Hou het strak in de gaten he? Ik zie dat Latevogel de boel ook scherp in de gaten houdt. Wordt fijn bijlezen morgenquote:

Zijn ze nou alleen daarvoor ingehuurd?quote:Op zondag 29 juli 2007 04:14 schreef latevogel het volgende:
En hoppa weer maar eens pijpen van Nadia

Hou nou op, ik wil naar bedquote:Op zondag 29 juli 2007 04:15 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Sssssssssst!!! Ik heb vanavond gelezend dat ze wel degelijk een piemeltje heeft! Er zijn zelfs foto's van!

zeer goede analyse!quote:Op zondag 29 juli 2007 04:17 schreef Vandaag... het volgende:
Nadia gedraagt zich wel nymfo maar ze houd helemaal niet van sex. Als je echt geil bent dan klim je er toch gewoon op voor je eigen genot. Boeien of je nix kan vertrouwen of wat mensen er van zeggen.
Sex is voor haar een instrument om te krijgen wat ze wil. Aandacht,liefde, macht etc.
Maar goed, dat zie je wel vaker bij jonge meiden. Gelukkig ben ik die fase al lang voorbij.![]()
en met deze kleine analyse zwaai ik af, welterusten![]()

Ik denk dat ze bij iedere vent die ze neukt de brave maagdelijke kasteelvrouwe uithangt...quote:Op zondag 29 juli 2007 04:12 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee, heeft ze beslist niet. Ze lult uit haar nek. Weet je wat trouwens wel raar was? Dat hij niet met twee vingers naar binnen mocht. Ik geloofd niet in de hermafrodiet en andere theorieen, maar ik ga me wel afvragen wat er daar beneden loos is.

hoe dan ook,ze doet er langer over als een non die 20 jaar celibatair geleeft heeftquote:Op zondag 29 juli 2007 04:18 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik denk dat ze bij iedere vent die ze neukt de brave maagdelijke kasteelvrouwe uithangt...
Volgens mij is het gewoon gelul op zolder en doet ze het er om....
"Ik geef het alleen aan jou schatje, je bent de eerste, de enige, de echte, de man voor wie ik mijn maagelijkheid opgeef"

Die is volgens mij helemaal niet geil, ze geilt alleen maar kerels op.quote:Op zondag 29 juli 2007 04:18 schreef cindy10 het volgende:
[..]
zeer goede analyse!
lijkt mij als je zo geil bent als nadia beweerd te zijn....dat je dan toch overstag gaat!![]()

als er had gestaan : 'ook met anderen', dan had wel idd. mu staat er slechts met anderen. dat wil niet zeggen met dennis al gedaan, kan ook bv betekene dat ze in t huidige bed, in de toekomst alleen met dennis wil.quote:Op zondag 29 juli 2007 04:10 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik zou niet durven
Maarre dat "als we met anderen neuken" van Nadia... kunnen we daaruit concluderen dat ze al wel met Dennis geneukt heeft dan???

heb inderdaad de indruk,dat als je maar genoeg bied je wel even mag spelen.quote:Op zondag 29 juli 2007 04:23 schreef Leandra het volgende:
[..]
Die is volgens mij helemaal niet geil, ze geilt alleen maar kerels op.
Zo makkelijk als ze vanmorgen bij Jaap in bed "ondeugend" lag te doen en hem vanavond vertelde dat ze niets meer met Dennis zou doen, zo makkelijk ligt ze nu ook Dennis weer op te geilen..
Herstel: ze geilt Dennis nog net ff wat makkelijker op, want ondertussen heeft ze lopen verkondigen dat ze het zelfs voor een paar miljoen niet met Jaap zou doen.
Ik weet zeker dat als Jaap een koffer met daarin een miljoen euro neerlegt, hij Nadia in alle gaten van haar lichaam mag nemen zoals hij wil.

Ze heeft het met Jaap al gehad over wat voor leven en man ze graag wilde en daarop reageerde Jaap met: "dat wordt hard zoeken naar die man"quote:Op zondag 29 juli 2007 04:27 schreef cindy10 het volgende:
[..]
heb inderdaad de indruk,dat als je maar genoeg bied je wel even mag spelen.
het zal inderdaad een machtsmiddel zijn voor haar....

een echte voetbal vrouw dusquote:Op zondag 29 juli 2007 04:37 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ze heeft het met Jaap al gehad over wat voor leven en man ze graag wilde en daarop reageerde Jaap met: "dat wordt hard zoeken naar die man"
Ik schreef het vanavond al eerder: die trouwt op een gegeven moment om geld en/of status en zodra de erfenis binnen is dan staat ze nog net niet te dansen op het graf, maar ze zal zich wel in moeten houden.

Ik denk dat ze liever John de Mol zelf heeft... een voetballer wordt waarschijnlijk oud zat om zelf al reumatisch te zijn voor ze op z'n graf zou kunnen dansen...quote:

Dit klinkt niet echt als ruziequote:Op zondag 29 juli 2007 08:54 schreef Nostalgist het volgende:
Oh nee, ze hebben weer woorden.....

Jij moet stoppen met drugs gebruilen....dennis is de grootste PUSSY of all en buiten dat kijkt hij als een downsyndroompje uit zijn schele kanis...nee dennis gun ik helemaal niks...echt niks..die jongen hoort daar niet thuis...is een overbodige toevoeging tot de kooi...die totaal geen waarde heeft...dennix is een grote losertquote:Op zondag 29 juli 2007 02:13 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Ik had in het begin ook moeite met de totale overgave aan Dennis.
Gewoon effe een paar daagjes doorzetten en je WEET gewoon dat hij
de Messias is !!!!!

Jij hebt niet echt moeite met wakker worden he?quote:Op zondag 29 juli 2007 09:47 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Jij moet stoppen met drugs gebruilen....dennis is de grootste PUSSY of all en buiten dat kijkt hij als een downsyndroompje uit zijn schele kanis...nee dennis gun ik helemaal niks...echt niks..die jongen hoort daar niet thuis...is een overbodige toevoeging tot de kooi...die totaal geen waarde heeft...dennix is een grote losert
dennis is de lelijke handtas van babbel..(nadia)
nog even voor de duidelijkheid...als je me copied...doe het dan goed NADIA IS bABBEL...EN Amanda Knabbel...

gezellie ...zo op de vroege ochtendquote:Op zondag 29 juli 2007 09:47 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Jij moet stoppen met drugs gebruilen....dennis is de grootste PUSSY of all en buiten dat kijkt hij als een downsyndroompje uit zijn schele kanis...nee dennis gun ik helemaal niks...echt niks..die jongen hoort daar niet thuis...is een overbodige toevoeging tot de kooi...die totaal geen waarde heeft...dennix is een grote losert
dennis is de lelijke handtas van babbel..(nadia)
nog even voor de duidelijkheid...als je me copied...doe het dan goed NADIA IS bABBEL...EN Amanda Knabbel...

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |