schreef Houniet het volgende:
[..]
arnhem / doetinchem / nijmegen. kan wel het een en ander vinden over kempo, alleen dat vind ik te soft. ik denk dat ik dan meer op jiujitsu uitkom
quote:deze site is voortdurend in bewerking
laatste update 28 augustus 2005
thnx ik zal eens kijkenquote:Op zondag 29 juli 2007 15:07 schreef BrandX het volgende:
In arnhem zijn 2 verenigingen voor jui jitsu. Jui jitsu valt onder de judo-bond.
kijk op de site van de judo-bond, klik op clubs (linkermenu, halverwege ergens) type arnhem in en vink jui juitsu aan, enter, en voìla!
een van de twee, kreijtz, lijkt me nou niet echt wat, heel zweverig en zie mijn quote onderaan, maar die van budo ryu ziet er goed uit:
http://www.budo-ryu.nl/
ze hebben nu zomersluting, gaan vanaf 27-08 weer open.
btw: die van kreijtz is grappig, op de homepage staat:
[..]
verder kan je ook andere sporten doen die misschien interessant zijn: kempo (in arnhem: http://www.shksportcentrum.nl/lesvormen.php?lesvorm=5 maar is ook in nijmegen en doetinchem ) , teakwondo ofzo?
kuukquote:Op zondag 29 juli 2007 15:11 schreef Kuukske het volgende:
Helleuw koffiepeeps.
Het gaat wel.quote:
mwha vriendin van me heeft het gedaan. was er niet erg anthousiast overquote:Op zondag 29 juli 2007 15:11 schreef BrandX het volgende:
kempo lijkt mij ook erg gaaf eigenlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |