Nee dat was Natasia toen Jairo ziek werd en ze niet hoogzwanger naar het ziekenhuis wilde als hij geopereerd zou worden...quote:
Maak je niet druk man, spuit even wat parfum op of ga relaxed je haar tangen. Schijnt je hoofd lekker leeg van te worden.quote:Op zondag 29 juli 2007 03:12 schreef STAP01 het volgende:
Dit is echt te erg voor woorden! Wat een verschrikkelijk wijf is die Nadia! Die is zo obsessed dat kind is echt gek! Wat een schijnvertoning van dat grietje! Om te kotsen! Gatverdamme!
Huub is een fanatieke speler, en dat was Natasia niet. Iedereen was bang voor een confrontatie met Natasia. Haar handelsmerk was alleen maar haar grote muil, en bij Huub zie ik dat toch anders.quote:Op zondag 29 juli 2007 03:07 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Is logisch ook. Daarom zeg ik ook wel eens dat het goed zou zijn als Huub zou vertrekken. Die kan ook zo dominant aanwezig zijn en alle ruimte opeisen. De laatste dagen valt het overigens mee. In ieder geval, bij vertrek krijgen anderen de kans zich te ontplooien.
Ja, maar we hebben Japio nog. Huub is ook wel ok, als hij niet al te hanig is.quote:Op zondag 29 juli 2007 03:10 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
Als huub zou vertrekken zit er niemand met persoonlijkheid in en krijg je alleen maar oppervlakkig gelul en saaiheid, denk ik dan..
Die besneden sikkel!quote:Op zondag 29 juli 2007 03:15 schreef Disana het volgende:
Iets wordt stevig ingewreven bij de lies.
[afbeelding]
Dit is toch te ziek voor woorden! Ik heb er echt geen woorden voor! Wat een imbeciel is dat zeg! GSUS!quote:Op zondag 29 juli 2007 03:15 schreef Vandaag... het volgende:
[..]
Maak je niet druk man, spuit even wat parfum op of ga relaxed je haar tangen. Schijnt je hoofd lekker leeg van te worden.
ook, maar ik meen me toch te herinneren uit de cossen dat Nadia ook een abprtus heeft gehad. Dat vertelde ze amanda. Maar nu begin ik ook te twijfelen...quote:Op zondag 29 juli 2007 03:14 schreef Maria44 het volgende:
[..]
Nee dat was Natasia toen Jairo ziek werd en ze niet hoogzwanger naar het ziekenhuis wilde als hij geopereerd zou worden...
Ik vraag mij af, zou je van tangen geen heethoofd worden?quote:Op zondag 29 juli 2007 03:15 schreef Vandaag... het volgende:
[..]
Maak je niet druk man, spuit even wat parfum op of ga relaxed je haar tangen. Schijnt je hoofd lekker leeg van te worden.
slaap kindje slaap?quote:Op zondag 29 juli 2007 03:18 schreef eeff het volgende:
sorry hoor ben toch niet naar bed gegaan... wat was het nummer wat ik net hoorde?
Heeft wel in de COS gestaan, dat Nada zei dat ze een abortus heeft gehad.quote:Op zondag 29 juli 2007 03:17 schreef Vandaag... het volgende:
[..]
ook, maar ik meen me toch te herinneren uit de cossen dat Nadia ook een abprtus heeft gehad. Dat vertelde ze amanda. Maar nu begin ik ook te twijfelen...
Hoi, alles goed? Was al bang dat je noooooit meer terug kwam door die pestkop.quote:Op zondag 29 juli 2007 03:20 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Heeft wel in de COS gestaan, dat Nada zei dat ze een abortus heeft gehad.
Maar Nada verzint wel vaker de gekste dingen.quote:Op zondag 29 juli 2007 03:20 schreef Lobasca het volgende:
Heeft wel in de COS gestaan, dat Nada zei dat ze een abortus heeft gehad.
Allesquote:Op zondag 29 juli 2007 03:22 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
Hoi, alles goed? Was al bang dat je noooooit meer terug kwam door die pestkop.
Beiden danquote:Op zondag 29 juli 2007 03:17 schreef Vandaag... het volgende:
[..]
ook, maar ik meen me toch te herinneren uit de cossen dat Nadia ook een abprtus heeft gehad. Dat vertelde ze amanda. Maar nu begin ik ook te twijfelen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |