ehm....plassen misschien?quote:Op zondag 29 juli 2007 00:47 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Zal wel Ron Brandsteder zijn geweest, kan me niet voorstellen wat een kerel anders bij haar zou willen doen dan over haar heen schijten![]()
Een kroketje gewikkeld in gefrituurde haren van Amandaquote:Op zondag 29 juli 2007 00:55 schreef Disana het volgende:
[..]
Toch niet als je in gedachten de haren van Amanda erboven ziet hangen?
nou na ditquote:Op zondag 29 juli 2007 00:55 schreef Disana het volgende:
[..]
Toch niet als je in gedachten de haren van Amanda erboven ziet hangen?
En hoe benoem je 'de juiste filters' ? Geen enkele toevoeging van een andere foto of cap ? (JA of NEE)quote:Op zondag 29 juli 2007 00:54 schreef Disana het volgende:
[..]
Dit is een uitsnede uit jouw cap hoor... 't is gewoon een kwestie van de juiste filters gebruiken.
[afbeelding]
Inderdaad, maar zij had 1 pré en dat was haar schoonheidquote:Op zondag 29 juli 2007 00:53 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
nena was anders ook een onuitstaanbaar lui kutkind
quote:Op zondag 29 juli 2007 00:57 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Volgens Amanda is de afstand Nederland -Thailand 1300 km .... bijna goed![]()
NEEquote:Op zondag 29 juli 2007 00:57 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
En hoe benoem je 'de juiste filters' ? Geen enkele toevoeging van een andere foto of cap ? (JA of NEE)
Ik ben een kunstenaar, dat is hetquote:Op zondag 29 juli 2007 00:57 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Huh, laat iedereen zich nu bij de benen nemen door die cap? Zo dom zijn mensen hier toch niet hoop ik?
Ja, inderdaad , wat een ongelovelijk dom (maar ook wel weer grappig ...) gesprek tussen die twee.quote:Op zondag 29 juli 2007 00:57 schreef STAP01 het volgende:
Volgens Amanda ligt Thailand 1300 km van Nederland!
Heb jij iets tegen piemels? Ik niet. Amanda en Nadia trouwens ook niet... Amanda zelfs nog veel minder dan ik.quote:Op zondag 29 juli 2007 00:56 schreef Pavement het volgende:
[..]
nou na dit [afbeelding] te hebben mogen zien is mn lust weer gedaald![]()
Nee over het filmpje van clipser, daar stelde ik een vraag over en daarop kreeg ik een reactie van Ruudpuntenel dat het voor sommigen makkelijk is om beelden op internet te manipuleren. Ik had een cap van het filmpje genomen en hier in het topic geplaatst met de vraag wat die bobbel was. Naderhand legde ik uit dat ik niet wist dat het filmpje gemanipuleerd zou kunnen zijn. Dan gaat mijn vraag nergens meer overquote:Op zondag 29 juli 2007 00:54 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat manipuleerverhaal gaat niet over het filmpje, dat ging over losse caps.
Komt ie er wel bekaaid vanaf bij d'r!quote:Op zondag 29 juli 2007 00:59 schreef Clank het volgende:
Nadia: Natuurlijk is hij gek op me.. hij krijgt van mij sex.
Ja en, dacht je dat Amanda mee zat te lezenquote:Op zondag 29 juli 2007 01:01 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Volgens Google Earth, Amsterdam airport-Bangkok airport, hemelsbreed 9190,07 km
quote:Op zondag 29 juli 2007 01:00 schreef Disana het volgende:
[..]
Heb jij iets tegen piemels? Ik niet. Amanda en Nadia trouwens ook niet... Amanda zelfs nog veel minder dan ik.
Ach, scheelt niet zo veel.......quote:Op zondag 29 juli 2007 01:01 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Volgens Google Earth, Amsterdam airport-Bangkok airport, hemelsbreed 9190,07 km
Nee, ze hebben geen internet. Maar ik vermoed dat niemand hier het precies wist. Gewoon even ter info.....dat dus!quote:Op zondag 29 juli 2007 01:01 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Ja en, dacht je dat Amanda mee zat te lezen![]()
Dennis Huub en Brian zijn aan het musicerenquote:Op zondag 29 juli 2007 01:07 schreef Pavement het volgende:
Volgens mij gebeurt er weinig op de streams ?
Nou, ik wel hoor voor 20milquote:Op zondag 29 juli 2007 01:08 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Nadia:Naar bed met Jaap, voor geen 20 miljoen!
Brian staat er voor spek en bonen bij met zijn gitaartje onder zijn arm terwijl Huub en Dennis het nummer onderhanden nemen dat voor hem getoonzet is door Judithquote:Op zondag 29 juli 2007 01:07 schreef Pavement het volgende:
Volgens mij gebeurt er weinig op de streams ?
Deal, houden we een aktie hiervoor ?, Disana nog een zeppelin over ?quote:
Jaap IS een zeppelin.quote:Op zondag 29 juli 2007 01:10 schreef Pavement het volgende:
[..]
Deal, houden we een aktie hiervoor ?, Disana nog een zeppelin over ?
Judith?? Die heeft er helemaal niks mee te maken, Brian heeft dat lied een paar dagen geleden gecomponeerdquote:Op zondag 29 juli 2007 01:09 schreef Disana het volgende:
[..]
Brian staat er voor spek en bonen bij met zijn gitaartje onder zijn arm terwijl Huub en Dennis het nummer onderhanden nemen dat voor hem getoonzet is door Judith![]()
quote:
Ik ook, met die miljoenen kan ik de rest van mijn leven mijn psycholoog betalen om die horror-ervaring een plekje te kunnen gevenquote:
Dit nummer is hij al mee bezig vanaf dag 1quote:Op zondag 29 juli 2007 01:11 schreef ScofieldM het volgende:
[..]
Judith?? Die heeft er helemaal niks mee te maken, Brian heeft dat lied een paar dagen geleden gecomponeerd![]()
7 woorden die op elkaar rijmen in 1 zinnetje vinden ze teveel.quote:Op zondag 29 juli 2007 01:11 schreef mootie het volgende:
Huub en Dennis openen nu de aanval op de tekst.
quote:Op zondag 29 juli 2007 01:11 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Ik ook, met die miljoenen kan ik de rest van mijn leven mijn psycholoog betalen om die horror-ervaring een plekje te kunnen geven
she me be he free key seequote:Op zondag 29 juli 2007 01:13 schreef Meganog het volgende:
[..]
7 woorden die op elkaar rijmen in 1 zinnetje vinden ze teveel.
D: "Schrijf maar een tekst die je wil, het hoeft helemaal niet te rijmen."
Er is al een opblaaspop voor Jaap onderweg van Nowlivequote:Op zondag 29 juli 2007 01:11 schreef Pavement het volgende:
[..]
![]()
Gat in de zep en de opblaas pop is klaar
Even langer geluisterd: je hebt gelijk. Het klonk nogal hetzelfde. Heeft Brian toch nog een 'stylo'.quote:Op zondag 29 juli 2007 01:11 schreef ScofieldM het volgende:
[..]
Judith?? Die heeft er helemaal niks mee te maken, Brian heeft dat lied een paar dagen geleden gecomponeerd![]()
Is dit niet 'Where is she'????????quote:Op zondag 29 juli 2007 01:15 schreef Disana het volgende:
[..]
Even langer geluisterd: je hebt gelijk. Het klonk nogal hetzelfde. Heeft Brian toch nog een 'stylo'.
Komt de villa niet inquote:Op zondag 29 juli 2007 01:14 schreef mazaru het volgende:
[..]
Er is al een opblaaspop voor Jaap onderweg van Nowlive
20.000 toch, ieder de helft? Ja, waarom niet? Mandje eronder, klaar.quote:Op zondag 29 juli 2007 01:12 schreef mootie het volgende:
[..]
Pave en ik moeten in Jaap rond gaan vliegen voor 20 miljoen?![]()
die komt er niet in, heeft huub al gezegdquote:Op zondag 29 juli 2007 01:14 schreef mazaru het volgende:
[..]
Er is al een opblaaspop voor Jaap onderweg van Nowlive
Zie je wel, ik ben niet gek. Ik had precies hetzelfde.quote:Op zondag 29 juli 2007 01:16 schreef mootie het volgende:
[..]
Is dit niet 'Where is she'????????
Tekst en melodie zijn praktisch hetzelfde..... het genie![]()
Hoooooooooo we doen het voor 20 miljoen...... 20.000 weegt niet op tegen de nachtmerries die het zal veroorzaken.quote:Op zondag 29 juli 2007 01:16 schreef Disana het volgende:
[..]
20.000 toch, ieder de helft? Ja, waarom niet? Mandje eronder, klaar.
Ik ben er trouwens nog niet van overtuigd dat het een ander nummer isquote:Op zondag 29 juli 2007 01:17 schreef Disana het volgende:
[..]
Zie je wel, ik ben niet gek. Ik had precies hetzelfde.
Auwww, die gitaar.
Ze zijn gestopt, dus we zullen het wel nooit te weten komen.quote:Op zondag 29 juli 2007 01:18 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik ben er trouwens nog niet van overtuigd dat het een ander nummer is![]()
Ja Brian, en HBO is de basisschoolquote:Op zondag 29 juli 2007 01:20 schreef mootie het volgende:
Brian: Conservatorium is de muziekschool?
quote:Op zondag 29 juli 2007 01:20 schreef mootie het volgende:
Brian: Conservatorium is de muziekschool?
jij schmootiequote:Op zondag 29 juli 2007 01:22 schreef mootie het volgende:
[..]
Toen ik een jaar of 6 was ging ik ook naar het conservatorium voor blokfuitles![]()
Dat zeg ik, je moet de rest van je leven in therapie...dat kost wat hoorquote:Op zondag 29 juli 2007 01:18 schreef mootie het volgende:
[..]
Hoooooooooo we doen het voor 20 miljoen...... 20.000 weegt niet op tegen de nachtmerries die het zal veroorzaken.
Ik blijf zeggen dat kind moet een keer naar een bootcamp of een kibboets, zal ze als een beter mens uit komenquote:Op zondag 29 juli 2007 01:26 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Amanda lag in het ziekenhuis en mocht niet in de spiegel kijken, en dat
vond ze zo erg ....... ik kan me dat toch zo goed voorstellen.
Amanda vertoont dat gedrag ook naar haar vriendinnen kennelijk. Ze schrijft niet, belt niet en ze hoorde eergisteren dat haar zus op vakantie is, maar waar zijn haar kindjes (hondjes)? Ze vraagt het zich niet eens af. Maar uit het oog uit het hart bij Amanda kennelijk, ook als je iemand gewoon niet ziet omdat die niet in dezelfde ruimte is.quote:Op zondag 29 juli 2007 01:30 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Dus...omdat die moeder toevallig de telefoon pakte hoorde ze van de zus van Amanda dat ze een ongeluk heeft gehad...wat is dat toch voor iets vreemds dat die vrouw niet te bereiken is![]()
Ze bedoelde het zenderkastje........Dat doet verotte zeer namelijk als iemand metquote:Op zondag 29 juli 2007 01:43 schreef FSR het volgende:
In dit filmpje hoor je Natasia tegen Nadia zeggen "pas op je lul" toen ze bij Natasia op schoot ging zitten.
Dit hoor je op 4.44 min.
http://www.clipser.com/watch_video.php?vid=32450&sess=664
Wel apart zo'n uitspraak....
Sorry, maar ik vat het niet...?quote:Op zondag 29 juli 2007 01:45 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Ze bedoelde het zenderkastje........Dat doet verotte zeer namelijk als iemand met
de punt van zo'n kastje op je komt zitten
Jij hebt geen zenderkastje tussen je benen?quote:Op zondag 29 juli 2007 01:47 schreef FSR het volgende:
[..]
Sorry, maar ik vat het niet...?
Zenderkasje en lul zijn bij mij 2 dingen..!
Als je zo'n kastje aan je slip/onderbroek hebt hangen 'kun je het opvatten' als een soortquote:Op zondag 29 juli 2007 01:47 schreef FSR het volgende:
[..]
Sorry, maar ik vat het niet...?
Zenderkasje en lul zijn bij mij 2 dingen..!
Nee, wel een antenne...quote:Op zondag 29 juli 2007 01:48 schreef mootie het volgende:
[..]
Jij hebt geen zenderkastje tussen je benen?![]()
Euh.. als je het ver zoekt wel....quote:Op zondag 29 juli 2007 01:48 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Als je zo'n kastje aan je slip/onderbroek hebt hangen 'kun je het opvatten' als een soort
lul
Echt wel ! PURE POEZIE wat er uit Dennis komt..... Ik word helemaal week alsquote:Op zondag 29 juli 2007 01:49 schreef STAP01 het volgende:
Wat een saaie gast is die Dennix zeg! Hij zegt werkelijk waar geen zinnig woord!!!
Dennis maakt geen blunders !!!!!!!!!!!!!!quote:Op zondag 29 juli 2007 01:50 schreef FSR het volgende:
Of probeer je een enorme blunder van Dannix te voorkomen...![]()
Deze cos teruggelezen? Ik vroeg ook al naar de bobbel die 1 sec daarvoor te zien is, maar manipulatie van beelden is mogelijk voor mensen die dat goed kunnen. Het kan dus dat dit gemanipuleerd is maar zekerheid heb ik daar niet over. Zenderkastjes zat op dat moment op haar rug.quote:Op zondag 29 juli 2007 01:43 schreef FSR het volgende:
In dit filmpje hoor je Natasia tegen Nadia zeggen "pas op je lul" toen ze bij Natasia op schoot ging zitten.
Dit hoor je op 4.44 min.
http://www.clipser.com/watch_video.php?vid=32450&sess=664
Wel apart zo'n uitspraak....
Nou dan ben je zeker wel gelukkig nu met het gesprek tussen de 2 stelletjes. Hij zegt echt nauwelijks wat! Ik heb stream 1 en 2 maar weer aanstaan.quote:Op zondag 29 juli 2007 01:50 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Echt wel ! PURE POEZIE wat er uit Dennis komt..... Ik word helemaal week als
ik hem hoor praten !
[..]
Dennis maakt geen blunders !!!!!!!!!!!!!!
Wat me opviel is dat als Natasia het zegt, ze het woordje lul wel heeeeel zagt zegt..quote:Op zondag 29 juli 2007 01:51 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Filmpje bekeken, eeeeeeeeerg wazige uitspraak van Natasia......zou het dan toch?????? Ik kan het bijna niet geloven
Klopt, net als met het bosje bloemen voor Nadia...quote:Op zondag 29 juli 2007 01:50 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Echt wel ! PURE POEZIE wat er uit Dennis komt..... Ik word helemaal week als
ik hem hoor praten !
[..]
Dennis maakt geen blunders !!!!!!!!!!!!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |