Er is al een opblaaspop voor Jaap onderweg van Nowlivequote:Op zondag 29 juli 2007 01:11 schreef Pavement het volgende:
[..]
![]()
Gat in de zep en de opblaas pop is klaar
Even langer geluisterd: je hebt gelijk. Het klonk nogal hetzelfde. Heeft Brian toch nog een 'stylo'.quote:Op zondag 29 juli 2007 01:11 schreef ScofieldM het volgende:
[..]
Judith?? Die heeft er helemaal niks mee te maken, Brian heeft dat lied een paar dagen geleden gecomponeerd![]()
Is dit niet 'Where is she'????????quote:Op zondag 29 juli 2007 01:15 schreef Disana het volgende:
[..]
Even langer geluisterd: je hebt gelijk. Het klonk nogal hetzelfde. Heeft Brian toch nog een 'stylo'.
Komt de villa niet inquote:Op zondag 29 juli 2007 01:14 schreef mazaru het volgende:
[..]
Er is al een opblaaspop voor Jaap onderweg van Nowlive
20.000 toch, ieder de helft? Ja, waarom niet? Mandje eronder, klaar.quote:Op zondag 29 juli 2007 01:12 schreef mootie het volgende:
[..]
Pave en ik moeten in Jaap rond gaan vliegen voor 20 miljoen?![]()
die komt er niet in, heeft huub al gezegdquote:Op zondag 29 juli 2007 01:14 schreef mazaru het volgende:
[..]
Er is al een opblaaspop voor Jaap onderweg van Nowlive
Zie je wel, ik ben niet gek. Ik had precies hetzelfde.quote:Op zondag 29 juli 2007 01:16 schreef mootie het volgende:
[..]
Is dit niet 'Where is she'????????
Tekst en melodie zijn praktisch hetzelfde..... het genie![]()
Hoooooooooo we doen het voor 20 miljoen...... 20.000 weegt niet op tegen de nachtmerries die het zal veroorzaken.quote:Op zondag 29 juli 2007 01:16 schreef Disana het volgende:
[..]
20.000 toch, ieder de helft? Ja, waarom niet? Mandje eronder, klaar.
Ik ben er trouwens nog niet van overtuigd dat het een ander nummer isquote:Op zondag 29 juli 2007 01:17 schreef Disana het volgende:
[..]
Zie je wel, ik ben niet gek. Ik had precies hetzelfde.
Auwww, die gitaar.
Ze zijn gestopt, dus we zullen het wel nooit te weten komen.quote:Op zondag 29 juli 2007 01:18 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik ben er trouwens nog niet van overtuigd dat het een ander nummer is![]()
Ja Brian, en HBO is de basisschoolquote:Op zondag 29 juli 2007 01:20 schreef mootie het volgende:
Brian: Conservatorium is de muziekschool?
quote:Op zondag 29 juli 2007 01:20 schreef mootie het volgende:
Brian: Conservatorium is de muziekschool?
jij schmootiequote:Op zondag 29 juli 2007 01:22 schreef mootie het volgende:
[..]
Toen ik een jaar of 6 was ging ik ook naar het conservatorium voor blokfuitles![]()
Dat zeg ik, je moet de rest van je leven in therapie...dat kost wat hoorquote:Op zondag 29 juli 2007 01:18 schreef mootie het volgende:
[..]
Hoooooooooo we doen het voor 20 miljoen...... 20.000 weegt niet op tegen de nachtmerries die het zal veroorzaken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |