Ik voel meer voor ... ipv Dennis, Dannix kannix, isnix, wilnix, zegtnix, doetnix, nixnix. ...quote:Op zondag 29 juli 2007 01:53 schreef FSR het volgende:
[..]
Wat me opviel is dat als Natasia het zegt, ze het woordje lul wel heeeeel zagt zegt..
maw, opzettelijk zacht, zodat het niet gehoord zou worden.
Het zou wel een onwijze stunt zijn....
En we hebben dan een nwe naam voor dannix....nml... Gaynix...
Klopt, net als met het bosje bloemen voor Nadia...quote:Op zondag 29 juli 2007 01:50 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Echt wel ! PURE POEZIE wat er uit Dennis komt..... Ik word helemaal week als
ik hem hoor praten !
[..]
Dennis maakt geen blunders !!!!!!!!!!!!!!
je vergeet: vetnix, 100%zekerwetennix, terrornix, nixnakkesnadianixquote:Op zondag 29 juli 2007 02:01 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Ik voel meer voor ... ipv Dennis, Dannix kannix, isnix, wilnix, zegtnix, doetnix, nixnix. ...
En het plan was om een spoor te maken van de blaadjes van de bloemen richting DE dode kikker in de tuin bij de vijver! Wat een masterplan!quote:Op zondag 29 juli 2007 02:01 schreef FSR het volgende:
[..]
Klopt, net als met het bosje bloemen voor Nadia...
Hij had een veel masterlijke plan in gedachten...maar die stomme huub verpeste het natuurlijk weer....
OMG, ik word nu een beetjevan mezelf...
![]()
hahahaha, en daarbij de masterlijke uitspraken: kwaak kwaakquote:Op zondag 29 juli 2007 02:04 schreef STAP01 het volgende:
[..]
En het plan was om een spoor te maken van de blaadjes van de bloemen richting DE dode kikker in de tuin bij de vijver! Wat een masterplan!![]()
Echt! dan spoor je toch echt niet helemaal hoor! Wat een nerd!quote:Op zondag 29 juli 2007 02:04 schreef FSR het volgende:
[..]
hahahaha, en daarbij de masterlijke uitspraken: kwaak kwaak![]()
Wel een stoere Nerd heh....met z'n handen heel Cool in z'n zak... hahahahahahaquote:Op zondag 29 juli 2007 02:06 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Echt! dan spoor je toch echt niet helemaal hoor! Wat een nerd!
Ja, dat is een goeie! Wat is de achternaam van Nadia???!!!quote:Op zondag 29 juli 2007 02:06 schreef Lobasca het volgende:
Zou iemand niet op Schoolbank kunnen kijken of Amanda Balk vroeger al zo'n bos hout voor de deur had? En Of Nada (achternaam bij mij onbekend) alzo vrouwelijk was?
Demiscast!quote:Op zondag 29 juli 2007 02:07 schreef FSR het volgende:
[..]
Wel een stoere Nerd heh....met z'n handen heel Cool in z'n zak... hahahahahaha
Jij bent door en door slechtquote:Op zondag 29 juli 2007 02:06 schreef Lobasca het volgende:
Zou iemand niet op Schoolbank kunnen kijken of Amanda Balk vroeger al zo'n bos hout voor de deur had? En Of Nada (achternaam bij mij onbekend) alzo vrouwelijk was?
Wat een leuke nieuwe avater heb je! Ellieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!quote:
Ja, en? Werk aan de winkel!quote:Op zondag 29 juli 2007 02:11 schreef Darklight het volgende:
Gaan die hoertjes zich opmaken?![]()
volgens mij is het 02.11
Ik had in het begin ook moeite met de totale overgave aan Dennis.quote:
En jij meent dit nog ook!quote:
@Lobasca - Jjij ben hier (COS) al heel lang en je weet zonder enige twijfel de antwoorden al heel erg lang ...... En als je het niet weet, dan lees je de COS erg slecht na ........quote:Op zondag 29 juli 2007 02:06 schreef Lobasca het volgende:
Ik dacht 'een beetje vrolijkheid als het weer niet meezit'quote:Op zondag 29 juli 2007 02:11 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Wat een leuke nieuwe avater heb je! Ellieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!
Hmmm...ik hoef er niet lang over na te denken....quote:Op zondag 29 juli 2007 02:13 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Ik had in het begin ook moeite met de totale overgave aan Dennis.
Gewoon effe een paar daagjes doorzetten en je WEET gewoon dat hij
de Messias is !!!!!
quote:Op zondag 29 juli 2007 02:13 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
@Lobasca - Jjij ben hier (COS) al heel lang en je weet zonder enige twijfel de antwoorden al heel erg lang ...... En als je het niet weet, dan lees je de COS erg slecht na ........
Ellie gezellie!quote:Op zondag 29 juli 2007 02:14 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik dacht 'een beetje vrolijkheid als het weer niet meezit'![]()
Ik ook hoor, eerder op de avondquote:Op zondag 29 juli 2007 02:13 schreef Lobasca het volgende:
[..]
En jij meent dit nog ook!![]()
Werd het geïnsinueer een beetje moe, en ging een oplossing bedenken.
Jij hebt streams, bij mij ligt vol er al een uur uit. Zijn de database aan het vullen..quote:Op zondag 29 juli 2007 02:14 schreef Darklight het volgende:
4 streams op dat tuig
Dat is nog een hightech bed zeg....quote:
Geweldig dat je het eerlijk toegeeft ......... Door dit soort vragen naar de bekende weg raakt de COS onleesbaar en verstopt. Net als menig ander blijf ik juist weg uit COS door reactie's als die van jou - ik zit hier niet om het gebrek aan belangstelling van anderen te beantwoorden........quote:
http://dgk.servehttp.com/index.asp?prog=2quote:Op zondag 29 juli 2007 02:21 schreef Lobasca het volgende:
Iemand een linkje voor streams voor me? Alvast bedankt.
Met je verkeerde been uit het vliegtuig gestapt?quote:Op zondag 29 juli 2007 02:20 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Geweldig dat je het eerlijk toegeeft ......... Door dit soort vragen naar de bekende weg raakt de COS onleesbaar en verstopt. Net als menig ander blijf ik juist weg uit COS door reactie's als die van jou - ik zit hier niet om het gebrek aan belangstelling van anderen te beantwoorden........
Volgens mij was het een grapje, omdat er zoveel en zo lang is gespeculeerd over Nadia's geslacht. Dacht ik tenminste.quote:Op zondag 29 juli 2007 02:20 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Geweldig dat je het eerlijk toegeeft ......... Door dit soort vragen naar de bekende weg raakt de COS onleesbaar en verstopt. Net als menig ander blijf ik juist weg uit COS door reactie's als die van jou - ik zit hier niet om het gebrek aan belangstelling van anderen te beantwoorden........
http://www.kingjaap.nl/live/quote:Op zondag 29 juli 2007 02:21 schreef Lobasca het volgende:
quote:Op zondag 29 juli 2007 02:22 schreef Disana het volgende:
[..]
Volgens mij was het een grapje, omdat er zoveel en zo lang is gespeculeerd over Nadia's geslacht. Dacht ik tenminste.
http://dgk.servehttp.com/index.asp?prog=2quote:Op zondag 29 juli 2007 02:21 schreef Lobasca het volgende:
Dan wacht je gewoon tot je op VOL weer terrecht kunt ....... Zeurpiet !quote:Op zondag 29 juli 2007 02:17 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Jij hebt streams, bij mij ligt VOL er al een uur uit. Zijn de database aan het vullen..
Nee, jij verziekt de COS. That's All .......quote:Op zondag 29 juli 2007 02:22 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Met je verkeerde been uit het vliegtuig gestapt?
Voor een man....quote:Op zondag 29 juli 2007 02:24 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Ja, ik hoorde Nadia net zeggen dat ze vindt dat ze mooie billen heeft![]()
![]()
![]()
Hoe is het toch mogelijk he![]()
En dan is je nickname bright side of lifequote:Op zondag 29 juli 2007 02:25 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Nee, jij verziekt de COS. That's All .......
Meen je dat nou? Je leek vorige week nog zo vriendelijk...quote:Op zondag 29 juli 2007 02:25 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Nee, jij verziekt de COS. That's All .......
Ja, dat meen ik heel serieus. Niet specifiek naar Lobasca, gewoon naar menigeen.quote:Op zondag 29 juli 2007 02:32 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
Meen je dat nou? Je leek vorige week nog zo vriendelijk...
Aangezien niets van alles wat je schrijft op mij van toepassing is......quote:Op zondag 29 juli 2007 02:37 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ja, dat meen ik heel serieus. Niet specifiek naar Lobasca, gewoon naar menigeen.
Een aantal mensen nemen de moeite om in de COS te beschrijven wat er op de stream te zien is. Een groot leger anderen verkondigen geen zin hebben de stream te bekijken (kost centjes) en hebben geen zin om na te lezen. Vervolgens eisen die mensen eenvoudig een samenvatting ...... Ik was idd een week weg maar nam wel de moeite om na te lezen.
Klopt, ik beschreef maar tot 99,5% over jou .......quote:Op zondag 29 juli 2007 02:42 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Aangezien niet van alles wat je schrijft op mij van toepassing is......![]()
quote:Op zondag 29 juli 2007 02:44 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Wat een gemekker over COSSEN hier. Doe eens lief tegen elkaar, het is de eerste dag van de week!
das toch logisch, ze gaat zo truukjes doen in het zwembad!!quote:Op zondag 29 juli 2007 02:46 schreef Maria44 het volgende:
Nadia is weer aan het tangen in de kapsalon![]()
quote:Op zondag 29 juli 2007 02:47 schreef eeff het volgende:
Tune nog ff in na Mulholland Drive te hebben gezien.
Nog iets leuks gebeurd? Lees de COSjes nog ff na......
Bedankt voor de moeitequote:Op zondag 29 juli 2007 02:47 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Klopt, ik beschreef maar tot 99,5% over jou .......
Ze gaat eerst even douchen en heeft haar gestylde haartjes in een knotje op haar hoofd gedaanquote:Op zondag 29 juli 2007 02:48 schreef Vandaag... het volgende:
[..]
das toch logisch, ze gaat zo truukjes doen in het zwembad!!
Het ziet er toch nog een beetje behoorlijk raar uit hoor.quote:Op zondag 29 juli 2007 02:50 schreef Vandaag... het volgende:
iemand nog behoefte aan drie navels? Valt eigenlijk best mee, zo met haar armen omhoog wordt het nog een beetje strak getrokken.
[afbeelding]
quote:Op zondag 29 juli 2007 02:50 schreef Disana het volgende:
Het piemeltje wordt goed buiten beeld gehouden![]()
[afbeelding]
Wat is dat?quote:Op zondag 29 juli 2007 02:53 schreef eeff het volgende:
Iemand een klein OP'tje voor het slapen gaan?
Niet meer zo erg als toen we op kabel overgingen: zelfdisciplinequote:Op zondag 29 juli 2007 02:54 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Even off topic. Ik word gek van dat internet. Amanda zegt dat Thailand maar 1500? km is. Ik ga kijken met Google Earth, daarna zoom ik een beetje in en zie veel zwembaden naast huizen. Ik denk "Wat zou een huis kosten daar" en ga op zoek naar prijzen. Vervolgens kom ik weer bij reisverhalen van mensen die naar Thailand en Cambodja reizen en moet ik dat ook weer lezen. Ondertussen hou ik het hier een beetje bij, lees de online kranten, volg de streams, zit ik nog op nog een ander forum en weer is een avond voorbij.
Hebben jullie dat nu ook?
Het valt me met name van Brian erg op. Die wordt nu niet meer constant met blikken of erger opgestookt en opgejaagd.quote:Op zondag 29 juli 2007 02:54 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Het is inderdaad opvallend, dat de sfeer sinds het vertrek van Natasia uit de
villa zoveel beter is ..... ze kunnen eindelijk weer normaal met elkaar omgaan.
Nee, ik Neemjijnietserieusquote:Op zondag 29 juli 2007 02:54 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Even off topic. Ik word gek van dat internet. Amanda zegt dat Thailand maar 1500? km is. Ik ga kijken met Google Earth, daarna zoom ik een beetje in en zie veel zwembaden naast huizen. Ik denk "Wat zou een huis kosten daar" en ga op zoek naar prijzen. Vervolgens kom ik weer bij reisverhalen van mensen die naar Thailand en Cambodja reizen en moet ik dat ook weer lezen. Ondertussen hou ik het hier een beetje bij, lees de online kranten, volg de streams, zit ik nog op nog een ander forum en weer is een avond voorbij.
Hebben jullie dat nu ook?
Dat kind is geestelijk helemaal verrot! Dat kind is zo onzeker en labiel! Wat een ongelooflijke idioot! Echt om te kotsen dat wijf!quote:Op zondag 29 juli 2007 02:57 schreef Vandaag... het volgende:
wat doet dat kind allemaal?? Deo opspuiten, parfum eroverheen, haar tangen, make-up op.Voor het slapen gaan..ik word al moe als ik er naar kijk.![]()
Morgen gaan ze allemaal rond een kampvuur zitten terwijl Brian: Kumbjahaaaaaaa my lord op ze gitaar speelt.quote:Op zondag 29 juli 2007 02:57 schreef Disana het volgende:
[..]
Het valt me met name van Brian erg op. Die wordt nu niet meer constant met blikken of erger opgestookt en opgejaagd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |