Ik voel meer voor ... ipv Dennis, Dannix kannix, isnix, wilnix, zegtnix, doetnix, nixnix. ...quote:Op zondag 29 juli 2007 01:53 schreef FSR het volgende:
[..]
Wat me opviel is dat als Natasia het zegt, ze het woordje lul wel heeeeel zagt zegt..
maw, opzettelijk zacht, zodat het niet gehoord zou worden.
Het zou wel een onwijze stunt zijn....
En we hebben dan een nwe naam voor dannix....nml... Gaynix...
Klopt, net als met het bosje bloemen voor Nadia...quote:Op zondag 29 juli 2007 01:50 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Echt wel ! PURE POEZIE wat er uit Dennis komt..... Ik word helemaal week als
ik hem hoor praten !
[..]
Dennis maakt geen blunders !!!!!!!!!!!!!!
je vergeet: vetnix, 100%zekerwetennix, terrornix, nixnakkesnadianixquote:Op zondag 29 juli 2007 02:01 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Ik voel meer voor ... ipv Dennis, Dannix kannix, isnix, wilnix, zegtnix, doetnix, nixnix. ...
En het plan was om een spoor te maken van de blaadjes van de bloemen richting DE dode kikker in de tuin bij de vijver! Wat een masterplan!quote:Op zondag 29 juli 2007 02:01 schreef FSR het volgende:
[..]
Klopt, net als met het bosje bloemen voor Nadia...
Hij had een veel masterlijke plan in gedachten...maar die stomme huub verpeste het natuurlijk weer....
OMG, ik word nu een beetjevan mezelf...
![]()
hahahaha, en daarbij de masterlijke uitspraken: kwaak kwaakquote:Op zondag 29 juli 2007 02:04 schreef STAP01 het volgende:
[..]
En het plan was om een spoor te maken van de blaadjes van de bloemen richting DE dode kikker in de tuin bij de vijver! Wat een masterplan!![]()
Echt! dan spoor je toch echt niet helemaal hoor! Wat een nerd!quote:Op zondag 29 juli 2007 02:04 schreef FSR het volgende:
[..]
hahahaha, en daarbij de masterlijke uitspraken: kwaak kwaak![]()
Wel een stoere Nerd heh....met z'n handen heel Cool in z'n zak... hahahahahahaquote:Op zondag 29 juli 2007 02:06 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Echt! dan spoor je toch echt niet helemaal hoor! Wat een nerd!
Ja, dat is een goeie! Wat is de achternaam van Nadia???!!!quote:Op zondag 29 juli 2007 02:06 schreef Lobasca het volgende:
Zou iemand niet op Schoolbank kunnen kijken of Amanda Balk vroeger al zo'n bos hout voor de deur had? En Of Nada (achternaam bij mij onbekend) alzo vrouwelijk was?
Demiscast!quote:Op zondag 29 juli 2007 02:07 schreef FSR het volgende:
[..]
Wel een stoere Nerd heh....met z'n handen heel Cool in z'n zak... hahahahahaha
Jij bent door en door slechtquote:Op zondag 29 juli 2007 02:06 schreef Lobasca het volgende:
Zou iemand niet op Schoolbank kunnen kijken of Amanda Balk vroeger al zo'n bos hout voor de deur had? En Of Nada (achternaam bij mij onbekend) alzo vrouwelijk was?
Wat een leuke nieuwe avater heb je! Ellieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!quote:
Ja, en? Werk aan de winkel!quote:Op zondag 29 juli 2007 02:11 schreef Darklight het volgende:
Gaan die hoertjes zich opmaken?![]()
volgens mij is het 02.11
Ik had in het begin ook moeite met de totale overgave aan Dennis.quote:
En jij meent dit nog ook!quote:
@Lobasca - Jjij ben hier (COS) al heel lang en je weet zonder enige twijfel de antwoorden al heel erg lang ...... En als je het niet weet, dan lees je de COS erg slecht na ........quote:Op zondag 29 juli 2007 02:06 schreef Lobasca het volgende:
Ik dacht 'een beetje vrolijkheid als het weer niet meezit'quote:Op zondag 29 juli 2007 02:11 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Wat een leuke nieuwe avater heb je! Ellieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!
Hmmm...ik hoef er niet lang over na te denken....quote:Op zondag 29 juli 2007 02:13 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Ik had in het begin ook moeite met de totale overgave aan Dennis.
Gewoon effe een paar daagjes doorzetten en je WEET gewoon dat hij
de Messias is !!!!!
quote:Op zondag 29 juli 2007 02:13 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
@Lobasca - Jjij ben hier (COS) al heel lang en je weet zonder enige twijfel de antwoorden al heel erg lang ...... En als je het niet weet, dan lees je de COS erg slecht na ........
Ellie gezellie!quote:Op zondag 29 juli 2007 02:14 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik dacht 'een beetje vrolijkheid als het weer niet meezit'![]()
Ik ook hoor, eerder op de avondquote:Op zondag 29 juli 2007 02:13 schreef Lobasca het volgende:
[..]
En jij meent dit nog ook!![]()
Werd het geïnsinueer een beetje moe, en ging een oplossing bedenken.
Jij hebt streams, bij mij ligt vol er al een uur uit. Zijn de database aan het vullen..quote:Op zondag 29 juli 2007 02:14 schreef Darklight het volgende:
4 streams op dat tuig
Dat is nog een hightech bed zeg....quote:
Geweldig dat je het eerlijk toegeeft ......... Door dit soort vragen naar de bekende weg raakt de COS onleesbaar en verstopt. Net als menig ander blijf ik juist weg uit COS door reactie's als die van jou - ik zit hier niet om het gebrek aan belangstelling van anderen te beantwoorden........quote:
http://dgk.servehttp.com/index.asp?prog=2quote:Op zondag 29 juli 2007 02:21 schreef Lobasca het volgende:
Iemand een linkje voor streams voor me? Alvast bedankt.
Met je verkeerde been uit het vliegtuig gestapt?quote:Op zondag 29 juli 2007 02:20 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Geweldig dat je het eerlijk toegeeft ......... Door dit soort vragen naar de bekende weg raakt de COS onleesbaar en verstopt. Net als menig ander blijf ik juist weg uit COS door reactie's als die van jou - ik zit hier niet om het gebrek aan belangstelling van anderen te beantwoorden........
Volgens mij was het een grapje, omdat er zoveel en zo lang is gespeculeerd over Nadia's geslacht. Dacht ik tenminste.quote:Op zondag 29 juli 2007 02:20 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Geweldig dat je het eerlijk toegeeft ......... Door dit soort vragen naar de bekende weg raakt de COS onleesbaar en verstopt. Net als menig ander blijf ik juist weg uit COS door reactie's als die van jou - ik zit hier niet om het gebrek aan belangstelling van anderen te beantwoorden........
http://www.kingjaap.nl/live/quote:Op zondag 29 juli 2007 02:21 schreef Lobasca het volgende:
quote:Op zondag 29 juli 2007 02:22 schreef Disana het volgende:
[..]
Volgens mij was het een grapje, omdat er zoveel en zo lang is gespeculeerd over Nadia's geslacht. Dacht ik tenminste.
http://dgk.servehttp.com/index.asp?prog=2quote:Op zondag 29 juli 2007 02:21 schreef Lobasca het volgende:
Dan wacht je gewoon tot je op VOL weer terrecht kunt ....... Zeurpiet !quote:Op zondag 29 juli 2007 02:17 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Jij hebt streams, bij mij ligt VOL er al een uur uit. Zijn de database aan het vullen..
Nee, jij verziekt de COS. That's All .......quote:Op zondag 29 juli 2007 02:22 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Met je verkeerde been uit het vliegtuig gestapt?
Voor een man....quote:Op zondag 29 juli 2007 02:24 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Ja, ik hoorde Nadia net zeggen dat ze vindt dat ze mooie billen heeft![]()
![]()
![]()
Hoe is het toch mogelijk he![]()
En dan is je nickname bright side of lifequote:Op zondag 29 juli 2007 02:25 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Nee, jij verziekt de COS. That's All .......
Meen je dat nou? Je leek vorige week nog zo vriendelijk...quote:Op zondag 29 juli 2007 02:25 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Nee, jij verziekt de COS. That's All .......
Ja, dat meen ik heel serieus. Niet specifiek naar Lobasca, gewoon naar menigeen.quote:Op zondag 29 juli 2007 02:32 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
Meen je dat nou? Je leek vorige week nog zo vriendelijk...
Aangezien niets van alles wat je schrijft op mij van toepassing is......quote:Op zondag 29 juli 2007 02:37 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ja, dat meen ik heel serieus. Niet specifiek naar Lobasca, gewoon naar menigeen.
Een aantal mensen nemen de moeite om in de COS te beschrijven wat er op de stream te zien is. Een groot leger anderen verkondigen geen zin hebben de stream te bekijken (kost centjes) en hebben geen zin om na te lezen. Vervolgens eisen die mensen eenvoudig een samenvatting ...... Ik was idd een week weg maar nam wel de moeite om na te lezen.
Klopt, ik beschreef maar tot 99,5% over jou .......quote:Op zondag 29 juli 2007 02:42 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Aangezien niet van alles wat je schrijft op mij van toepassing is......![]()
quote:Op zondag 29 juli 2007 02:44 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Wat een gemekker over COSSEN hier. Doe eens lief tegen elkaar, het is de eerste dag van de week!
das toch logisch, ze gaat zo truukjes doen in het zwembad!!quote:Op zondag 29 juli 2007 02:46 schreef Maria44 het volgende:
Nadia is weer aan het tangen in de kapsalon![]()
quote:Op zondag 29 juli 2007 02:47 schreef eeff het volgende:
Tune nog ff in na Mulholland Drive te hebben gezien.
Nog iets leuks gebeurd? Lees de COSjes nog ff na......
Bedankt voor de moeitequote:Op zondag 29 juli 2007 02:47 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Klopt, ik beschreef maar tot 99,5% over jou .......
Ze gaat eerst even douchen en heeft haar gestylde haartjes in een knotje op haar hoofd gedaanquote:Op zondag 29 juli 2007 02:48 schreef Vandaag... het volgende:
[..]
das toch logisch, ze gaat zo truukjes doen in het zwembad!!
Het ziet er toch nog een beetje behoorlijk raar uit hoor.quote:Op zondag 29 juli 2007 02:50 schreef Vandaag... het volgende:
iemand nog behoefte aan drie navels? Valt eigenlijk best mee, zo met haar armen omhoog wordt het nog een beetje strak getrokken.
[afbeelding]
quote:Op zondag 29 juli 2007 02:50 schreef Disana het volgende:
Het piemeltje wordt goed buiten beeld gehouden![]()
[afbeelding]
Wat is dat?quote:Op zondag 29 juli 2007 02:53 schreef eeff het volgende:
Iemand een klein OP'tje voor het slapen gaan?
Niet meer zo erg als toen we op kabel overgingen: zelfdisciplinequote:Op zondag 29 juli 2007 02:54 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Even off topic. Ik word gek van dat internet. Amanda zegt dat Thailand maar 1500? km is. Ik ga kijken met Google Earth, daarna zoom ik een beetje in en zie veel zwembaden naast huizen. Ik denk "Wat zou een huis kosten daar" en ga op zoek naar prijzen. Vervolgens kom ik weer bij reisverhalen van mensen die naar Thailand en Cambodja reizen en moet ik dat ook weer lezen. Ondertussen hou ik het hier een beetje bij, lees de online kranten, volg de streams, zit ik nog op nog een ander forum en weer is een avond voorbij.
Hebben jullie dat nu ook?
Het valt me met name van Brian erg op. Die wordt nu niet meer constant met blikken of erger opgestookt en opgejaagd.quote:Op zondag 29 juli 2007 02:54 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Het is inderdaad opvallend, dat de sfeer sinds het vertrek van Natasia uit de
villa zoveel beter is ..... ze kunnen eindelijk weer normaal met elkaar omgaan.
Nee, ik Neemjijnietserieusquote:Op zondag 29 juli 2007 02:54 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Even off topic. Ik word gek van dat internet. Amanda zegt dat Thailand maar 1500? km is. Ik ga kijken met Google Earth, daarna zoom ik een beetje in en zie veel zwembaden naast huizen. Ik denk "Wat zou een huis kosten daar" en ga op zoek naar prijzen. Vervolgens kom ik weer bij reisverhalen van mensen die naar Thailand en Cambodja reizen en moet ik dat ook weer lezen. Ondertussen hou ik het hier een beetje bij, lees de online kranten, volg de streams, zit ik nog op nog een ander forum en weer is een avond voorbij.
Dat kind is geestelijk helemaal verrot! Dat kind is zo onzeker en labiel! Wat een ongelooflijke idioot! Echt om te kotsen dat wijf!quote:Op zondag 29 juli 2007 02:57 schreef Vandaag... het volgende:
wat doet dat kind allemaal?? Deo opspuiten, parfum eroverheen, haar tangen, make-up op.Voor het slapen gaan..ik word al moe als ik er naar kijk.![]()
Morgen gaan ze allemaal rond een kampvuur zitten terwijl Brian: Kumbjahaaaaaaa my lord op ze gitaar speelt.quote:Op zondag 29 juli 2007 02:57 schreef Disana het volgende:
[..]
Het valt me met name van Brian erg op. Die wordt nu niet meer constant met blikken of erger opgestookt en opgejaagd.
Vnvnd ff niet maar ik snap wat je bedoeldquote:Op zondag 29 juli 2007 02:54 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
En vooral nog even door het hele huis gaan lopen in je handdoekje, zonder zender uiteraard, zodat iedereen je goed ziet, dan nog even tegen Brian en Amanda roepen: sexy time! Raar kind.quote:Op zondag 29 juli 2007 02:57 schreef Vandaag... het volgende:
wat doet dat kind allemaal?? Deo opspuiten, parfum eroverheen, haar tangen, make-up op.Voor het slapen gaan..ik word al moe als ik er naar kijk.![]()
Ik kan me wel iets herrinneren iidquote:Op zondag 29 juli 2007 03:01 schreef willem-jozef het volgende:
Dacht de 2e dag nadat nadia haar entree had gemaakt al dat er een gender probleem aan vast zat. Niet dat ik daar nu een medaille voor wil of zo...Later zat ze een keer op de bank met amando en lag er 10 minuten heel 'uitdagend' bij. ik heb toen iets gepost van: Nadia toont haar scrotum, of zoiets, leek namelijk echt zo. Wat ik me afvraag is of ik kan terug zien wanneer ik dat heb gepost heb en dan checken welke streams er toen liepen. Zag er uit alsof ze een zak uit haar onderfuik had hangen...geen grap
Het valt echt op. Alle bewoners lijken wel heel opgelucht te zijn dat ze is opgerot..Ook Brian en Amanda, terwijl vooral door hun de schijn werd opgehouden dat de goeie band die ze met Natasia hadden, puur en voor altijd was.quote:Op zondag 29 juli 2007 02:54 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Het is inderdaad opvallend, dat de sfeer sinds het vertrek van Natasia uit de
villa zoveel beter is ..... ze kunnen eindelijk weer normaal met elkaar omgaan.
dat was haar buik waarschijnlijk.quote:Op zondag 29 juli 2007 03:01 schreef willem-jozef het volgende:
Dacht de 2e dag nadat nadia haar entree had gemaakt al dat er een gender probleem aan vast zat. Niet dat ik daar nu een medaille voor wil of zo...Later zat ze een keer op de bank met amando en lag er 10 minuten heel 'uitdagend' bij. ik heb toen iets gepost van: Nadia toont haar scrotum, of zoiets, leek namelijk echt zo. Wat ik me afvraag is of ik kan terug zien wanneer ik dat heb gepost heb en dan checken welke streams er toen liepen. Zag er uit alsof ze een zak uit haar onderfuik had hangen...geen grap
Is logisch ook. Daarom zeg ik ook wel eens dat het goed zou zijn als Huub zou vertrekken. Die kan ook zo dominant aanwezig zijn en alle ruimte opeisen. De laatste dagen valt het overigens mee. In ieder geval, bij vertrek krijgen anderen de kans zich te ontplooien.quote:Op zondag 29 juli 2007 03:04 schreef Hanekrooi het volgende:
[..]
Het valt echt op. Alle bewoners lijken wel heel opgelucht te zijn dat ze is opgerot..Ook Brian en Amanda, terwijl vooral door hun de schijn werd opgehouden dat de goeie band met Natasia puur, en voor altijd was.
Als huub zou vertrekken zit er niemand met persoonlijkheid in en krijg je alleen maar oppervlakkig gelul en saaiheid, denk ik dan..quote:Op zondag 29 juli 2007 03:07 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Is logisch ook. Daarom zeg ik ook wel eens dat het goed zou zijn als Huub zou vertrekken. Die kan ook zo dominant aanwezig zijn en alle ruimte opeisen. De laatste dagen valt het overigens mee. In ieder geval, bij vertrek krijgen anderen de kans zich te ontplooien.
heeft ze niet een abortus gehad?quote:Op zondag 29 juli 2007 03:06 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
Nee, echt niet! Of heule lange kipfilets of een zakje.
quote:Op zondag 29 juli 2007 03:11 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
Je bedoelt op dat moment dat ze zo op die bank lag?![]()
ach, na 1 pp is dat ws ook weer verholpen. een persoon scoort hoog en valt dan omhoog en gedraagt zich vervolgens naar.quote:Op zondag 29 juli 2007 03:10 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
Als huub zou vertrekken zit er niemand met persoonlijkheid in en krijg je alleen maar oppervlakkig gelul en saaiheid, denk ik dan..
Ik gun amanda maximaal de elektrische stoelquote:Op zondag 29 juli 2007 03:12 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Dit gun ik Amanda wel, eindelijk eens een romantisch moment met Brainless
Nee dat was Natasia toen Jairo ziek werd en ze niet hoogzwanger naar het ziekenhuis wilde als hij geopereerd zou worden...quote:
Maak je niet druk man, spuit even wat parfum op of ga relaxed je haar tangen. Schijnt je hoofd lekker leeg van te worden.quote:Op zondag 29 juli 2007 03:12 schreef STAP01 het volgende:
Dit is echt te erg voor woorden! Wat een verschrikkelijk wijf is die Nadia! Die is zo obsessed dat kind is echt gek! Wat een schijnvertoning van dat grietje! Om te kotsen! Gatverdamme!
Huub is een fanatieke speler, en dat was Natasia niet. Iedereen was bang voor een confrontatie met Natasia. Haar handelsmerk was alleen maar haar grote muil, en bij Huub zie ik dat toch anders.quote:Op zondag 29 juli 2007 03:07 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Is logisch ook. Daarom zeg ik ook wel eens dat het goed zou zijn als Huub zou vertrekken. Die kan ook zo dominant aanwezig zijn en alle ruimte opeisen. De laatste dagen valt het overigens mee. In ieder geval, bij vertrek krijgen anderen de kans zich te ontplooien.
Ja, maar we hebben Japio nog. Huub is ook wel ok, als hij niet al te hanig is.quote:Op zondag 29 juli 2007 03:10 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
Als huub zou vertrekken zit er niemand met persoonlijkheid in en krijg je alleen maar oppervlakkig gelul en saaiheid, denk ik dan..
Die besneden sikkel!quote:Op zondag 29 juli 2007 03:15 schreef Disana het volgende:
Iets wordt stevig ingewreven bij de lies.
[afbeelding]
Dit is toch te ziek voor woorden! Ik heb er echt geen woorden voor! Wat een imbeciel is dat zeg! GSUS!quote:Op zondag 29 juli 2007 03:15 schreef Vandaag... het volgende:
[..]
Maak je niet druk man, spuit even wat parfum op of ga relaxed je haar tangen. Schijnt je hoofd lekker leeg van te worden.
ook, maar ik meen me toch te herinneren uit de cossen dat Nadia ook een abprtus heeft gehad. Dat vertelde ze amanda. Maar nu begin ik ook te twijfelen...quote:Op zondag 29 juli 2007 03:14 schreef Maria44 het volgende:
[..]
Nee dat was Natasia toen Jairo ziek werd en ze niet hoogzwanger naar het ziekenhuis wilde als hij geopereerd zou worden...
Ik vraag mij af, zou je van tangen geen heethoofd worden?quote:Op zondag 29 juli 2007 03:15 schreef Vandaag... het volgende:
[..]
Maak je niet druk man, spuit even wat parfum op of ga relaxed je haar tangen. Schijnt je hoofd lekker leeg van te worden.
slaap kindje slaap?quote:Op zondag 29 juli 2007 03:18 schreef eeff het volgende:
sorry hoor ben toch niet naar bed gegaan... wat was het nummer wat ik net hoorde?
Heeft wel in de COS gestaan, dat Nada zei dat ze een abortus heeft gehad.quote:Op zondag 29 juli 2007 03:17 schreef Vandaag... het volgende:
[..]
ook, maar ik meen me toch te herinneren uit de cossen dat Nadia ook een abprtus heeft gehad. Dat vertelde ze amanda. Maar nu begin ik ook te twijfelen...
Hoi, alles goed? Was al bang dat je noooooit meer terug kwam door die pestkop.quote:Op zondag 29 juli 2007 03:20 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Heeft wel in de COS gestaan, dat Nada zei dat ze een abortus heeft gehad.
Maar Nada verzint wel vaker de gekste dingen.quote:Op zondag 29 juli 2007 03:20 schreef Lobasca het volgende:
Heeft wel in de COS gestaan, dat Nada zei dat ze een abortus heeft gehad.
Allesquote:Op zondag 29 juli 2007 03:22 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
Hoi, alles goed? Was al bang dat je noooooit meer terug kwam door die pestkop.
Beiden danquote:Op zondag 29 juli 2007 03:17 schreef Vandaag... het volgende:
[..]
ook, maar ik meen me toch te herinneren uit de cossen dat Nadia ook een abprtus heeft gehad. Dat vertelde ze amanda. Maar nu begin ik ook te twijfelen...
quote:Op zondag 29 juli 2007 03:29 schreef Disana het volgende:
Schatje, zullen we wat afspreken? Als we gaan neuken met andere mensen, zullen we dat dan in Tas d'r bed doen?
Ik verzin het niet, dit zei Nadia.
echt die gesprekken moeten ze een keer laten zien op de tv aan de andere miljonairs dan lachen ze dennis zowieso elke dag uitquote:Op zondag 29 juli 2007 03:36 schreef latevogel het volgende:
Dennis:waarom lig je met een rokje aan in bed in heb toch gezegd dat dat niet mocht
Nadia kreunt
Dennis;laat me je kutje voelen schat,laat me erin
Wat is er mis met die domme kreun mutsquote:Op zondag 29 juli 2007 03:37 schreef Vandaag... het volgende:
Hoe kan Nadia nu al binnen 2 seconden zo liggen te kreunen. Zo goed lijkt me Dennis niet. Ik snap echt niets van dat kind
![]()
mag natuurlijk niet dat ziet dennis HETquote:Op zondag 29 juli 2007 03:39 schreef latevogel het volgende:
Nadia:denk erom hé,stoppen,stoppen
Dennis:wil je
Nadia:stoppen,maak niet uit ,niet doen
vetrouw je hoor
Dennis:klein stukje,heel klein stukje
Nadia :niet doen,niet doen,dat weet je..moet ik boos worden
schrijf maar door vind het te grappig afentoequote:Op zondag 29 juli 2007 03:40 schreef Vandaag... het volgende:
dennis: een heel klein stukje, een heel klein stukje.
Nadia: dennis, stoppen, kreun kreun
of hebben jullie liever dat ik het niet meer opschrijf?
ze heeft dus een kutje?quote:Op zondag 29 juli 2007 03:41 schreef Maria44 het volgende:
Dennis ligt op Nadia, ze hijgt en kreunt en hij vraagt wat er is. Waarom heb je je broekje aan, ik zei toch dat dat niet mocht?
Dennis: ik wil je fokking neuken....
Nadia: niet te hard drukken
D: ik wil je neuken
N: nee hijg hijg kreun kreun stoppen niet doen, ik vertrouw je hoor.
D: lekker een heel klein stukje
N. stoppen Dennis niet doen
D: ik heb lekker je kutje al gevoeld het voelt heel lekkerN: als je het nog een keer doet word ik boos
D: hoe boos dan?
En hij moet van haar af want ze vertrouwt het niet omdat hij zo brutaal is volgens N.
Niet goed gehoord; maar we hadden net voor de verandering wel eens goed geluid... niet dat ik hier per se op zat te wachtenquote:Op zondag 29 juli 2007 03:43 schreef latevogel het volgende:
hoor ik Dennis nu zeggen ..is eerst ekeer normaal?
Kutje voelen ,lekker
Valt me wel op dat Dennis praatje heeft als hij gezopen heeft
Dennis:je doet al een maand stom,is niet meer eerlijk
Lekker genieten,wil jouw ook laten genieten schatje
asjeblief toe nou
Schaam je niet, je bent slechts de boodschapper.quote:Op zondag 29 juli 2007 03:46 schreef Vandaag... het volgende:
ooh shhit, wat is je poesje nat..
![]()
![]()
ik trek het niet meer, krijg plaatsvervangende schaamte
wees blij.quote:Op zondag 29 juli 2007 03:50 schreef latevogel het volgende:
mag de douche uit ..ik versta het niet meer
![]()
Nou volgens mij komt het door de drankquote:Op zondag 29 juli 2007 03:53 schreef Vandaag... het volgende:
[..]
wees blij.
beft hij haar nu? Ik moet toegeven dat ze hem wel wat actiever heeft weten te krijgen met haar getease.
Tegen die Nixnut??quote:Op zondag 29 juli 2007 03:29 schreef Disana het volgende:
Schatje, zullen we wat afspreken? Als we gaan neuken met andere mensen, zullen we dat dan in Tas d'r bed doen?
Ik verzin het niet, dit zei Nadia.
Vraag mij niet de logica erachter uit te leggenquote:Op zondag 29 juli 2007 03:59 schreef Leandra het volgende:
[..]
Tegen die Nixnut??
Het bed van Tas is nota bene het enige bed wat vanaf alle andere bedden te zien is...
De eerste letters van mijn naam en die van mijn 2 katten, mijn eigen naam was al in gebruik.quote:Op zondag 29 juli 2007 04:01 schreef cindy10 het volgende:
lobasca,vanwaar je naam???(even OT nieuwsgierig??)![]()
moet zeggen dat hij nog geduldig is.....als je constant opgegeild word als vent zijnde,lijkt me dat je daar niet erg vrolijk van word,als je dan niets mag verderquote:Op zondag 29 juli 2007 04:02 schreef Lobasca het volgende:
nix: dit slaat echt nergens op
oke,nieuwsgierigheid is bevredigdquote:Op zondag 29 juli 2007 04:03 schreef Lobasca het volgende:
[..]
De eerste letters van mijn naam en die van mijn 2 katten, mijn eigen naam was al in gebruik.
hij maakt/ toont zich veel te afhankelijk van haar.quote:Op zondag 29 juli 2007 04:03 schreef cindy10 het volgende:
[..]
moet zeggen dat hij nog geduldig is.....als je constant opgegeild word als vent zijnde,lijkt me dat je daar niet erg vrolijk van word,als je dan niets mag verder![]()
ben ik met je eens jaquote:Op zondag 29 juli 2007 04:05 schreef Lobasca het volgende:
[..]
hij maakt/ toont zich veel te afhankelijk van haar.
Hij zou van iedereen (meer) respect krijgen, als hij met 'r kapt.
hij wordt genaaid, maar dan figuurlijkquote:Op zondag 29 juli 2007 04:07 schreef Disana het volgende:
Dennis wordt ehm... gepijpt.
Ik zou niet durvenquote:Op zondag 29 juli 2007 04:01 schreef Disana het volgende:
[..]
Vraag mij niet de logica erachter uit te leggen![]()
het zou hem wel helpen, jaquote:Op zondag 29 juli 2007 04:05 schreef Lobasca het volgende:
[..]
hij maakt? toontzich veel te afhankelijk van haar.
Hij zou van iedereen (meer) respect krijgen, als hij met 'r kapt.
Slaap lekker WJquote:Op zondag 29 juli 2007 04:09 schreef willem-jozef het volgende:
trustuh allemaal!
Wel effectief als je met het spel bezig bent.quote:Op zondag 29 juli 2007 04:03 schreef cindy10 het volgende:
[..]
moet zeggen dat hij nog geduldig is.....als je constant opgegeild word als vent zijnde,lijkt me dat je daar niet erg vrolijk van word,als je dan niets mag verder![]()
dat zou veel te logisch zijn. Niet dus. Ze houdt haar enige machtsmiddel nog even in handen.quote:Op zondag 29 juli 2007 04:10 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik zou niet durven
Maarre dat "als we met anderen neuken" van Nadia... kunnen we daaruit concluderen dat ze al wel met Dennis geneukt heeft dan???
Nee, heeft ze beslist niet. Ze lult uit haar nek. Weet je wat trouwens wel raar was? Dat hij niet met twee vingers naar binnen mocht. Ik geloofd niet in de hermafrodiet en andere theorieen, maar ik ga me wel afvragen wat er daar beneden loos is.quote:Op zondag 29 juli 2007 04:10 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik zou niet durven
Maarre dat "als we met anderen neuken" van Nadia... kunnen we daaruit concluderen dat ze al wel met Dennis geneukt heeft dan???
geloof ook niet in die verhalen,maar het is inderdaad heel vreemd dat ze alle contact daar afhoud,behalve wat wrijvenquote:Op zondag 29 juli 2007 04:12 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee, heeft ze beslist niet. Ze lult uit haar nek. Weet je wat trouwens wel raar was? Dat hij niet met twee vingers naar binnen mocht. Ik geloofd niet in de hermafrodiet en andere theorieen, maar ik ga me wel afvragen wat er daar beneden loos is.
para brother de 2dequote:Op zondag 29 juli 2007 04:11 schreef latevogel het volgende:
Geweldig hoe iedere keer Dennis zijn kop boven de dekens komt als hij iets hoort
slaap zequote:Op zondag 29 juli 2007 04:13 schreef Disana het volgende:
Alle wakkerblijvers en gluurders en net-ook-naar-bedganers: Welterusten en hopelijk tot morgen![]()
Doewiej! Sloap Lekker!!quote:Op zondag 29 juli 2007 04:13 schreef Disana het volgende:
Alle wakkerblijvers en gluurders en net-ook-naar-bedganers: Welterusten en hopelijk tot morgen![]()
Sssssssssst!!! Ik heb vanavond gelezend dat ze wel degelijk een piemeltje heeft! Er zijn zelfs foto's van!quote:Op zondag 29 juli 2007 04:12 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee, heeft ze beslist niet. Ze lult uit haar nek. Weet je wat trouwens wel raar was? Dat hij niet met twee vingers naar binnen mocht. Ik geloofd niet in de hermafrodiet en andere theorieen, maar ik ga me wel afvragen wat er daar beneden loos is.
Hou het strak in de gaten he? Ik zie dat Latevogel de boel ook scherp in de gaten houdt. Wordt fijn bijlezen morgenquote:
Zijn ze nou alleen daarvoor ingehuurd?quote:Op zondag 29 juli 2007 04:14 schreef latevogel het volgende:
En hoppa weer maar eens pijpen van Nadia
Hou nou op, ik wil naar bedquote:Op zondag 29 juli 2007 04:15 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Sssssssssst!!! Ik heb vanavond gelezend dat ze wel degelijk een piemeltje heeft! Er zijn zelfs foto's van!
zeer goede analyse!quote:Op zondag 29 juli 2007 04:17 schreef Vandaag... het volgende:
Nadia gedraagt zich wel nymfo maar ze houd helemaal niet van sex. Als je echt geil bent dan klim je er toch gewoon op voor je eigen genot. Boeien of je nix kan vertrouwen of wat mensen er van zeggen.
Sex is voor haar een instrument om te krijgen wat ze wil. Aandacht,liefde, macht etc.
Maar goed, dat zie je wel vaker bij jonge meiden. Gelukkig ben ik die fase al lang voorbij.![]()
en met deze kleine analyse zwaai ik af, welterusten![]()
Ik denk dat ze bij iedere vent die ze neukt de brave maagdelijke kasteelvrouwe uithangt...quote:Op zondag 29 juli 2007 04:12 schreef Disana het volgende:
[..]
hoe dan ook,ze doet er langer over als een non die 20 jaar celibatair geleeft heeftquote:Op zondag 29 juli 2007 04:18 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik denk dat ze bij iedere vent die ze neukt de brave maagdelijke kasteelvrouwe uithangt...
Volgens mij is het gewoon gelul op zolder en doet ze het er om....
"Ik geef het alleen aan jou schatje, je bent de eerste, de enige, de echte, de man voor wie ik mijn maagelijkheid opgeef"
Die is volgens mij helemaal niet geil, ze geilt alleen maar kerels op.quote:Op zondag 29 juli 2007 04:18 schreef cindy10 het volgende:
[..]
zeer goede analyse!
lijkt mij als je zo geil bent als nadia beweerd te zijn....dat je dan toch overstag gaat!![]()
als er had gestaan : 'ook met anderen', dan had wel idd. mu staat er slechts met anderen. dat wil niet zeggen met dennis al gedaan, kan ook bv betekene dat ze in t huidige bed, in de toekomst alleen met dennis wil.quote:Op zondag 29 juli 2007 04:10 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik zou niet durven
heb inderdaad de indruk,dat als je maar genoeg bied je wel even mag spelen.quote:Op zondag 29 juli 2007 04:23 schreef Leandra het volgende:
[..]
Die is volgens mij helemaal niet geil, ze geilt alleen maar kerels op.
Zo makkelijk als ze vanmorgen bij Jaap in bed "ondeugend" lag te doen en hem vanavond vertelde dat ze niets meer met Dennis zou doen, zo makkelijk ligt ze nu ook Dennis weer op te geilen..
Herstel: ze geilt Dennis nog net ff wat makkelijker op, want ondertussen heeft ze lopen verkondigen dat ze het zelfs voor een paar miljoen niet met Jaap zou doen.
Ik weet zeker dat als Jaap een koffer met daarin een miljoen euro neerlegt, hij Nadia in alle gaten van haar lichaam mag nemen zoals hij wil.
Ze heeft het met Jaap al gehad over wat voor leven en man ze graag wilde en daarop reageerde Jaap met: "dat wordt hard zoeken naar die man"quote:Op zondag 29 juli 2007 04:27 schreef cindy10 het volgende:
[..]
heb inderdaad de indruk,dat als je maar genoeg bied je wel even mag spelen.
het zal inderdaad een machtsmiddel zijn voor haar....
een echte voetbal vrouw dusquote:Op zondag 29 juli 2007 04:37 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ze heeft het met Jaap al gehad over wat voor leven en man ze graag wilde en daarop reageerde Jaap met: "dat wordt hard zoeken naar die man"
Ik schreef het vanavond al eerder: die trouwt op een gegeven moment om geld en/of status en zodra de erfenis binnen is dan staat ze nog net niet te dansen op het graf, maar ze zal zich wel in moeten houden.
Ik denk dat ze liever John de Mol zelf heeft... een voetballer wordt waarschijnlijk oud zat om zelf al reumatisch te zijn voor ze op z'n graf zou kunnen dansen...quote:
Dit klinkt niet echt als ruziequote:Op zondag 29 juli 2007 08:54 schreef Nostalgist het volgende:
Oh nee, ze hebben weer woorden.....
Jij moet stoppen met drugs gebruilen....dennis is de grootste PUSSY of all en buiten dat kijkt hij als een downsyndroompje uit zijn schele kanis...nee dennis gun ik helemaal niks...echt niks..die jongen hoort daar niet thuis...is een overbodige toevoeging tot de kooi...die totaal geen waarde heeft...dennix is een grote losertquote:Op zondag 29 juli 2007 02:13 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Ik had in het begin ook moeite met de totale overgave aan Dennis.
Gewoon effe een paar daagjes doorzetten en je WEET gewoon dat hij
de Messias is !!!!!
Jij hebt niet echt moeite met wakker worden he?quote:Op zondag 29 juli 2007 09:47 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Jij moet stoppen met drugs gebruilen....dennis is de grootste PUSSY of all en buiten dat kijkt hij als een downsyndroompje uit zijn schele kanis...nee dennis gun ik helemaal niks...echt niks..die jongen hoort daar niet thuis...is een overbodige toevoeging tot de kooi...die totaal geen waarde heeft...dennix is een grote losert
dennis is de lelijke handtas van babbel..(nadia)
nog even voor de duidelijkheid...als je me copied...doe het dan goed NADIA IS bABBEL...EN Amanda Knabbel...
gezellie ...zo op de vroege ochtendquote:Op zondag 29 juli 2007 09:47 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Jij moet stoppen met drugs gebruilen....dennis is de grootste PUSSY of all en buiten dat kijkt hij als een downsyndroompje uit zijn schele kanis...nee dennis gun ik helemaal niks...echt niks..die jongen hoort daar niet thuis...is een overbodige toevoeging tot de kooi...die totaal geen waarde heeft...dennix is een grote losert
dennis is de lelijke handtas van babbel..(nadia)
nog even voor de duidelijkheid...als je me copied...doe het dan goed NADIA IS bABBEL...EN Amanda Knabbel...
Voor mij wel hoor @Puma, goeiemorgen.quote:
denk het ook...tis hier ook rustig..overal rustig...1 miljoen nederlanders zijn op vakantie. de rest slaapt nog denk ik. Uiteraard de kerkfreaks zullen vast al uren wakker zijn evenals ik...mjah..heb 4 dieren...die kennen geen wekker..degene met kids hebben hetzelfde "probleem"quote:Op zondag 29 juli 2007 10:45 schreef StephanL het volgende:
Zal wel een rustige zondag worden.
nou dan ben jij waarschijnlijk de enige die natas mist?!?!!?quote:Op zondag 29 juli 2007 11:04 schreef Ecila111 het volgende:
Hoihoi, nu mis ik Natas. Kon me altijd heerlijk, ergerlijk verbazen over/om al die blingbling-verhalen tussen haar en Patricia (zo heette ze toch?) tijdens het stoeien met die hairextensions.
time out...je bedoelt dat ze geen baan kan krijgen..wat een onzin allemaal....quote:Op zondag 29 juli 2007 11:17 schreef blomst het volgende:
telegraaf.nl
Natasia neemt time-out na 'Gouden Kooi'
door onze redactie
AMSTERDAM - Gouden Kooi-bewoonster Natasia richt zich momenteel helemaal op haar gezin. De zwarte diva, die heel Nederland over zich heen kreeg toen ze haar dochter van 9, Cheyenne, en haar zesjarige zoontje Yairo achterliet om de miljoenenvilla in te stappen, heeft na haar vertrek uit het programma even een 'time-out' genomen.
Ze gaf al eerder toe: "Ik heb met volle teugen genoten van alle aandacht en publiciteit. Maar de komende tijd kies ik zo veel mogelijk voor mezelf, mijn kinderen en lieve vriend
Natasja denkt eerst aan haarzelf,
quote:Op zondag 29 juli 2007 11:17 schreef blomst het volgende:
telegraaf.nl
Natasia neemt time-out na 'Gouden Kooi'
door onze redactie
AMSTERDAM - Gouden Kooi-bewoonster Natasia richt zich momenteel helemaal op haar gezin. De zwarte diva, die heel Nederland over zich heen kreeg toen ze haar dochter van 9, Cheyenne, en haar zesjarige zoontje Yairo achterliet om de miljoenenvilla in te stappen, heeft na haar vertrek uit het programma even een 'time-out' genomen.
Ze gaf al eerder toe: "Ik heb met volle teugen genoten van alle aandacht en publiciteit. Maar de komende tijd kies ik zo veel mogelijk voor mezelf, mijn kinderen en lieve vriend
Natasja denkt eerst aan haarzelf,
daar heeft hier ergens ooit al eens een cap van gestaan.quote:Op zondag 29 juli 2007 11:34 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
Ik bekeek net de DVD van film 'Vet Hard' en tot mijn verbazing zag ik exmiljonair Bart als bewaking bij de gevangenis.
via de zoekfunctie misschien?quote:Op zondag 29 juli 2007 03:01 schreef willem-jozef het volgende:
1 ding is wel nieuw voor mij, die lieve vriend die heeft ze dus nog?quote:Op zondag 29 juli 2007 11:32 schreef itsme het volgende:
[..]
What else is new. Die heeft nu wel in de gaten dat ze niet overal welkom is
![]()
Niet het hele bedrag. Als het goed is maar 7000 ofzo.quote:Op zondag 29 juli 2007 11:30 schreef Clank het volgende:
Dit artikel staat in de Telegraaf van vandaag (iets uitgebreider)
- knip -
De diva was sowieso naar huis gegaan, als ze niet gedwongen had moeten vertrekken uit De Gouden Kooi. „Ik was van plan om 23 september te vertrekken, als ik een jaar in de villa had gezeten.” Als ze vrijwillig was opgestapt, was Natasia haar 10.000 euro borg kwijtgeraakt. Nu heeft ze 303 dagen opgesloten gezeten in luxe, maar krijgt ze het bedrag terug.
nee hoorquote:Op zondag 29 juli 2007 11:26 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
nou dan ben jij waarschijnlijk de enige die natas mist?!?!!?
Ze tikte nog steeds met twee vingersquote:Op zondag 29 juli 2007 11:30 schreef Clank het volgende:
Dit artikel staat in de Telegraaf van vandaag (iets uitgebreider)
Na vertrek uit ’Gouden Kooi’…
Natasia neemt time-out
Heb tijd gehad voor mezelf, ben flink afgevallen, heb een borstcorrectie ondergaan, mijn rijbewijs gehaald en ben begonnen met een secretaresseopleiding. Ik heb bereikt wat ik wilde.”
quote:Op zondag 29 juli 2007 12:20 schreef ruudpuntenel het volgende:
Goedemiddag![]()
Maar goed dat posters zijn met een stralend humeur, buiten is het niet zo stralend [afbeelding]
De zondagmiddag agenda:
13:30-14:30 traditionele zondagmiddagwip en bosvruchtenshake
14:30-15:15 rust en op laten drogen van vrijgekomen genitale nattigheid
15:15-16:00 gefaseerd opstaan en douchen, m.u.v. Nadia
16:00-17:00 ontbijt
16:00-18:00 make-up ritueel, tangen en vetsmeren van de strobossen (Nadia, Amanda)
en het niet vinden van geschikte kleding door Nadia.
Het script van na 18:00 uur heb ik nog niet klaar.
![]()
Doe dit niet namens mij want van mij mag denix weg! En snel!quote:Op zondag 29 juli 2007 12:20 schreef dgk_fan het volgende:
GOEDENMORGEN !!!
Ik mag een zomercarnavalwagen lenen tot eind van de middag ! We hebben hem
al voorzien van nieuwe teksten en we gaan strakjes richting Eemnes.
Willen jullie de streams in de gaten houden ? (We maken ZOVEEL herrie dat je
dat MOET horen op de streams !)
[afbeelding]
quote:Op zondag 29 juli 2007 12:20 schreef dgk_fan het volgende:
GOEDENMORGEN !!!
[afbeelding]
quote:Op zondag 29 juli 2007 12:20 schreef dgk_fan het volgende:
GOEDENMORGEN !!!
[afbeelding]
Goedemiddag, waar sta je dan aan de weg, heb je pech?quote:Op zondag 29 juli 2007 12:54 schreef Lobasca het volgende:
Wat een onzin in de Telegraaf, allemaal oude koek.
Goede middag bij de weg..
Old news.quote:Op zondag 29 juli 2007 11:34 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
Ik bekeek net de DVD van film 'Vet Hard' en tot mijn verbazing zag ik exmiljonair Bart als bewaking bij de gevangenis.
Ik heb de streams nu op mute, maar als het zover is geef hier dan meer even een schreeuw.quote:Op zondag 29 juli 2007 12:20 schreef dgk_fan het volgende:
GOEDENMORGEN !!!
[afbeelding]
Die dumpt ze gewoon weer bij Tante Joan en Tanta Astrid denk ik. Die kids weten niet beter inmiddels.quote:Op zondag 29 juli 2007 13:28 schreef agter het volgende:
Natasia neemt een time-out. Gaat misschien voor wat langere vakantie naar Su met haar gezinnetje.
Moeten haar kinderen niet gewoon naar school dan?
19-8 is de zomervakantie afgelopen in regio noord.
Ze kiest de komende periode zoveel mogelijk voor haar zelfs en voor haar kindjes en vriendjs.quote:Op zondag 29 juli 2007 13:28 schreef agter het volgende:
Natasia neemt een time-out. Gaat misschien voor wat langere vakantie naar Su met haar gezinnetje.
Moeten haar kinderen niet gewoon naar school dan?
19-8 is de zomervakantie afgelopen in regio noord.
Dat wat ze eigenlijk al de hele tijd doet...toch wel een beetje egoistisch hoor.quote:Op zondag 29 juli 2007 13:31 schreef blomst het volgende:
[..]
Ze kiest de komende periode zoveel mogelijk voor haar zelfs en voor haar kindjes en vriendjs.
Kinderen zullen dan wel weer bij hun tantes moeten blijven.
Dat meen je nietquote:Op zondag 29 juli 2007 12:20 schreef dgk_fan het volgende:
GOEDENMORGEN !!!
[afbeelding]
Precies wat ik dachtquote:Op zondag 29 juli 2007 12:00 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Niet het hele bedrag. Als het goed is maar 7000 ofzo.
idd ja ...ze heeft alleen maar tijd voor haar zelf gehad, zelfs toen ze eruit ging dacht ze aan haarzelf............'Mitch we gaan stappen...he?"quote:Op zondag 29 juli 2007 13:33 schreef agter het volgende:
[..]
Dat wat ze eigenlijk al de hele tijd doet...toch wel een beetje egoistisch hoor.
Natuurlijk neemt Natasia een time-out !quote:Op zondag 29 juli 2007 13:53 schreef Charmian het volgende:
[..]
Precies wat ik dachten hoezo een time-out? De kooi was toch een time-out? Hoeveel moet ze er hebben en hoe vaak moet ze dingen op een rijtje zetten? Volgens mij vlucht ze gewoon weg voor alle negatieve shit die ze nu over zich heen krijgt en waar de FEBO nu niets tegen kan doen omdat de postbode wel gewoon alle post door de brievenbus flikkert. Wat is het toch een zielig mens
![]()
Leuk bedacht maar als dat zo werkt dan zit half niet-Nederlands Nederland binnen de kortste keren in het land van oorsprong (waar al dan niet nog steeds een oorlog woedt en het dus niet veilig is) de Alpha-hulp voor een ziek familielid zit uit te hangen.quote:Op zondag 29 juli 2007 14:00 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Natuurlijk neemt Natasia een time-out !Oma heeft gezondheidsproblemen in SU. Dus moet haar moeder oma verzorgen. Dus moet Natasia haar moeder gaan steunen. Dat is alphahulp, je bespaart op thuiszorg dus krijgt je daarvoor een uitkering. Wilgo moet mee want je kunt een vrouw niet alleen naar SU sturen. Dat is dus ook alphahulp en dus krijgt je daarvoor een uitkering. De kinderen moeten noodzakelijkerwijs worden ondergebracht bij de tantes. Dat kan niet anders en dus krijgt je daarvoor een uitkering.
wat vervelend nou voor der..............quote:Op zondag 29 juli 2007 14:05 schreef Leandra het volgende:
[..]
Leuk bedacht maar als dat zo werkt dan zit half niet-Nederlands Nederland binnen de kortste keren in het land van oorsprong (waar al dan niet nog steeds een oorlog woedt en het dus niet veilig is) de Alpha-hulp voor een ziek familielid zit uit te hangen.
Waar Natasia het van wil doen is me een raadsel want uit de telefoontjes met haar zussen is meer dan eens gebleken dat er financiële problemen waren.
Ik vermoed dan ook dat Natasia zich nog niet echt realiseert dat ze niet meer in de villa woont en geen beschikking meer heeft over die "vele miljoenen" en dat ze nog ff heel hard met haar neus op de feiten gedrukt gaat worden als ze weer moet rondkomen van ¤ 1.100,= in de maand.
Kleed je maar goed aan want het ziet er koud uit!quote:Op zondag 29 juli 2007 12:20 schreef dgk_fan het volgende:
GOEDENMORGEN !!!
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |