quote:Op zondag 29 juli 2007 01:00 schreef Disana het volgende:
[..]
Heb jij iets tegen piemels? Ik niet. Amanda en Nadia trouwens ook niet... Amanda zelfs nog veel minder dan ik.

Ach, scheelt niet zo veel.......quote:Op zondag 29 juli 2007 01:01 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Volgens Google Earth, Amsterdam airport-Bangkok airport, hemelsbreed 9190,07 km

Nee, ze hebben geen internet. Maar ik vermoed dat niemand hier het precies wist. Gewoon even ter info.....dat dus!quote:Op zondag 29 juli 2007 01:01 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Ja en, dacht je dat Amanda mee zat te lezen![]()

Dennis Huub en Brian zijn aan het musicerenquote:Op zondag 29 juli 2007 01:07 schreef Pavement het volgende:
Volgens mij gebeurt er weinig op de streams ?

Nou, ik wel hoor voor 20milquote:Op zondag 29 juli 2007 01:08 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Nadia:Naar bed met Jaap, voor geen 20 miljoen!

Brian staat er voor spek en bonen bij met zijn gitaartje onder zijn arm terwijl Huub en Dennis het nummer onderhanden nemen dat voor hem getoonzet is door Judithquote:Op zondag 29 juli 2007 01:07 schreef Pavement het volgende:
Volgens mij gebeurt er weinig op de streams ?

Deal, houden we een aktie hiervoor ?, Disana nog een zeppelin over ?quote:

Jaap IS een zeppelin.quote:Op zondag 29 juli 2007 01:10 schreef Pavement het volgende:
[..]
Deal, houden we een aktie hiervoor ?, Disana nog een zeppelin over ?

Judith?? Die heeft er helemaal niks mee te maken, Brian heeft dat lied een paar dagen geleden gecomponeerdquote:Op zondag 29 juli 2007 01:09 schreef Disana het volgende:
[..]
Brian staat er voor spek en bonen bij met zijn gitaartje onder zijn arm terwijl Huub en Dennis het nummer onderhanden nemen dat voor hem getoonzet is door Judith![]()

quote:

Ik ook, met die miljoenen kan ik de rest van mijn leven mijn psycholoog betalen om die horror-ervaring een plekje te kunnen gevenquote:

Dit nummer is hij al mee bezig vanaf dag 1quote:Op zondag 29 juli 2007 01:11 schreef ScofieldM het volgende:
[..]
Judith?? Die heeft er helemaal niks mee te maken, Brian heeft dat lied een paar dagen geleden gecomponeerd![]()

7 woorden die op elkaar rijmen in 1 zinnetje vinden ze teveel.quote:Op zondag 29 juli 2007 01:11 schreef mootie het volgende:
Huub en Dennis openen nu de aanval op de tekst.

quote:Op zondag 29 juli 2007 01:11 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Ik ook, met die miljoenen kan ik de rest van mijn leven mijn psycholoog betalen om die horror-ervaring een plekje te kunnen geven

she me be he free key seequote:Op zondag 29 juli 2007 01:13 schreef Meganog het volgende:
[..]
7 woorden die op elkaar rijmen in 1 zinnetje vinden ze teveel.
D: "Schrijf maar een tekst die je wil, het hoeft helemaal niet te rijmen."

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |