Ik ook,lang martelen lijkt me beter.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 04:25 schreef broer het volgende:
Ik ben tegen de doodstraf.
Ik stel voor dat we het topic omdopen in 'I.R. Baboons semitheekransje'.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 03:47 schreef broer het volgende:
Dat durf je nu vast niet meer te herhalen.
Dat is een mooie titel. Ik daag je uit om de volgende in deze reeks met die naam te openen.quote:
Dan moeten we deze eerst wel snel volslowchatten.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 02:14 schreef Wickedangel het volgende:
Dat is een mooie titel. Ik daag je uit om de volgende in deze reeks met die naam te openen.
Ik doe niet aan slowchatquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 02:17 schreef broer het volgende:
Dan moeten we deze eerst wel snel volslowchatten.
Ha, Vork.
Echt snel gaat dit anders ook niet.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 02:20 schreef Wickedangel het volgende:
Ik doe niet aan slowchat![]()
Hallo Vork
Oh, ik heb het niet nagelezen, dus ik heb geen idee of het snel gaat. Maar normaal gesproken, voor een topicreeks die al zo lang bestaat, is deel 96 dan helemaal niet zo heel erg ver.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 02:23 schreef Wickedangel het volgende:
Het gaat zo snel dat ik de afgelopen dagen niet eens meer heb nagelezen.
Precies. Onze naamgever geeft er de voorkeur aan dat er heelquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 02:24 schreef Vork het volgende:
Oh, ik heb het niet nagelezen, dus ik heb geen idee of het snel gaat. Maar normaal gesproken, voor een topicreeks die al zo lang bestaat, is deel 96 dan helemaal niet zo heel erg ver.
Verbaast me niets.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 02:26 schreef Wickedangel het volgende:
Precies. Onze naamgever geeft er de voorkeur aan dat er heel
erg
slow
wordt
gechat.
Daar hebben wij Lamon voor.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 02:30 schreef Vork het volgende:
Echter ontbreekt het nu ook aan kwaliteit.
Hmm, het was hier nog best druk, voor een vakantieperiode.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 02:31 schreef Stranger het volgende:
Jup, het was saai, warm, en iedereen is opvakantie
?quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 02:32 schreef Wickedangel het volgende:
Daar hebben wij Lamon voor.
Ik ben niet zijn secretaresse.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 02:33 schreef Vork het volgende:
Waar is Lamon dan nu?
Hangt er natuurlijk ook vanaf waar je naartoe gaat he? Ik was met een vriend van me die niet houdt van dezelfde kroegen als ik, dus heb hem een avondje zijn zin gegeven. Na anderhalf uur in zo'n machotent had ik het wel gehad.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 02:33 schreef Vork het volgende:
[..]
Hmm, het was hier nog best druk, voor een vakantieperiode.
Ja, ik moet morgen nog wat doen, schilderen enzo, dus het leek me rond 2 uur wel een mooi moment om naar huis te gaan, voordat ik mezelf helemaal volgiet met bier. En de rest ging ook rond die tijd.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 02:35 schreef Stranger het volgende:
Hangt er natuurlijk ook vanaf waar je naartoe gaat he? Ik was met een vriend van me die niet houdt van dezelfde kroegen als ik, dus heb hem een avondje zijn zin gegeven. Na anderhalf uur in zo'n machotent had ik het wel gehad.
Verder heb ik vandaag 40 km geskate, wat voor het eerst in meer dan anderhalve maand was dat ik iets inspannends deed, dus ik ben ook nog eens doodop en heb hoofdpijn.
Maar als het bij jou zo gezellig was, wat doe jij dan al thuis? Dacht dat de kroegen in Arnhem eindelijk langer dan2 uur
open mochten blijven.
Ligt eraan wat het schuift.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 02:38 schreef Vork het volgende:
Oh. Wel de mijne?
Wellus, jokkebrok!!!quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 02:35 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik ben niet zijn secretaresse.
Huh?! Hoe kóm je erbij.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 02:40 schreef ElizabethR het volgende:
Wellus, jokkebrok!!!
In ieder geval zet je hem rgelmatig met beide beentjes op de grond, zoals het een goed en betrouwbaar secretarinnetje betaamt
Ik ben multigetalenteerd, dus mijn honorarium kan wel eens oplopen.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 02:41 schreef Vork het volgende:
en hangt er vanaf wat je kunt, Wickedangel
Wat lijkt je dan wèl leuk?quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 02:44 schreef Wickedangel het volgende:
Ik ben multigetalenteerd, dus mijn honorarium kan wel eens oplopen.
Secretaresse lijkt me trouwens een kutbaantje.
Nou ja, ik heb natuurlijk al een baan, waar ik verder niet over wil posten.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 02:46 schreef Vork het volgende:
Wat lijkt je dan wèl leuk?
Dat komt goed uit, want ik ben geen werkgever, dus ik heb geen banen beschikbaar voor wie dan ookquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 02:50 schreef Wickedangel het volgende:
Nou ja, ik heb natuurlijk al een baan, waar ik verder niet over wil posten.
Dus om in mijn vrije tijd ook nog eens te schnabbelen, zie ik niet zo zitten. Jammer dan, je bent aan de heidenen overgeleverd.
Ben je echt bang dat iemand je ooit herkent?quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 02:50 schreef Wickedangel het volgende:
Nou ja, ik heb natuurlijk al een baan, waar ik verder niet over wil posten.
Maakt niet uit. Ze waren goed op Live Earth, hè? Ik moet ook nodig wat downloaden.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 02:51 schreef broer het volgende:
Ik geloof dat ik Foo Fighters heb herontdekt. Best een fijn bandje.
(Geen relevante bijdrage, maar ik wilde het graag even kwijt.)
Ik ben de opname aan het downloaden. Hij staat op 99,95%. En nu is iedereen die uploadt naar bed.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 02:53 schreef Wickedangel het volgende:
Ze waren goed op Live Earth, hè?
Nee, dat konden ze mij lange tijd ook niet. Maar om de een of andere reden kom ik er nu achter dat Dave Grohl best een goeie liedjesschrijver is.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 02:54 schreef Vork het volgende:
Ze kunnen mij anders niet zo boeien.
Ach. Stel je voor dat iemand de volgende dag tegen je zegt: "Wat heb je nou weer gepost?!" of "Jij was gisteravond nog laat op FOK!, hè?"quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 02:52 schreef broer het volgende:
Ben je echt bang dat iemand je ooit herkent?
Nee, daar zou ik inderdaad ook geen zin in hebben. Je hebt helemaal gelijk.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 02:56 schreef Wickedangel het volgende:
Ach. Stel je voor dat iemand de volgende dag tegen je zegt: "Wat heb je nou weer gepost?!" of "Jij was gisteravond nog laat op FOK!, hè?"
Daar heb ik helemaal geen zin inLeve de anonimiteit.
Ik heb geen geluid.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 02:58 schreef broer het volgende:
Zo heet-ie. En als je voor kortstondig genot gaat, kun je hem ook op YouTube terugvinden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |