vind ik ookquote:Op zaterdag 28 juli 2007 02:56 schreef broer het volgende:
Goed topic.
Alleen de titel al is pretentieus.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 02:57 schreef broer het volgende:
Ik heb sinds vandaag Koyaanisqatsi op mijn computer staan, maar ik durf hem niet te gaan kijken. Een jaar of vijf geleden vond ik hem fantastisch, en toch ben ik nu bang dat hij te arty-farty is.
Maar de muziek was zo mooi, Wickedangel.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 03:00 schreef Wickedangel het volgende:
Alleen de titel al is pretentieus.
Als je dat wilt, is hij voor jou.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 03:03 schreef Wickedangel het volgende:
Is dat hartje voor de muziek of voor mij?
Hij was dus voor de muziekquote:Op zaterdag 28 juli 2007 03:04 schreef broer het volgende:
Als je dat wilt, is hij voor jou.
Vrokjequote:
Wa's dat voor film broer?? Nog nooit van gehoord...quote:Op zaterdag 28 juli 2007 03:11 schreef broer het volgende:
[..]
Nee, dat interpreteer je niet helemaal juist.
Aha!quote:Op zaterdag 28 juli 2007 03:11 schreef broer het volgende:
Nee, dat interpreteer je niet helemaal juist.
Een film uit 1982. Beetje vaag, maar wel mooi - vond ik een jaar of wat geleden, tenminste. Er zit geen verhaal in, maar het is een verzameling beelden met muziek van Philip Glass eroverheen. Komt een beetje traag op gang, maar als je er eenmaal in zit, is het wel... uhm... hypnotizerend, of zo.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 03:12 schreef ElizabethR het volgende:
Wa's dat voor film broer?? Nog nooit van gehoord...
daarom staat ie ook nog niet in de OPquote:Op zaterdag 28 juli 2007 03:15 schreef ElizabethR het volgende:
Oei!! Ik vind hem wel mooi Gambrono. Maar daarvoor moet je denk ik toch echt op de mening van de stichter van deze reeks wachten
Ik ben ontroerd door de energie die je erin steekt, maar ik ben nogal ouderwets. We gaan al 95 topics mee zónder zo'n quasi-hippe banner.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 03:14 schreef Gambrono het volgende:
[afbeelding]
wat vinden jullie hiervan?
iets voor in de OP?
dat dacht ik eerst ook al...quote:Op zaterdag 28 juli 2007 03:18 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik ben ontroerd door de energie die je erin steekt, maar ik ben nogal ouderwets. We gaan al 95 topics mee zónder zo'n quasi-hippe banner.
Boekkie marktquote:Op zaterdag 28 juli 2007 03:15 schreef broer het volgende:
[..]
Een film uit 1982. Beetje vaag, maar wel mooi - vond ik een jaar of wat geleden, tenminste. Er zit geen verhaal in, maar het is een verzameling beelden met muziek van Philip Glass eroverheen. Komt een beetje traag op gang, maar als je er eenmaal in zit, is het wel... uhm... hypnotizerend, of zo.
Ik ga hem morgen kijken, denk ik.
Dat weet ik wel, maar dat zeg ik lekker niet.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 03:24 schreef Ravii het volgende:
Dit is Semi Bikkeltijd
maar waar is Bikkeltijd dan?
het is nog erger wanneer je ook nog zelf de laatste posts hebt in al die topicsquote:Op zaterdag 28 juli 2007 03:25 schreef Wickedangel het volgende:
Je weet dat het echt laat is als MyAT en de nieuwe topics overeenkomen.
daar doen we het voor tochquote:Op zaterdag 28 juli 2007 03:27 schreef Gambrono het volgende:
[..]
het is nog erger wanneer je ook nog zelf de laatste posts hebt in al die topics
ohoh daar moeten we maar eens verandering in aanbrengen!quote:Op zaterdag 28 juli 2007 05:21 schreef Ravii het volgende:
wisten jullie dat de DGK slowchat harder gaat dan dit bikkel topic?!
Dit is géén slowchatquote:Op zaterdag 28 juli 2007 05:21 schreef Ravii het volgende:
Lamon heeft ooit een mooie OP geschreven waar het woord 'revelaties' in voorkwam, maar die kan ik zo gauw niet vinden.quote:Op maandag 22 mei 2006 01:33 schreef I.R.Baboon het volgende:
Laten we hopen dat dit een lekker ouderwets traag topic gaat worden.
Door de week vanaf 1 uur, in het weekend vanaf 2 uur. Voor de bikkeljunioren.
Géén slowchat, en, zoals Lamon zou zeggen, probeer wat moeite in je post te stoppen.
Ja. En ik zou me dood schamen als het niet zo was.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 05:21 schreef Ravii het volgende:
Een banner lijkt me niets en dit topic moet gewoon regelmatig in de vergetelheid raken en dan puur op net op tijd overleven.quote:Op zondag 29 juli 2007 02:21 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Ja. En ik zou me dood schamen als het niet zo was.
Wat die banner betreft: ik ben vereerd en hij ziet er mooi uit. Maar toch: we moeten niet al te glad en te populair worden. Maar goed, ik ben wel benieuwd hoe wat andere S-B'ers hiertegenaan kijken. Dan ga ik kijken of ik voor het eerst in een dag of 5 wel gewoon een fatsoenlijke nachtrust kan hebben.
Dat is mooi gezegd, sig.quote:Op zondag 29 juli 2007 02:27 schreef sig000 het volgende:
[..]
Een banner lijkt me niets en dit topic moet gewoon regelmatig in de vergetelheid raken en dan puur op net op tijd overleven.![]()
Interrailen met mijn wederhelft. In Oostenrijk en Duitsland. Wenen, Innsbruck en Munchen om preciezer te zijn. En vrijdag ga ik met vrienden nog 2 weken naar sicilie. Op dit moment besef ik dat m'n leven lang niet zo slecht is.quote:Op zondag 29 juli 2007 02:26 schreef Wickedangel het volgende:
Waar ben je geweest, IR?
Ik heb net maar even een oude OP van je erbij gehaald.
Heel erg goed!! Ik heb het prima naar mijn zin, het is erg leuk om een hele afdeling te mogen opbouwen, en eisen te kunnen stellen aangaande te gebruiken software en protocollen en dergelijke. En gisteren zijn we mijn eerste, riante, paycheck wezen vieren door lekker uit eten te gaanquote:Op zondag 29 juli 2007 02:30 schreef Wickedangel het volgende:
Ik wil trouwens al een tijdje aan Elizabeth vragen hoe het met haar nieuwe baan is.
Mooi! Hoop dat je vorige baas erg veel spijt heeftquote:Op zondag 29 juli 2007 02:35 schreef ElizabethR het volgende:
Heel erg goed!! Ik heb het prima naar mijn zin, het is erg leuk om een hele afdeling te mogen opbouwen, en eisen te kunnen stellen aangaande te gebruiken software en protocollen en dergelijke. En gisteren zijn we mijn eerste, riante, paycheck wezen vieren door lekker uit eten te gaan
De collega's zijn echt super! Ik heb het erg naar mijn zin, en werk inmiddels al een maand daar. Heb al een revolutie teweeg gebracht voor wat betreft rapportages, en tot nu toe zijn ze erg blij met me. Gelukkig maar!!!
Heeft ze!! Ik kreeg een mail of ik aub terug wilde komen voor de Duitse markt. Toen heb ik haar geschreven dat 650 euro netto per maand meer me niet noopte om me weer naar haar toko te begeven.quote:Op zondag 29 juli 2007 02:42 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Mooi! Hoop dat je vorige baas erg veel spijt heeft
Waaaaaaat?!?! 650 euro NETTO?!quote:Op zondag 29 juli 2007 02:45 schreef ElizabethR het volgende:
Heeft ze!! Ik kreeg een mail of ik aub terug wilde komen voor de Duitse markt. Toen heb ik haar geschreven dat 650 euro netto per maand meer me niet noopte om me weer naar haar toko te begeven.
Yep, in mijn nieuwe baan heb ik 650 netto meer dan in mijn vorige baan. Dus ze kon de duitse markt in haar ierse aars stoppenquote:
Whehehe.quote:Op zondag 29 juli 2007 02:56 schreef ElizabethR het volgende:
Yep, in mijn nieuwe baan heb ik 650 netto meer dan in mijn vorige baan. Dus ze kon de duitse markt in haar ierse aars stoppen
goedenavondquote:
Hoi IRquote:
Troost je met 't feit dat alles vergankelijk is Lamon.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 01:01 schreef Lamon het volgende:
Het is nog erger dan af en toe met u aangesproken te worden, en dat trek ik ook al voor geen meter.
Dat is dus net Brabant dan.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 01:56 schreef ElizabethR het volgende:
Moet je trouwens in Ierland komen wonen, daar noemt niemand iemand anders U. Allemaal voornamenIn het begin maakte ik daar nog wel fouten mee, dan zei ik keurig netjes Mr. dienedie en Ms. zusenzo.... Nou, dan kreeg je gewoon ongemakkelijke blikken. Ik noem nu ook iedereen bij de voornaam.
Iets meer inhoud is wel gewenst, het hoeft niet gelijk hoogdravend te zijn maar alleen melden is wel erg minimaal.quote:
Nou dan sla ik maar even overquote:Op dinsdag 31 juli 2007 03:08 schreef sig000 het volgende:
[..]
Iets meer inhoud is wel gewenst, het hoeft niet gelijk hoogdravend te zijn maar alleen melden is wel erg minimaal.![]()
Ik zou het niet weten, ik post ook meestal redlijk serieus, maar kan nu echt niet slapenquote:Op dinsdag 31 juli 2007 03:11 schreef sig000 het volgende:
[..]
Wat ik me weleens afvraag is wat nu de lol is van veel posten en weinig zeggen?
Het is nu ruim na drie uur en dan wordt 't eigenlijk Bikkeltopic , dat is ergens in de database verdwenen dan blijft dit topic over.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 03:14 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten, ik post ook meestal redlijk serieus, maar kan nu echt niet slapen![]()
Ja, dat af en toe is maar tijdelijk.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 03:04 schreef sig000 het volgende:
Troost je met 't feit dat alles vergankelijk is Lamon.![]()
In 2 korte zinnen to the point.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 03:28 schreef svann het volgende:
[..]
Ja, dat af en toe is maar tijdelijk.
Laat dat een troost zijn.
meestal maak ik die nooit meequote:Op dinsdag 31 juli 2007 03:44 schreef sig000 het volgende:
En weer werd 't later dan ik vooraf gedacht had.Ik nader nu weer 't punt dat het ochtendgloren lonkt.
20 % erbijquote:
Dat is altijd een heerlijk moment om te meemaken, daarna ga ik dan op 't koelste moment van de dag slapen.quote:
Je kan steeds langer op blijven naar mate de maanden vorderen vanaf dit moment.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 03:44 schreef sig000 het volgende:
En weer werd 't later dan ik vooraf gedacht had.Ik nader nu weer 't punt dat het ochtendgloren lonkt.
quote:Op dinsdag 31 juli 2007 03:47 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
20 % erbijen twee weken geleden ook al 20 % erbij.
Wat een gokaandeel is het toch ook.
Maar goed die pret is voorbij als ze onder de vleugels van KPN vallen.
Ik heb altijd een hekel aan die fluitende vogels. Veel te vrolijk. Als ik vroeg op moet heb ik ook altijd tot een uur of 13 een flink ochtendhumeur. Vrolijkheid.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 03:49 schreef sig000 het volgende:
Dat is altijd een heerlijk moment om te meemaken, daarna ga ik dan op 't koelste moment van de dag slapen.![]()
Ik heb je wel later gespot hier.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 03:49 schreef Ole het volgende:
[..]heb nu vakantie en het is heuul laat enzo
![]()
En me ouders maar raar opkijken als ik om 2 uur nog lig te slapenquote:Op dinsdag 31 juli 2007 03:49 schreef sig000 het volgende:
[..]
Dat is altijd een heerlijk moment om te meemaken, daarna ga ik dan op 't koelste moment van de dag slapen.![]()
Mijn opa had kanaries, dat scheelt.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 03:50 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Ik heb altijd een hekel aan die fluitende vogels. Veel te vrolijk.
Je moet wel minimaal een zelfstandige kamer hebben om hier te posten, zometeen krijgen we nog kwade ouders in dit topic.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 03:52 schreef Ravii het volgende:
[..]
En me ouders maar raar opkijken als ik om 2 uur nog lig te slapen![]()
Ik geniet gewoon van het leven!
ja maar ja maar het is nu maandag op dinsdagquote:
quote:Op dinsdag 31 juli 2007 03:55 schreef sig000 het volgende:
[..]
Je moet wel minimaal een zelfstandige kamer hebben om hier te posten, zometeen krijgen we nog kwade ouders in dit topic.![]()
Die van mij trappen me dan uit bed.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 03:52 schreef Ravii het volgende:
En me ouders maar raar opkijken als ik om 2 uur nog lig te slapen![]()
Ik geniet gewoon van het leven!
Hier vliegt gelukkig nog een hele kakafonie aan vogels rond.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 03:53 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Die merels hier kunnen maar 1 deuntje.
Wat dat betreft heb ik ze de wind uit de zeilen genomen. Ik heb geen gordijnen meer.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 03:58 schreef Ole het volgende:
maar toen ik nog thuis woonde gingen om 10 uur de gordijnen open![]()
Zit je in Djakarta ofzo?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 03:57 schreef sig000 het volgende:
[..]
Hier vliegt gelukkig nog een hele kakafonie aan vogels rond.![]()
dat scheelt iets, maar daarbij kwam mijn moeder dan ook behoorlijk luidruchtig mijn kamer in stormenquote:Op dinsdag 31 juli 2007 04:01 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Wat dat betreft heb ik ze de wind uit de zeilen genomen. Ik heb geen gordijnen meer.![]()
Dan is 't waarschijnlijk een stuk wild.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 04:04 schreef Bolkesteijn het volgende:
Roodborst hebben wij hier ook, maar die maakt volgens mij geen geluid. Zou hij stuk zijn?
Die van mij moeten soms ook wel een kater hebben, 2 flessen wijn pp. dat moet koppijn opleveren. Maar ze blijven stug vroeg op staan.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 04:04 schreef Ole het volgende:
en toen ik 5 was, mochten we hun nooit op zondag wakker maken, want dan hadden ze een kater![]()
Ze pikken altijd zaden uit het grasveld als ik het heb gemaaid. Soms vechten ze met wormen. Guitige beestjes zijn het in ieder geval. Ik mag ze wel, ze zijn klein maar toch brutaal.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 04:06 schreef sig000 het volgende:
Roodborst vogeltjus zijn erg klein en kenne mooi zingen.![]()
Ja tof is dat.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 04:09 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Ze pikken altijd zaden uit het grasveld als ik het heb gemaaid. Soms vechten ze met wormen. Guitige beestjes zijn het in ieder geval. Ik mag ze wel, ze zijn klein maar toch brutaal.
Training.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 04:07 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Die van mij moeten soms ook wel een kater hebben, 2 flessen wijn pp. dat moet koppijn opleveren. Maar ze blijven stug vroeg op staan.
Koolmezen snaaien soms wel eens pinda's als ik een bakje buiten heb staan.quote:
quote:Op dinsdag 31 juli 2007 03:55 schreef sig000 het volgende:
[..]
Je moet wel minimaal een zelfstandige kamer hebben om hier te posten, zometeen krijgen we nog kwade ouders in dit topic.![]()
Ik slaap altijd tot 2 of 3 uur.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 03:56 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Die van mij trappen me dan uit bed.12 uur op en niet later.
En het dan nog wagen te melden dat ik er wat duf uit zie.
Ach, ze eigenlijk best wel chill.
Het is apart om op de vroege ochtend te kijken hoe wakker die vogels al zijn.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 04:13 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Koolmezen snaaien soms wel eens pinda's als ik een bakje buiten heb staan.Roodborsten en mezen zijn wel mijn favoriete vogeltjes eigenlijk. Behoedzaam aan komen lopen, en dan hebben ze beet, dan is het rennen geblazen.
Ik was altijd meer van 1200 km op 1 dag met de MotoGuzzi.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 04:32 schreef Bolkesteijn het volgende:
Ik ga volgende week 180 km op één dag fietsen, ik ben benieuwd.Gelukkig heb ik nog enige conditie.
quote:Op dinsdag 31 juli 2007 04:35 schreef sig000 het volgende:
Ik was altijd meer van 1200 km op 1 dag met de MotoGuzzi.![]()
Het schijnt dat daar voornamelijk mafketels op rondrijden.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 04:38 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Dat is eigen aan een Moto Guzzi natuurlijk.
Mijn pa, wast altijd verzot op die motoren, was bezig mij zijn motor-rijbewijs, etc etc. Hij vertelde dat hij er een wilde kopen en hij had een proefrit gemaakt. De eigenaar zei dat hij wel achtop mocht zitten, waarop er enkele flinke haakse bochten met 100+ genomen werden.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 04:40 schreef sig000 het volgende:
[..]
Het schijnt dat daar voornamelijk mafketels op rondrijden.![]()
Mijn Record met Guzzi Lemans staat op 2 uur nar Olpe onder Keulen. Gemiddelde snelheid rond de 200 km/u.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 04:47 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Mijn pa, wast altijd verzot op die motoren, was bezig mij zijn motor-rijbewijs, etc etc. Hij vertelde dat hij er een wilde kopen en hij had een proefrit gemaakt. De eigenaar zei dat hij wel achtop mocht zitten, waarop er enkele flinke haakse bochten met 100+ genomen werden.Mijn vader vertelde dat hij nog nooit zo bang was geweest.
Hij heeft nu nog steeds geen motor-rijbewijs.
Mijn vaste adresje weet het ook wel. Maar die betuttelingquote:Op donderdag 2 augustus 2007 01:48 schreef broer het volgende:
Ik krijg nog steeds het goeie pakje als ik zeg 'halfzware Van Nelle', ook al heet dat inmiddels alweer een hele tijd 'stevige shag'.
Wat fijn dat je vele malen per dag aan dit topic denkt.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 01:34 schreef Marble het volgende:
Neen, ik heb het natuurlijk over die momenten, welke ik vele malen per dag beleef, waarop mij een fantastisch idee te binnen schiet en waarvan ik dan bij mezelf denk "Goh wauw ja, dat is nou een e!norm! prachtig idee voor een legendarisch, hartverscheurend, onvergetelijk stuk proza in I.R.Baboons Semi-bikkeltijd! Bewaar die gedachte ende vergeet Hem niet!" Om de sublieme ingeving dan, als het moment supreme eenmaal eindelijk daar is, dat er weer in SBT gepost MAG worden, toch reeds lang en vooral onherroepelijk vergeten te zijn. Dát is toch wel het ultieme toppunt van frustratie.
Rook jij sigaretten, dan? Daar word ik altijd misselijk van als ik er meer dan drie achter elkaar rook.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 01:52 schreef I.R.Baboon het volgende:
En jij rookt toch ook geen shag, Marble? Anders ga ik me hier heel eenzaam voelen.
Nou en of! Heerlijk!!!!quote:Op donderdag 2 augustus 2007 01:59 schreef broer het volgende:
Rook je nu wel of niet, ER?
Ja, dat dacht ik al. Maar ik raakte even in verwarring.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 02:02 schreef ElizabethR het volgende:
Nou en of! Heerlijk!!!!
quote:
Dat geeft niets hoor. Kan de beste overkomen.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 02:03 schreef broer het volgende:
[..]
Ja, dat dacht ik al. Maar ik raakte even in verwarring.
Nee, ik rook niks. Of ik moet heel dronken zijn. Het ziet er namelijk niet uit als ik rook. En oja, ik heb astma. Dus genoeg redenen.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 02:00 schreef broer het volgende:
[..]
Rook jij sigaretten, dan? Daar word ik altijd misselijk van als ik er meer dan drie achter elkaar rook.
Ik let nooit zo op mijn onderdanen. Ik weet dat is niet goed.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 02:14 schreef Ravii het volgende:
[..]
ik had eergister meer posts als jou!
ik had een hartverzakking ofseaw!
O, ik dacht altijd dat dat een voorwaarde was om hier te mogen posten.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 02:15 schreef I.R.Baboon het volgende:
Nee, ik rook niks.
Ik vermoed dat ik, toen ik deze reeks begon, nog nooit in m'n leven iets gerookt had. Nu is dat ook meer dan 5 jaar geleden, dus het is geen wonder dat er sindsdien eea veranderd is, maar ik heb nog steeds nooit een pakje sigaretten gekocht. Alleen sigaren, maar meestal voor literaire of stijlvolle aangelegenheden.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 02:18 schreef broer het volgende:
[..]
O, ik dacht altijd dat dat een voorwaarde was om hier te mogen posten.
Ja, ik dacht ook altijd dat IR een fervent pijproker was. En ik kan hem me nu ook eigenlijk niet meer voorstellen zonder pijp en Sherlock Holmes-hoed op. Maar dat is vast allemaal maar beeldvorming. Sowieso curieus hoe je je soms een beeld van Fokkers schept he? Zo stel ik me ER bijvoorbeeld altijd voor als Antje Monteiro.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 02:18 schreef broer het volgende:
[..]
O, ik dacht altijd dat dat een voorwaarde was om hier te mogen posten.
Wat doe je eigenlijk voor werk, Marble? Of ben ik dan te nieuwsgierig? Dit in het kader van het creeren van een beeld.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 02:22 schreef Marble het volgende:
[..]
Ja, ik dacht ook altijd dat IR een fervent pijproker was. En ik kan hem me nu ook eigenlijk niet meer voorstellen zonder pijp en Sherlock Holmes-hoed op. Maar dat is vast allemaal maar beeldvorming. Sowieso curieus hoe je je soms een beeld van Fokkers schept he? Zo stel ik me ER bijvoorbeeld altijd voor als Antje Monteiro.
quote:Op donderdag 2 augustus 2007 02:19 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Alleen sigaren, maar meestal voor literaire of stijlvolle aangelegenheden.
quote:Op donderdag 2 augustus 2007 02:22 schreef Marble het volgende:
[..]
Zo stel ik me ER bijvoorbeeld altijd voor als Antje Monteiro.
Antje Monteiro is een compliment in my book hoor, dat zou je toch moeten weten.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 02:25 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
En wie precies heeft jou getipt??? Nou???
Treffend, Marble.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 02:22 schreef Marble het volgende:
Ja, ik dacht ook altijd dat IR een fervent pijproker was. En ik kan hem me nu ook eigenlijk niet meer voorstellen zonder pijp en Sherlock Holmes-hoed op. Maar dat is vast allemaal maar beeldvorming. Sowieso curieus hoe je je soms een beeld van Fokkers schept he? Zo stel ik me ER bijvoorbeeld altijd voor als Antje Monteiro.
Klinkt plausibel. Maar ik vind je toch geen Daphne Deckers. Op wie je wel lijkt weet ik nog niet. Misschien ben je wel uniek.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 02:26 schreef Marble het volgende:
Sitcomscripts schrijven natuurlijk IR, wat anders?
Qua beeldvorming doe ik dan maar Daphne Deckers als suggestie. Al weet ik niet of die nog veel sitcomscriptcs heeft geschreven sinds Oppassen! terziele is gegaan. Wel eens wat voor Kinderen Geen Bezwaar geloof ik.
Hmm, nu zit gelijk weer het deuntje van Kinderen Geen Bezwaar in m'n hoofd..
Nu harry mulisch is gestopt met pijproken kan ik er veilig aan beginnen. Ik denk alleen dat het heel belachelijk staat. En dat ik constant aan het kloten ben om die pijp aan te houden. Maar verder lijkt het me wat. Helaas lijkt deze tijd, met een aankomend horecarookverbod, me niet het ideale moment om met pijproken te beginnen.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 02:29 schreef svann het volgende:
[..]
Treffend, Marble.
Een beetje updatend kom je wel ongeveer bij I.R. uit.
Ik bedoel, hij heeft het duidelijk in zich.
Nee.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 02:31 schreef TwistedDarling het volgende:
Hallo!
Hebben jullie dat nou ook? Dat jullie van die eenzame rokers worden.
Ik bedoel, dat je vrienden een voor een stoppen met roken. En dat het niet alleen bij laffe pogingen blijft, maar dat ze ook echt stoppen.
En dan durven ze ook nog te vragen: "Waarom stop jij eigenlijk niet met roken?"
Zijn ze nou helemaal betoeterd?
Raar dat cremeren in dat land niet populair isquote:Op donderdag 2 augustus 2007 02:32 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Nee.
Iedereen rookt in Ierland.
misschien moet je ook stoppenquote:Op donderdag 2 augustus 2007 02:31 schreef TwistedDarling het volgende:
Hallo!
Ik bedoel, dat je vrienden een voor een stoppen met roken. En dat het niet alleen bij laffe pogingen blijft, maar dat ze ook echt stoppen.
Mijn vrienden hebben gelukkig absoluut geen ruggegraat, dus alle mensen die 4 jaar geleden rookten doen het nu weer, hoewel ze soms wel schijnbewegingen maken die suggereren dat ze nu echt gaan stoppen.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 02:31 schreef TwistedDarling het volgende:
Hallo!
long-kanker, dan verspreid je het allleen maarquote:Op donderdag 2 augustus 2007 02:33 schreef tong80 het volgende:
[..]
Raar dat cremeren in dat land niet populair is
Wat een heerlijkheid!quote:Op donderdag 2 augustus 2007 02:32 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Nee.
Iedereen rookt in Ierland.
quote:Op donderdag 2 augustus 2007 02:33 schreef tong80 het volgende:
[..]
Raar dat cremeren in dat land niet populair is
Nee joh, doe niet zo raar.quote:
doe niet zo eigenwijsquote:Op donderdag 2 augustus 2007 02:34 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Nee joh, doe niet zo raar.
Ook eigenwijsheid is iets wat ik niet op wil geven.quote:
Een voetballer, een schrijver en een acteur...quote:Op donderdag 2 augustus 2007 02:36 schreef tong80 het volgende:
Johan Cruijff, Gerard Reve en Marlon Brando rookten......
luister is wat maeer naar je vrienden zou ik zeggenquote:Op donderdag 2 augustus 2007 02:38 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Ook eigenwijsheid is iets wat ik niet op wil geven.
Daar kan ik je dan wel weer gelijk in geven.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 02:38 schreef TwistedDarling het volgende:
Ook eigenwijsheid is iets wat ik niet op wil geven.
Over ruggengraten gesproken, dat doet me denken aan een mooie anekdote.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 02:33 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Mijn vrienden hebben gelukkig absoluut geen ruggegraat, dus alle mensen die 4 jaar geleden rookten doen het nu weer, hoewel ze soms wel schijnbewegingen maken die suggereren dat ze nu echt gaan stoppen.
quote:Op donderdag 2 augustus 2007 02:38 schreef Ravii het volgende:
[..]
Een voetballer, een schrijver en een acteur...
Kun je 'm niet nu alvast bellen?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 02:40 schreef Ravii het volgende:
morgen voor half 10 me baas bellen dat ik niet kom werken
moet dus vandaag vroeg gaan slapen!
Zou ik graag doen.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 02:42 schreef sig000 het volgende:
[..]
Kun je 'm niet nu alvast bellen?![]()
quote:Op donderdag 2 augustus 2007 02:40 schreef Ravii het volgende:
morgen voor half 10 me ex-baas bellen dat ik niet kom werken
moet dus vandaag vroeg gaan slapen!
Ieder zijn meug. Ik ga ook niet beweren dat ik nooit ga stoppen met roken.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 02:39 schreef svann het volgende:
[..]
Daar kan ik je dan wel weer gelijk in geven.
Behalve Mickey en Minnie dan.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 02:43 schreef Ravii het volgende:
[..]
Zou ik graag doen.
maar ik denk niet dat er iemand in de albert heijn rondloopt
Ga je dit soort dingen nu ook weer verwerken in nieuwe meesterlijke scripts?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 02:40 schreef Marble het volgende:
[..]
Over ruggengraten gesproken, dat doet me denken aan een mooie anekdote.
Een collegette van me begon vanmorgen met diëten.
Om 12:30 werd er vlaai bezorgd vanwege de goede kijkcijfers.
Om 12:31 besloot genoemde dame dat ze stug vol zou houden met haar dieet en ab-so-luut geen stukje vlaai zou nemen.
Om 13:00 zat genoemde colegette desondanks een enorm stuk vlaai weg te stouwen.
En om 13:01, toen het laatste kruimeltje verorberd en het laatste drupje glazuur met veel liefde en toewijding van het gebaksbordje was afgelikt, sprak zij de prachtige woorden:
"What can I say? Ik heb een ruggengraat als een elastiekje."
Om 13:02 pinkte ondergetekende een traantje weg van ontroering.
Mwa,quote:Op donderdag 2 augustus 2007 02:44 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Ieder zijn meug. Ik ga ook niet beweren dat ik nooit ga stoppen met roken.
Maar ik heb nog geenszins de aandrang om dat nu wel te doen. Stoppen met roken omdat je vrienden dat doen, terwijl je het eigenlijk niet wil, lijkt mij ook een uitgangspunt voor falen.
Dan hoef je ook niet te bellen, hij merkt het vanzelf wel.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 02:44 schreef Ravii het volgende:
[..]
ik ga er binnenkort toch weg.
Dus who cares![]()
ik wil deze vakantie nog wel volmakenquote:Op donderdag 2 augustus 2007 02:46 schreef sig000 het volgende:
[..]
Dan hoef je ook niet te bellen, hij merkt het vanzelf wel.![]()
Ja, dat vind ik zelf ook. Maar dat ligt ver in het verleden, dus daar heb ik nu niets aan.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 02:45 schreef Ravii het volgende:
[..]
Mwa,
Ik vind het triest als je begint met roken omdat je vrienden het doen.
maar ik zie geen relatie met, stoppen met roken als je vrienden het doen
Precies. Stoppen met roken moet je alleen doen als je het echt zelf wil, anders wordt het zo'n eindeloos zuigend zeurverhaal.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 02:44 schreef TwistedDarling het volgende:
Ieder zijn meug. Ik ga ook niet beweren dat ik nooit ga stoppen met roken.
Maar ik heb nog geenszins de aandrang om dat nu wel te doen. Stoppen met roken omdat je vrienden dat doen, terwijl je het eigenlijk niet wil, lijkt mij ook een uitgangspunt voor falen.
Slaap lekker.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 02:48 schreef Ravii het volgende:
Nu ben ik echt slapen.
ik had eigenlijk nog verwacht een mug te doden voordat ik ging slapen.
maar ik zie hem echt nergens meer,
opzichg geen probleem, die muggen zijn toch zwaar waardeloos.
dus slaap lekker enzo
Je snapt dat dit keiharde blasfemie is in dit topic. Ga je schamen.quote:
Hij vindt jou wel.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 02:48 schreef Ravii het volgende:
Nu ben ik echt slapen.
ik had eigenlijk nog verwacht een mug te doden voordat ik ging slapen.
maar ik zie hem echt nergens meer,
opzichg geen probleem, die muggen zijn toch zwaar waardeloos.
dus slaap lekker enzo
Uiteraard. Je moet de inspiratie halen uit de tragedies van het leven.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 02:45 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Ga je dit soort dingen nu ook weer verwerken in nieuwe meesterlijke scripts?
Ik denk dat jij als je Toscane van Martine Sandifoort en Kasper van Kooten zou zien, het net zo hartstochtelijk zou adoreren als ik.quote:En oh, denk je dat er ook komedies uit Nederland kunnen komen die ik leuk vind? Zeg maar een soort seinfeld. Of iets met Drs. P.
Trustenquote:Op donderdag 2 augustus 2007 03:02 schreef TwistedDarling het volgende:
Tijd voor een nieuwe in-slaap-val-poging.
Dag semi-bikkelaars.
Nee. Een vriendin vroeg of ik meeging, maar de dagen dat de parade hier is zijn precies de dagen dat ik op Sicilie zit. Dus helaasch.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 02:55 schreef TwistedDarling het volgende:
Zeg I.R. ben je eigenlijk ook nog naar Noga van Spinvis geweest?
Hij had me inderdaad gevonden.quote:
ik weet niet of het gezond is voor een 15 jarige puber om te weten wat blasfemie isquote:Op donderdag 2 augustus 2007 02:53 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Je snapt dat dit keiharde blasfemie is in dit topic. Ga je schamen.
Godslastering. En wat Drs. P betreft moet je deze maar even doorlezen: Het GROTE Drs P topique - deel 2. .quote:Op donderdag 2 augustus 2007 03:12 schreef Ravii het volgende:
[..]
ik weet niet of het gezond is voor een 15 jarige puber om te weten wat blasfemie is![]()
Nee ik keek eigenlijk net Een brug te ver.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 03:16 schreef tong80 het volgende:
Kijken jullie wel naar breaking news op CNN
wat was er danquote:Op donderdag 2 augustus 2007 03:16 schreef tong80 het volgende:
Kijken jullie wel naar breaking news op CNN
Drs P.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 03:15 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Godslastering. En wat Drs. P betreft moet je deze maar even doorlezen: Het GROTE Drs P topique - deel 2. .
quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 03:14 schreef svann het volgende:
As usual.
Voel je je vannacht wat displaced, Ole?
In 1 opmerking zoveel waarheid.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 03:19 schreef svann het volgende:
Een tuinder zou dat verfrissend vinden, in het juiste seizoen.
Oh, okay... Ik was het niet echt.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 03:20 schreef Ole het volgende:
kom net binnen,, kan heus wel serieus zijn hoor
quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 03:27 schreef svann het volgende:
[..]
Oh, okay... Ik was het niet echt.
Het zou namelijk iemand wel eens kunnen verbazen dat je je afvraagt of je hier in de semi-bikkeltijd bent, bedoelde ik -niet geheel serieus.
Het klimaat is de war, in April hebben we Zomer.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 03:26 schreef Ole het volgende:
tuinders zijn helemaal blij
- in de bevruchtingsperiode scheen de zon
- regen, regen regen
- weer zon, maar oogst in Polen mislukt![]()
dus ja, onze tuinders zijn blij
wij denken goedkope appeltjes en peren, dus niet![]()
gaat wel lukken, voel ik aan mijn vrouwelijke intuitie water enzoquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 03:31 schreef sig000 het volgende:
[..]
Het klimaat is de war, in April hebben we Zomer.![]()
Juli is altijd al de regenmaand geweest.
Augustus moet 't gaan goedmaken.![]()
Ik doe nu mijn laatste THC met nog 1 Palm.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 03:31 schreef Ole het volgende:
en ik ben nu ff heel serieus op zoek naar een peuk![]()
zo erg ben ik![]()
Dat is wel te hopen!quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 03:31 schreef sig000 het volgende:
Het klimaat is de war, in April hebben we Zomer.![]()
Juli is altijd al de regenmaand geweest.
Augustus moet 't gaan goedmaken.![]()
quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 03:33 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ik doe nu mijn laatste THC met nog 1 Palm.
Als ik ga draaien komt er altijd een gat in de bewolking..quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 03:33 schreef svann het volgende:
[..]
Dat is wel te hopen!
Ik wil volgende week niet de schotse neerslag gaan meten!
Dat is mooi!quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 03:34 schreef sig000 het volgende:
Als ik ga draaien komt er altijd een gat in de bewolking..![]()
Door een bepaalde bastonen dan krijg je 't effect dat wolken erop gaan reageren.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 03:38 schreef svann het volgende:
[..]
Dat is mooi!
Draai je ook onder het draaien?
Dan moet ik als enige nuchtere hier m'n keel maar even gaan ontsmetten met wat 35 procents water.
ja duhhh. dat was wel 4 dagen geleden..quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 03:47 schreef broer het volgende:
[..]
Dat durf je nu vast niet meer te herhalen.
banwaardig.. tubgirl..quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 04:05 schreef broer het volgende:
Ah, de banwaardige posts hebben ook semi-bikkeltijd bereikt. Historische dag.
Ik ook,lang martelen lijkt me beter.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 04:25 schreef broer het volgende:
Ik ben tegen de doodstraf.
Ik stel voor dat we het topic omdopen in 'I.R. Baboons semitheekransje'.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 03:47 schreef broer het volgende:
Dat durf je nu vast niet meer te herhalen.
Dat is een mooie titel. Ik daag je uit om de volgende in deze reeks met die naam te openen.quote:
Dan moeten we deze eerst wel snel volslowchatten.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 02:14 schreef Wickedangel het volgende:
Dat is een mooie titel. Ik daag je uit om de volgende in deze reeks met die naam te openen.
Ik doe niet aan slowchatquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 02:17 schreef broer het volgende:
Dan moeten we deze eerst wel snel volslowchatten.
Ha, Vork.
Echt snel gaat dit anders ook niet.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 02:20 schreef Wickedangel het volgende:
Ik doe niet aan slowchat![]()
Hallo Vork
Oh, ik heb het niet nagelezen, dus ik heb geen idee of het snel gaat. Maar normaal gesproken, voor een topicreeks die al zo lang bestaat, is deel 96 dan helemaal niet zo heel erg ver.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 02:23 schreef Wickedangel het volgende:
Het gaat zo snel dat ik de afgelopen dagen niet eens meer heb nagelezen.
Precies. Onze naamgever geeft er de voorkeur aan dat er heelquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 02:24 schreef Vork het volgende:
Oh, ik heb het niet nagelezen, dus ik heb geen idee of het snel gaat. Maar normaal gesproken, voor een topicreeks die al zo lang bestaat, is deel 96 dan helemaal niet zo heel erg ver.
Verbaast me niets.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 02:26 schreef Wickedangel het volgende:
Precies. Onze naamgever geeft er de voorkeur aan dat er heel
erg
slow
wordt
gechat.
Daar hebben wij Lamon voor.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 02:30 schreef Vork het volgende:
Echter ontbreekt het nu ook aan kwaliteit.
Hmm, het was hier nog best druk, voor een vakantieperiode.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 02:31 schreef Stranger het volgende:
Jup, het was saai, warm, en iedereen is opvakantie
?quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 02:32 schreef Wickedangel het volgende:
Daar hebben wij Lamon voor.
Ik ben niet zijn secretaresse.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 02:33 schreef Vork het volgende:
Waar is Lamon dan nu?
Hangt er natuurlijk ook vanaf waar je naartoe gaat he? Ik was met een vriend van me die niet houdt van dezelfde kroegen als ik, dus heb hem een avondje zijn zin gegeven. Na anderhalf uur in zo'n machotent had ik het wel gehad.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 02:33 schreef Vork het volgende:
[..]
Hmm, het was hier nog best druk, voor een vakantieperiode.
Ja, ik moet morgen nog wat doen, schilderen enzo, dus het leek me rond 2 uur wel een mooi moment om naar huis te gaan, voordat ik mezelf helemaal volgiet met bier. En de rest ging ook rond die tijd.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 02:35 schreef Stranger het volgende:
Hangt er natuurlijk ook vanaf waar je naartoe gaat he? Ik was met een vriend van me die niet houdt van dezelfde kroegen als ik, dus heb hem een avondje zijn zin gegeven. Na anderhalf uur in zo'n machotent had ik het wel gehad.
Verder heb ik vandaag 40 km geskate, wat voor het eerst in meer dan anderhalve maand was dat ik iets inspannends deed, dus ik ben ook nog eens doodop en heb hoofdpijn.
Maar als het bij jou zo gezellig was, wat doe jij dan al thuis? Dacht dat de kroegen in Arnhem eindelijk langer dan2 uur
open mochten blijven.
Ligt eraan wat het schuift.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 02:38 schreef Vork het volgende:
Oh. Wel de mijne?
Wellus, jokkebrok!!!quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 02:35 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik ben niet zijn secretaresse.
Huh?! Hoe kóm je erbij.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 02:40 schreef ElizabethR het volgende:
Wellus, jokkebrok!!!
In ieder geval zet je hem rgelmatig met beide beentjes op de grond, zoals het een goed en betrouwbaar secretarinnetje betaamt
Ik ben multigetalenteerd, dus mijn honorarium kan wel eens oplopen.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 02:41 schreef Vork het volgende:
en hangt er vanaf wat je kunt, Wickedangel
Wat lijkt je dan wèl leuk?quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 02:44 schreef Wickedangel het volgende:
Ik ben multigetalenteerd, dus mijn honorarium kan wel eens oplopen.
Secretaresse lijkt me trouwens een kutbaantje.
Nou ja, ik heb natuurlijk al een baan, waar ik verder niet over wil posten.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 02:46 schreef Vork het volgende:
Wat lijkt je dan wèl leuk?
Dat komt goed uit, want ik ben geen werkgever, dus ik heb geen banen beschikbaar voor wie dan ookquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 02:50 schreef Wickedangel het volgende:
Nou ja, ik heb natuurlijk al een baan, waar ik verder niet over wil posten.
Dus om in mijn vrije tijd ook nog eens te schnabbelen, zie ik niet zo zitten. Jammer dan, je bent aan de heidenen overgeleverd.
Ben je echt bang dat iemand je ooit herkent?quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 02:50 schreef Wickedangel het volgende:
Nou ja, ik heb natuurlijk al een baan, waar ik verder niet over wil posten.
Maakt niet uit. Ze waren goed op Live Earth, hè? Ik moet ook nodig wat downloaden.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 02:51 schreef broer het volgende:
Ik geloof dat ik Foo Fighters heb herontdekt. Best een fijn bandje.
(Geen relevante bijdrage, maar ik wilde het graag even kwijt.)
Ik ben de opname aan het downloaden. Hij staat op 99,95%. En nu is iedereen die uploadt naar bed.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 02:53 schreef Wickedangel het volgende:
Ze waren goed op Live Earth, hè?
Nee, dat konden ze mij lange tijd ook niet. Maar om de een of andere reden kom ik er nu achter dat Dave Grohl best een goeie liedjesschrijver is.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 02:54 schreef Vork het volgende:
Ze kunnen mij anders niet zo boeien.
Ach. Stel je voor dat iemand de volgende dag tegen je zegt: "Wat heb je nou weer gepost?!" of "Jij was gisteravond nog laat op FOK!, hè?"quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 02:52 schreef broer het volgende:
Ben je echt bang dat iemand je ooit herkent?
Nee, daar zou ik inderdaad ook geen zin in hebben. Je hebt helemaal gelijk.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 02:56 schreef Wickedangel het volgende:
Ach. Stel je voor dat iemand de volgende dag tegen je zegt: "Wat heb je nou weer gepost?!" of "Jij was gisteravond nog laat op FOK!, hè?"
Daar heb ik helemaal geen zin inLeve de anonimiteit.
Ik heb geen geluid.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 02:58 schreef broer het volgende:
Zo heet-ie. En als je voor kortstondig genot gaat, kun je hem ook op YouTube terugvinden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |